Προς το περιεχόμενο

Το μεγαλύτερο πρόγραμμα έξυπνης στάθμευσης στην Ελλάδα υλοποιεί η Αθήνα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, oraiustepe είπε

στη θεσσαλονίκη πάντως από τότε που βγήκε ο μπουτάρης, απλά μέχρι 9 το βράδυ δεν πας κέντρο με τ' αμάξι, θα σε γράψουν σίγουρα. να πάνε από κει που ρθαν και το παρκινκ για κατοίκους, και το πάρκινκ με πληρωμή κι όλα. αηδία κατάντησε. αναγκαστικά τρως 1 ώρα στα λεωφορεία και πολλές φορές δεν πας κιόλας απτη ταλαιπωρία που σκέφτεσαι ότι θα τραβήξεις. δεν έχουμε εδώ τραμ,τρόλευ,μετρό,λεωφορεία,ηλεκτρικο, εναν ανεπαρκή οασθ έχουμε! άντε γεια με τους ψευτοπροοδευτισμούς!

Σαββατο στη 1 εφτασα με αμαξι, παρκαρα αμεσως στη ρωμαϊκή αγορά απο κατω, πληρωσα μεσω parkpal 3€ και δεν το κουνησα μεχρι την Κυριακή το βραδυ που αναγκαστικα έφυγα. 

8 ώρες πριν, georgepppo είπε

δεν μιλάω για σένα και για μένα που είμαστε εδώ αθήνα γιατί δεν έχουμε που να πάμε, η μισή αθήνα έχει χωράφια και σπίτια σε επαρχεία και δεν θέλει να ασχοληθεί με γεωργία και κτηνοτροφία το θεωρούν μπας κλας και γίναμε όλοι γιατροί.

και εσύ δεν έχεις γνωστούς ούτε εγώ που η καταγωγή είναι απο πόντο και ούτε καν χωριό δεν έχω , αλλά η μισή αθήνα έχει σόγια και τα πάντα πίσω στο χωριό.... 

Το οτι θεωρείτε τα πάντα εκτός Αθηνων, χωριό, είναι αστείο. Γιατι πρεπει να ασχοληθεί με τη γεωργία ή την κτηνοτροφία κ δε μπορει να γινει γιατρος καποιος? 😂😂😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Ενώ το να κατεβαίνεις στο κέντρο μιας μεγάλης πόλης με αυτοκίνητο και να παρκάρεις σε δρόμο είναι προοδευτικό

Πραγματικά είστε τόσο τσοπάνοι, τρολλάρετε ή απλά δεν έχετε ταξιδέψει πουθενά στην Ευρώπη; Σε ποια ευρωπαϊκή πόλη παρκάρεις δωρεάν και ανενόχλητος στο κέντρο της;

Τελικα τι είναι προοδευτικό δεν μας είπες,να μην εχεις καθόλου αυτοκίνητο;να χεις αλλα οχι για το κέντρο;,να έχεις υβριδικό η τέσλα; ,η να κατεβαινεις κεντρο με ηλεκτρικό πατίνι η μόνο μέσα μεταφοράς.Οχι οτι κατι απ ολα αυτο ειναι προοδευτικο οπως και αυτο το μετρο δεν ειναι σιγουρα ουτε θα λυσει το θεμα προσβασης και σταθμευσης στο κεντρο με το αυτοκινητο που ειναι και το θεμα μας στη συγκεκριμενη περιπτωση.Θα μπορουσαμε να εχουμε ενα απλο app για αυτο και ο καθενας να χτυπαει απο οπου φευγει οταν ξεπαρκαρει οχι να πληρωνω τον Δημο γι αυτο.Γι αυτο ειναι μια τρουπα στο νερο γιατι δεν προκειται να ελαφρυνει ουτε στο ελαχιστο τη συμφορηση του κεντρου που υποφερει απο τη δομηση του κεντρου και των δρομων του γενικοτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, archer100 είπε

Εγω εχω μια απορια, σχετικα με το κυκλοφοριακο της Αθηνας και της Θεσσαλονικης: 

Γιατι δεν αλλαζουν  τα απλα λεωφορεια με διωροφα οπως αυτα του Λονδινου; Ο δευτερος οροφος σε αυτα χωραει 50 ατομα επιπλεον, ειναι ασσυληπτη η διαφορα ενος διωροφου με ενα απλο λεωφορειο. Το ωφελος για την πολη θα ειναι τρομακτικο

Γιατι δεν το κανουν;

κολιάτσου παγκράτι με διόροφο και τα μπαλκόνια παραμάζωμα... επίσης έχουμε πολλές γραμμές τρόλλευ στην Αθήνα, είναι αδύνατο με αυτόν τον σχεδιασμό να τα βάλεις στην πόλη. 

ΥΓ ποια πόλη με 3 μύρια κατοίκους δεν έχει κίνηση; 

12 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

1. Δεν θα μπορούν να περάσουν κάτω από γέφυρες και τούνελ, θα μου πεις βέβαια πόσα είναι αυτά, θα εκτελούν δρομολόγια χωρίς να περνάνε από εκεί. Ακόμα κι έτσι όμως

2. Η κατάσταση με τον στόλο των λεωφορείων του ΟΑΣΑ είναι τραγική, τα περισσότερα καθηλωμένα και όσα κυκλοφορούν πάσχουν από έλλειψη συντήρησης και προβλήματα.

Οπότε για μένα είναι ανούσιο να συζητάμε για διόροφα όταν έχουμε τέτοια θέματα.

Αρκετά αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν γιατί έχουν καταθέσει πινακίδες λόγω τελών κυκλοφορίας. Ο αριθμός βέβαια δεν είναι τέτοιος για να μπορείς να πεις οτι έχουν μειωθεί σημαντικά τα αυτοκίνητα στην Αθήνα. Μια λύση μόνο για το κέντρο μπορεί να δοθεί με την επιβολή διοδίων, σκεφτόντουσαν να το κάνουν παλιά αλλά δεν έγινε, αυτό που θα γίνει βέβαια είναι να μειωθεί ο αριθμός αυτών που κυκλοφορούν κέντρο και να επιβαρυνθούν άλλες παράπλευρες περιοχές, γιατί ο άλλος θα κοιτάει να παρκάρει πιο μακριά και να μπαίνει με τα πόδια.

Την εταιρεία κάποιος να την πληρώσει όμως.

αυτός που πάρκαρε παράνομα θα πληρώνει και την εταιρεία

12 ώρες πριν, mozozozo1 είπε

Στο κεντρο  για ελευθερη σταθμευση πρεπει να κανεις ταμα.Απλα.θα μειωθουν οι σβουρες που θα κανεις ψαχνοντας παρκινγκ και αυτο θα το πληρωνεις..Δεν θα γινει το κεντρο ευκολα προσβασιμο με αυτοκινητο ετσι.Τρουπα στο νερο

μα το κέντρο δεν πρέπει να είναι προσβάσιμο στο αυτοκίνητο!!! κανονικά όλο το κέντρο θα πρέπει να ήταν πεζοδρομημένο με συγκεκριμένες ώρες τροφοδοσίας καταστημάτων. 

9 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Στο πρώτο σκέλος να συμφωνήσω η μισή Αθήνα και βάλε. Για το δεύτερο και πάλι διαφωνώ με τον τρόπο που το περιγράφεις, έχεις ψάξει ή ρωτήσει κανέναν πόσα από αυτά τα χωράφια έχουν δυνατότητα να καλλιεργηθούν αλλά και να αποδόσουν ένα εισόδημα ικανοποιητικό σε αυτόν που θα τα καλλιεργήσει; Πριν απαντήσεις εγώ έχω ορισμένους φίλους που τους έχω κάνει αυτή την κουβέντα, ακόμα και επαρχία που μένουν και ο ένας έχει γονείς ελαιοπαραγωγούς, δεν μπορείς να ξέρεις πόσα θα βγάλεις κάθε χρόνο από το λάδι, τον έναν μπορεί να βγάλεις 12k τον άλλον 8000k, και κάτσε πλήρωσε ΕΦΚΑ, λειτουργικά έξοδα, εργάτη για το μάζεμα ελιάς κοκ. Άλλος έχει ένα χωράφι στην επαρχία αλλά δεν έχει ιδιόκτητη κατοικία στο μέρος, για να πάει να κάνει κάτι πρέπει να νοικιάσει. Αρκετά χωράφια στην επαρχία δεν έχουν επαρκές εμβαδό για να μπορείς να πεις οτι θα αποφέρουν ένα εισόδημα στον αγρότη για να ζήσει αξιοπρεπώς ούτε καν να βγάλει τα έξοδα.

Λες για κτηνοτροφία φίλε μου, ρωτάς τον άλλον πως θα γίνει κτηνοτρόφος και με ποιες γνώσεις; Αγορά ζωικού κεφαλαίου, τροφές, κτηνίατροι, διαδικασίες. Μην μου πεις οτι άμα θέλεις όλα γίνονται. Η αγροτιά και η κτηνοτροφία για έναν "αστό" χωρίς εμπειρία είναι τόσο δύσκολα να πετύχεις και να επιβιώσεις επαγγελματικά αποφεύγοντας προβλήματα και κινδύνους όσο το να τελειώσεις και μια σχολή. Αν ήταν κτηνοτρόφος ο πατέρας/μητέρα ή κανένας παππούς/γιαγιά και σε έμαθαν αυτοί, εργάστηκες μαζί τους και απέκτησες εμπειρία, σου άφησαν εξοπλισμό κτλ τότε καλώς να πας, αν είσαι το άτομο που μεγάλωσε μέσα στην πόλη τότε η ενασχόληση με τα παραπάνω είναι, οχι αδύνατη αλλά εξαιρετικά δύσκολη. Μπας κλας ελάχιστοι το θεωρούν, οτι δεν θέλουνε να ασχοληθούν θα συμφωνήσω, αλλά υπάρχουν λόγοι που δεν θέλουνε, δεν το θεωρούν μπας κλας ούτε το υποτιμούν. Αν δεν υπήρχε ο αγρότης και ο κτηνοτρόφος να παράγει προϊόντα μάλλον θα είχαμε πεθάνει εμείς.

Μην το πάρεις οτι ψάχνω να στην πω, απλά θέλω να θίξω την ευκολία με την οποία αναφέρονται κάποιοι σε χωράφια, αγροτιές και κτηνοτροφίες, δεν είναι έτσι απλά αυτά τα πράγματα.

έχεις δίκιο έως ένα σημείο αλλά όμως δε νομίζω να βρεις πολλούς πρόθυμους να πάνε επαρχία να δουλέψουν ακόμη και σε δικά τους χωράφια και να σηκώνονται από το πρωί και να δουλεύουν έως το βράδυ. χωρίς αργίες, χωρίς ημέρες διακοπών και πάνω από όλα με το ρίσκο να μην βγάλεις αρκετά για να περάσεις τον χρόνο ή να αντιμετωπίσεις ζημιές κτλ. και για αυτόν ακριβώς τον λόγο έφυγαν από την επαρχία πολλοί και ήρθαν στην Αθήνα. γιατί βρήκαν δουλειές που τους έβαζαν λεφτά στην τσέπη. όποιος είναι από αγροτική οικογένεια και ήρθε Αθήνα καταλαβαίνει. 

για να μου πει κάποιος, εάν είσαι κτηνοτρόφος (βοσκός) θα βρεις γυναίκα να σε ακολουθήσει; στην θεωρία όλα καλά είναι. στην πράξη είναι το πρόβλημα. παλιά οι οικογένειες έκαναν πολλά παιδιά για να τους βοηθούν στα χωράφια (και δεν πλήρωναν για εργατικά χέρια). τώρα τι; να βρεις γυναίκα που να έρθει στο χωριό μαζί σου, να κάνει 4-5 παιδιά και να ασχολείται με τα αμπέλια και το σπίτι όπως έκαναν παλιά; ξέχνα το

όπως ξεχνάς και μεγάλη πλειοψηφία χειρονακτικών εργασιών της πόλης που έχουν φύγει από τα χέρια των ημεδαπών. και μην μου πει κανείς πως δεν υπήρχε κάποιος να δασκαλέψει τα παιδιά του. τόσους μαστόρους είχαμε...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, phanispal είπε

Η μαγκιά θα ήταν όταν κάποιος εντοπίζει διαθέσιμη θέση και ξεκινά να κατευθύνεται προς τα εκεί να την «κλειδώνει», διαφορετικά προβλέπω το πρόβλημα να εντείνεται και τους γείτονες με ποπ κορν στα μπαλκόνια.

Από όλο το thread (που έχει ξεχειλωσει ήδη...) ο πιο σωστός προβληματισμός - κατά τη γνώμη μου, είναι αυτός. Έστω οτι δουλεύουν όλα, βλέπεις τη θέση και ώσπου να πας την έχει πάρει άλλος που την είδε με τα μάτια του ή με την εφαρμογή... ποιό το νόημα λοιπόν για να σκάσουν 500,000;

Γιατί δεν επενδύουν 50,000 να στήσουν αγορά χρόνου στάθμευσης από το κινητό για όταν (και αν) βρούμε την πολυπόθητη θέση, που σήμερα στο κολωνάκι θες άλλη τόση ώρα να βρεις σημείο που πουλάει κάρτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ, το άλλο πρόβλημα που πιστεύω πως θα προκύψει (αν υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, που δεν) είναι ότι θα αυξηθεί το άγχος και η πίεση και κατ' επέκταση θα χειροτερέψουν τα πράγματα στους δρόμους.

Γιατί όταν ξεκινάς να πας κάπου και δεν ξέρεις αν θα βρεις θέση, δεν πας σαν τρελός μπας και βρεις/προλάβεις, αφού έχεις πλήρη άγνοια.

Όταν όμως έχεις «σταμπάρει» θέση δεν παίζει να πηγαίνεις χαλαρός κι αμέριμνος.

Εγώ δηλαδή αν πλησιάζω στο σπίτι (που ξέρω ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τη στάθμεση στη γειτονιά) και πετύχω ένα γείτονα μπροστά μου που γυρνάμε περίπου την ίδια ώρα, παίζει να τον περάσω κι από πάνω προκειμένου να προλάβω εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, james01gr είπε

έχεις δίκιο έως ένα σημείο αλλά όμως δε νομίζω να βρεις πολλούς πρόθυμους να πάνε επαρχία να δουλέψουν ακόμη και σε δικά τους χωράφια και να σηκώνονται από το πρωί και να δουλεύουν έως το βράδυ. χωρίς αργίες, χωρίς ημέρες διακοπών και πάνω από όλα με το ρίσκο να μην βγάλεις αρκετά για να περάσεις τον χρόνο ή να αντιμετωπίσεις ζημιές κτλ. και για αυτόν ακριβώς τον λόγο έφυγαν από την επαρχία πολλοί και ήρθαν στην Αθήνα. γιατί βρήκαν δουλειές που τους έβαζαν λεφτά στην τσέπη. όποιος είναι από αγροτική οικογένεια και ήρθε Αθήνα καταλαβαίνει. 

για να μου πει κάποιος, εάν είσαι κτηνοτρόφος (βοσκός) θα βρεις γυναίκα να σε ακολουθήσει; στην θεωρία όλα καλά είναι. στην πράξη είναι το πρόβλημα. παλιά οι οικογένειες έκαναν πολλά παιδιά για να τους βοηθούν στα χωράφια (και δεν πλήρωναν για εργατικά χέρια). τώρα τι; να βρεις γυναίκα που να έρθει στο χωριό μαζί σου, να κάνει 4-5 παιδιά και να ασχολείται με τα αμπέλια και το σπίτι όπως έκαναν παλιά; ξέχνα το

όπως ξεχνάς και μεγάλη πλειοψηφία χειρονακτικών εργασιών της πόλης που έχουν φύγει από τα χέρια των ημεδαπών. και μην μου πει κανείς πως δεν υπήρχε κάποιος να δασκαλέψει τα παιδιά του. τόσους μαστόρους είχαμε...

 

Μα αυτό ακριβώς λεω και εγώ, πέραν όλων των γνώσεων και της έλλειψης εμπειρίας, πέραν του κεφαλαίου που πρέπει να αποκτήσεις για εξοπλισμούς, εργαλεία και διάφορα άλλα λειτουργικά έξοδα, η κούραση και η σκληρή δουλειά είναι αυτονόητα αλλιώς δεν. Το κομμάτι του αν θα βρεις γυναίκα ας μην το ανοίξουμε εδώ, δεν έχει τόσο σχέση με το θέμα, ακόμα και εργασία με δικά σου εισοδήματα να έχεις και πάλι είναι δύσκολο να βρεις λόγω γενικότερης ανασφάλειας, έχουνε αλλάξει πάρα πολλά πράγματα σε σχέση με παλιά και τα οποία επηρεάζουν τις σχέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, spyros007 είπε

Η μαγκια θα ηταν να φτιαξει δωρεάν διαγραμμισμένες θεσεις παρκιν με αισθητηρες για την εξυπηρέτηση των πολιτών ,αλλα να βαλει και αισθητήρες στα πεζοδρομία στις στάσεις στις γωνιες στις θέσεις αμεα ου τες  ώστε να μαγκώνουν αμέσως του παραβάτες οι δημοτικοι αστυνομικοί.Ετσι και το κεντρο θα φτιαξει και αυτοι οι δύσμοιροι πολιτες θα δουν για μια φορα την ζωη τους να καλυτερεύει χωρίς να αδειαζει η τσεπη τους ,αλλα και ο δήμος θα εχει εσοδα απο τον έγκαιρο εντοπισμό των παραβατων.Τα υπολιοπα δεν τα γραφω για να μην παω διακοπες αδικα.........................

Ναι και εσυ πιστευεις θα τρεξουν να τους μαγκωσουν.....ολάκερο υποργείο στην εθνικης αμυνας και τους βλεπεις ολους παρκαρισμενους πανω στις διαβασεις.....

Επεξ/σία από NTC Labs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/4/2019 στις 9:49 ΜΜ, archer100 είπε

Εγω εχω μια απορια, σχετικα με το κυκλοφοριακο της Αθηνας και της Θεσσαλονικης: 

Γιατι δεν αλλαζουν  τα απλα λεωφορεια με διωροφα οπως αυτα του Λονδινου; Ο δευτερος οροφος σε αυτα χωραει 50 ατομα επιπλεον, ειναι ασσυληπτη η διαφορα ενος διωροφου με ενα απλο λεωφορειο. Το ωφελος για την πολη θα ειναι τρομακτικο

Γιατι δεν το κανουν;

Γιατί δε χωράνε να περάσουν κάτω απο τον ιστό με τα καλώδια που έχει πλέξει όλη η Αθήνα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και πιος θα σεβαστει τις εξυπνες θέσεις, εδω δε σεβονται τι θεσεις αναπήρων, τι λέτε τώρα ανέκδοτα να ειχαμε να λέγαμε ?

Επεξ/σία από timos76
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/4/2019 στις 9:49 ΜΜ, archer100 είπε

Εγω εχω μια απορια, σχετικα με το κυκλοφοριακο της Αθηνας και της Θεσσαλονικης: 

Γιατι δεν αλλαζουν  τα απλα λεωφορεια με διωροφα οπως αυτα του Λονδινου; Ο δευτερος οροφος σε αυτα χωραει 50 ατομα επιπλεον, ειναι ασσυληπτη η διαφορα ενος διωροφου με ενα απλο λεωφορειο. Το ωφελος για την πολη θα ειναι τρομακτικο

Γιατι δεν το κανουν;

Και να βάλουν κυλιόμενες σε κάθε στάση ή φυσούνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε καινοτομία είναι καλοδεχουμενη και ελπίζει σε κάτι καλύτερο και για αυτό πρέπει να επικροτειται. Τα αποτελέσματα θα τα δούμε μετά την πιλοτική χρήση του. Μέχρι τότε ας ελπίσουμε ότι ο Δήμος θα σταματήσει την κυκλοφορία των μεγάλων φορτηγών μέσα στην πόλη και τον εφοδιασμό των καταστημάτων στις ώρες αιχμής και να δίνει άδεια λειτουργίας σε σούπερ μάρκετ όταν αυτά θα μπορούν να διαθέτουν χώρους φορτοεκφορτωσης και παρκινγ πελατών. Έτσι και αλλιώς κτισαμε μια Αθήνα χωρίς πάρκινγκ στις πολυκατοικιες και μόνο μαγαζιά και αποθήκες για το κέρδος των ιδιοκτητών. Καμία πολυκατοικία χωρίς πάρκινγκ και σούπερ μάρκετ χωρίς πάρκινγκ πελατών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/4/2019 στις 9:49 ΜΜ, archer100 είπε

Εγω εχω μια απορια, σχετικα με το κυκλοφοριακο της Αθηνας και της Θεσσαλονικης: 

Γιατι δεν αλλαζουν  τα απλα λεωφορεια με διωροφα οπως αυτα του Λονδινου; Ο δευτερος οροφος σε αυτα χωραει 50 ατομα επιπλεον, ειναι ασσυληπτη η διαφορα ενος διωροφου με ενα απλο λεωφορειο. Το ωφελος για την πολη θα ειναι τρομακτικο

Γιατι δεν το κανουν;

http://www.kathimerini.gr/840367/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/ta-4-paroplismena-lewforeia-poy-kostisan-16-ekat-eyrw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή για να καταλάβουμε ότι δε πρέπει να παρκάρουνε σε ράμπες, πεζοδρόμια, πάνω σε διαβάση πεζών, πρέπει να το παίξουμε ρουφιάνοι? Βάλε στο app ένα χάρτη και άσε το κόσμο να επιλέγει και να αστυνομεύει απλά με ένα κλικ στο χάρτη και πέρασμα πινακίδα του οχήματος μαζί με φωτογραφία, να πηγαίνει η αστυνομία να γράφει ή να του πηγαίνει η κλήση στο σπίτι μαζί με τη φωτογραφία. Στην Αθήνα έχει παραγίνει το κακό και με τις μηχανές στα πεζοδρόμια, όλα...  

Επίσης τα πιο πάνω περί εφαρμογής είναι για να μην τους ξεφεύγει ούτε ευρώ όταν παρκάρεις.

Στις ‎11‎/‎4‎/‎2019 στις 10:41 ΜΜ, dr_frozenarm είπε

Ας αφήσουν ιδιωτικές εταιριές να μπορούν να έρχονται να μαζέυουν τα παρανομα παρκαρισμένα με το αζημίωτο και λυθηκαν δύο προβλήματα με ένα σμπάρο και αυτο του κυκλοφοριακό και της ανεργίας. Εδώ Αμερική αν παρκαρεις παρανομα , ερχεται ο αλλός και σου τραβάει το αμάξι στη μάντρα και εσυ μετά τρέχα να βγάλεις άκρη που είναι και να πληρώνεις για να το πάρεις πισω.  

NAI να πληρώνεις 1000$ κασέρι..δε δέχονται κάρτα! 

Επεξ/σία από nosstrom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...