Προς το περιεχόμενο

Star Wars Jedi: Fallen Order [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tελικα οσο το προχωραω δε μπορουν να προσαρμοστούν ακόμη και τωρα τα ματια μου σε αυτο το stuttering το οποίο στη πορεια χειροτερεύει.

Εφαγε uninstall και θα ξαναγινει επανεγκατασταση μαζι με το rdr2 οταν τα "στρωσουν" με patch (και ΑΝ).

Επεξ/σία από giorgosmcmc
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 537
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Α kk απλα δεν γυρισα ουτε εκει.. Παω καθαρα οπου με παει η ιστορια και μολις εκανα defeat την sister .. Εικαζω τωρα θα με παει εκει καθοτι ειναι ο μονος πλανητης που δεν εχω παει καθολου

ε οταν μπαινεις στο διαστημόπλοιο και σου ψυθιρίζει ο άλλος "ρε συ, εχει πραγμα να δεις ΕΚΕΙ", σημαινει οτι εχεις ξεκλειδώσει καλο πραγμα κ αξιζει να πας.

Εγω πχ δεν τους ακουσα μια φορα κ δε πηγα εκει που μου ειπαν, κ ξαφνικα στο τελος του παιχνιδιου, ανακάλυψα μια γιγαντια περιοχη απο το πουθενα! νασου αλλες 2-3 ώρε  exploration!

τελπαν, οντως τωρα προς Dathomir θα πας, μετραει πολυ το διπλο. αν και θα έλεγα πως βαλε ποντους να κανεις δυνατό force pull και μετα θα κανεις αβερτα pull & stab, ειναι πολύ χρησιμο σε αυτον τον πλανήτη γιατι οι διαδρομές ειναι πιο κλειστές και στη πέφτουν γερά.

 

Επεξ/σία από Skywalker333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε

Tελικα οσο το προχωραω δε μπορουν να προσαρμοστούν ακόμη και τωρα τα ματια μου σε αυτο το stuttering το οποίο στη πορεια χειροτερεύει.

Εφαγε uninstall και θα ξαναγινει επανεγκατασταση μαζι με το rdr2 οταν τα "στρωσουν" με patch (και ΑΝ).

Kαι εγω το εχω αφησει,δεν τα καταφερα να το συνηθισω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/11/2019 στις 9:05 ΠΜ, Snoob είπε

Μιας και ολοκληρώθηκε η περιπέτεια, ας γράψω μερικές τελικές εντυπώσεις:

Γενικά, ήταν ένα καλό παιχνίδι. Αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία, συμπαθητικοί χαρακτήρες, καλοσχεδιασμένοι χάρτες.

Εφόσον τα έχει πάει καλά εμπορικά, όπως φαίνεται, σίγουρα θα έχει συνέχεια. Άλλωστε η προοπτική αυτή παραμένει ορθάνοιχτη στην τελική σκηνή του παιχνιδιού. Και πρέπει να έχει συνέχεια, ήταν μια καλοφτιαγμένη προσπάθεια.

Το στενάχωρο για μένα είναι πως θα μπορούσε να δώσει ένα πάρα πολύ ανώτερο αποτέλεσμα. Το σκάφος (θαυμάσια σχεδιασμένο) παραμένει ουσιαστικά ανεκμετάλλευτο, λειτουργώντας σαν... θερμοκήπιο, για τη συλλογή (παντελώς ανούσιων) σπόρων από τους διάφορους πλανήτες.

Ανεκμετάλλευτοι παραμένουν και οι σύντροφοι του πρωταγωνιστή, παρότι έχουν ενδιαφέροντα στοιχεία. Σε μια περίπτωση, μάλιστα, η προσθήκη έρχεται τόσο αργά (ενώ ο χαρακτήρας έχει εξαιρετικά στοιχεία) ώστε δεν προλαβαίνουμε καλά-καλά να συνηθίσουμε στη νέα παρουσία στο σκάφος.

Όπως ανέφερα και σε προηγούμενο σχόλιο, αυτά τα assets σε ένα νέο KoTOR θα έδιναν εξαιρετικό αποτέλεσμα. Δυστυχώς, πολλά στοιχεία του παιχνιδιού, ενώ έχουν προοπτική, μένουν αναξιοποίητα.

Τα upgrades, με μόνη εξαίρεση τα health stims, είναι ανούσια. Δεν αναφέρομαι στο ξεκλείδωμα νέων ικανοτήτων ή μορφών του ενός και μοναδικού όπλου που εμφανίζεται στο παιχνίδι, αλλά στο περιεχόμενο αυτών των κιβώτιων που είναι διασκορπισμένα στους διάφορους πλανήτες, απαράλλαχτα, σε δάση και ερήμους, βουνά και λίμνες, αναλοίωτα, σε άσχετα μέρη. Πέρα από να πεις πως συγκέντρωσες όλα τα υλικά για να ντύσεις/χρωματήσεις το φωτόσπαθο ή τα ρούχα σου ή το σκάφος ή το ρομποτάκι, δεν προσφέρουν τίποτε άλλο. 

Το skill tree δεν είναι αχανές, όπως σε παιχνίδια τύπου Skyrim (πράγμα που δεν είναι απαραίτητα κακό), όμως δεν υπάρχουν διακλαδώσεις που σε καλούν να επιλέξεις ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσεις: αν ασχοληθείς αρκετά, μαζεύεις πόντους για να ξεκλειδώσεις τα πάντα. Άρα, το ζητούμενο είναι με ποια σειρά θα ξεκλειδώσεις τις δεξιότητες αυτές. Για αυτούς που δεν θέλουν να αισθάνονται πως "έχασαν" κάτι, με την άλφα ή βήτα επιλογή, είναι θετικό αυτό, αλλά αφαιρεί στοιχεία στρατηγικής και role playing από το παιχνίδι.

Για την ακρίβεια, το role playing είναι ελάχιστο. Οι επιλογές είναι δεδομένες, άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Ξεφυλίζουμε τις σελίδες ενός παραμυθιού, και κάθε τόσο πολεμάμε για να κερδίσουμε το δικαίωμα να διαβάσουμε την επόμενη σελίδα.

Στο παιχνίδι ενσωματώνονται μερικές εξαιρετικά σκηνοθετημένες στιγμές, πραγματικά κινηματογραφικής έμπνευσης. Οι διάλογοι είναι αναπόφευκτα επικοί και ηρωικοί και ψυχαναλυτικοί, όπως επιβάλει ο κόσμος των Star Wars, χωρίς όμως να γίνονται ανυπόφορα γλυκεροί. Στο story mode (φαιδρά εύκολο, δεν θα το πρότεινα) έχουμε να κάνουμε απλά με ένα interactive storybook. Σε μεγαλύτερη δυσκολία απαιτείται περισσότερη συγκέντρωση και αξιοποίηση των διαφόρων επιθέσεων/δυνάμεων. 

Οι αναδρομές στο παρελθόν, μέσα από τις οποίες ξετυλίγεται η ιστορία του πρωταγωνιστή, είναι αρκετά καλά δοσμένες. Η ανάκτηση αναμνήσεων, σε διάφορα σημεία του παιχνδιού, μπορούσε να γίνει καλύτερα. Γενικά, είναι ολοφάνερο πως το παιχνίδι ρέπει στη δράση και όχι στην ουσιαστική εξερεύνηση.

Το σενάριο δεν είναι μοναδικά πρωτότυπο, οι εκπλήξεις περιορίζονται από το γεγονός πως μιλάμε για μια περιπέτεια χρονολογικά τοποθετημένη στο μέσο των εννέα κυρίως ταινιών, άρα οι εξελίξεις είναι δεδομένες λίγο έως πολύ. Πάντως, είναι μια καλή ιστορία, η οποία σαφώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και να αναπτυχθεί πολύ περισσότερο, σε ένα RPG τίτλο.

Στα θετικά, το ότι έχουμε επιτέλους "κακούς" της προκοπής: φανατικούς, αποφασισμένους, ικανούς, ανελέητους. Με δυο λόγια, κλάσεις ανώτερους από τα μυξιάρικα που μας ζάλωσαν οι καινούργιες ταινίες. Θα μπορούσαν να αναπτυχθούν περισσότερο, αλλά ας όψεται η ανάγκη για δράση...

Ως action παιχνίδι, είναι καλό. Πάσχει, όμως, σε replayability: εκτός κι αν θέλετε να πιάσετε το 100% της εξερεύνησης και να βρείτε κάθε μπιχλιμπίδι για το φωτόσπαθο, δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να επιστρέψετε στο Fallen Order. Οι ανατροπές, τη δεύτερη φορά παύουν να είναι εντυπωσιακές, επιλογή μεταξύ "φωτεινού" και "σκοτεινού" μονοπατιού δεν υπάρχει, ο σιδηρόδρομος τραβά σταθερά και αναπόφευκτα στο τέλος της ιστορίας (που, εκτός κι αν δεν έχετε καμία επαφή με τα SW, οπότε το παιχνίδι αυτομάτως χάνει μεγάλο μέρος της γοητείας του, το έχετε μαντέψει πριν το δείτε στην οθόνη).

Ξαναγυρίζω, λοιπόν, στην αίσθηση που είχα από τις πρώτες ώρες: το Fallen Order θα μπορούσε να ήταν κάτι πολύ περισσότερο, πολύ καλύτερο και συνθετότερο. Είναι μια έντιμη προσπάθεια. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό, δεν είναι αρπαχτή, ταυτόχρονα όμως δεν είναι και το παιχνίδι που θα επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες μας από τίτλους που διαδραματίζονται στον κόσμο των Star Wars. 

Φίλε Snoob σε ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο και αναλυτικό  review σου. Μακάρι να έρθουν και άλλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλος κ από εμένα και θα συμφωνήσω και εγώ στα περισσότερα που είπε ο Snoob. Μου βγήκε η πίστη στo Jedi Master μετά τον Dathomir και ειδικά με την σωρεια εχθρών από ένα σημείο και έπειτα. Ποιος είπε ότι γίνονταν πιο ευκολο μετά μας έσπασαν τα νεύρα.. 

Πολύ καλή προσπάθεια τώρα θα πάω για το πληρες completion γιατί

 

το διπλό φωτοσπαθο με τα attacks με πορωσε άσχημα στο τέλος 😜

All in all ωραία έμπειρια άξιζε.. 

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, zvarthangalos είπε

Σε ποιο σημείο παίρνουμε το δεύτερο φωτόσπαθο; 

ή ειναι secret και πρέπει να ψάξουμε να το βρούμε;

Έχει διαφορά σημεία που μπορείς να το πάρεις και νωρις κάποια αναφέρθηκαν μια δυο σελίδες πίσω. Γνώμη μου είναι να ακολουθήσεις την φυσική πορεία του παιχνιδιού και να το πάρεις κανονικά. Θα έχεις αρκετό χρόνο να το χαρείς μην ανησυχείς και εγω νόμιζα ότι θα το έχω για λίγο αλλά δεν είναι έτσι. Επίσης από μόνο του καλό είναι αλλα αν πάρεις κάποια upgrades από το skill tree που σχετίζονται με αυτο τότε γίνεται πιο χρήσιμο. Γενικά πάντως το single blade είναι πάντα πιο δυνατό από το dual σε attack απλά το  dual  είναι πιο εντυπωσιακό και χρήσιμο με πολλούς εχθρούς.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντυπωσιακο το τελος,απο την πρωτη επισκεψη στο dathomir θεωρω οτι δυναμωνει πολυ το gameplay,ενω μεχρι τη μεση του παιχνιδιου το game μου εδινε την αισθηση ενος πλατφορμ με δυναμεις το υπολοιπο μισο ειχε αισθηση star wars.

 To μονο κακο ειναι οτι παρολο που μετα το τελος σε αφηνει να συνεχισεις,δε μπορεις να επαναλαβεις την τελευταια πιστα και τις επικες στιγμες που διαδραματιζονται εκει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από χοντρικά 50 ώρες ενασχόληση (σε PS4 και PC), έγραψα και εγώ τις απόψεις μου στο Gameover για οποιον ενδιαφέρεται.

Παρά τα κάποια θεματάκια του, θεωρώ πως ειναι ενα πολυ καλο πρωτο βήμα για την Respawn και μια διασκεδαστικότατη Star Wars εμπειρία. Μακάρι η ταινία να πλησιάζει έστω κ λίγο την ποιότητα που είδαμε εδω.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

O Vader δεν παίρνει χαμπάρι τίποτα στο τέλος, ψωμοτύρι τα 'χει τα Jedi της πλάκας :D

 

Λίγο του κάνει η Cere (ως πρώην Jedi Master και με Dark Side) αλλά ο Cal...μπα.

Α, και το back-shock του BD-1. :P
Mου έφερε πάντως σαν να ήρθε το TFU με τον Vader στο FO με αυτά που έκανε. :D

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, GhostRiderLSOV said:
  Hide contents

Λίγο του κάνει η Cere (ως πρώην Jedi Master και με Dark Side) αλλά ο Cal...μπα.

Α, και το back-shock του BD-1. :P
Mου έφερε πάντως σαν να ήρθε το TFU με τον Vader στο FO με αυτά που έκανε. :D

Έχει φάει ποτέ κάνα EMP ο Vader? Σε novels/comics εννοώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...