Προς το περιεχόμενο

Battle Brothers


Tobajara
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Snoob,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οπότε λοιπόν προσπαθώντας να βρω κόσμο της προκοπής να αντικαταστήσω τα σαπάκια μου, πέφτω πάνω στον παρακάτω. Θα τον μετονομάσω σε Κόναν, για ευνόητους λόγους.

ConanOVarvaros.png.cf9331cd2424dbb0c2d14777bd38ed72.png

 

Το ερώτημα είναι τι τον κάνω. Two-handed δε γίνεται λόγω έλλειψης άστρων στο fatigue και penalty σε melee defence. Κάτι αντίστοιχο σκεφτόμουν για frontliner,  πόσο μάλλον tank. To trait διορθώνει το ranged defence οπότε είναι πολύ καλός backliner, αλλά δεν έχω πληθώρα επιλογών στις άλλες θέσεις οπότε δε θέλω να τον χαραμίσω εκεί. Το πρώτο level δεν είναι πολύ ικανοποιητικό. Ιδέες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 441
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Αμαρτία να πάει backliner τέτοιο γομάρι. Ακόμη και χωρίς gifted θα πάει 84 επίθεση, 27 melee defence. Θέλει ελάχιστη (1 level) ενίσχυση στα hp και λίγο περισσότερο (2 level) στο resolve. Ξεκινάει fatigue στο 109. που είναι πολύ καλά.

Για μένα, καθαρός zweihander είναι. Ούτως ή άλλως, και για (δυνατό επιθετικά) shield να τον πας, τα πρώτα level ups είναι κοινά: recover ή student, ανάλογα το πόσο νωρίς ή αργά τον βρήκες σε σχέση με το πού βρίσκονται οι υπόλοιποι καλοί σου/το επόμενο crisis, steel brow (στο συγκεκριμένο, που δεν έχει ανάγκη ενίσχυσης σε hp/στατιστικά), revolve, brawny, άρα έχεις 3 επίπεδα να δεις πώς σου πηγαίνουν τα σημαντικά (χωρίς αστέρια) στατιστικά για να αποφασίσεις. Το πρώτο level up που βλέπω εγώ είναι εξαιρετικό πάντως, 3/3/4 (fatigue ή αν είσαι τολμηρός resolve).

Το μόνο πρόβλημα είναι πως θα σου κάνει νερά στις μάχες με greenskins μέχρι να χάσει το trait, αλλά είναι διαχειρίσιμο αυτό με ένα φυλαχτό από δόντια nachs που φτιάχνεται και εύκολα, δεν σου λέω για alps ή hexen.

Στην αρχή (δεν ξέρω στις πόσες μέρες είσαι και τι αντιπάλους συναντάς) στειλ' τον πίσω με ένα +cth όπλο, κάποιο pike.

Y.Γ. Για την ακρίβεια, θέλει 6 πόντους resolve για να πιάσεις το 50 που θεωρώ πως είναι καλά (πριν από τυχόν φυλαχτά) που σημαίνει θες ένα 4αρι (χωρίς αστέρι δεν θα σου βγάλει παραπάνω εκεί) και δύο φορές να το επιλέξεις στα level 12/13. Άρα, δίνεις 1 level up σε hp, 1 level up resolve και τα υπόλοιπα επίθεση/άμυνα/αντοχή. Είναι πολύ καλή περίπτωση και τα "αρνητικά" του background αστεία, σε σχέση με αυτά που προσφέρει και την αφετηρία του/αστέρια. Προφανώς, σε μάχες απέναντι σε ranged αντιπάλους τον προστατεύεις ή τον κατεβάζεις με ασπίδα. Οι nomad outlaws (οι αντίστοιχοι raiders των νομάδων, tier 2) έχουν συμπαθητικότατες (18/18) ασπίδες με εξαιρετική αντοχή, 64.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ένα πράγμα που πραγματικά με στεναχωρεί στο παιχνίδι είναι τα αλλεπάλληλα χτυπήματα που δέχεσαι με αστείες πιθανότητες. Οκ, μία φορά, κι ειδικά αν πρέπει να υποδεχτείς κάμποσες επιθέσεις (όσο τρως το back line των ancient dead, για παράδειγμα), εντάξει, κάποια στιγμή θα ευστοχήσει και το 15% και το 10% και το 5%.

Αλλά, στο ξεκάρφωτο, ενώ έχεις μια απόλυτα ελεγχόμενη μάχη, να αρχίζουν οι αλχημείες...

Έχασα τώρα έναν μέτριο (με πολύ υπομονή και γερή τύχη στα level ups θα μπορούσε να γίνει ένας υποφερτός αμυντικός) από δύο 20% χτυπήματα και καπάκι 5% βέλος. Ε, απογοήτευση είναι, όσο να πεις, ειδικά από τη στιγμή που έχω μπλέξει με έναν άθλιο χάρτη, πραγματικά άθλιο, μονή διαδρομή από το βορρά μέχρι το νότο με δύο μόλις διακλαδώσεις, τα κάστρα αλλού για αλλού, βάλτους και βουνά στο κέντρο, μια αηδία και μισή, μόνο ο νότος κάπως παλεύεται, αλλά με τόση άμμο, δεν είναι για χόρταση εκεί κάτω. Έχω βρει μετά από ένα μήνα μονάχα μία πόλη, τέρμα θεού στο βορρά (βασικά, δεν τη βρήκα, από εκεί με ξεκίνησε) και μετά από αυτή, το χάος. Ένα χάλι μαύρο, όλο έλεγα πως δεν μπορεί, θα φτιάξει, τρίχες έφτιαξε, ο χάρτης είναι μάπα, πάρα πολύ απλά.

Ε, καπάκι σε αυτό μου κάνει και το σκηνικό που περιγράφω παραπάνω. Ευτυχώς, είναι δοκιμαστικό το run, σημειώνω απλά τα σημεία που θεωρώ πως πρέπει να θίξω όταν με το καλό καταφέρω να stream-αρω ένα παιχνίδι, αν υποτεθεί πως θα με βλέπει κανείς, να καλύψω τα βασικά, πριν αρχίσουν οι ερωτήσεις.

Αλλά, αν ήταν run για μένα, τους είχα στείλει στη σύνταξη, απαίσιος χάρτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε εσυ σε τι βαθμο δυσκολιας παιζεις; Ολα τα εχεις στο veteran/expert;

Εγω στο αρχικο campaign και ολα στα ευκολα, παλι χανω εαν εχω συμβολαια με 2 νεκροκεφαλες. Ή εαν με πιασουν τιποτα δυνατοι ληστες στο δρομο εκει που κοβω βολτες. Επισης ξεμενω απο χρηματα ευκολα, πηγαινω σε οικους, αλλα τα συμβολαια ειναι μη διαθεσιμα.

Γενικα το παιχνιδι μεχρι να παρεις το κολαϊ θελει παρα πολλες ωρες για να διαθεσεις. Δεν ξερω εαν θα τα καταφερω. Ειδικα οταν εχει τοσο μεγαλο ποσοστο τυχης μεσα. Εννοειται θα παιζουν αρκετα saves.

Τωρα πρεπει να εχω κανει κατι λαθος στη στρατηγικη, εχω 9 ανδρες, οι 3 ειναι τοξοτες και με εβαλε να πολεμησω κατι νεκροζωναντους και ολοι εχουν ασπιδες, οποτε οι τοξοτες δεν κανουν τιποτα.. Και μετα απο 6,7 γυρους τελειωνει και η αντοχη σε ολους τους δικους μου.. Που να μην τα ειχα και ολα στο ευκολο δηλαδη! Πρωτα τους σπαω τις ασπιδες, ωστε να μπορουν οι τοξοτες να βαρεσουν; Επισης τη νυχτα υπαρχει μεγαλο μεινοκτημα. Και υπαρχει και αυτο το Line of sight, που κανει ακομα πιο δυσκολο το παιχνιδι!  Αλλα και πιο ρεαλιστικο προφανως.

Τα οπλα/ασπιδες στην αρχη ειναι ψιλοστανταρ; Μετα οσο προχωρας εχει τα πιο unique οπλα;

Και αυτο με τα δεκαδες perks ειναι λιγο μπερδεμα. Γενικα θελει ψαξιμο πολυ! 1η φορα ασχολουμαι με τετοιου ειδους παιχνιδι.

Αυτο με το chance/roll λιγο πριν την καθε επιθεση τι ειναι που δειχνει πανω-πανω αριστερα στην οθονη;

Επεξ/σία από Veggie_Chia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Συνήθως veteran σε ironman. Παίζω και expert, αλλά στο stream που σχεδιάζω θα το έχω σε veteran, γιατί να μιλάω, να εξηγώ τι κάνω και γιατί, και να είμαι 100% συγκεντρωμένος, το βλέπω δύσκολο και δεν νομίζω πως θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον να χάσω μέσα στον πρώτο μήνα :)

Οι δύο νεκροκεφαλές (στην αρχή, κυρίως) θέλουν προσοχή, είναι πιθανό να έχεις απώλειες. Και, γενικά, να ξέρεις πως όπως μπορεί να αστοχήσει το 95% μπορεί να ευστοχήσει το 5%. Το ζήτημα είναι όσο μπορείς να μετριάζεις το ρίσκο. Για παράδειγμα, στο περιστατικό που αναφέρω παραπάνω, ήξερα πως θα δώσω τουλάχιστον 2 χτυπήματα χωρίς να μπορώ να σηκώσω ασπίδα (shieldwall) και γι' αυτό ρίσκαρα τον μέτριο, που και να τον έχανα (τον έχασα...) δεν θα έκανε ζημιά σοβαρή στην ομάδα.

Tην αντοχή πρέπει να τη διαχειρίζεσαι, είναι πόρος του παιχνιδιού στη μάχη, όπως η ανθεκτικότητα των ασπίδων, των πανοπλιών, των όπλων. Ειδικά απέναντι σε αντιπάλους που δεν κουράζονται (σκελετοί και ζόμπι). Αν κάνεις συνέχεια διπλή επίθεησ ή επίθεση + ύψωμα ασπίδας, κυρίως με νέους χαρακτήρες που δεν έχουν ανεβάσει στατιστικά ακόμη και δεν έχουν recover (θα έλεγα πως είναι η ικανότητα που δίνω σε όλους τους χαρακτήρες μου, ανεξάρτητα από το τι τους προορίζω να γίνουν, εκτός κι αν πάνε για πέταμα: θα τα πούμε και αυτά στο stream) θα ξεμείνεις, και οι 6-7 γύροι που λες μου ακούγονται και αρκετοί.

Τώρα, για τους νεκροζωντανούς: φαντάζομαι εννοείς σκελετούς (ancient dead) γιατί τα ζόμπι (Wiederganger) στην αρχή δεν έχουν τόσες πολλές ασπίδες ώστε να σου δημιουργούν θέμα: Σκελετοί και ζόμπι, όπως προανέφερα, δεν έχουν αντοχή, ούτε ηθικό, οπότε δεν κουράζονται και δεν πανικοβάλλονται, άρα δεν τους ακουμπούν δύο από τους βασικούς μηχανισμούς που έχεις στη διάθεσή σου για να νικήσεις ανθρώπους (bandits, barbarians, nomads), orcs, goblin.

Τι σημαίνει αυτό: αφενός, θέλεις διαχείριση της αντοχής σου. Γενικά, αμύνεσαι στις άκρες της πρώτης σου γραμμής (βάζεις ανθεκτικούς αμυντικούς, με καλό melee defence) και απλά σηκώνεις την ασπίδα, αφού πολύ πιθανό εκεί να μαζευτούν 3 αντίπαλοι. Αμύνεσαι εκεί και επιτίθεσαι στο κέντρο, όπου έχεις τους καλύτερους επιθετικούς σου, κι από πίσω με όπλα που έχουν range δύο hexes. Σπας το κέντρο τους και στέλνεις ενισχύσεις στα άκρα. Εναλλακτικά, σπας το ένα άκρο και κλείνεις προς το κέντρο, αλλά αυτό είναι δυσκολότερο στην αρχή, γιατί έχεις λιγότερο ικανούς και καλά εξοπλισμένους χαρακτήρες, οπότε το κέντρο έχει το πλεονέκτημα πως μπορείς να κρατήσεις γραμμή και να εστιάζεις κάθε φορά σε 1-2 αντιπάλους.

Δεύτερο, κι αυτό ισχύει για όλους τους αντιπάλους, αλλά κυρίως για τους ancient dead, θέλει προσοχή στο τι όπλα χρησιμοποιείς. Οι σκελετοί είναι ιδιαίτερα ανθεκτικοί στο piercing damage (λόγχες, μαχαίρια, δίκρανα και βέλη). Άρα, οι τοξότες δεν κάνουν δουλειά απέναντί τους. Επίσης το slashing damage (σπαθιά, μπαλτάδες/cleavers στο παιχνίδι) κάνουν λίγα πράγματα. Θέλεις κυρίως blunt/crushing damage, δηλαδή maces και flails. Αυτά κάνουν τη μεγαλύτερη ζημιά απέναντι στους σκελετούς και, ανάλογα με το πώς είναι προστατευμένος ο σκελετός (οι auxiliaries, που είναι οι πρώτοι που θα συναντήσεις, καμιά φορά δεν έχουν καθόλου πανοπλία ή πολύ αδύναμη) μπορούν να σκοτώσουν σκελετό ακόμη και με 1-2 χτυπήματα.

Τα flails έχουν το επιπλέον πλεονέκτημα να παρακάμπτουν το bonus που δίνει η ασπίδα, οπότε δεν χρειάζεται να σπας τις ασπίδες (που σου τρώσει χρόνο άρα αντοχή άρα δίνεις περισσότερα χτυπήματα στον αντίπαλο). Απέναντι σε σκελετούς, εξοπλίζεις τους καλύτερους επιθετικούς σου με maces και flails.

Το πρόβλημα, βέβαια, είναι πως στην αρχή έχεις χαρακτήρες με χαμηλά στατιστικά, άρα το +20 και +10 cth που σου προσφέρουν λόγχες και σπαθιά, αντίστοιχα, είναι τεράστιο μπόνους για να το προσπεράσεις, και τέλος πάντων καλύτερα λιγότερη ζημιά με σοβαρές πιθανότητες παρά μεγάλη ζημιά με χαμηλές πιθανότητες. Δίλημμα, συμφωνώ.

Τα perks θα τα πούμε επίσης στο stream, πώς και γιατί ανά κατηγορία χαρακτήρα, αλλά μια ασφαλής πρώτη επιλογή είναι το recover (τα "μπλε πνευμόνια", προς τα δεξιά της πρώτης σειράς) αν και ενδεχομένως ένα νέο παίκτη να τον βοηθήσει περισσότερο το fast adaptation (πρώτο από αριστερά, η φάτσα του ορκ) ή το colossus (το εικονίδιο με τον "πλαταρά" τύπο). Το fast adaptation σου δίνει επιπλέον πιθανότητα να ευστοχήσεις όσο αστοχείς και το colossus αυξάνει τα hit points των χαρακτήρων, μειώνοντας τις πιθανότητες να τραυματιστούν από ένα δυνατό χτύπημα και κρατώντας τους στο παιχνίδι περισσότερο. 

Επάνω δεξιά, στον πάπυρο (που φαντάζομαι ότι είδες πως ξεδιπλώνει), εμφανίζεται το log της μάχης, τι κάνει ο κάθε χαρακτήρας. Το chance είναι η πιθανότητα που έχει να ευστοχήσει (ελάχιστη 5% μέγιστη 95%) αφού προσμετρηθούν bonuses και maluses (ικανότητα στην επίθεση, υψομετρική διαφορά, ασπίδα/υψωμένη ασπίδα, τυχόν τραυματισμοί) και το roll είναι το τι "ζάρι έριξε", άρα αν ευστόχησε ή αστόχησε: λ.χ. ένας χαρακτήρας που επιτίθεται με chance 55% και ρίχνει (rolls) 55 και κάτω θα ευστοχήσει, στο 56 και πάνω αστοχεί.

Τέλος, σε ομάδα των 9, οι 3 τοξότες, είναι πολύ υψηλή αναλογία τοξοτών, εκτός κι αν μιλάμε για ταλέντα, που και πάλι, απέναντι σε σκελετούς, όσο ταλέντο και να είναι ο άλλος, ελάχιστη ζημιά θα κάνει. Βέβαια, το να βρεις καλό τοξότη νωρίς (θα μιλήσουμε και γι' αυτό, από εβδομάδα, στο stream) είναι μεγάλο δώρο, αλλά πρακτικά σημαίνει πως έχεις 3/9 που κάνουν ελάχιστη ζημιά και μόνο 6 να κρατήσουν την πρώτη γραμμή. Κι αυτό, αν υποθέσουμε πως δεν έχεις pikeman στην ομάδα, άρα ακόμη λιγότερους για την πρώτη γραμμή. Γενικά, σε ομάδα με τοξότες, δεν επιτίθεσαι νύχτα, γιατί έχεις μεγάλο malus στην ευστοχία σου και μικρότερο οπτικό πεδίο. Στους τοξότες θέλεις να δώσεις νωρίς recover ή student (προτελευταίο/τελευταίο εικονίδιο στην πρώτη σειρά), bullseye ή gifted από τη δεύτερη (προτείνω gifted πρώτα και μετά bullseye) ώστε να ενισχύσεις τα στατιστικά και την πιθανότητα ευστοχίας.

Είναι ζήτημα εμπειρίας όλα αυτά, μην απογοητεύεσαι, θα τα δεις στην πράξη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Initiative αξιζει να το ανεβασουμε; Απλα σε βαζει σχετικα πρωτο στην επιθεση καθε γυρου; Δεν υπαρχει περιπτωση να κανει διπλη επιθεση μεσα στον ιδιο γυρο; Αν οχι, τοτε δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ σημαντικο στατιστικο.

Γενικα, να ανεβαζω μονο τα στατιστικα στα οποια εχουν αστερακι οι παικτες;

Τι κανω με αυτους που εχουν Permanent ζημια ή αρνητικα χαρακτηριστικα; Τους βαζω reserve; Αν και τρωνε λεφτα κανονικα ετσι.

Ο τοξοτης που εχει και μαχαιρι πανω του, μπορει να βαραει και με αυτο εαν ο αλλος τον πλησιασει ή θα πρεπει να εχω το Perk που μου επιτρεπει την εναλλαγη οπλων;

One handed double grip vs One handed + shield vs Two handed, ποιο ειναι το καλυτερο; Να εχω ενα απο το καθενα;

Τα AP γινεται να ανεβουν ποτε ή ειναι παντα 9; Καποιοι μπορουν ισα-ισα να κανουν μονο μια επιθεση, συνηθως οσοι εχουν τσεκουρια και κατι σημαιες, και αν αστοχησουν, τζαμπα ο γυρος μετα..

Για να ανεβει το fatigue δεν θα πρεπει να κανω κανενα action οταν ερθει ο γυρος του παικτη; Ουτε να τον μετακινησω;

Επεξ/σία από Veggie_Chia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το initiative καθορίζει, όπως πολύ σωστά λες, τη σειρά με την οποία θα παίξει ο χαρακτήρας στο γύρο (εξαίρεση αποτελεί ένα trait, το impatient, ένας μαύρος τύπος που "τρέχει" σε πράσινο φόντο, το οποίο σου δίνει την πρώτη θέση στον πρώτο γύρο, αλλά μπαίνουμε σε λεπτομέρειες αχρείαστες).

Προσωπικά, βρίσκω το initiative χρησιμότερο σε duelists, δηλαδή πολεμιστές που μάχονται με one-handed όπλο χωρίς ασπίδα, θυσιάζοντας δηλαδή άμυνα για να έχουν το +25% damage που προσφέρει το double grip. Αυτοί, θες να παίξουν γρήγορα στο γύρο, ώστε να προλάβουν να χτυπήσουν και να κάνουν ζημιά στον αντίπαλό τους πρώτοι, είτε για να τον σκοτώσουν, είτε να τον τραυματίσουν αρκετά ώστε να του ρίξουν ηθικό ή στατιστικά (με κάποιο wound). Άλλωστε, οι zweihanders (αυτοί που έχουν όπλο που θέλει δύο χέρια) και τα τανκ, φοράνε τόσο βαριές πανοπλίες ώστε καταποντίζεται το initiative, όσο και να επενδύσεις εκεί. Όμως, οι duelists είναι κάπως "προηγμένο" build και θέλει χαρακτηριστικά ανώτερα ακόμη και του zweihander, οπότε θα σου πρότεινα να το αφήσεις σε πρώτη φάση και να πας σε πιο βατές επιλογές.

Στατιστικά ανεβάζεις ανάλογα με το τι θες να κάνει ο χαρακτήρας. Συνήθως, την επίθεση που χρησιμοποιεί (melee ή ranged), την αντίστοιχη άμυνα (melee για αυτούς που πολεμάνε στην πρώτη γραμμή, ranged για τοξότες και pikemen) και την αντοχή, αλλά ανάλογα το background πιθανότατα θα χρειαστεί να ενισχύσεις και στατιστικά που δεν έχουν αστέρια. Τα αστέρια θέλεις ιδανικά να είναι στις κατηγορίες που σε ενδιαφέρουν περισσότερο: επιθετικός (με ό,τι όπλο) χωρίς αστέρια στην επίθεση, θα πρέπει να προέρχεται από ακριβό background για να βγει αξιόλογος, και πάλι θα θέλει βοήθεια (όπλο που του ενισχύει το cth).

Προφανώς, αν θέλω να φτιάξω έναν αμυντικό κι αυτός έχει τα αστέρια του στο ranged attack, resolve, initiative, υπάρχει πρόβλημα, δεν κάνει. Αντίστοιχα, τοξότης με αστέρια στο melee defence και καθόλου στο ranged attack, δεν θα σταθεί σε βάθος χρόνου.

Το μαχαίρι που έχει ο πρώτος σου τοξότης (ο οποίος, υπό κανονικές συνθήκες, μπορεί να γίνει άριστος, γι' αυτό όσο μπορείς κράτα τον ζωντανό) δεν τον βοηθάει, πούλα το ή περίμενε με το καλό να πούμε στο stream για το farming, πώς θα σου φανεί χρήσιμο. Αν θες να του δώσεις όπλο, δως του ένα ξύλινο ή ό,τι άλλο ρόπαλο, ώστε αν πέσει πάνω του αντίπαλος, να κάνεις switch, ελπίζοντας (με το δεύτερο είδος χτυπήματος) να του κάνεις stun ώστε να τη γλιτώσεις. Γενικά μιλώντας, αν σου κάνει base τον τοξότη αντίπαλος, υπάρχει πρόβλημα.

Οι zweihanders και οι duelists είναι χαρακτήρες που βασίζονται στην εγγγενή τους άμυνα (παίζουν χωρίς το μπόνους της ασπίδας) οπότε θέλεις οπωσδήποτε χαρακτήρα με αστέρια στην επίθεση (και αφετηρία 50+, οπότε κάτι peddlers και servants και λοιπούς αναξιοπαθούντες τους ξεχνάς), και τουλάχιστον ένα (καλύτερα δύο, ιδανικά τρία) αστέρια στο melee defence. Το τρίτο αστέρι ιδανικά θα είναι στο fatigue αλλά, ανάλογα με το background, μπορεί να είναι και αλλού. Για αυτό το ρόλο ψάχνεις -σε πρώτη φάση, "φτηνούς" δηλαδή, πριν πάμε σε ακριβά background τύπου raider, noble, sellsword και με το νέο DLC, gladiators- wildman (τους βρίσκεις συνήθως σε χωριά κοντά σε δάση ή προς το βορρά, όχι σε πόλεις/κάστρα) ή thief (αν και συνήθως αυτοί είναι καλύτεροι για αμυντικοί, εκτός κι αν σου κάτσουν εξαιρετικά αστέρια) ή -σπάνιοι αλλά μπορούν να βγουν άριστοι- squire. Ρεαλιστικά, για duelist θέλεις ακριβό background, αφού πρέπει τα στατιστικά του να είναι στο θεό, ένας που ξεκινάει με άμυνα 0 (όπως συμβαίνει με πολλά φτηνά background) θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο αστέρια στην άμυνα για να φτάσει εκεί, και πάλι τα εξωπραγματικά stats που θέλει ένας duelist δύσκολα θα τα πιάσει.

Τα όπλα που δίνουν μόνο μία επίθεση (τα διάφορα pikes ή τα 2-handed) τα δίνεις στους κορυφαίους, ακριβώς για να μετριάσεις τον κίνδυνο να πάει χαμένος ο γύρος. Τα AP αυξάνονται με συγκεκριμένο perk σε υψηλό επίπεδο (beserk, Tier 6 perk) εφόσον σκοτώσεις αντίπαλο, παίρνεις άλλα 4 (μία φορά το γύρο, δεν είναι για χόρταση), οπότε ακόμη και zweihander/pikeman μπορεί να επιτεθεί δεύτερη φορά, εφόσον σκότωσε αντίπαλο με την πρώτη.

Το fatigue επανέρχεται είτε με αδράνεια, είτε με perk (Τier 1, Recover, τα "πνευμόνια" που σου έγραφα νωρίτερα, ρίχνουν το fatigue στο μισό, συμφέρει αν το έχεις ψηλά, ώστε το κέρδος σου να είναι μεγαλύτερο από τη φυσική αποκατάσταση που έρχεται με την αδράνεια) κι ένας τρίτος τρόπος είναι να έχει ο χαρακτήρας το trait Iron Lungs (ένα εικονίδιο σαν φυσερό) που σου δίνει +4 recovery ανά γύρο και θεωρείται από τους περισσότερους βετεράνους του παιχνιδιού (ειδικά μετά από το nerf που έφαγαν κάποια άλλα perks) ως το απολύτως καλύτερο χαρακτηριστικό που μπορεί να  έχει ένας χαρακτήρας.

Τέλος, αυτούς που έχουν αρνητικά στοιχεία: στην αρχή, είναι αδύνατο να τους αποφύγεις, αφού δεν περισσεύουν χρήματα για να τους περάσεις από "έλεγχο" πριν τους προσλάβεις και, συνήθως, δεν έχεις την πολυτέλεια να πεις όχι σε έναν καινούργιο. Όμως, σίγουρα θα πρέπει να αρχίσεις να τους ξεσκαρτάρεις σταδιακά, ανάλογα βέβαια με τη σοβαρότητα του κουσουριού που κουβαλάνε. Οι μόνιμοι τραυματισμοί (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, κι αυτό κατά περίπτωση) αχρηστεύουν το χαρακτήρα, οπότε θέλουν κι αυτοί ξεσκαρτάρισμα, σταδιακά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Λοιπόν, μια πρώτη προεργασία ολοκληρώθηκε, μπορώ να stream-αρω το ΒΒ, με τον ήχο έχω κάποια θέματα, καθώς (παρότι χρησιμοποιώ μικρόφωνο από headset) το μικρόφωνο πιάνει αρκετά έντονα το πληκτρολόγιό μου, υποτίθεται πως φιλτράρεις μέσω ΟΒS κάποιες συχνότητες και το περιορίζει, αλλά αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία για μένα.

Τέλος πάντων, είμαστε έτοιμοι ως προς τα βασικά, δεν φιλοδοξώ να γίνω streamer, να παρουσιάσω ένα niche παιχνίδι που αγαπώ πολύ θέλω απλά, θα δω το πρόγραμμά μου πώς θα είναι και το Σάββατο κάποια στιγμή θα ξεκινήσω αυτό το Let's Play που λέγαμε, καινούργια ομάδα, Veteran/Veteran/Ironman, κι όπου μας βγάλει.

Στόχος μου είναι να φτάσω ως το πρώτο crisis, αλλά θα δείξει. Θάνατοι, αποτυχίες, αναποδίες είναι όλα μέσα στο πρόγραμμα, έτσι είναι το ΒΒ.

Αν ενδιαφέρεται κανείς να παρακολουθήσει, το "κανάλι" μου είναι αυτό: https://www.twitch.tv/byron_exp για να κάνετε μέσω chat ερωτήσεις για το παιχνίδι ή, στο τσακίρ κέφι, να ζητήσετε να ονομάσω κάποιο από τα θύματα παλλικάρια μου με το νικ σας εδώ.

Δεν ξέρω πώς γίνεται το live stream να καταγράφεται κάπως ώστε, όποιος θέλει, να το δει αργότερα, όποιος ξέρει από ΟΒS μου λέει, είτε εδώ, είτε αύριο στο chat.

Aυτά. Θα ανακοινώσω αργότερα το πρόγραμμα και όσοι πιστοί, προσέλθετε.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανακοίνωσε μια ώρα ή κάνε ένα post εδώ, θα παρακολουθήσω.

Εν τω μεταξύ έχω μπλέξει σε μια πολύ περίεργη μάχη με αράχνες που για κάποιο βλαμμένο λόγο δε βγαίνει με τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μόλις κατασταλάξω σε ένα πρόγραμμα για αύριο (αυτό το Σάββατο, 100 ώρες να είχε, πάλι δεν θα έφταναν, τόσα που μεταθέτουμε μέσα στην εβδομάδα για τη συγκεκριμένη μέρα) θα το γράψω εδώ.

Τις αράχνες έχω φτάσει να τις θέλω πολύ, γιατί τα καινούργια τέρατα (κυρίως τα ifrit, με κάπως ανεπτυγμένη ομάδα οι ύαινες και τα φίδια βγαίνουν) που έχουν καταστρέψει πολύ κόσμο.

Το σχέδιο για αύριο είναι να βολτάρουμε στο κέντρο, κατά κύριο λόγο, με ολίγη από νότο και μακριά από βορρά, αλλά τα σχέδια είναι για να ανατρέπονται. Ελπίζω, μονάχα, να μας βγάλει αξιοπρεπή χάρτη.

Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχολειται κανεις με την παιχνιδαρα ή ειμαστε 3 ατομα;

Για αρχη ειναι καλο να φτιαξω φημη με τις αποστολες ή να ψαχνω μονος μου για αντιπαλους και θησαυρους κρυμενους στο χαρτη; Μου το εχει σαν επιλογη στην αρχη του παιχνιδιου.

Επισης να δοκιμαζω το try out ή save/load για τα traits των στρατιωτων ή να παιξω πιο "εντιμα" ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Snoob είπε

Τέλος, αυτούς που έχουν αρνητικά στοιχεία: στην αρχή, είναι αδύνατο να τους αποφύγεις, αφού δεν περισσεύουν χρήματα για να τους περάσεις από "έλεγχο" πριν τους προσλάβεις και, συνήθως, δεν έχεις την πολυτέλεια να πεις όχι σε έναν καινούργιο. Όμως, σίγουρα θα πρέπει να αρχίσεις να τους ξεσκαρτάρεις σταδιακά, ανάλογα βέβαια με τη σοβαρότητα του κουσουριού που κουβαλάνε. Οι μόνιμοι τραυματισμοί (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, κι αυτό κατά περίπτωση) αχρηστεύουν το χαρακτήρα, οπότε θέλουν κι αυτοί ξεσκαρτάρισμα, σταδιακά. 

Πως τους διωχνω ομως; Τους αφηνω να πεθανουν στη μαχη ή απλα τους απολυω; Ο,τι και απο τα δυο να γινει ομως, παλι το ηθικο της ομαδας θα πεσει.

Επισης παιζει καποιο ρολο εαν πεθανει ο αρχηγος της ομαδας, δλδ εγω; Οι αρχικοι χαρακτηρες εχουν συνηθως καλα χαρακτηριστικα; Σε καθε παιχνιδια εχουν διαφορετικα στατιστικα και traits;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ο θάνατος συγκεκριμένου χαρακτήρα μετράει (σε επίπεδο game over) μόνο σε συγκεκριμένα σενάρια (lone wolf, gladiators) που δεν τα προτείνω για νεοεισερχόμενο στο παιχνίδι.

Σαφώς και δεν προτείνω να θυσιάσεις εσκεμμένα χαρακτήρα (υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά μιλάμε για πολύ ειδικές καταστάσεις): οι θάνατοι "μένουν στη μνήμη" της ομάδας και κάποια στιγμή μπορεί να σου πετάξει αρνητικό event, πέρα από την πτώση του ηθικού.

Όταν αναφέρομαι σε ξεσκαρτάρισμα, εννοώ σταδιακά και με σχέδιο να αντικαθιστάς αυτούς που έχουν άσχημα στοιχεία ή βαριούς μόνιμους τραυματισμούς: μαζεύεις χρήματα, γυροφέρνεις σημεία όπου κυκλοφορούν καλά backgrounds (πόλεις, κάστρα) και προσλαμβάνεις νέους.

Υπόψη, αν απολύσεις κάποιον χωρίς αποζημίωση, πέφτει το ηθικό της ομάδας. Γενικά, η αποζημίωση είναι μικρή, οπότε προτείνω να τη δώσεις, το penalty που τρως για να γλιτώσεις μερικά κατοστάρικα (σε περιπτώσεις βετεράνων) δεν αξίζει.

Θα τα δούμε και αυτά, πιθανόν, αύριο, το stream ξεκινάει στις 3:30 το απόγευμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...