Προς το περιεχόμενο

Star Wars Episode IX


coffeex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ετσι βαλανε και γυναικες να μονταρουν το Captain Marvel, αλλα τα κανανε μανταρα και ηρθαν μετα οι αντρες να τις ξελασπωσουν 😁.

το προβλημα ομως ειναι οτι οποιον και να βαλουν, η ταινια θα φτιαχτει εξολοκληρου απο την επιτροπη της Disney, ο σκηνοθετης απλως τις εντολες τους θα ακολουθει, ενω οποια ιδεα ριχνει θα πρεπει να εχει πρωτα την εγκριση τους για να μπει στην ταινια.

παντως για την ηλικια της, κρατιεται μια χαρα η ατιμη. ετρωγε καλα ο θειος Λουκας στα νιατα του.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, KilliK είπε

ετσι βαλανε και γυναικες να μονταρουν το Captain Marvel, αλλα τα κανανε μανταρα και ηρθαν μετα οι αντρες να τις ξελασπωσουν 😁.

το προβλημα ομως ειναι οτι οποιον και να βαλουν, η ταινια θα φτιαχτει εξολοκληρου απο την επιτροπη της Disney, ο σκηνοθετης απλως τις εντολες τους θα ακολουθει, ενω οποια ιδεα ριχνει θα πρεπει να εχει πρωτα την εγκριση τους για να μπει στην ταινια.

παντως για την ηλικια της, κρατιεται μια χαρα η ατιμη. ετρωγε καλα ο θειος Λουκας στα νιατα του.

Πιο πιθανο ειναι να πηδηξει αυτη εσενα παρα το αντιθετο , σιγα μην δεχτει την πατριαρχια απο πανω της :P

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα το τελευταίο βίντεο του Nerdrotic για την απόλυτη πτώση της ταινίας. 

Κάποιος έγραψε στα σχόλια.... 

 

This movie is so bad, no one even bothers to put a ripped version online because nobody wants to pirate it.

So insulting, free is too high of a price.

 

🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
31 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Νταξει μόνο για τις σκηνές με τον THE SENATE SHEEV PALPATINE θα αξίζει για προβολή, πόσο 5 λεπτά σκηνές; κ διαγραφή μετά.

Ούτε αυτές, είναι πραγματικά σκιά του εαυτού του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

χμ. Μια story origin ταινία για τον Palpatine με άλλο μεν νεότερο ηθοποιό - μέχρι που γνώρισε τον Darth Plagueis, με cameo του original ηθοποιού μόνο προς το τέλος θα ήταν καλύτερα, από το να είναι μούμια σε μια καρέκλα και εξήγηση επιστροφής το " the dark side of the force etc "

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

χμ. Μια story origin ταινία για τον Palpatine με άλλο μεν νεότερο ηθοποιό - μέχρι που γνώρισε τον Darth Plagueis, με cameo του original ηθοποιού μόνο προς το τέλος θα ήταν καλύτερα, από το να είναι μούμια σε μια καρέκλα και εξήγηση επιστροφής το " the dark side of the force etc "

Ιδανικός είναι ο Matthew Rhys με απλά καλό makeup. Ούτε καν de-ageing. Ας μην ξεχνάμε ο Darth Plagueis βρήκε τον Palpatine σε σχετικά μεγάλη ηλικία ενώ ήταν 20 και. 

Μπορούν κάλλιστα να γράψουν κάτι μέχρι που ο Palpatine σκότωσε τον Darth Plagueis, την ίδια μέρα που εκλέχθηκε Chancellor (λίγες ώρες πριν). 

Επεξ/σία από Apoll
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/2/2020 στις 9:12 ΠΜ, Snoob είπε

Προσωπικά, βρίσκω -στην καλύτερη περίπτωση- φαιδρή την προσπάθεια να αναζητηθούν βαθυστόχαστα κοινωνικά μηνύματα σε μια ταινία που ξέπλυνε (όχι για πρώτη φορά, αντέγραψε την αρχική τριλογία) έναν ψυχασθενή εγκληματία πολέμου.

Να θυμήσω απλά πως τόσο ο Βέιντερ όσο και ο Κάιλο Ρεν, που "είδαν το φως το αληθινό" στο τέλος και "λυτρώθηκαν", περνώντας στο στρατόπεδο των "καλών", ήταν εγκληματίες πολέμου που είχαν δώσει την εντολή για την εν ψυχρώ εκτέλεση αμάχων, γυναικόπαιδων, γερόντων και οι ίδιοι, με τα χέρια τους, δολοφόνησαν ανυπεράσπιστους, επέβαλαν στυγνά καθεστώτα και υπήρξαν συνειδητά όργανα τυράννων.

Ο Κάιλο, που σε μια γελοία ανατροπή ενός ήδη γελοίου στερεότυπου (ο πρίγκιπας φιλάει την πριγκίπισσα, εδώ η πριγκίπισσα φίλησε τον πρίγκιπα) "σώζεται" από τη Ρέι, είναι εκτός των άλλων και πατροκτόνος, αλλά εντάξει μωρέ τώρα και συ που σκαλώνεις σε κάτι λεπτομέρειες να 'ουμε.

Η νέα (με μυαλά αρχαία) τριλογία είχε μια χρυσή ευκαιρία να κινηθεί πέρα από τους πρίγκιπες και τους γαλαζοαίματους και το ξέπλυμα εγκληματιών γιατί στο τέλος "άλλαξαν".

Μιας και δεν θέλεις να τα συζητήσεις, ας προσπεράσω τον τρόπο που περιγράφεις την ταινία, αλλά έχω μια απορία:

Αφού αυτά είναι τα αρχαία μυαλά, ποια ακριβώς είναι η σύγχρονη αντιμετώπιση τέτοιων χαρακτήρων; Πώς πρέπει να αντιμετωπίζεται ένας Κάιλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, Manuel είπε

Μιας και δεν θέλεις να τα συζητήσεις, ας προσπεράσω τον τρόπο που περιγράφεις την ταινία, αλλά έχω μια απορία:

Αφού αυτά είναι τα αρχαία μυαλά, ποια ακριβώς είναι η σύγχρονη αντιμετώπιση τέτοιων χαρακτήρων; Πώς πρέπει να αντιμετωπίζεται ένας Κάιλο;

Σίγουρα όχι σαν ένας συμπλεγματικός πατροκτόνος που σώζεται χάρη στην αγάπη της αγνής αρχοντοπούλας.

Σίγουρα όχι σαν ένα ανθρωπάκι ανίκανο να συγκρατήσει στοιχειωδώς τα νευράκια του.

Σίγουρα όχι σαν ένας πανίβλακας που δεν ξέρει ούτε να περικυκλώσει αυτούς που υποτίθεται πως θέλει πάση θυσία να αιχμαλωτίσει.

Με δυο λόγια, ένας χαρακτήρας με αρχή, μέση και τέλος. Όχι ένα κακέκτυπο του Βέιντερ που, αφού εγκλημάτισε συνειδητά και ασύστολα, βλέπει τελευταία στιγμή το φως το αληθινό και όλα τα φρικτά εγκλήματά του (αυτά που ώθησαν το Φιν στο να λιποτακτήσει, παρεμπιπτόντως) διαγράφονται με ένα φιλί της γιαλαντζί Στάργουοκερ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Snoob είπε

Σίγουρα όχι σαν ένας συμπλεγματικός πατροκτόνος που σώζεται χάρη στην αγάπη της αγνής αρχοντοπούλας.

Σίγουρα όχι σαν ένα ανθρωπάκι ανίκανο να συγκρατήσει στοιχειωδώς τα νευράκια του.

Σίγουρα όχι σαν ένας πανίβλακας που δεν ξέρει ούτε να περικυκλώσει αυτούς που υποτίθεται πως θέλει πάση θυσία να αιχμαλωτίσει.

Με δυο λόγια, ένας χαρακτήρας με αρχή, μέση και τέλος. Όχι ένα κακέκτυπο του Βέιντερ που, αφού εγκλημάτισε συνειδητά και ασύστολα, βλέπει τελευταία στιγμή το φως το αληθινό και όλα τα φρικτά εγκλήματά του (αυτά που ώθησαν το Φιν στο να λιποτακτήσει, παρεμπιπτόντως) διαγράφονται με ένα φιλί της γιαλαντζί Στάργουοκερ.

Έγραψα και την πρώτη φορά ότι προσπερνάω την περιγραφή σου για την ταινία, και εσύ μου κανείς ξανά την ίδια περιγραφή. Δε νομίζω ότι έχω να κερδίσω κάτι από αυτό και από τη μεριά σου ήσουν σαφέστατος ότι η άλλη άποψη σου φαίνεται φαιδρή στην καλύτερη, όποτε ας περάσουμε σε κάτι χρήσιμο:

Τον χαρακτηρισμό σου ως αρχαία αντίληψη προσπαθώ να καταλάβω. Τα φριχτά εγκλήματα και τους χαρακτήρες που τα έκαναν, πως τα αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες αντιλήψεις; Επειδή για μένα αυτά που γράφεις και ο τρόπος που τα αντιμετωπίζεις, μου φαίνονται πιο πρωτόγονα, αν καταλαβαίνω που το πας, αλλά πραγματικά δεν θέλω να βάλω λόγια στο στόμα σου, όποτε θέλω να μου πεις εσύ.

Τι πρέπει να γίνει; Να εκτελέσουν τον Κάιλο; Να τον βασανίσουν για τα εγκλήματα του; Να φτιάξουν ένα μνημείο στην κακιά του; Δεν έχω καταλάβει ποια είναι η σύγχρονη αντίληψη. Η αγάπη είναι η απαρχαιωμένη;

58 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Με ένα thermal detonator κολλημένο στο κράνος του;

Έμενα ρωτάς; Εμένα μου άρεσε η ταινία όπως είναι (για το κοινό που απευθύνεται και τη χρονική περίοδο που βγήκε). Αυτό είναι για σένα η σύγχρονη μοντέρνα αντιμετώπιση που θα έπρεπε να είχε μπει στην ταινία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Manuel είπε

Έμενα ρωτάς; Εμένα μου άρεσε η ταινία όπως είναι (για το κοινό που απευθύνεται και τη χρονική περίοδο που βγήκε). Αυτό είναι για σένα η σύγχρονη μοντέρνα αντιμετώπιση που θα έπρεπε να είχε μπει στην ταινία;

Ρητορική η ερώτηση.

Η σύγχρονη εκδοχή της συναντάται στο πρόσωπο πολεμάρχων αφρικανικών χωρών,που συνήθως έχουν το τέλος που αρμόζει σε έναν "χασάπη".

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Manuel είπε

Τον χαρακτηρισμό σου ως αρχαία αντίληψη προσπαθώ να καταλάβω. Τα φριχτά εγκλήματα και τους χαρακτήρες που τα έκαναν, πως τα αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες αντιλήψεις; Επειδή για μένα αυτά που γράφεις και ο τρόπος που τα αντιμετωπίζεις, μου φαίνονται πιο πρωτόγονα, αν καταλαβαίνω που το πας, αλλά πραγματικά δεν θέλω να βάλω λόγια στο στόμα σου, όποτε θέλω να μου πεις εσύ.

Τι πρέπει να γίνει; Να εκτελέσουν τον Κάιλο; Να τον βασανίσουν για τα εγκλήματα του; Να φτιάξουν ένα μνημείο στην κακιά του; Δεν έχω καταλάβει ποια είναι η σύγχρονη αντίληψη. Η αγάπη είναι η απαρχαιωμένη;

Έμενα ρωτάς; Εμένα μου άρεσε η ταινία όπως είναι (για το κοινό που απευθύνεται και τη χρονική περίοδο που βγήκε). Αυτό είναι για σένα η σύγχρονη μοντέρνα αντιμετώπιση που θα έπρεπε να είχε μπει στην ταινία;

Η χρονική περίοδος μεταξύ TFA και ROS είναι 9 μήνες.

Σε αυτή την χρονική περίοδο ο Κάιλο έκανε περισσότερα εγκλήματα από Ναζί, Τσαουσέσκου, Στάλιν,  Σαντάμ, Καντάφι, Πολ Ποτ και όλους τους Αφρικάνους πολέμαρχους τις 20ετίας 1980-2000. 

 Αυτοί πως αντιμετωπίστηκαν; Τους κρέμασαν, τους λιντσάρισαν, τους δηλητηρίασαν ή απλά τους εκτέλεσαν με μία σφαίρα στο κεφάλι στις χώρες τους. Οι πολύ ποιο τυχεροί καταδικάζονται από το ICC στην Χάγη (21ο αιώνα) και περνάνε το υπόλοιπο της ζωής τους στις Αγγλικές φυλακές χωρίς να βγουν ποτέ έξω. (δεν έχει άδειες και μλκς εκεί). 

Έτσι αντιμετωπίζονται οι εγκληματίες τύπου Κάιλο στην σύγχρονη εποχή τα τελευταία 80 χρόνια, και υπό των σύγχρονων αντιλήψεων. Στις περισσότερες περιπτώσεις με εκτέλεση αν είναι πολύ επικίνδυνοι να είναι ζωντανοί. 

Επεξ/σία από Apoll
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το λαθος του Lucas ηταν που εδειξε το φαντασμα του Anakin στο τελος του ROTS. o Vader εξιλεωθηκε στα ματια του γιου του, επειδη θυσιαστηκε για να τον σωσει, αλλα επρεπε να πληρωσει το βαρυ τιμημα της σκοτεινης πλευρας και των αμαρτιων του. ομως η σωτηρια της καταδικασμενης  "ψυχης" του, γινεται με ενα τοσο απλο και γρηγορο τροπο, το οποιο φτηναινει το ολο concept της Force και τις συνεπειες της. το ROTS καταφερνει δε, να κανει το redemption του πιο δυσπιστο, επειδη τον βλεπουμε να σκοτωνει τα παιδακια (το οποιο εγινε και meme).

και φυσικα ο hack JarJar, αντι να πρωτοτυπήσει και να δωσει το τελος που αρμοζει σε ενα εγκληματια οπως ο Kylo ,ακολουθησε την πεπατημενη που ειχε χαραξει απο πριν ο Λουκας, και εχουμε το κωμικοτραγικο arc resolution του. κατα τα αλλα "subversion of our expectations".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 ώρες πριν, Manuel είπε

Έγραψα και την πρώτη φορά ότι προσπερνάω την περιγραφή σου για την ταινία, και εσύ μου κανείς ξανά την ίδια περιγραφή. Δε νομίζω ότι έχω να κερδίσω κάτι από αυτό και από τη μεριά σου ήσουν σαφέστατος ότι η άλλη άποψη σου φαίνεται φαιδρή στην καλύτερη, όποτε ας περάσουμε σε κάτι χρήσιμο:

Τον χαρακτηρισμό σου ως αρχαία αντίληψη προσπαθώ να καταλάβω. Τα φριχτά εγκλήματα και τους χαρακτήρες που τα έκαναν, πως τα αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες αντιλήψεις; Επειδή για μένα αυτά που γράφεις και ο τρόπος που τα αντιμετωπίζεις, μου φαίνονται πιο πρωτόγονα, αν καταλαβαίνω που το πας, αλλά πραγματικά δεν θέλω να βάλω λόγια στο στόμα σου, όποτε θέλω να μου πεις εσύ.

Τι πρέπει να γίνει; Να εκτελέσουν τον Κάιλο; Να τον βασανίσουν για τα εγκλήματα του; Να φτιάξουν ένα μνημείο στην κακιά του; Δεν έχω καταλάβει ποια είναι η σύγχρονη αντίληψη. Η αγάπη είναι η απαρχαιωμένη;

Έμενα ρωτάς; Εμένα μου άρεσε η ταινία όπως είναι (για το κοινό που απευθύνεται και τη χρονική περίοδο που βγήκε). Αυτό είναι για σένα η σύγχρονη μοντέρνα αντιμετώπιση που θα έπρεπε να είχε μπει στην ταινία;

Μια σύγχρονη ταινία, θα έπρεπε να τολμήσει να φτιάξει ένα σοβαρό "κακό", όχι ένα μόμολο που μυξοκλαίει και χτυπιέται από κάτω λες και του πήρε η γιαλαντζί Σκαϊγουόκερ το μπιφτέκι του. Έναν κακό που τις περιβόητες ικανότητες και δυνάμεις του θα τις αποδείκνυε με πράξεις, όχι με λόγια. Όταν, λ.χ., διαπράττει σφάλματα πρωτοετή σε στρατιωτική ακαδημία, πώς να τον πάρεις στα σοβαρά;

Μια σύγχρονη ταινία, θα έπρεπε όχι απλά να τολμήσει, αλλά να έχει το στοιχειώδες ένστικτο αυτοσυντήρησης να μην αναμασήσει στείρα ό,τι γράφτηκε πριν από μισό αιώνα. Και, αν δεν ήμουν αρκετά ξεκάθαρος, η αρχική τριλογία είχε θέματα. Από τα αδέρφια που φιλιόντουσαν μέχρι την τρυπίτσα σε ένα τεράστιο όπλο από όπου μια "σούπερ εύστοχη" βολή τινάζει τα πάντα στον αέρα. Την καταφυγή, δύο φορές σε τρεις ταινίες, στο μαγικό υπερόπλο. Αυτές τις αφέλειες, έπρεπε να τις διορθώσει μια σύγχρονη ταινία. Αντ' αυτού, η σύγχρονη ημερολογιακά αλλά αρχαία στα μυαλά ταινία, αναμάσησε όλα τα προβλήματα.

Ο Λούκας ξεκίνησε "με ένα όνειρο τρελό" πριν από σαράντα και βάλε χρόνια. Προφανώς ολοκληρωμένο σχέδιο δεν είχε, τα έβρισκε στην πορεία. Αυτό, για μια ταινία που χάραξε πορεία στο είδος και άνοιξε νέα μονοπάτια, δεν είναι κακό.

Το να ψάχνονται σαράντα και βάλε χρόνια μετά, και στο τέλος της τριλογίας να ξεθάβουν τη μούμια και να βαφτίζουν την πτωχή μυλαίδη ρακοσυλλέκτρια, εγγόνα του Πάλπατιν, Σκάιγουοκερ, δεν είναι σύγχρονη ταινία. Είναι μια παρωπιδική προγονολατρεία, που αν δεν επιχειρούσαν να μας την πλασάρουν για "προοδευτισμό", θα ήταν απλά ένα κινηματογραφικό τετράδιο ιχνογραφίας.

Μια σύγχρονη ταινία όφειλε να έχει τα άντερα ένα κεντρικό χαρακτήρα, οσοδήποτε κακογραμμένο και κακοπαιγμένο, να τον φέρει ρεαλιστικά, σύγχρονα και πειστικά αντιμέτωπο με τις συνέπειες των πράξεών του. Το κακομαθημένο μόμολο που "λυτρώθηκε" με ένα φιλί γιατί... έτσι, είναι ένας στυγνός πατροκτόνος, εγκληματίας πολέμου. Το να λυτρώνεται αυτός ο άνθρωπος από τους δαίμονές του με ένα χρυσοπληρωμένο cameo του Φορντ δεν είναι συμπεριφορά σύγχρονης ταινίας. Ο Άμλετ, γραμμένος εδώ και τέσσερις αιώνες, βλέπει το φάντασμα του δολοφονημένου πατέρα του και τρελαίνεται. Το μόμολο, που δολοφόνησε εν ψυχρώ τον πατέρα του, τα λύνει όλα με μια ανάμνηση δύο λεπτών. Αυτό, σύγχρονη ταινία δεν το λες, εκτός κι αν μιλάμε για τα direct to video Χριστουγεννιάτικα μπουγαδόνερα που μας έπαιζε στις γιορτές η Cosmote και τη λέξη "σύγχρονη" την ταυτίζουμε μόνο με το νούμερο που έγραφε το ημερολόγιο όταν κυκλοφόρησε το μπουγαδόνερο.

Εντωμεταξύ, αυτή η Ρέι, που υποτίθεται πως είναι σύμβολο κάτι διαφορετικού, τι πίτουρα κουβαλάει στο κεφάλι της, δεν μπόρεσα να καταλάβω σε τρεις ταινίες. Υποτίθεται πως είναι μια γυναίκα σύγχρονη, δυναμική, και στην πράξη αναπαράγει ό,τι πιο αναχρονιστικό, αυτή την τρισμέγιστη παπάντζα πως "θα τον στρώσω εγώ τον Άλκη, θα του κόψω τις μπαρότσαρκες". Αυτή τη γελοιότητα πως "ο άντρας σώζεται/λυτρώνεται από την αγάπη μιας καλής γυναίκας" μας την πουλούσαν οι αμερικάνικες ταινίες από τη δεκαετία του '50. Μια πραγματικά σύγχρονη ταινία όφειλε να πάψει να πλασάρει αυτές τις γελοιότητες. Δεν χρειάζεται το καλό να ερωτευτεί το κακό για να έχουμε τη "λύτρωση". Αυτά τα θέματα τα έχει λύσει η Κοκκινοσκουφίτσα, τα Τρία Γουρουνάκια και τόσα άλλα, θα ήλπιζε κανείς πως το 2019 μια σύγχρονη ταινία θα είχε τα στοιχειώδη άντερα να ξεφύγει από αυτές τις γελοίες μανιέρες.

Αλλά, όχι, η "σύγχρονη" ταινία με αρχαία μυαλά πουλάει προοδευτισμό ενώ ζέχνει αναχρονισμό και προγονολατρεία, πουλάει τη φλόμπα πως "η αγάπη" τα λύνει όλα. Πάει η άλλη και ερωτεύεται έναν πατροκτόνο εγκληματία πολέμου, και μας λέει η Κένετι και ο Τζαρ Τζαρ πως αυτό το πράγμα είναι σύγχρονο και η Ρέι φεμινιστικό σύμβολο.

 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...