Προς το περιεχόμενο

Πότε να αλλάξω λαδια σε καινούριο αυτοκίνητο?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, Thanos1972 είπε

Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω,αυτό το hoax πρέπει να σταματήσει ότι έρχονται στρωμένοι από το εργοστάσιο.στρωνουν δηλαδή τα ελατήρια του πιστονιού επειδή τους δουλεύουν χωρίς φορτίο σε πάγκο;;;;δεν υπάρχει περίπτωση.άλλο ότι πλέον είναι καλύτερα μέταλλα και καλύτερες κατεργασίες των μετάλλων και άλλο δεν θέλει στρώσιμο.

Πιστεύεις ότι ένας κινητήρας πάνω σε δυναμόμετρο δεν έχει φορτίο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πιστεύεις ότι ένας κινητήρας πάνω σε δυναμόμετρο δεν έχει φορτίο;

δεν νομιζω να τους στρωνουν ολους τους κινητηρες στο δυναμομετρο.....!!!    αλλο η δυναμομετρηση και αλλο ενας απλος παγκος λειτουργιας...!! 

 

Για να το επεκτεινω και λιγο, και να στρωνετε ο κινητηρας σε δυναμομετρο, και παλι το αυτοκινητο θελει ενα υποτυπωδες πρωτο "στρωσιμο". υπαρχουν κι αλλα μηχανικα και κινουμενα μερη που πρεπει να "ψιλο...στρωσουν".  κιβωτιο, διαφορικο/α, μερη μεταδοσης, αναρτησεις, φρενα.....!!! 

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cabdik είπε

δεν νομίζω να τους στρώνουν όλους τους κινητήρες στο δυναμόμετρο.....!!!    άλλο η δυναμομετρηση και άλλο ένας απλός πάγκος λειτουργίας...!! 

Δεν έγραψα ότι τους στρώνουν στο δυναμόμετρο. Αν μπορεί να δώσει διαφορετικά φορτία είναι η ερώτηση.

Και γενικά αυτός ο "απλός πάγκος" μπορεί να κάνει και τα 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα δυο έρευνες πάνω σε αυτό το θέμα  

η πρώτη https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

η δεύτερη https://www.bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/

Το συμπέρασμα είναι ότι οποιος αλλάζει πρόωρα λάδι περισσότερο κακό κάνει στον κινητήρα του παρα καλο..

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 ώρες πριν, dali13gr είπε

Καλό είναι πριν παραπληροφορήσουμε, να έχουμε κατανοήσει πλήρως τι αναφέρει αυτό που παραθέτουμε.

Αυτό που πόσταρες αναφέρει ότι από το 2008, τα service αποθηκεύονται ΚΑΙ ηλεκτρονικά πέραν του κλασσικού βιβλίου service. Γιατί γίνεται αυτό; Για τους λόγους που αναφέρει:

1. Αν χάσεις το βιβλίο, να μπορείς να έχεις το ιστορικό.

2. Αν είσαι στο εξωτερικό ή αλλάξεις συνεργείο, να μπορεί να δει το εκάστοτε συνεργείο σε ποιο service βρίσκεσαι.

3. Ο αγοραστής που θα αγοράσει το αυτοκίνητό σου σε περίπτωση μεταπώλησης, να είναι βέβαιος ότι αυτά που γράφει στο βιβλίο ισχύουν και δεν έχεις απλά κολλητό με συνεργείο που στο έβαλε μια σφραγίδα.

εσύ παραπληροφορεις λεγοντας οτι η merc δίνει κλασσικό βιβλίο και οχι prints. όταν αγοράσεις ζήτα να στο δώσουν :D:D:D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, dimos15 είπε

Βρήκα δυο έρευνες πάνω σε αυτό το θέμα  

η πρώτη https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

η δεύτερη https://www.bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/

Το συμπέρασμα είναι ότι οποιος αλλάζει πρόωρα λάδι περισσότερο κακό κάνει στον κινητήρα του παρα καλο..

Κάτσε, σε λίγο θα βγουν μερικοί να σου πουν πως οι έρευνες αυτές είναι για γέλια επειδή όλοι ξέρουν πως η συχνή αλλαγή λαδιών μόνο καλό κάνει, πως οι μηχανικοί που έκαναν την έρευνα δεν είναι ανεξάρτητοι, και πολλά παρόμοια χαριτωμένα.

Το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ πριν μερικούς μήνες που έδειξα το πρώτο λινκ:

Το να προσπαθείς να παρουσιάσεις επιχειρήματα σε κολλημένα μυαλά είναι άδικος κόπος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάτσε, σε λίγο θα βγουν μερικοί να σου πουν πως οι έρευνες αυτές είναι για γέλια επειδή όλοι ξέρουν πως η συχνή αλλαγή λαδιών μόνο καλό κάνει

 

Ο κυρ Τακης του τοπικου συνεργειου ξερει παντα καλυτερα 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dali13gr είπε

Καλό είναι πριν παραπληροφορήσουμε, να έχουμε κατανοήσει πλήρως τι αναφέρει αυτό που παραθέτουμε.

Αυτό που πόσταρες αναφέρει ότι από το 2008, τα service αποθηκεύονται ΚΑΙ ηλεκτρονικά πέραν του κλασσικού βιβλίου service. Γιατί γίνεται αυτό; Για τους λόγους που αναφέρει:

1. Αν χάσεις το βιβλίο, να μπορείς να έχεις το ιστορικό.

2. Αν είσαι στο εξωτερικό ή αλλάξεις συνεργείο, να μπορεί να δει το εκάστοτε συνεργείο σε ποιο service βρίσκεσαι.

3. Ο αγοραστής που θα αγοράσει το αυτοκίνητό σου σε περίπτωση μεταπώλησης, να είναι βέβαιος ότι αυτά που γράφει στο βιβλίο ισχύουν και δεν έχεις απλά κολλητό με συνεργείο που στο έβαλε μια σφραγίδα.

Δεν υπάρχει βιβλιο service στη κλασσική μορφή βιβλίου στη Mercedes εδώ και πολλά χρόνια. Εξαιρούνται αν θυμάμαι καλά κάποια μοντέλα, Maybach π.χ.

Παίρνεις μια φωτοτυπία απο το ψηφιακό service book, όταν κάνεις το τελευταίο service, οπου αναγράφονται τι εργασίες έγιναν.Οτιδήποτε έγιναν τα προηγούμενα χρόνια υπάρχουν ψηφιακά, εφόσων έγιναν σε επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημενο.

Βιβλιο με σφραγίδες όπως υπήρχε, δεν υπάρχει,υπήρχε σε πολλά μοντέλα μέχρι το 2011-2012,δηλαδή καταργήθηκε σταδιακά.

14 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Ο κυρ Τακης του τοπικου συνεργειου ξερει παντα καλυτερα 😂

Και ο κουμπάρος ταξιτζής ενος φίλου πιο πριν επίσης😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, NT1G είπε

Δεν έγραψα ότι τους στρώνουν στο δυναμόμετρο. Αν μπορεί να δώσει διαφορετικά φορτία είναι η ερώτηση.

Και γενικά αυτός ο "απλός πάγκος" μπορεί να κάνει και τα 2.

το ιδιο ειπα κι εγω...!   

 

αλλα στην πραξη, και στην πραγματικοτητα,  δεν νομιζω οτι κανουν κανενα "στρωσιμο".  δες το πρακτικα.....και αναρωτησου, οπως αναρωτιεμαι κι εγω...! 

 ποσοι κινητηρες παραγονται ημερησιως?

και οι 1000 ωρες, που χρειαζεται ενας κινητηρας για στρωσιμο, ποσα 24ωρα ειναι? 

θα χαλασουν τοσες εργατωρες για να στρωσουν ολους τους κινητηρες?   εγω το θεωρω ΜΗ πρακτικο και ασυμφορο απο πλευρας εταιριων....!!!   

το οτι οι αναγκες στρωσιματος ενος κινητηρα, ΙΣΩΣ εχουν αλλαξει επειδη αλλαζουν τα μεταλλα και η επεξεργασια τους. και παλι...το λεω με ενα ....ΙΣΩΣ....!!!  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dimos15 είπε

Βρήκα δυο έρευνες πάνω σε αυτό το θέμα  

η πρώτη https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

η δεύτερη https://www.bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/

Το συμπέρασμα είναι ότι οποιος αλλάζει πρόωρα λάδι περισσότερο κακό κάνει στον κινητήρα του παρα καλο..

Διαβαστε καλα που εγινε το τεστ που λεει πρωτα... Εγινε σε καμμια Αθηνα μηπως?? Καθε τεστ εχει να κανει με τις εκαστοτε συνθηκες..

Εχεις υποψην σου καθολου το στρες του κινητηρα και του λαδιου οταν οδηγεις με κρυο κινητηρα για 5 χιλιομετρα μεσα στην αθηνα και ενω ζεσταινεται ακομα να ακολουθει σταματημα και παλι κρυωμα  (το 80% της οδηγησης μεσα στην πολη)?

Ξερετε για τις φθορες των μεταλλων λογω των συχνων μεταβολων των θερμοκρασιων και συναμα των τριβων  που οδηγει σιγα σιγα τα προιοντα καυσης να περνανε στο καρτερ?

Τις υγροποιησεις λογω αυτων των μεταβολων που σχηματιζονται στο χωρο του λαδιου??

Ενας κινητηρας που κανει 6-7000 χιλιομετρα το χρονο σε αυτες τις συνθηκες καλο ειναι να αλλαζει πιο συχνα λαδι απ το 12αμηνο και οχι πιο αργα καθως το 12αμηνο ειναι το ΟΡΙΟ..

Δεν αρχιζουμε να σκεφτομαστε το σερβις οταν περασει ο χρονος..

Εκτος αν θελετε στην 5ετια να το σπρωξετε οποτε και βαζετε μια ωραια αναρτηση συνοδευομενο απο τις φρασεις "προσεγμενο" και "σαν καινουριο"..

 

 

Επεξ/σία από KAKADI
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/3/2019 στις 1:54 ΜΜ, dimos15 είπε

Καλησπέρα, όσοι έχετε καινούριο αυτοκίνητο πότε αλλάξατε λαδια για πρώτη φορα?

Ισχύει ότι πρέπει να αλλάξεις στα 1000 χιλιόμετρα γιατί ο κινητήρας έχει περισσότερες τριβες όταν είναι καινουριος?

Επίσης έχω διαβάσει ότι αν το αμάξι ειναι εκτος γκαράζ πρέπει να αλλάζεις λαδια κάθε χρόνο λόγω της υγρασίας.

Η αντιπροσωπεια μου λέει πρώτη αλλαγή στα 10000 χιλιόμετρα..

Πότε να αλλάξω οεο?😛

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Βρήκα δυο έρευνες πάνω σε αυτό το θέμα  

η πρώτη https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

η δεύτερη https://www.bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/

Το συμπέρασμα είναι ότι οποιος αλλάζει πρόωρα λάδι περισσότερο κακό κάνει στον κινητήρα του παρα καλο..

Για τα πρώτα λάδια και service, μόνο αντιπρόσωπος, για θέμα εγγύησης. Εκεί μπορείς να ρωτήσεις τον μηχανικό πόσο λάδι παίρνει και ότι σχετικό θέλεις να μάθεις για του κάνει εσύ αλλαγές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Διαβαστε καλα που εγινε το τεστ που λεει πρωτα... Εγινε σε καμμια Αθηνα μηπως?? Καθε τεστ εχει να κανει με τις εκαστοτε συνθηκες..

Εχεις υποψην σου καθολου το στρες του κινητηρα και του λαδιου οταν οδηγεις με κρυο κινητηρα για 5 χιλιομετρα μεσα στην αθηνα και ενω ζεσταινεται ακομα να ακολουθει σταματημα και παλι κρυωμα  (το 80% της οδηγησης μεσα στην πολη)?

Ξερετε για τις φθορες των μεταλλων λογω των συχνων μεταβολων των θερμοκρασιων και συναμα των τριβων  που οδηγει σιγα σιγα τα προιοντα καυσης να περνανε στο καρτερ?

  Από την δεύτερη ερευνα "  The samples represent not just grandma’s grocery-getter, but also many Triton truck engines, and some Police Interceptor engines, taxi service engines, high-performance Mustang engines, high-mileage traveling salesman engines, trailer towing engines, etc.  There is a large, vast world of inputs to this 4.6L engine data; people who run thin 5w-20 and those who run thick 5w-40.  People who use conventional lubes and those who use synthetics are included.   Those who live in the heat of the desert southwest and those in the cold of Canada are all in here.   "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό περί στρωσίματος ανάθεμα αν ισχύει έστω κ στα παπιά ο θείος μου εμένα έχει ένα κρυπτον 2001 ή 02 μοντέλο μόνο λάδια του αλλάζει κάθε χρόνο και μπουζί και από όσο ξέρω κάθε φορά τέρμα το πάει τόσα χρόνια καθημερινά κάνει 50-60 χιλιόμετρα την μέρα συνολικά. 

Το ιδανικό είναι κάθε χρόνο να γίνεται ένα σέρβις δεν μιλάω όμως να είναι ταρίφας ο άλλος και να κάνει 60.000 τον χρόνο και να κάνει 1 σέρβις προφανώς και θέλει 2 ή 3 σε τόσα χιλιόμετρα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η VAG τι λέει επίσημα για την, ενδιαμεση στο μεγάλο SRV,αλλαγή λαδιού 10-15k χλμ, ανάλογα τις σχολές; αλλάζεις φίλτρο λαδιού ή όχι; Τελευταία ακόυω απο΄μη εξουσιοδοτημένους ότι δεν αλλάζουν φίλτρο αλά μου φαίνεται λίγο παράξενο.

Επίσης κάτι αναφέρθηκε πιο πάνω για κάθε δύο χρόνια το υγρό των φρένων λόγω υγρασίας; Είναι άγραφος κανόνας;

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, geodimis είπε

Η VAG τι λέει επίσημα για την, ενδιαμεση στο μεγάλο SRV,αλλαγή λαδιού 10-15k χλμ, ανάλογα τις σχολές; αλλάζεις φίλτρο λαδιού ή όχι; Τελευταία ακόυω απο΄μη εξουσιοδοτημένους ότι δεν αλλάζουν φίλτρο αλά μου φαίνεται λίγο παράξενο.

Επίσης κάτι αναφέρθηκε πιο πάνω για κάθε δύο χρόνια το υγρό των φρένων λόγω υγρασίας; Είναι άγραφος κανόνας;

Αυτό για τα υγρά φρένων πρώτη φορά το βλέπω δεν νομίζω να ισχύει κιόλας αλλά ποτέ δεν ξέρεις.. 

Φίλτρο λαδιού συνήθως ανά 2ο σέρβις εκτός και αν γίνονται υπερβολικά χιλιόμετρα (ταξί) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...