AggTs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Καλησπερα σε ολους, Μενω Αθηνα Περιστερι και Εχω συνδεση Vod red 1 και εχω δεχτει μια πολυ δελεαστικη προσφορα απο τη Wind για να παω εκει. Θα ηθελα να ξερω βεβαια αν θα πεσω σε ποιοτητα σηματος και data. Θα ηθελα τα φωτα οσων εχουν wind ή οσοι ειχαν παλαιοτερα, αν ειναι ικανοποιημενοι με το σημα και με τη χρηση data στο δρομο και οτι αλλη εμπερια μπορει να εχουν. Πχ διαβαζω οτι η εφαρμογη my wind για να βλεπω υπολοιπα χρονων κτλπ ειναι χαλια βασει κριτικων. τα φωτα σας! ευχαριστω 1
~mxls~ Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Η εφαρμογή είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να σε νοιάζει, αλλά περίπου στα επίπεδα της βονταφον είναι. Κάλυψη και χρήση data μιλώντας για Αττική είναι λίγο καλύτερα. Τιμές, μάλλον οι καλύτερες συγκριτικά, έχοντας εικόνα απ'τους 3 πάροχους. Αρνητικά, ΓΤΠ support, όχι σπάνιο φαινόμενο επίσης να τιμολογούν λάθος και να χρειάζεται να τους τρέχεις, μιλώντας από δική μου εμπειρία. 3
prometheas Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Οτι σου είπε ο προλαλήσαντας. Έχοντας στον στενό μου οικογενειακό κύκλο - φιλικό κύκλο 5 συνδέσεις σταθερής, 3 κινητά συμβόλαιο , 1 καρτοσυμβόλαιο + 1 SIMPLEFI δεν έχω ακούσει σοβαρά παράπονα . Επίσης στις λίγες περιπτώσεις που χρειαστήκαμε βοήθεια, δεν θα έλεγα οτι ειχαμε θέματα με την υποστήριξη τους. Σημαντικό στοιχείο εδώ είναι οταν παίρνουμε τηλέφωνο να ξέρουμε τι λέμε. Το δίκτυο της Wind είναι ισάξιο τουλάχιστον με της VF. Δυστυχώς και οι δύο τους είναι αρκετά πίσω σε σχέση με την Cosmote (σε ταχύτητες δικτύου, χωρητικότητα και κάλυψη)
txcellas Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Επαιζα cs go με ενα φιλαρακι και αυτο που θυμαμαι ειναι να καταριέται την wind που κολλούσε και τον πετουσε για πολλους μηνες. Προσωπική άποψη καμια.
donblunts Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Μια αναζήτηση στο φόρουμ θα σε καλύψει. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2019 από donblunts
JMc7 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 στους 3 μηνες, 2 λαθος τιμολογησεις. εκτροπη σε ενδοεταιρικο θεωρητικα δε θα χρεωνομασταν -> @@ 50mbps μονο για 1,5 μηνα. τωρα ειμαστε στα 35 και παρακαλαμε να μην πεσει αλλο. μετα απο 8 χρονια σε HOL κ Voda, οπου στο 24αρι κλειδωναμε στα 20 και δεν ειχαμε χρεωθει ουτε cent λαθος, καταληγω οτι εκανα τη χειροτερη επιλογη. εφτιαξαν το σημα τους ομως στα κινητα και πλεον πιανω παντου το ιδιο ειτε με βοντα - ειτε κοσμοτε. (τουλαχιστον σε ολα τα δυτικα προαστια που παιζω) ! γενικα θα ξαναγυρισω στη βοντα απλα περιμενω την 3η λαθος τιμολογηση. 1 1
naftis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Η ποιότητα σε πολλές περιοχές εκτός Αθήνας είναι χάλια... Επίσης χρεώνουν ότι τους κατέβει... Έχω γράψει σχετικά για τις χρεώσεις για αλλαγή ημερομηνίας και επανασύνδεση: το θεωρώ ανήθικο και επιπλέον η τιμές χρέωσης δεν ανταποκρίνονται στο κόστος παροχής της υπηρεσίας...
prometheas Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Ολοι οι πάροχοι χρεώνουν τέλος επανασύνδεσης.. δυστυχώς..
jokul7 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ CUSTOMER SUPPORT ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ! Με άφησαν μέσα στις γιορτές Χριστουγέννων χωρίς τηλέφωνο / internet και δεν μπόρεσα ποτέ να βγάλω άκρη... Ξαναγύρισα στη Vodafone...
dollyyy19 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 οτι να ναι σε αυτην την εταιρια....εκει που δεν μπορεις να μιλησεις λογω σηματος,εχει 4g για σερφαρισμα,και το αναποδο........σε χωρια χαλκιδικης,ουτε G για σερφ.ειμαι σε αυτην την εταιρια,δεν την συστηνω .......
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Η χειρότερη εταιρία, πραγματικά. Προσωπικά εδώ και μια πενταετία την έχω ξεγράψει. Ακόμα και δωρεάν να μου προσφέρει (που λέει ο λόγος) μια υπηρεσία, δεν θα τη δεχτω. Τόσο χάλια μιλάμε.
ikaruga24 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Οπουδήποτε εκτός Αθήνας θα βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που πήγες στο δίκτυο τους. Support για τα πανηγύρια και δεν πρόκειται να βγάλεις ποτέ κανένα νόημα άπαξ και χρειαστείς κάτι πιο σοβαρό (θέματα λογαριασμού με ότι να ναι χρεώσεις). Γενικά είναι η χειρότερη και πιο κακόφημη από τις τρεις μεγάλες. Αντικατοπτριζεται και στις αναγραφόμενες τιμές άλλωστε αλλά όχι στο πραγματικό κόστος που εν τέλη θα πληρώσεις.
Nikolas00 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 15 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Οπουδήποτε εκτός Αθήνας θα βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που πήγες στο δίκτυο τους. Support για τα πανηγύρια και δεν πρόκειται να βγάλεις ποτέ κανένα νόημα άπαξ και χρειαστείς κάτι πιο σοβαρό (θέματα λογαριασμού με ότι να ναι χρεώσεις). Γενικά είναι η χειρότερη και πιο κακόφημη από τις τρεις μεγάλες. Αντικατοπτριζεται και στις αναγραφόμενες τιμές άλλωστε αλλά όχι στο πραγματικό κόστος που εν τέλη θα πληρώσεις. Έχω στη Κεφαλλονιά Wind,μια χαρά είναι.Βορεια Ελλάδα έχει θέματα ακόμα σε σταθερή και κινητή.Π.χ ο Λαγκαδάς έχει μείνει με παλιό δίκτυο και κάτι χωριά βόρεια Χαλκιδική.Οταν γύρω γύρω έχει βάλει 4G. Γενικά,για κινητό μια χαρά είναι αν έχεις φοιτητικο/προνομιακο f2g.Αλλιως καρτοσυμβολαιο με 12-13€ το μήνα είτε συμβολαιο σε προσφορά τηλεφωνική. Αν εχεις δυνατότητα να πάρεις προσφορά λόγω ΓΕΣ και Σωμάτων Ασφαλείας αξίζει και πάλι. Σταθερή...αν οι γείτονες είναι ευχαριστημένοι βάζεις. Αν θες αξιοπιστία και καλο ping με εξωτερικό για online games,μόνο ΟΤΕ. Στις 22/3/2019 στις 2:39 ΜΜ, natural_sgf είπε Η χειρότερη εταιρία, πραγματικά. Προσωπικά εδώ και μια πενταετία την έχω ξεγράψει. Ακόμα και δωρεάν να μου προσφέρει (που λέει ο λόγος) μια υπηρεσία, δεν θα τη δεχτω. Τόσο χάλια μιλάμε. Μόνο για κινητή...σταθερό ούτε τζάμπα δεν παίρνω. Στις 22/3/2019 στις 2:07 ΜΜ, dollyyy19 είπε οτι να ναι σε αυτην την εταιρια....εκει που δεν μπορεις να μιλησεις λογω σηματος,εχει 4g για σερφαρισμα,και το αναποδο........σε χωρια χαλκιδικης,ουτε G για σερφ.ειμαι σε αυτην την εταιρια,δεν την συστηνω ....... Το ίδιο ακριβώς θέμα είχα πριν 2 χρόνια ανάμεσα σε Θεσσαλονίκη και Ημαθία... Αλλαγή παρόχου ή δικαρτο. 1
Sergio001 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2020 Λοιπόν μέχρι και το 2016 ήμουν πελάτης της wind σταθερό και ίντερνετ, ύστερα από από διακοπές και περίπου καθημερινά προβλήματα που είχα και αναγκαζομουν να τους καλό και να χρεώνομαι κιόλας για της κλήσεις προς την wind και να μου λένε χιλιάδες δικαιολογίες είχε έρθει η στιγμή να αλλάξω πάροχο και διάλεξα την forthnet από το 2016 και μέχρι σήμερα 06/2020 δεν είχα αντιμετωπίσει προβλήματα αλλά παρόλα αυτά είχε έρθει μια αρκετά σέξι κοπελίτσα από την wind στην πόρτα μου και μου πρότεινε μια καλύτερη προσφορά για 100Mbps βασικά τα ίδια λεφτά που πλήρωνα στην forthnet για 50Mbps και για το τηλ απεριόριστο ίντερνετ που μου φάνηκε πολύ καλή προσφορά γτ καμιά άλλη εταιρεία δεν δίνει απεριόριστο ίντερνετ για το κινητό που το βρίσκω παράλογο τλπ, σκεφτόμουν γτ να αλλάξω παροχο εφόσον δεν έχω κανένα πρόβλημα και θυμήθηκα τα προβλήματα που τα είχα με την wind και μου είπε η κοπέλα ότι τέτοια προβλήματα δεν υπάρχουν πια και ότι το δίκτυο της wind έχει γίνει πολύ πιο καλό παρόλα αυτά δέχτηκα της προσφορές και έμενε να ενεργοποιηθεί το πακέτο σε 20 μέρες μετά από δύο μέρες έλαβα μνμ από την wind που έλεγε ότι η ενεργοποίηση για το κινητό τηλέφωνο έχει ακυρωθεί στα καλά καθούμενα και την ίδια μέρα με είχαν πάρει τηλ από την Forthnet και με ρώτησαν γτ θέλω να φύγω από αυτούς και το σκεφτόμουν ναι καλή η ερώτηση γτ άραγε να φύγω αφού είναι όλα καλά και δεν έχω πρόβλημα, και είπα στην παλικάρι ότι τελικά θα παραμείνω στην forthnet και μου πρόσφερε και μια παροιμία καλή προσφορά.Μου είχε πει ότι με την όλη την διαδικασία θα ασχοληθεί ίδια η εταιρεία δλδ η Forthnet για την ακύρωση του αιτήματος και ότι θα χρειαστεί μόνο ένα mail να στείλω που αυτό και έκανα την ίδια μέρα μετά από λίγο την ίδια μέρα είχα λάβει μνμ από την wind ότι η γραμμή έχει θα ενεργοποιηθεί την Επόμενη μέρα που αυτό και έγινε ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΝ να τσιμπήσουν των πελάτη όσο πιο γρήγορα γίνεται για να μην έχει την ευκαιρία να αλλάξει γνώμη ο πελάτης.Μετα από μερικές μέρες που η wind είχε ήδη ενεργοποίηση την γραμμή με πείρα τηλ και μου είπαν ότι έχουν αίτημα από την Forthnet να ξαναπάρει την γραμμή και γτ έχει συμβεί αυτό και τους είπα αυτά που έγιναν ακριβώς ότι μου είχαν ακυρώσει το αίτημα στα καλά καθούμενα του κινητού και ότι άλλαξα γνώμη και θέλω να παραμείνω στην Forthnet που δεν είχα κανένα πρόβλημα και το κλείσαμε, μετά από μερικές μέρες βασικά 3 μέρες με πείρα τηλ από την Forthnet και μου είπαν ότι η Wind ΑΡΝΕΊΤΑΙ να δόση των αριθμών βροχου και ότι θα χρειαστεί να τους πάρω τηλ να τους το ζητήσω αυτό και έκανα και είχα μια ενημέρωση από την wind μια απειλή ότι θα χρειαστεί να τους πληρώσω περίπου 200€ επειδή είχα γίνει ήδη πελάτη τους που αυτό κανονικά δεν έχει καμία χρέωση αν αλλάξεις γνώμη όσο γίνεται η διαδικασία μεταφοράς της γραμμής από ένα παροχο σε άλλο.......αυτα τα έχω τραβήξει με την Wind και θέλω να υπενθυμίσω ότι τα προβλήματα με την τιμολόγηση της και τα προβλήματα στο ίντερνετ παραμένουν δεν έχει γίνει κάτι καλύτερο στην Wind. Ξέχασα να αναφέρω ότι για αυτές της μερικές μέρες που είχε την γραμμή η wind είχα διακοπές στο ίντερνετ, άρα καταλαβαίνετε και μόνη σας τι γίνεται με την wind. Δεν είμαι εδώ για να προωθήσω την Firthnet η καμία άλλη εταιρεία απλά να αναφέρω την περίπτωση μου με την Wind. Spoiler Spoiler
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα