Προς το περιεχόμενο

Πότε να αλλάξω λαδια σε καινούριο αυτοκίνητο?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

57 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Καλά η καρέντα ναι προφανώς και τη συμφέρει να διαφημίζει "αραιά διαστήματα service" και ταυτόχρονα να μαζεύονται αμάξια μετά την εγγύηση με καμμένες φλάντζες, σπασμένα ελατήρια κλπ.

Υπαρχει περιπτωση ποτε, να μεινουν  τα ιδια λαδια 30.000 σε gpouπατο.Αδυνατο.Εκτος και εαν εννοουν να μην ανοιξεις ταπα.Γιατι απο το συμπληρωμα θα εχεις κανει 4-5 φορες ανανεωση λαδιων.

Τα μεγαλα διαστηματα αλλαγης λαδιων, υπαρχουν  λογω ανταγωνισμου και κυριως γιατι ετσι θελει ο κοσμος.Τα κοιταζει και τα ζυγιζει ολα πριν την αγορα.Σου λεει δεν θα παρω αυτο που θελει service καθε 5000, αλλα καθε 20.000.Γιατι εκτος απο τους ψαγμενους, αυτοκινητα αγοραζουν η κουνιαδα μου, η κυρια Σουλα-Τουλα-Κουλα και ο Κυρ Δημητρης ο συνταξιουχος και ο μπαμπης ο μαναβης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, toyo73 είπε

Υπαρχει περιπτωση ποτε, να μεινουν  τα ιδια λαδια 30.000 σε gpouπατο.Αδυνατο.Εκτος και εαν εννοουν να μην ανοιξεις ταπα.Γιατι απο το συμπληρωμα θα εχεις κανει 4-5 φορες ανανεωση λαδιων.

 

Το οτι μερικα αυτοκινητα ειναι φριτέζες, δεν σημαινει οτι δεν αλλαζουμε λαδια και συμπληρωνουμε μονο. Σημαινει οτι αλλαζω λαδια αρκετα νωριτερα (πχ 3,000χλμ). Η βρόμα που εχει το λάδι δεν καιγεται ουτε χανεται, μενει μεσα, εκτος αν γινει αλλαγη λαδιων, που παλι δεν φευγει ολη.


Το δεν αλλαζω λαδια γιατι το ανανεωνω αφου καιει ειναι η γνωστη συνταγη βαλβιδοσουπας, και ο κυρ τακης ο μηχανικος της γειτονιας τη συστήνει καθως εχει οικογενεια και εξοδα και καπως πρεπει να ζησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Το οτι μερικα αυτοκινητα ειναι φριτέζες, δεν σημαινει οτι δεν αλλαζουμε λαδια και συμπληρωνουμε μονο. Σημαινει οτι αλλαζω λαδια αρκετα νωριτερα (πχ 3,000χλμ). Η βρόμα που εχει το λάδι δεν καιγεται ουτε χανεται, μενει μεσα, εκτος αν γινει αλλαγη λαδιων, που παλι δεν φευγει ολη.


Το δεν αλλαζω λαδια γιατι το ανανεωνω αφου καιει ειναι η γνωστη συνταγη βαλβιδοσουπας, και ο κυρ τακης ο μηχανικος της γειτονιας τη συστήνει καθως εχει οικογενεια και εξοδα και καπως πρεπει να ζησει.

Δεν μιλαω απαραιτητα  για προβληματικα μοτερ.Αλλα για ολα τα καινουργια, απο ολους του κατασκευστες που συνιστουν αλλαγη στα 30.000.Και προβλημα να μην εχει ο κινητηρας, το λαδι θα γινει νερο μετα τα 20.000 το πολυ και θα εξατμιζεται.Δεν ειναι απαρατητο να καπνιζει σαν διχρονο απο πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Υπαρχει περιπτωση ποτε, να μεινουν  τα ιδια λαδια 30.000 σε gpouπατο.Αδυνατο.Εκτος και εαν εννοουν να μην ανοιξεις ταπα.Γιατι απο το συμπληρωμα θα εχεις κανει 4-5 φορες ανανεωση λαδιων.

Ακόμα πιστεύετε ότι οτιδήποτε VAGοειδές καίει πιο πολλή λάδι απ' όσο βενζίνη, ε;

Ας κάνουμε ένα μικρό quiz:

1) Πόσο λάδι συμπλήρωσα στα 116.000 χλμ που είχα το Polo του 2008; Ατμοσφαιρικό, 1400cc.

2) Πόσο λάδι έχω συμπληρώσει στα 6.500 χλμ που έχω το T-ROC; Turbo, 1000cc.

Οι απαντήσεις:

1) Καθόλου.

2) Καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, turbat0s είπε

Συμφωνώ σε όλα πλην αυτού.

Οι εταιρείες έχουν αποδείξει ότι είναι διατεθειμένες να προβούν σε ενέργειες που ίσως καταστρέψουν τη φήμη τους (π.χ βλέπε dieselgate), αρκεί να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

To παράδειγμα που δίνεις είναι σοβαρό αλλά δεν είναι ο κανόνας. Η WV την πάτησε (και από ότι φαίνεται δεν ήταν η μόνη, κι άλλες βιομηχανίες έκαναν παρόμοια παγαποντιά) καθώς βρέθηκε μπροστά σε ένα απίθανο πρόβλημα. Από τη μια να προσπαθεί να πιάσει προδιαγραφές που η τεχνολογία δεν μπορούσε να καλύψει και από την άλλη να μείνει εκτός αγοράς, δηλαδή κάτι πολύ πιο καταστροφικό από μια παροδική αύξηση κερδών. Διάλεξε λοιπόν την απάτη με το ανάλογο ρίσκο και εκτέθηκε. Δεν τους δικαιολογώ, φυσικά και έιναι άθλιο αυτό που έκαναν, αλλά πολύ σπάνια εταιρίες θα βρεθούν μπροστά σε τέτοια ρίσκα και επιλογές. Η στάνταρ επιχειρηματική κουλτούρα είναι αυτή της διατήρησης της φήμης καθώς όλοι ξέρουν πως το μακροχρόνιο κόστος είναι μεγάλο. Αυτά βέβαια την τελευταία 30ετία περίπου που έχουν και οι εσωτερικοί έλεγχοι αυξηθεί αλλά και κυρίως το ρυθμιστικό πλαίσιο αυστηροποιηθεί, ενώ και το κοινό έχει γίνει (δίκαια) πιο απαιτητικό.

Επεξ/σία από ennatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το HOAX οτι τα αυτοκινητα ερχονται στρωμενα απο το εργοστασιο, λυστε μου μια απορια, αν ηταν αληθεια πως τα στρωνουν? Το παιρνει ο καθε υπαλληλακος και κανει μια γυρα το εργοστασιο? 😁 Και το αλλο που ακουω, οτι τα σημερινα εχουν μικροτερες ανοχες και θελουν 0-20W λαδι, που ακριβως βρισκονται οι μικροτερες ανοχες? Στα ελατηρια του πιστονιου??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Mesqal είπε

Αυτο το HOAX οτι τα αυτοκινητα ερχονται στρωμενα απο το εργοστασιο, λυστε μου μια απορια, αν ηταν αληθεια πως τα στρωνουν? Το παιρνει ο καθε υπαλληλακος και κανει μια γυρα το εργοστασιο? 😁 

Οι κινητήρες έρχονται στρωμένοι από το εργοστάσιο, όχι τα αυτοκίνητα, δες αυτό το απόσπασμα άρθρου για να καταλάβεις:

"Οι κινητήρες σήμερα τοποθετούνται δουλεμένοι, και μάλιστα πολλές μάρκες, αν όχι όλες, τους δουλεύουν σε υψηλές στροφές για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να καθαρίσουν, ή να «ανοίξουν», να λειτουργήσουν δηλαδή στο όριο των ανοχών τους. Αδειάζουν το λάδι της πρώτης χρήσης και τοποθετούν άλλο."

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Theloyn-ta-kainoyrgia-aytokinhta-strwsimo_149446.asp

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ειδα το αρθρο φιλε μου, αλλα το να δουλεψουν σε υψηλες στροφες για καποιο χρονικο διαστημα το μοτερ, μονο στρωσιμο δεν ειναι, ειναι ακριβως το αντιθετο. Στην ουσια, απλα αν ενα μοτερ αντεχε 200κ χλμ, με το σκισιμο που του κανουν στα 0χλμ τωρα θα αντεξει καμια 100κ οσο και τα χρονια της εγγυησης δηλαδη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Mesqal είπε

Το ειδα το αρθρο φιλε μου, αλλα το να δουλεψουν σε υψηλες στροφες για καποιο χρονικο διαστημα το μοτερ, μονο στρωσιμο δεν ειναι, ειναι ακριβως το αντιθετο.

Κατά τη γνώμη σου... η οποία υπόψιν στερείται επιχειρημάτων.

25 λεπτά πριν, Mesqal είπε

Στην ουσια, απλα αν ενα μοτερ αντεχε 200κ χλμ, με το σκισιμο που του κανουν στα 0χλμ τωρα θα αντεξει καμια 100κ οσο και τα χρονια της εγγυησης δηλαδη.

Η πραγματικότητα πάντως διαψεύδει την άποψη σου, οι σύγχρονοι κινητήρες στην πράξη δεν αντέχουν μόνο 100.000, αντέχουν πολλά περισσότερα από 200.000 χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Haldol είπε

Ακόμα πιστεύετε ότι οτιδήποτε VAGοειδές καίει πιο πολλή λάδι απ' όσο βενζίνη, ε;

Ας κάνουμε ένα μικρό quiz:

1) Πόσο λάδι συμπλήρωσα στα 116.000 χλμ που είχα το Polo του 2008; Ατμοσφαιρικό, 1400cc.

2) Πόσο λάδι έχω συμπληρώσει στα 6.500 χλμ που έχω το T-ROC; Turbo, 1000cc.

Οι απαντήσεις:

  Απόκρυψη περιεχομένων

1) Καθόλου.

2) Καθόλου.

Αν εισαι τακτικος με τα σερβις και λιγο απαιτητικός με τον εαυτο σου. Αν το λαδι λεει οτι ειναι για 10.000χλμ, το αλλαζεις στις 7.000χλμ, μονο καλο του κανεις και αυξανεις την μακροζωία του κινητηρα.

Ειχα σμαρτ 700αρι που ολοι λενε καινε λαδια, θελουν ανακατασκευή κινητηρα. Ειχε 145.000 χλμ. Αλλαγη λαδιων καθε 5.000χλμ 5-30 και λειπανε το πολύ 50ml. 

Τα σερβις στον κινητηρα ειναι το παν, συν οτι πρέπει να ξερεις τι οδηγας. Αλλο χειρισμο απαιτει το ατμοσφαιρικό μοτερ, αλλο το τουρμπατο. Μερικες φορες η κακομεταχείριση του οδηγού, δημιουργεί πρόωρα προβληματα στο αμαξι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω,αυτό το hoax πρέπει να σταματήσει ότι έρχονται στρωμένοι από το εργοστάσιο.στρωνουν δηλαδή τα ελατήρια του πιστονιού επειδή τους δουλεύουν χωρίς φορτίο σε πάγκο;;;;δεν υπάρχει περίπτωση.αλλο ότι πλέον είναι καλύτερα μέταλλα και καλύτερες κατεργασίες των μετάλλων και άλλο δεν θέλει στρώσιμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, dimos15 είπε

Καλησπέρα, όσοι έχετε καινούριο αυτοκίνητο πότε αλλάξατε λαδια για πρώτη φορα?

Ισχύει ότι πρέπει να αλλάξεις στα 1000 χιλιόμετρα γιατί ο κινητήρας έχει περισσότερες τριβες όταν είναι καινουριος?

Επίσης έχω διαβάσει ότι αν το αμάξι ειναι εκτος γκαράζ πρέπει να αλλάζεις λαδια κάθε χρόνο λόγω της υγρασίας.

Η αντιπροσωπεια μου λέει πρώτη αλλαγή στα 10000 χιλιόμετρα..

Πότε να αλλάξω οεο?😛

Φιλε καλησπερα και καλοριζικο καταρχην..

Παμε στο ψητο..

Οντως οι κινητηρες Εχουν δουλεψει σε παγκους ή σε βασεις πριν μονταριστουν πανω στο αυτοκινητο..

Επισης εχουν κανει και ελαχιστα χιλιομετρα με το αυτοκινητο σε πιστα για να πιστοποιηθει οτι το παιρνεις χωρις προβληματα..

Συνηθως 2-3 χιλιομετρα μεχρι και 30.. Οτι σου γραφει ο χιλιομετρητης μεχρι να φτασει στα χερια σου..

Να ξερεις το οτι εχουν δουλεψει και εχει "στρωθει" αφορτο χωρις το βαρος και το φορτιο της καροτσας πρεπει να σου λεει πολλα ή δε πρεπει να σου λεει και τιποτα αναλογα με το ποσο θες να φροντιζεις το αυτοκινητο σου..

Οτι σιγουρα με το φορτιο της καροτσας ολο και καποιο γρεζακι θα σου βγαλει στο καρτερ λογω ζορισματος αυτο θεωρησε το δεδομενο..

Ειμαι μηχανικος στο επαγγελμα και δεν θεωρω οτι μου λενε βλακειες απαραιτητα οταν μου λενε ελα σ ενα χρονο ή σε 10000km..

Αλλα εγω οταν παιρνω καινουριο στα 2-3k αλλαζω ετσι κ αλλιως... 

Στην αντιπροσωπεια εννοειται.. Ειναι θεμα εγγυησης.. Το γτ στο ειπα.. Δεν υπαρχει κανενας που θα σου πει οτι με το λιγοτερο οριο που θετεις εσυ κανεις κακο.. Καλο μπορει.. κακο οχι..

Σιγουρα τα μεταλλα πλεον που χρησιμοποιουν και οι θερμικες καταπονησεις τους, οπως και η ιδια η καυση δεν ειναι οπως παλια που το αμαξι ηθελε στρωσιμο και αγιος ο θεος..

Αλλα δε καταλαβαινω το "να μην προσεχεις" και το "δε χρειαζεται" που ακουω απο δω και απο κει..

Το πεταμενα λεφτα ειναι υποκειμενικο θεμα για τον καθενα...

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για να σας πει ποτε θα τα αλλαξετε..

Αλλαξτε και πιο νωρις..

 

Α και κατι αλλο εξτρα.. Για τους ψυχαναγκαστικους.. Οταν θες να αλλαξεις λαδια (οταν εχεις καιρο να αλλαξεις ή μια στο τοσο) και θες να σιγουρευτεις οτι δεν αφηνεις κατι μεσα στο καρτερ, βαλε καινουριο λαδι κανε μια βολτα να ζεσταθουν και ξανα αλλαξε τα..

Δε θα μεινουν και πολλα πολλα μεσα.. Καλα στα ολοκαινουρια αυτοκινητα δεν εχει και πολυ νοημα ισως αυτο..

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, amagawd είπε

Καλό είναι πριν παραπληροφορήσουμε, να έχουμε κατανοήσει πλήρως τι αναφέρει αυτό που παραθέτουμε.

Αυτό που πόσταρες αναφέρει ότι από το 2008, τα service αποθηκεύονται ΚΑΙ ηλεκτρονικά πέραν του κλασσικού βιβλίου service. Γιατί γίνεται αυτό; Για τους λόγους που αναφέρει:

1. Αν χάσεις το βιβλίο, να μπορείς να έχεις το ιστορικό.

2. Αν είσαι στο εξωτερικό ή αλλάξεις συνεργείο, να μπορεί να δει το εκάστοτε συνεργείο σε ποιο service βρίσκεσαι.

3. Ο αγοραστής που θα αγοράσει το αυτοκίνητό σου σε περίπτωση μεταπώλησης, να είναι βέβαιος ότι αυτά που γράφει στο βιβλίο ισχύουν και δεν έχεις απλά κολλητό με συνεργείο που στο έβαλε μια σφραγίδα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Οι κινητήρες έρχονται στρωμένοι από το εργοστάσιο, όχι τα αυτοκίνητα, δες αυτό το απόσπασμα άρθρου για να καταλάβεις:

"Οι κινητήρες σήμερα τοποθετούνται δουλεμένοι, και μάλιστα πολλές μάρκες, αν όχι όλες, τους δουλεύουν σε υψηλές στροφές για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να καθαρίσουν, ή να «ανοίξουν», να λειτουργήσουν δηλαδή στο όριο των ανοχών τους. Αδειάζουν το λάδι της πρώτης χρήσης και τοποθετούν άλλο."

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Theloyn-ta-kainoyrgia-aytokinhta-strwsimo_149446.asp

Οι κινητήρες δεν έρχονται στρωμενοι. Το κάθε αυτοκίνητο κάνει κάποιες γύρους σε πίστα ώστε ο τελικός ελεγκτής να δώσει το οκ ότι το αυτοκίνητο δουλεύει και κινείται σωστά. 

Ο συγκεκριμένος τρόπος στρωσιματος σε υψηλές στροφές δεν λέγεται στρώσιμο, πιο πολύ καταστροφικός ακούγεται. Τα τεστ σε υψηλές στροφές και αντοχές έχουν γίνει ανεξάρτητα σε μοτέρ δοκιμής. Όχι στα αυτοκίνητα που είναι να διατεθούν προς πώληση. 

 

Τι είναι να ανοίξουν τα μέταλλα, σουτιέν? 

Όσο για το αρχικό ερώτημα για τα πρώτα λάδια το manual το αναφέρει ξεκάθαρα σε κάθε αυτοκίνητο και τι έλεγχος πρέπει να γίνει. 

Επεξ/σία από panoskatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...