Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους! Μετά τη φρίκη με τον καμένο cpu που περιγράφω εδώ, τελικά ο ξάδερφος ανακαλυψε ότι έχει εγγύηση για το cpu ως τον Ιούνιο, μέσω του warranty check της Intel, κάτι που επιβεβαίωσε και το κατάστημα εδώ λέγοντας του να περάσει να τους τον αφήσει... Ξεκίνησε λοιπόν τη διαδικασία επιστροφής του 6700k.

Σήμερα μίλησε με το κατάστημα και του είπαν πως ο επεξεργαστής στάλθηκε στον προμηθευτή τους και περιμένουν απάντηση. Μέχρι εδώ καλά.... Όμως μετά του είπαν ότι επειδή ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πια, αν εγκριθεί λέει rma, θα του βγάλουν εμπειρικά πόσο μπορεί να κάνει τώρα για να του κόψουν πιστωτικό (!!!) 

 

Αν δεν κάνω λάθος είναι υποχρεωμένοι να του αντικαταστησουν το προϊόν με το ίδιο, αν δεν υπάρχει με το επόμενο, η αν δεν γίνεται αντικατάσταση τότε παίρνει τα λεφτά του πίσω (όσο τον αγόρασε το 2016 & όχι όσο κάνει σήμερα). Θα ήθελα όσοι ξέρουν να μου πουν τι πραγματικά ισχύει και αν είναι πρόχειρα και τα σχετικά άρθρα για να πάει να τους τα τριψει στη μούρη. 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gazp είπε

Καλησπέρα σε όλους! Μετά τη φρίκη με τον καμένο cpu που περιγράφω εδώ, τελικά ο ξάδερφος ανακαλυψε ότι έχει εγγύηση για το cpu ως τον Ιούνιο, μέσω του warranty check της Intel, κάτι που επιβεβαίωσε και το κατάστημα εδώ λέγοντας του να περάσει να τους τον αφήσει... Ξεκίνησε λοιπόν τη διαδικασία επιστροφής του 6700k.

Σήμερα μίλησε με το κατάστημα και του είπαν πως ο επεξεργαστής στάλθηκε στον προμηθευτή τους και περιμένουν απάντηση. Μέχρι εδώ καλά.... Όμως μετά του είπαν ότι επειδή ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πια, αν εγκριθεί λέει rma, θα του βγάλουν εμπειρικά πόσο μπορεί να κάνει τώρα για να του κόψουν πιστωτικό (!!!) 

Αν δεν κάνω λάθος είναι υποχρεωμένοι να του αντικαταστησουν το προϊόν με το ίδιο, αν δεν υπάρχει με το επόμενο, η αν δεν γίνεται αντικατάσταση τότε παίρνει τα λεφτά του πίσω (όσο τον αγόρασε το 2016 & όχι όσο κάνει σήμερα). Θα ήθελα όσοι ξέρουν να μου πουν τι πραγματικά ισχύει και αν είναι πρόχειρα και τα σχετικά άρθρα για να πάει να τους τα τριψει στη μούρη. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Αν δεν υπάρχει ο ίδιος για αντικατάσταση, μπορεί (αν δεχτεί ο φίλος σου) πιστωτικό στα λεφτά αγοράς/απόδειξης. Αν δεν θέλει πιστωτικό, έχουν υποχρέωση για επιστρεφή του 100% του ποσού.

Τώρα μπορεί να βγάλουν "αξίζει 30 ευρώ και ένα σώβρακο". Το οποίο φυσικά είναι παράνομο.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gazp είπε

Καλησπέρα σε όλους! Μετά τη φρίκη με τον καμένο cpu που περιγράφω εδώ, τελικά ο ξάδερφος ανακαλυψε ότι έχει εγγύηση για το cpu ως τον Ιούνιο, μέσω του warranty check της Intel, κάτι που επιβεβαίωσε και το κατάστημα εδώ λέγοντας του να περάσει να τους τον αφήσει... Ξεκίνησε λοιπόν τη διαδικασία επιστροφής του 6700k.

Σήμερα μίλησε με το κατάστημα και του είπαν πως ο επεξεργαστής στάλθηκε στον προμηθευτή τους και περιμένουν απάντηση. Μέχρι εδώ καλά.... Όμως μετά του είπαν ότι επειδή ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πια, αν εγκριθεί λέει rma, θα του βγάλουν εμπειρικά πόσο μπορεί να κάνει τώρα για να του κόψουν πιστωτικό (!!!) 

Αν δεν κάνω λάθος είναι υποχρεωμένοι να του αντικαταστησουν το προϊόν με το ίδιο, αν δεν υπάρχει με το επόμενο, η αν δεν γίνεται αντικατάσταση τότε παίρνει τα λεφτά του πίσω (όσο τον αγόρασε το 2016 & όχι όσο κάνει σήμερα). Θα ήθελα όσοι ξέρουν να μου πουν τι πραγματικά ισχύει και αν είναι πρόχειρα και τα σχετικά άρθρα για να πάει να τους τα τριψει στη μούρη. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Ο επεξεργαστής έπρεπε να γίνει RMA στην Intel και η Intel θα έστελνε καινούργιο σφραγισμένο κακώς μπλέξατε με το κατάστημα. (πρώτον)

Δεύτερον, το κατάστημα ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να του δώσει ίδιο επεξεργαστή εφόσον δεν υπάρχει αλλά ανάλογης ποιοτικής αξίας (δηλαδή ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων). Αν εγκριθεί το RMA είναι υποχρεωμένοι να του επιστρέψουν τον επεξεργαστή που θα στείλει το RMA της Intel ή να του δώσουν καινούργιο i7 για να εξοικονόμιση χρόνου. 

Σε καμία περίπτωση να μη δεχτείτε το πιστωτικό. Να απαιτήσετε επιστροφή χρημάτων αν επιμένουν στο πιστωτικό και καταγγελία εννοείται.

Για ποιο κατάστημα μιλάμε; Μην ντραπείτε, πείτε μας ποιοι ειναι αυτοί οι έξυπνοι.

Επίσης να απαιτήσετε να σας παρέχουν το RMA Number. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο προσφαστη εμπειρια μου με AskAdam (γενικα το προτεινω το μαγαζι γιατι ειναι καλο) με χαλασμενη μητρικη που δεν κυκλοφορει πλεον. Την ειχα στειλει για RMA, την βρηκαν προβληματικη, τελος. Τηλεφωνο απευθειας να μου πουν οτι δεν υπαρχει σε στοκ και δεν παραγεται πλεον απο την εταιρεια και αν θα επιθυμουσα επιστροφη χρηματων η πιστωτικο, στα λεφτα της ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ. Επελεξα το πιστωτικο γιατι ουτως η αλλως απο εκει θα αγοραζα, αλλα εκτος του θεματος αυτο.

Η εγγυηση φιλτατε, να πεις στο καταστημα, οτι δεν ειναι σαν την ασφαλεια, που σου κοστολογουν οτι εχεις με την σημερινη αξια. Εγγυηση παει να πει καλυψη του προιοντος ολοκληρωτικα και αντικατασταση του, η πληρης επιστροφη χρηματων στην τιμη αγορας του, εφ οσων η αντικατασταση ειναι αδυνατη.

Τα λεφτα σου και να φυγεις πες τους. Μετα απο αυτο που σου ειπαν, δεν ξαναφηνεις λεφτα εκει περα. Και αν συνεχισουν τα μα μου κτλ, απειλεισε τους με τηλεφωνο στον συνηγορο του καταναλωτη.

Τελος, πες μας και ονοματακι μαγαζιου. Δεν ειναι κακο να ξερουμε τους παγαποντηδες.

Παραθετω και σχετικο αρθρο απο την Ευρωπαικη νομοθεσια που φυσικα ισχυει σε ολα τα κρατη-μελη της Ε.Ε

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Επεξ/σία από kostas_anes
  • Like 9
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Απο προσφαστη εμπειρια μου με AskAdam (γενικα το προτεινω το μαγαζι γιατι ειναι καλο) με χαλασμενη μητρικη που δεν κυκλοφορει πλεον. Την ειχα στειλει για RMA, την βρηκαν προβληματικη, τελος. Τηλεφωνο απευθειας να μου πουν οτι δεν υπαρχει σε στοκ και δεν παραγεται πλεον απο την εταιρεια και αν θα επιθυμουσα επιστροφη χρηματων η πιστωτικο, στα λεφτα της ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ. Επελεξα το πιστωτικο γιατι ουτως η αλλως απο εκει θα αγοραζα, αλλα εκτος του θεματος αυτο.

Η εγγυηση φιλτατε, να πεις στο καταστημα, οτι δεν ειναι σαν την ασφαλεια, που σου κοστολογουν οτι εχεις με την σημερινη αξια. Εγγυηση παει να πει καλυψη του προιοντος ολοκληρωτικα και αντικατασταση του, η πληρης επιστροφη χρηματων στην τιμη αγορας του, εφ οσων η αντικατασταση ειναι αδυνατη.

Τα λεφτα σου και να φυγεις πες τους. Μετα απο αυτο που σου ειπαν, δεν ξαναφηνεις λεφτα εκει περα. Και αν συνεχισουν τα μα μου κτλ, απειλεισε τους με τηλεφωνο στον συνηγορο του καταναλωτη.

Τελος, πες μας και ονοματακι μαγαζιου. Δεν ειναι κακο να ξερουμε τους παγαποντηδες.

Παραθετω και σχετικο αρθρο απο την Ευρωπαικη νομοθεσια που φυσικα ισχυει σε ολα τα κρατη-μελη της Ε.Ε

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Να συμπληρώσω στο AskAdam, ότι έμεινα ικανοποιημένος και από τα E-God και PriveShop. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Το μαγαζί είναι το Stechi στην Ηλιούπολη. Ο ξάδερφος έχει ήδη ενημερωθει γι αυτά που μου είπατε και θα πράξει ανάλογα. Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω το topic. 

  • Like 3
Δημοσ.

Τι έγινε τελικά; 

Στις 28/3/2019 στις 7:34 ΠΜ, gazp είπε

Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Το μαγαζί είναι το Stechi στην Ηλιούπολη. Ο ξάδερφος έχει ήδη ενημερωθει γι αυτά που μου είπατε και θα πράξει ανάλογα. Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω το topic. 

 

Δημοσ.

Το μαγαζί έχει αποταθεί στον τοπικό προμηθευτή και είναι σε φάση αναμονής. Δεν έχω κάτι νεότερο προς το παρόν. 

 

Δημοσ.
Στις 7/4/2019 στις 4:18 ΜΜ, thetiesthatbind είπε

Τσάμπα μπλέξατε @gazp Μόνοι σας επρεπε, τσάμπα θα σας εβγαινε 

Ναι, απλα πριν προλαβω να ποσταρω εδω ειχε ηδη σπευσει να ξεκινησει τη διαδικασια...Ηδη του ειπαν οτι χρειαζονται 3-4 εβδομαδες μεχρι να του πουν τι θα γινει...

Δημοσ.

Κι εμένα κάποτε που είχα πάει στο Πλαίσιο με καμένη CPU πρότειναν να μου βγάλουν κατά προσέγγιση ένα πιστωτικό με την τρέχουσα αξία. Τους είπα ότι είναι υποχρεωμένοι να μου καλύψουν όλο το αρχικό ποσό και το δέχτηκαν. Μάλλον τα λένε στη λογική ότι αν πέντε στους δέκα ψαρώσουν γλυτώνουν ένα σωρό λεφτά.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, gazp είπε

Ναι, απλα πριν προλαβω να ποσταρω εδω ειχε ηδη σπευσει να ξεκινησει τη διαδικασια...Ηδη του ειπαν οτι χρειαζονται 3-4 εβδομαδες μεχρι να του πουν τι θα γινει...

3-4 βδομάδες αν χρειάζεται να ζητήσει επεξεργαστή προσωρινά (κάθε εργασία που διαρκεί άνω των 15 ημερών έχει το δικαίωμα ο καταναλωτής να ζητήσει προϊόν προσωρινής αντικατάστασης) και αν διαρκέσει άνω των 30 ημερών έχει δικαίωμα να αξιώσει πλήρη επιστροφή του ποσού. Η διαδικασία διαρκεί 1 βδομάδα πάνω κάτω αν το έκανε μόνος του. Εγώ προτείνω να συμβουλευτεί αύριο το πρωί το 1520 και να τους πιέσει άμεσα για να γλιτώσει την ταλαιπωρία και για να διασταυρώσει και ο ίδιος τα λεγόμενα μου ώστε να τους κυνηγήσει. 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σε ολους, επανερχομαι με Update. Εχει εγκριθει RMA απο τη μαμα Intel & ο επεξεργαστης ειναι καθ'οδον. Εν τω μεταξυ, του προτειναν απο το καταστημα αν θελει να του δωσουν ολοκληρο συστημα (!) για οσο θα περιμενει μεχρι να ερθει. Πολυ ωραια αντιμετωπιση και μπραβο τους!

Σε αναμονη του CPU  λοιπον ωστε να ξαναστησει το μηχανημα του.

Επεξ/σία από gazp
  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...