Προς το περιεχόμενο

Star Wars Jedi: Fallen Order [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο backtracking πως τα παει? Μπορεις αν θελεις να το παιξεις γραμμικα αν δε θες να εισαι completionist ή σε γυρναει αναγκαστικα πισω για να προχωρησει το story?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 537
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

11 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε

Σε τι επιπεδο δυσκολιας παιζεις?

Αν και δεν το εχω προχωρησει πολυ, διαβασα σε reviews πως ο μηχανισμος με τα save (δυστηχως κατ' εμε) ειναι σαν τα souls απλως αντι για bonfire εχει καποια points ας πουμε στο χαρτη οπου αποθηκευεις, με τη διαφορα ομως πως οταν χανεις και δεν εχεις σωσει το παιχνιδι ενω τα χανεις ολα, xp κτλπ.. αν σκοτωσεις εκεινον που σε σκοτωσε τη τελευταια φορα τα παιρνεις παλι πισω ολα σε σχεση με τα souls που τα εχανες οριστικα και δια παντως.

το save γινεται σε meditation points/bonfires. αν χασεις, θα βγεις στο τελευταιο meditation point που εκανες save. αλλα σε αντιθεση με τα souls, εδω εχει 10πλασιο αριθμο από τετοια σημεία. η μεγαλύτερη απόσταση που χρειάστηκε να κάνω μετά από κάποιο χάσιμο, να ηταν 3-4 λεπτά, δεν ειναι τιποτα το τρομερο. Και ναι, αν χασεις, αρκει να δωσεις 1 hit στον αντιπαλο που σε έριξε κ θα παρεις πισω οτι xp εχασες. 

Ολοι οι εχθροι γίνονται resurrected αν χάσεις ή αν κάνεις rest. Και αυτός είναι ένας κλασσικός soulsbourn μηχανισμός ΑΛΛΑ και metroidvania μηχανισμός αλλά και RPG μηχανισμός. Απλά εδώ στο λέει "οι εχθροι να γινουν resurrect αν κάνεις rest", ενώ σε πολλά άλλα παιχνίδια, γίνονται σιγα σιγα από μόνοι τους.

Και έχει λογική να ξαναγεμίζει ο χάρτης αλλιώς πιο το νόημα σε ένα metroidvania παιχνίδι που από την φύση του πρέπει να πας μπρος πισω πολλες φορες, να ξεκλειδώνεις περιοχές και να βλέπεις αλλες πτυχες. αν ήταν με ένα καθάρισμα να αδειαζε ο χάρτης, το παιχνιδι θα γινόταν απελπιστικά βαρετο πολυ γρηγορα. 

προσωπικα, δεν ενοιωσα να με περιορίζει, πιο ενοχλήτικό ειναι που έχεις μονο ενα save slot και δε μπορείς να σωσεις σε διαφορα. αν γινει corrupt το save σου, τη πάτησες. Πααααρα πολλά μοντερνα παιχνιδια το κανουν αυτο κ δε καταλαβαίνω τη λογικη του. 

Για backtracking, το παιχνιδι ειναι METROIDVANIA. δηλαδη η φύση του ειναι να εχει τεραστιους σωληνωτούς δαιδαλώδεις χάρτες που παρα πολλα σημεία τους και εχθρους δε θα μπορείς να τα δεις με την μία. Σιγα σιγα στην ιστορια θα ξεκλειδώνετε και άλλες δυνάμεις κ θα ξαναεπιστρέφεις, είτε από την ιστορία είτε γιατί θες να εξερευνήσεις και θα μπορείς να πηγαινεις και σε ολοένα περισσότερα μέρη. Προσωπικα θεωρω πως ειναι από τα καλύτερα metroidvania 3D games που εχουν κυκλοφορήσει σε ότι έχει να κάνει με το σχεδιασμό του χάρτη.

Τελος, για την δυσκολία, δεν εχει να κάνει με το ressurect των εχθρων. εχει να κανει με τον χρόνο που έχετε να αντιδράσετε σε επίθεση τους (parry), την επιθετικότητά τους και το πόσο πολύ dmg σας κάνουν.

Το easy/story mode ειναι περίπατος στο πάρκο κ δεν εχει κανενα νοημα.

Το Jedi Knight ειναι το Normal και θα ελεγα πως ειναι πολυ βατο, ειδικα απο τη μεση κ μετα ειναι πολυ ευκολο.

Το Jedi Master ειναι το hard και εκει ζοριζει κάπως η κατασταση, θελει να εχεις μια κάποια εμπειρία με action games.

Το ανώτερο επίπεδο, εκεί το επίπεδο ειναι ιδιο με Sekiro, Soulsbourne κλπ.

 

Γενικα το παιχνίδι ΔΕΝ ειναι ενα uncharted, ένας action σωλήνας που απλα πας μπροστα. Ειναι άλλου είδους παιχνίδι.

Επεξ/σία από Skywalker333
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο χαρτης του ειναι carbon αυτός του Metroid Prime. Μολις τον δεις θα μπερδευτεις κ σε καμια ωρα θα λες οτι ειναι οτι καλύτερο :)

ειναι 3d σχεδιασμου οπότε σε αφήνει να καταλαβεις πολυ καλά που εισαι κ τι μπορεις να κανεις, που για ενα παιχνιδι με τοσο καθετο exploration, ειναι το Α κ το Ω.

Αν το Control ειχε τετοιο χαρτη, θα ειμασταν ολοι πολυ ευτυχισμένοι :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το jedi master με λιγο xp / skill και χωρις farming, για πλακα βγαινει τουλαχιστον μεχρι την δευτερη μαχη με ninth sister πριν τον Dathomir που ειμαι τωρα.. Κανονικα για να το χαρεις μονο στο grandmaster αν εχεις εμπειρια imho..

Το parry επισης ειναι εντελως off και σπαστικο δεν ξερω αν χαλασε το joystick μου δεν το εχω κανει map αλλου το button να δω τωρα που το σκεφτομαι αλλα ειναι σπαστικο εντελως..

Κατα τα αλλα εχει ναι αρκετα bonfires και προσωπικα ο χαρτης παροτι εχει ωραιο 3D σχεδιασμο θα μπορουσε να λειτουργει καλυτερα οταν ζουμαρεις ειναι λιγο προχειροφτιαγμενος και χωρις μεγαλη λεπτομερεια εμενα προσωπικα με μπερδευει περισσοτερο παρα με βολευει..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To parry θελει λιγο φινιρισμα, απεχει από την καλή ανταπόκριση του Sekiro (Κ λεω αυτο γιατι αυτους τους μηχανισμούς αντιγράφει στην ουσία).

θέλει να μάθεις καλά τους χρονισμούς για το πόσο delay εχει μέχρι να σηκώσεις το lightsaber για να κάνεις block οπότε μπερδεύει. κ μαζί με το να μη σου δείχνει τοσο καθαρά πότε ειναι το parry window σου (παλι σε αντιθεση με το Sekiro), η κατασταση ζορίζει. Αν δε, παιζεις κ σε απλή base console που το framerate κανει βολτες αναμεσα στα 20-30, τοτε εκει ειναι πραγματι ενοχλητικό. Στο PC η κατάσταση ειναι πολυ πολυ πιο ομαλή, αλλά ξαναλέω, θελει ακόμα λίγη δουλίτσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το ζήτημα είναι ότι το timing  στο parry μου κάνει για πολύ random ή broken συνήθως δεν έχω θέμα να το βρω στα παιχνιδια του είδους. 

Τι να πω για αυτό είπα για το joypad μου μήπως αρχίζει και τα φτύνει η σκάνδαλη θα το δω κάνοντας για αρχή ένα remap 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μιας και ολοκληρώθηκε η περιπέτεια, ας γράψω μερικές τελικές εντυπώσεις:

Γενικά, ήταν ένα καλό παιχνίδι. Αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία, συμπαθητικοί χαρακτήρες, καλοσχεδιασμένοι χάρτες.

Εφόσον τα έχει πάει καλά εμπορικά, όπως φαίνεται, σίγουρα θα έχει συνέχεια. Άλλωστε η προοπτική αυτή παραμένει ορθάνοιχτη στην τελική σκηνή του παιχνιδιού. Και πρέπει να έχει συνέχεια, ήταν μια καλοφτιαγμένη προσπάθεια.

Το στενάχωρο για μένα είναι πως θα μπορούσε να δώσει ένα πάρα πολύ ανώτερο αποτέλεσμα. Το σκάφος (θαυμάσια σχεδιασμένο) παραμένει ουσιαστικά ανεκμετάλλευτο, λειτουργώντας σαν... θερμοκήπιο, για τη συλλογή (παντελώς ανούσιων) σπόρων από τους διάφορους πλανήτες.

Ανεκμετάλλευτοι παραμένουν και οι σύντροφοι του πρωταγωνιστή, παρότι έχουν ενδιαφέροντα στοιχεία. Σε μια περίπτωση, μάλιστα, η προσθήκη έρχεται τόσο αργά (ενώ ο χαρακτήρας έχει εξαιρετικά στοιχεία) ώστε δεν προλαβαίνουμε καλά-καλά να συνηθίσουμε στη νέα παρουσία στο σκάφος.

Όπως ανέφερα και σε προηγούμενο σχόλιο, αυτά τα assets σε ένα νέο KoTOR θα έδιναν εξαιρετικό αποτέλεσμα. Δυστυχώς, πολλά στοιχεία του παιχνιδιού, ενώ έχουν προοπτική, μένουν αναξιοποίητα.

Τα upgrades, με μόνη εξαίρεση τα health stims, είναι ανούσια. Δεν αναφέρομαι στο ξεκλείδωμα νέων ικανοτήτων ή μορφών του ενός και μοναδικού όπλου που εμφανίζεται στο παιχνίδι, αλλά στο περιεχόμενο αυτών των κιβώτιων που είναι διασκορπισμένα στους διάφορους πλανήτες, απαράλλαχτα, σε δάση και ερήμους, βουνά και λίμνες, αναλοίωτα, σε άσχετα μέρη. Πέρα από να πεις πως συγκέντρωσες όλα τα υλικά για να ντύσεις/χρωματήσεις το φωτόσπαθο ή τα ρούχα σου ή το σκάφος ή το ρομποτάκι, δεν προσφέρουν τίποτε άλλο. 

Το skill tree δεν είναι αχανές, όπως σε παιχνίδια τύπου Skyrim (πράγμα που δεν είναι απαραίτητα κακό), όμως δεν υπάρχουν διακλαδώσεις που σε καλούν να επιλέξεις ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσεις: αν ασχοληθείς αρκετά, μαζεύεις πόντους για να ξεκλειδώσεις τα πάντα. Άρα, το ζητούμενο είναι με ποια σειρά θα ξεκλειδώσεις τις δεξιότητες αυτές. Για αυτούς που δεν θέλουν να αισθάνονται πως "έχασαν" κάτι, με την άλφα ή βήτα επιλογή, είναι θετικό αυτό, αλλά αφαιρεί στοιχεία στρατηγικής και role playing από το παιχνίδι.

Για την ακρίβεια, το role playing είναι ελάχιστο. Οι επιλογές είναι δεδομένες, άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Ξεφυλίζουμε τις σελίδες ενός παραμυθιού, και κάθε τόσο πολεμάμε για να κερδίσουμε το δικαίωμα να διαβάσουμε την επόμενη σελίδα.

Στο παιχνίδι ενσωματώνονται μερικές εξαιρετικά σκηνοθετημένες στιγμές, πραγματικά κινηματογραφικής έμπνευσης. Οι διάλογοι είναι αναπόφευκτα επικοί και ηρωικοί και ψυχαναλυτικοί, όπως επιβάλει ο κόσμος των Star Wars, χωρίς όμως να γίνονται ανυπόφορα γλυκεροί. Στο story mode (φαιδρά εύκολο, δεν θα το πρότεινα) έχουμε να κάνουμε απλά με ένα interactive storybook. Σε μεγαλύτερη δυσκολία απαιτείται περισσότερη συγκέντρωση και αξιοποίηση των διαφόρων επιθέσεων/δυνάμεων. 

Οι αναδρομές στο παρελθόν, μέσα από τις οποίες ξετυλίγεται η ιστορία του πρωταγωνιστή, είναι αρκετά καλά δοσμένες. Η ανάκτηση αναμνήσεων, σε διάφορα σημεία του παιχνδιού, μπορούσε να γίνει καλύτερα. Γενικά, είναι ολοφάνερο πως το παιχνίδι ρέπει στη δράση και όχι στην ουσιαστική εξερεύνηση.

Το σενάριο δεν είναι μοναδικά πρωτότυπο, οι εκπλήξεις περιορίζονται από το γεγονός πως μιλάμε για μια περιπέτεια χρονολογικά τοποθετημένη στο μέσο των εννέα κυρίως ταινιών, άρα οι εξελίξεις είναι δεδομένες λίγο έως πολύ. Πάντως, είναι μια καλή ιστορία, η οποία σαφώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και να αναπτυχθεί πολύ περισσότερο, σε ένα RPG τίτλο.

Στα θετικά, το ότι έχουμε επιτέλους "κακούς" της προκοπής: φανατικούς, αποφασισμένους, ικανούς, ανελέητους. Με δυο λόγια, κλάσεις ανώτερους από τα μυξιάρικα που μας ζάλωσαν οι καινούργιες ταινίες. Θα μπορούσαν να αναπτυχθούν περισσότερο, αλλά ας όψεται η ανάγκη για δράση...

Ως action παιχνίδι, είναι καλό. Πάσχει, όμως, σε replayability: εκτός κι αν θέλετε να πιάσετε το 100% της εξερεύνησης και να βρείτε κάθε μπιχλιμπίδι για το φωτόσπαθο, δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να επιστρέψετε στο Fallen Order. Οι ανατροπές, τη δεύτερη φορά παύουν να είναι εντυπωσιακές, επιλογή μεταξύ "φωτεινού" και "σκοτεινού" μονοπατιού δεν υπάρχει, ο σιδηρόδρομος τραβά σταθερά και αναπόφευκτα στο τέλος της ιστορίας (που, εκτός κι αν δεν έχετε καμία επαφή με τα SW, οπότε το παιχνίδι αυτομάτως χάνει μεγάλο μέρος της γοητείας του, το έχετε μαντέψει πριν το δείτε στην οθόνη).

Ξαναγυρίζω, λοιπόν, στην αίσθηση που είχα από τις πρώτες ώρες: το Fallen Order θα μπορούσε να ήταν κάτι πολύ περισσότερο, πολύ καλύτερο και συνθετότερο. Είναι μια έντιμη προσπάθεια. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό, δεν είναι αρπαχτή, ταυτόχρονα όμως δεν είναι και το παιχνίδι που θα επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες μας από τίτλους που διαδραματίζονται στον κόσμο των Star Wars. 

 

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Με πειραγμένα τα settings από cfg αρχείο, μεγάλη διαφορά στο AO.

EPIC:

SB6hHgH.png

Tweaked:

Flj8Amq.png

Σίγουρα εχει διαφορα αφου στο cfg μπορεις να ανεβασεις ολα τα settings 1 click πιο πανω απο τα maximum των in game settings αλλα δε το επιχειρώ ακομα γιατι το optimization του παιχνιδιού ειναι μετριο και εχει το bug με το stuttering ανα τακτα διαστήματα, ελπίζω με καποιο update να το στρώσουν.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει αναφερθει δεν ειναι θεμα παιχνιδιου αλλωστε δεν μπορει το παιχνιδι να παραγει τοσο consistent framerate και frametimes και να το κανει αυτο, ειναι καθαρα θεμα loading transition της UE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι όντως πολύ σπαστικό να έχει προχωρήσει τόσο το HW και να τρώμε stutters στη μάπα με SSD/NVMe κλπ.. Μετρημένα στα δάχτυλα είναι τα παιχνίδια που είναι 100% hitch-free δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού το κάνει μόνο τη στιγμή που προσγειώνεται το spaceship και δεν έχεις τον έλεγχο του χαρακτήρα, είναι ήσσονος σημασίας. Μην είμαστε τόσο ψείρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...