gazp Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Καλησπέρα σε όλους! Μετά τη φρίκη με τον καμένο cpu που περιγράφω εδώ, τελικά ο ξάδερφος ανακαλυψε ότι έχει εγγύηση για το cpu ως τον Ιούνιο, μέσω του warranty check της Intel, κάτι που επιβεβαίωσε και το κατάστημα εδώ λέγοντας του να περάσει να τους τον αφήσει... Ξεκίνησε λοιπόν τη διαδικασία επιστροφής του 6700k. Σήμερα μίλησε με το κατάστημα και του είπαν πως ο επεξεργαστής στάλθηκε στον προμηθευτή τους και περιμένουν απάντηση. Μέχρι εδώ καλά.... Όμως μετά του είπαν ότι επειδή ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πια, αν εγκριθεί λέει rma, θα του βγάλουν εμπειρικά πόσο μπορεί να κάνει τώρα για να του κόψουν πιστωτικό (!!!) Αν δεν κάνω λάθος είναι υποχρεωμένοι να του αντικαταστησουν το προϊόν με το ίδιο, αν δεν υπάρχει με το επόμενο, η αν δεν γίνεται αντικατάσταση τότε παίρνει τα λεφτά του πίσω (όσο τον αγόρασε το 2016 & όχι όσο κάνει σήμερα). Θα ήθελα όσοι ξέρουν να μου πουν τι πραγματικά ισχύει και αν είναι πρόχειρα και τα σχετικά άρθρα για να πάει να τους τα τριψει στη μούρη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 2
3DJIN Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 287 κανει στο σκρουτζ ο πιο φθηνος ,οποτε ο επεξεργαστης μια χαρα υπαρχει
Sheogorath Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, gazp είπε Καλησπέρα σε όλους! Μετά τη φρίκη με τον καμένο cpu που περιγράφω εδώ, τελικά ο ξάδερφος ανακαλυψε ότι έχει εγγύηση για το cpu ως τον Ιούνιο, μέσω του warranty check της Intel, κάτι που επιβεβαίωσε και το κατάστημα εδώ λέγοντας του να περάσει να τους τον αφήσει... Ξεκίνησε λοιπόν τη διαδικασία επιστροφής του 6700k. Σήμερα μίλησε με το κατάστημα και του είπαν πως ο επεξεργαστής στάλθηκε στον προμηθευτή τους και περιμένουν απάντηση. Μέχρι εδώ καλά.... Όμως μετά του είπαν ότι επειδή ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πια, αν εγκριθεί λέει rma, θα του βγάλουν εμπειρικά πόσο μπορεί να κάνει τώρα για να του κόψουν πιστωτικό (!!!) Αν δεν κάνω λάθος είναι υποχρεωμένοι να του αντικαταστησουν το προϊόν με το ίδιο, αν δεν υπάρχει με το επόμενο, η αν δεν γίνεται αντικατάσταση τότε παίρνει τα λεφτά του πίσω (όσο τον αγόρασε το 2016 & όχι όσο κάνει σήμερα). Θα ήθελα όσοι ξέρουν να μου πουν τι πραγματικά ισχύει και αν είναι πρόχειρα και τα σχετικά άρθρα για να πάει να τους τα τριψει στη μούρη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Αν δεν υπάρχει ο ίδιος για αντικατάσταση, μπορεί (αν δεχτεί ο φίλος σου) πιστωτικό στα λεφτά αγοράς/απόδειξης. Αν δεν θέλει πιστωτικό, έχουν υποχρέωση για επιστρεφή του 100% του ποσού. Τώρα μπορεί να βγάλουν "αξίζει 30 ευρώ και ένα σώβρακο". Το οποίο φυσικά είναι παράνομο. 5
thetiesthatbind Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, gazp είπε Καλησπέρα σε όλους! Μετά τη φρίκη με τον καμένο cpu που περιγράφω εδώ, τελικά ο ξάδερφος ανακαλυψε ότι έχει εγγύηση για το cpu ως τον Ιούνιο, μέσω του warranty check της Intel, κάτι που επιβεβαίωσε και το κατάστημα εδώ λέγοντας του να περάσει να τους τον αφήσει... Ξεκίνησε λοιπόν τη διαδικασία επιστροφής του 6700k. Σήμερα μίλησε με το κατάστημα και του είπαν πως ο επεξεργαστής στάλθηκε στον προμηθευτή τους και περιμένουν απάντηση. Μέχρι εδώ καλά.... Όμως μετά του είπαν ότι επειδή ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πια, αν εγκριθεί λέει rma, θα του βγάλουν εμπειρικά πόσο μπορεί να κάνει τώρα για να του κόψουν πιστωτικό (!!!) Αν δεν κάνω λάθος είναι υποχρεωμένοι να του αντικαταστησουν το προϊόν με το ίδιο, αν δεν υπάρχει με το επόμενο, η αν δεν γίνεται αντικατάσταση τότε παίρνει τα λεφτά του πίσω (όσο τον αγόρασε το 2016 & όχι όσο κάνει σήμερα). Θα ήθελα όσοι ξέρουν να μου πουν τι πραγματικά ισχύει και αν είναι πρόχειρα και τα σχετικά άρθρα για να πάει να τους τα τριψει στη μούρη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ο επεξεργαστής έπρεπε να γίνει RMA στην Intel και η Intel θα έστελνε καινούργιο σφραγισμένο κακώς μπλέξατε με το κατάστημα. (πρώτον) Δεύτερον, το κατάστημα ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να του δώσει ίδιο επεξεργαστή εφόσον δεν υπάρχει αλλά ανάλογης ποιοτικής αξίας (δηλαδή ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων). Αν εγκριθεί το RMA είναι υποχρεωμένοι να του επιστρέψουν τον επεξεργαστή που θα στείλει το RMA της Intel ή να του δώσουν καινούργιο i7 για να εξοικονόμιση χρόνου. Σε καμία περίπτωση να μη δεχτείτε το πιστωτικό. Να απαιτήσετε επιστροφή χρημάτων αν επιμένουν στο πιστωτικό και καταγγελία εννοείται. Για ποιο κατάστημα μιλάμε; Μην ντραπείτε, πείτε μας ποιοι ειναι αυτοί οι έξυπνοι. Επίσης να απαιτήσετε να σας παρέχουν το RMA Number. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από thetiesthatbind 3
kostas_anes Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Απο προσφαστη εμπειρια μου με AskAdam (γενικα το προτεινω το μαγαζι γιατι ειναι καλο) με χαλασμενη μητρικη που δεν κυκλοφορει πλεον. Την ειχα στειλει για RMA, την βρηκαν προβληματικη, τελος. Τηλεφωνο απευθειας να μου πουν οτι δεν υπαρχει σε στοκ και δεν παραγεται πλεον απο την εταιρεια και αν θα επιθυμουσα επιστροφη χρηματων η πιστωτικο, στα λεφτα της ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ. Επελεξα το πιστωτικο γιατι ουτως η αλλως απο εκει θα αγοραζα, αλλα εκτος του θεματος αυτο. Η εγγυηση φιλτατε, να πεις στο καταστημα, οτι δεν ειναι σαν την ασφαλεια, που σου κοστολογουν οτι εχεις με την σημερινη αξια. Εγγυηση παει να πει καλυψη του προιοντος ολοκληρωτικα και αντικατασταση του, η πληρης επιστροφη χρηματων στην τιμη αγορας του, εφ οσων η αντικατασταση ειναι αδυνατη. Τα λεφτα σου και να φυγεις πες τους. Μετα απο αυτο που σου ειπαν, δεν ξαναφηνεις λεφτα εκει περα. Και αν συνεχισουν τα μα μου κτλ, απειλεισε τους με τηλεφωνο στον συνηγορο του καταναλωτη. Τελος, πες μας και ονοματακι μαγαζιου. Δεν ειναι κακο να ξερουμε τους παγαποντηδες. Παραθετω και σχετικο αρθρο απο την Ευρωπαικη νομοθεσια που φυσικα ισχυει σε ολα τα κρατη-μελη της Ε.Ε https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από kostas_anes 9
thetiesthatbind Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 24 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Απο προσφαστη εμπειρια μου με AskAdam (γενικα το προτεινω το μαγαζι γιατι ειναι καλο) με χαλασμενη μητρικη που δεν κυκλοφορει πλεον. Την ειχα στειλει για RMA, την βρηκαν προβληματικη, τελος. Τηλεφωνο απευθειας να μου πουν οτι δεν υπαρχει σε στοκ και δεν παραγεται πλεον απο την εταιρεια και αν θα επιθυμουσα επιστροφη χρηματων η πιστωτικο, στα λεφτα της ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ. Επελεξα το πιστωτικο γιατι ουτως η αλλως απο εκει θα αγοραζα, αλλα εκτος του θεματος αυτο. Η εγγυηση φιλτατε, να πεις στο καταστημα, οτι δεν ειναι σαν την ασφαλεια, που σου κοστολογουν οτι εχεις με την σημερινη αξια. Εγγυηση παει να πει καλυψη του προιοντος ολοκληρωτικα και αντικατασταση του, η πληρης επιστροφη χρηματων στην τιμη αγορας του, εφ οσων η αντικατασταση ειναι αδυνατη. Τα λεφτα σου και να φυγεις πες τους. Μετα απο αυτο που σου ειπαν, δεν ξαναφηνεις λεφτα εκει περα. Και αν συνεχισουν τα μα μου κτλ, απειλεισε τους με τηλεφωνο στον συνηγορο του καταναλωτη. Τελος, πες μας και ονοματακι μαγαζιου. Δεν ειναι κακο να ξερουμε τους παγαποντηδες. Παραθετω και σχετικο αρθρο απο την Ευρωπαικη νομοθεσια που φυσικα ισχυει σε ολα τα κρατη-μελη της Ε.Ε https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Να συμπληρώσω στο AskAdam, ότι έμεινα ικανοποιημένος και από τα E-God και PriveShop. 1
gazp Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Το μαγαζί είναι το Stechi στην Ηλιούπολη. Ο ξάδερφος έχει ήδη ενημερωθει γι αυτά που μου είπατε και θα πράξει ανάλογα. Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω το topic. 3
thetiesthatbind Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Τι έγινε τελικά; Στις 28/3/2019 στις 7:34 ΠΜ, gazp είπε Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Το μαγαζί είναι το Stechi στην Ηλιούπολη. Ο ξάδερφος έχει ήδη ενημερωθει γι αυτά που μου είπατε και θα πράξει ανάλογα. Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω το topic.
gazp Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Το μαγαζί έχει αποταθεί στον τοπικό προμηθευτή και είναι σε φάση αναμονής. Δεν έχω κάτι νεότερο προς το παρόν.
thetiesthatbind Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Τσάμπα μπλέξατε @gazp Μόνοι σας επρεπε, τσάμπα θα σας εβγαινε
gazp Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Στις 7/4/2019 στις 4:18 ΜΜ, thetiesthatbind είπε Τσάμπα μπλέξατε @gazp Μόνοι σας επρεπε, τσάμπα θα σας εβγαινε Ναι, απλα πριν προλαβω να ποσταρω εδω ειχε ηδη σπευσει να ξεκινησει τη διαδικασια...Ηδη του ειπαν οτι χρειαζονται 3-4 εβδομαδες μεχρι να του πουν τι θα γινει...
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Κι εμένα κάποτε που είχα πάει στο Πλαίσιο με καμένη CPU πρότειναν να μου βγάλουν κατά προσέγγιση ένα πιστωτικό με την τρέχουσα αξία. Τους είπα ότι είναι υποχρεωμένοι να μου καλύψουν όλο το αρχικό ποσό και το δέχτηκαν. Μάλλον τα λένε στη λογική ότι αν πέντε στους δέκα ψαρώσουν γλυτώνουν ένα σωρό λεφτά.
thetiesthatbind Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 23 λεπτά πριν, gazp είπε Ναι, απλα πριν προλαβω να ποσταρω εδω ειχε ηδη σπευσει να ξεκινησει τη διαδικασια...Ηδη του ειπαν οτι χρειαζονται 3-4 εβδομαδες μεχρι να του πουν τι θα γινει... 3-4 βδομάδες αν χρειάζεται να ζητήσει επεξεργαστή προσωρινά (κάθε εργασία που διαρκεί άνω των 15 ημερών έχει το δικαίωμα ο καταναλωτής να ζητήσει προϊόν προσωρινής αντικατάστασης) και αν διαρκέσει άνω των 30 ημερών έχει δικαίωμα να αξιώσει πλήρη επιστροφή του ποσού. Η διαδικασία διαρκεί 1 βδομάδα πάνω κάτω αν το έκανε μόνος του. Εγώ προτείνω να συμβουλευτεί αύριο το πρωί το 1520 και να τους πιέσει άμεσα για να γλιτώσει την ταλαιπωρία και για να διασταυρώσει και ο ίδιος τα λεγόμενα μου ώστε να τους κυνηγήσει. 2
gazp Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπερα σε ολους, επανερχομαι με Update. Εχει εγκριθει RMA απο τη μαμα Intel & ο επεξεργαστης ειναι καθ'οδον. Εν τω μεταξυ, του προτειναν απο το καταστημα αν θελει να του δωσουν ολοκληρο συστημα (!) για οσο θα περιμενει μεχρι να ερθει. Πολυ ωραια αντιμετωπιση και μπραβο τους! Σε αναμονη του CPU λοιπον ωστε να ξαναστησει το μηχανημα του. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από gazp 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα