Προς το περιεχόμενο

Τρελές ιστορίες από τρελούς πελάτες


Paris777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, 29gk είπε

Oτι φυγαν φυγαν. Εκεινοι που φοβοταν ο παππους. Ηρθαν ομως ξανα. Αλλο αυτο.........!

Πολύ σωστός !

On-topic, επειδή η γυναίκα μου έχει δουλέψει πωλήτρια πολλά χρόνια, η αλήθεια είναι ότι έχει ακούσει τα άπειρα 

Βέβαια πρωταθλητές πρέπει να είναι τα παιδιά που δουλεύουν σε λογιστικά γραφεία 

Έχει ο κουμπάρος μου γραφείο, το τι του λένε και τι ζητάνε δε μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τηλεφωνικη τεχνική υποστήριξη . 

-Ναι καλησπέρα σας ποιο είναι το πρόβλημα σας; 

-Καλησπέρα, από το πρωί δεν μπορώ να μπω στο ιντερνετ  από το tablet μου 

γενικό τσεκ γραμμή κλπ όλα φαίνονταν οκ αλλά δεν είχε επικοινωνία με το router.

Δεν σκαμπαζε πολλά.

-Μπορείτε να πάτε πίσω από το router να πατήσουμε ένα κουμπάκι (reset) μήπως πάρει; 

Μου λέει μισό και άκουγα κάτι γκαπ γκρουπ, πέφτανε πράγματα λέω τι σκατα κάνει; 

Μετά από λίγη ώρα

-Περίμενε λίγο αγόρι μου να φέρω ένα φακό γιατί επειδή έχει κοπεί το ρεύμα δεν έχω φως και δεν βλέπω καλά.

Καγκελο εγώ!!!!

-Κυρία μου δεν μπορείτε να έχετε ίντερνετ αν δεν έχει ρεύμα 

-.......... 

-Α ναι ε; Ευχαριστώ καλημέρα σας. 

 

Πελάτης φέρνει μητρική με πρόβλημα 

-Να εχω εδώ αυτή την μητρική και κάνει αυτό και αυτό

-Καλημέρα σας, ωραία θα την ελέγξουμε εντός της ημέρας και αν έχει πρόβλημα θα την αλλάξουμε. 

-Τι εννοείτε θα την ελέγξετε, σας λέω ΕΓΏ ότι έχει πρόβλημα. 

-Ναι κύριε μου πρέπει να ελεγχθεί το προϊόν

-Όχι δεν το δέχομαι θα μου την άλλαξετε τώρα και αρχίζει να φωνάζει 

-Δεν γίνεται αυτό που μου ζητάτε

-Να μου φωνάξεις τον προϊστάμενο 

έρχεται ο διευθυντής

-Καλημέρα τι έχουμε εδώ; 

-Να εδώ έχω αυτήν την μητρική με πρόβλημα και οι τεχνικοί σας για να μου την αλλάξουν θέλουν να την ελέγξουν πρώτα 

-Σωστά σας είπαν πρέπει να ελεγχθεί το προϊόν εάν έχει πρόβλημα 

φωνές κακό πάλι θα μου την αλλάξετε τώρα ααα ουυυ. 

Τελικά είδε ότι δεν και λέει 

-Δεν μου την αλλάζεις Ε;;;; 

-Όχι εάν δεν ελεγχθεί 

-οκ

Την αρπάζει, την πετάει κάτω χοροπηδάει κυριολεκτικά πάνω της και σηκώνεται και φεύγει 

Κλαμαααα από το γέλιο μετά 

 

 

Επεξ/σία από nemesiskp
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Stamer είπε

Είχες πάνω από 100ml άρωμα? Πάνω από 100ml απαγορεύεται.

Πριν Χρονια ταξιδευα απο το Ελ.ΒΕλ για χανια. Ειχα αρωμα σε συσκευασια 125ml αλλα σχεδον τελειωμενο. Ο σκιουριτας στην εισοδο επεμενε να το αφησω . Προσπαθησα να του εξηγησω οτι ειναι σχεδον αδειο αλλα ανενδοτος (αυτος). Τα πηρα στο κρανιο και αρχισα ν αψεκαζω το περιβαλον μεχρι που σχεδον αδειασε, και οποις περνουσε επαιρνε και λιγη απο την esence. Στο αεροπλανω ολοι μυριζαν στο αρωμα αυτο.

Και για να μην υπαρχει η παραμικρη απορια. Φιλος στο αεροδρομιο Χανιων που εργαζοταν ακριβως στν ελεγχο μου χρωστουσε χαρη. Ηθελε να με κερασει, αρνιομου μεχρι που μου εφερε μια κουτα με κατασχεμενα, αρωματα, αλκοολουχα κτλ.

Εξακολουθειτε να εχετε απορια για το τι γινεται με αυτα? 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπορία ελαστικών:

- Θέλω λάστιχα για το τρακτερ μου που'χω στο χωριό

- Ωραία κύριε, τι διάσταση είναι;

Σηκώνει το κοντομάνικό του και έχει τραβήξει μια γραμμή με κιμωλία πάνω στην κοιλιά του

- Να τόοοσο μεγάλα είναι...

 

  • Like 3
  • Confused 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί να δείτε τί τραβάμε με μερικούς πελάτες-γονείς.

-Θέλω σε 3 μήνες να έχει φτάσει το παιδί μου στο επίπεδο B2 (lower) γιατί και ο φίλος του ο Γιαννάκης δίνει B2 φέτος (φακ λότζικ ε;).
-Απλά να σας ενημερώσω ότι το παιδί σας είναι αυτή τη στιγμή στο επίπεδο A2 (2 επίπεδα κάτω από το lower δλδ). Για να γίνει αυτό που ζητάτε θα πρέπει να κάνουμε 2ωρα μαθήματα 4 φορές την εβδομάδα αλλά και μέσα στις σχολικές διακοπές και ίσως και κάποια Σαββατοκύριακα.
-Αααα όχι, το παιδί μπορεί μόνο 1 φορά τη βδομάδα. Δεν θα μπορέσει λέτε να φτάσει σε 3 μήνες στο επίπεδο B2;
-......


Και γενικά τέτοιες συζητήσεις με εξωπραγματικές απαιτήσεις γονέων επειδή ο φίλος του παιδιού τους είναι στο τάδε επίπεδο ή επειδή άκουσαν ότι την τάδε πιστοποίηση πρέπει να την έχουν πάρει μέχρι τα 14 τους χρόνια κλπ.

 

Φυσικά υπάρχουν και άλλοι γονείς που σου λένε πώς να διδάξεις, τί να βάζεις για H/W κλπ.:

-Θέλω να βάζετε 40 λέξεις ορθογραφία στο παιδί μου κάθε φορά. 20 είναι λίγες. Και τουλάχιστον 10 ασκήσεις για homework.
-Σύμφωνα με ποιά εκπαιδευτική θεωρία είναι αποτελεσματικό αυτό που λέτε/ζητάτε;
-Ε τί να σας πω, δεν ξέρω, έτσι κάνουν στο φροντιστήριο που πάει η φίλη της η Μαρία (ΛΟΛ).
-Να σας ρωτήσω, εσείς τι επαγγέλεστε;
-Υπάλληλος σε τράπεζα. (Έτσι εξηγούνται οι γνώσεις πάνω σε teaching methods!)
-......

 

Άμα πετύχω τέτοιες περιπτώσεις γονέων ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ παύει στα γρήγορα η συνεργασία μας. Δεν πρόκειται ούτε να σκίσω τα πτυχία μου για πάρτη τους ούτε να ξεγράψω όλα τα χρόνια διδακτικής εμπειρίας που έχω. Χρειάζεται και λίγη εμπιστοσύνη και σεβασμός απέναντι στον επαγγελματία που προσλαμβάνουν. Και πάνω απ'όλα να θέλουν το καλό του παιδιού τους. Είχα φίλη που έκανε όλα τα χατίρια των γονέων, όσο εξωπραγματικά πράγματα και να ζητούσαν...μετά όμως φυσικά άκουγε και το κράξιμό τους επειδή το παιδί δεν πήρε το lower ενώ τους τό'χε τάξει η ίδια.

  • Like 28
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, *nenya* είπε

Και όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί να δείτε τί τραβάμε με μερικούς πελάτες-γονείς.

-Θέλω σε 3 μήνες να έχει φτάσει το παιδί μου στο επίπεδο B2 (lower) γιατί και ο φίλος του ο Γιαννάκης δίνει B2 φέτος (φακ λότζικ ε;).
-Απλά να σας ενημερώσω ότι το παιδί σας είναι αυτή τη στιγμή στο επίπεδο A2 (2 επίπεδα κάτω από το lower δλδ). Για να γίνει αυτό που ζητάτε θα πρέπει να κάνουμε 2ωρα μαθήματα 4 φορές την εβδομάδα αλλά και μέσα στις σχολικές διακοπές και ίσως και κάποια Σαββατοκύριακα.
-Αααα όχι, το παιδί μπορεί μόνο 1 φορά τη βδομάδα. Δεν θα μπορέσει λέτε να φτάσει σε 3 μήνες στο επίπεδο B2;
-......


Και γενικά τέτοιες συζητήσεις με εξωπραγματικές απαιτήσεις γονέων επειδή ο φίλος του παιδιού τους είναι στο τάδε επίπεδο ή επειδή άκουσαν ότι την τάδε πιστοποίηση πρέπει να την έχουν πάρει μέχρι τα 14 τους χρόνια κλπ.

Φυσικά υπάρχουν και άλλοι γονείς που σου λένε πώς να διδάξεις, τί να βάζεις για H/W κλπ.:

-Θέλω να βάζετε 40 λέξεις ορθογραφία στο παιδί μου κάθε φορά. 20 είναι λίγες. Και τουλάχιστον 10 ασκήσεις για homework.
-Σύμφωνα με ποιά εκπαιδευτική θεωρία είναι αποτελεσματικό αυτό που λέτε/ζητάτε;
-Ε τί να σας πω, δεν ξέρω, έτσι κάνουν στο φροντιστήριο που πάει η φίλη της η Μαρία (ΛΟΛ).
-Να σας ρωτήσω, εσείς τι επαγγέλεστε;
-Υπάλληλος σε τράπεζα. (Έτσι εξηγούνται οι γνώσεις πάνω σε teaching methods!)
-......

  Απόκρυψη περιεχομένων

Άμα πετύχω τέτοιες περιπτώσεις γονέων ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ παύει στα γρήγορα η συνεργασία μας. Δεν πρόκειται ούτε να σκίσω τα πτυχία μου για πάρτη τους ούτε να ξεγράψω όλα τα χρόνια διδακτικής εμπειρίας που έχω. Χρειάζεται και λίγη εμπιστοσύνη και σεβασμός απέναντι στον επαγγελματία που προσλαμβάνουν. Και πάνω απ'όλα να θέλουν το καλό του παιδιού τους. Είχα φίλη που έκανε όλα τα χατίρια των γονέων, όσο εξωπραγματικά πράγματα και να ζητούσαν...μετά όμως φυσικά άκουγε και το κράξιμό τους επειδή το παιδί δεν πήρε το lower ενώ τους τό'χε τάξει η ίδια.

Σε κατανοώ απόλυτα. Φαντάσου τι είδους γονείς είναι. Δεν βλέπουν τα παιδιά τους ως αυτό που είναι αλλά ως αντικείμενο. Τα ίδια τράβαγα κι εγώ όταν εργαζόμουν σε ΚΞΓ καθηγητής. Δυστυχώς πελάτες είναι οι γονείς και όχι τα παιδιά τους. Και επειδή δεν έχουν κάποια σχέση με μαθησιακές και εκπαιδευτικές μεθόδους, νομίζουν ότι είναι σαν να μιλάνε για τίποτε δόσεις... ψυγείου!
Κάτι τέτοιοι θέλουν δέσιμο χειροπόδαρα και ανατίναξη σε παρακείμενο λατομείο.

Καθόλου παράξενο που η χώρα έπιασε πάτο... .

Επεξ/σία από T. Jefferson
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, *nenya* είπε

Και όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί να δείτε τί τραβάμε με μερικούς πελάτες-γονείς.

-Θέλω σε 3 μήνες να έχει φτάσει το παιδί μου στο επίπεδο B2 (lower) γιατί και ο φίλος του ο Γιαννάκης δίνει B2 φέτος (φακ λότζικ ε;).
-Απλά να σας ενημερώσω ότι το παιδί σας είναι αυτή τη στιγμή στο επίπεδο A2 (2 επίπεδα κάτω από το lower δλδ). Για να γίνει αυτό που ζητάτε θα πρέπει να κάνουμε 2ωρα μαθήματα 4 φορές την εβδομάδα αλλά και μέσα στις σχολικές διακοπές και ίσως και κάποια Σαββατοκύριακα.
-Αααα όχι, το παιδί μπορεί μόνο 1 φορά τη βδομάδα. Δεν θα μπορέσει λέτε να φτάσει σε 3 μήνες στο επίπεδο B2;
-......


Και γενικά τέτοιες συζητήσεις με εξωπραγματικές απαιτήσεις γονέων επειδή ο φίλος του παιδιού τους είναι στο τάδε επίπεδο ή επειδή άκουσαν ότι την τάδε πιστοποίηση πρέπει να την έχουν πάρει μέχρι τα 14 τους χρόνια κλπ.

Φυσικά υπάρχουν και άλλοι γονείς που σου λένε πώς να διδάξεις, τί να βάζεις για H/W κλπ.:

-Θέλω να βάζετε 40 λέξεις ορθογραφία στο παιδί μου κάθε φορά. 20 είναι λίγες. Και τουλάχιστον 10 ασκήσεις για homework.
-Σύμφωνα με ποιά εκπαιδευτική θεωρία είναι αποτελεσματικό αυτό που λέτε/ζητάτε;
-Ε τί να σας πω, δεν ξέρω, έτσι κάνουν στο φροντιστήριο που πάει η φίλη της η Μαρία (ΛΟΛ).
-Να σας ρωτήσω, εσείς τι επαγγέλεστε;
-Υπάλληλος σε τράπεζα. (Έτσι εξηγούνται οι γνώσεις πάνω σε teaching methods!)
-......

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Άμα πετύχω τέτοιες περιπτώσεις γονέων ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ παύει στα γρήγορα η συνεργασία μας. Δεν πρόκειται ούτε να σκίσω τα πτυχία μου για πάρτη τους ούτε να ξεγράψω όλα τα χρόνια διδακτικής εμπειρίας που έχω. Χρειάζεται και λίγη εμπιστοσύνη και σεβασμός απέναντι στον επαγγελματία που προσλαμβάνουν. Και πάνω απ'όλα να θέλουν το καλό του παιδιού τους. Είχα φίλη που έκανε όλα τα χατίρια των γονέων, όσο εξωπραγματικά πράγματα και να ζητούσαν...μετά όμως φυσικά άκουγε και το κράξιμό τους επειδή το παιδί δεν πήρε το lower ενώ τους τό'χε τάξει η ίδια.

Δυστυχώς με αυτά που έγραψες εσύ δεν γέλασα αλλά στεναχωρήθηκα γιατί είναι εντελώς αλήθεια και εντελώς τραγικά φυσικά! Έχει την πλάκα του όταν το λες σε κάποιον "τρίτο" αλλά είναι τόσο λεπτό το θέμα που δεν σηκώνει πολλά πολλά. Δεν είμαι στον τομέα σου αλλά σε καταλαβαίνω και το κακό είναι οτι στην περίπτωσή σου τα πραάγματα είναι μάλλον πιο κουραστικά καθώς έχεις να αντιμετωπίζεις τους ίδιους και τους ίδιους πολλές φορές που δεν καταλαβαίνουν γρι και νομίζουν οτι έχουν να κάνουν με ρομποτ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Stamer said:

Δυστυχώς με αυτά που έγραψες εσύ δεν γέλασα αλλά στεναχωρήθηκα γιατί είναι εντελώς αλήθεια και εντελώς τραγικά φυσικά! Έχει την πλάκα του όταν το λες σε κάποιον "τρίτο" αλλά είναι τόσο λεπτό το θέμα που δεν σηκώνει πολλά πολλά. Δεν είμαι στον τομέα σου αλλά σε καταλαβαίνω και το κακό είναι οτι στην περίπτωσή σου τα πραάγματα είναι μάλλον πιο κουραστικά καθώς έχεις να αντιμετωπίζεις τους ίδιους και τους ίδιους πολλές φορές που δεν καταλαβαίνουν γρι και νομίζουν οτι έχουν να κάνουν με ρομποτ.

Ναι, είναι κωμικοτραγικό βασικά :P Απλά πολλοί γονείς μπαίνουν στην κατηγορία που λέει ο τίτλος: τρελοί πελάτες.

Άστα σου λέω άσταααα!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/4/2019 στις 12:25 ΜΜ, louben είπε

Πριν Χρονια ταξιδευα απο το Ελ.ΒΕλ για χανια. Ειχα αρωμα σε συσκευασια 125ml αλλα σχεδον τελειωμενο. Ο σκιουριτας στην εισοδο επεμενε να το αφησω . Προσπαθησα να του εξηγησω οτι ειναι σχεδον αδειο αλλα ανενδοτος (αυτος). Τα πηρα στο κρανιο και αρχισα ν αψεκαζω το περιβαλον μεχρι που σχεδον αδειασε, και οποις περνουσε επαιρνε και λιγη απο την esence. Στο αεροπλανω ολοι μυριζαν στο αρωμα αυτο.

Και για να μην υπαρχει η παραμικρη απορια. Φιλος στο αεροδρομιο Χανιων που εργαζοταν ακριβως στν ελεγχο μου χρωστουσε χαρη. Ηθελε να με κερασει, αρνιομου μεχρι που μου εφερε μια κουτα με κατασχεμενα, αρωματα, αλκοολουχα κτλ.

Εξακολουθειτε να εχετε απορια για το τι γινεται με αυτα? 

με αφορμή το πρώτο σχόλιο μου, αναφέρθηκαν και άλλοι στο θέμα αεροπορικό ταξίδι και κανονισμοί αλλά δεν έδωσα συνέχεια για να μην βγούμε τελείως off topic.

Εδώ όμως θα κάνω 3 παρατηρήσεις.

1. Στον έλεγχο δεν ελέγχουν πόσο υγρό έχεις πάνω σου.
Ελέγχεται η συσκευασία του. Και αν αυτή είναι πάνω από 100ml, κατάσχεται.
Είναι πολύ συνηθισμένο να κρατιούνται τελείως άδεια μπουκαλάκια του νερού, που είναι 500ml και απορούν οι επιβάτες και σου λένε, άδειο είναι...
Και δυστυχώς είναι συνηθισμένο να περνάνε δύστροποι επιβάτες που δεν το καταλαβαίνουν ή/και να πέφτουν σε προσωπικό που δεν ασχολείται να τους πει το απλό που γράφω πιο πάνω, δεν έχει σημασία πόσο υγρό έχει μέσα, αν η συσκευασία είναι πάνω από 100ml, δεν περνάει.

2. Ευτυχώς ή δυστυχώς, οι σεκιουριτάδες στον έλεγχο επιβατών, έχουν ελάχιστα περιθώρια παρέμβασης ή πρωτοβουλίας. Είναι σαν ρομπότ. Είναι εκεί για να εφαρμόσουν νόμους και κανονισμούς. Μπορούν να κάνουν την δουλειά πιο εύκολη αν είναι χαμογελαστοί (εφόσον έχουν τις αντοχές, δεν έχουν άλλου είδους προβλήματα κλπ) και αν εξηγούν 2 πράγματα και εκείνοι (όπως αυτό που γράφω πιο πάνω για συσκευασίες υγρών). Είχα δει πολλές φορές συναδέλφους να αρπάζουν κάτι απαγορευμένο και να το τοποθετούν στους ειδικούς κάδους (που δεν μπορεί να βγει τίποτα χωρίς ειδικό κλειδί) προτού ο επιβάτης προλάβει να καταλάβει τι γίνεται. Εκεί, φυσιολογικά, γινόταν χαμός μετά. Και μένα, αν μου το κάνανε σαν επιβάτη, θα έκανα αναφορά στον εργαζόμενο.

3. Αυτό που γράφεις για το αεροδρόμιο Χανίων μου κάνει εντύπωση και κάτι μου λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει σήμερα που το έχει αναλαβει η Fraport. Γενικά, όσο πιο μικρό το αεροδρόμιο, τόσο πιο εύκολο να συμβεί κάτι τέτοιο που είναι ενάντια στους κανονισμούς, αλλά εγώ μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ποτέ δεν είχαμε την ευκαιρία να βάλουμε χέρι σε κατασχεμένα αντικείμενα. Και είναι φυσιολογικό, δεν τα κατάσχαμε για να τα πάρουμε σπίτι μας, ούτε βάζαμε στο μάτι κάτι και το κρατάγαμε επίτηδες. Ότι λέγανε οι κανονισμοί κάναμε.

Για να έχετε μια εικόνα, στην Αθήνα είναι περίπου 500 με 600 οι σεκιουριτάδες, εκεί που ήμουν εγώ ήμασταν 280. Σε κάθε σημείο ελέγχου (όχι μόνο στην Αθήνα) υπάρχει επόπτης που μπορεί όποιος επιβάτης θέλει να του απευθυνθεί και συνήθως αυτοί ξέρουν και ακολουθούν (ή θα έπρεπε να το κάνουν οπωσδήποτε) τους κανόνες που είπα πιο πάνω, ξέρουν να χαμογελούν και να σας πουν με βάση ποιους νόμους και ΤΟΑ κατάσχονται αντικείμενα.


Για να μείνω λίγο on topic, έστω και τώρα, εκείνη την εποχή, που έκανα αυτή την δουλειά, έκανα τον τρελό πελάτη στο ΕλΒενιζέλος.
Επέστρεφα πίσω από Αθήνα και μια τσάντα πλάτης που είχα και είχα φροντίσει να μην έχει τίποτα ύποπτο μέσα μου ζητήσανε να την ανοίξουνε όταν πέρασε από xray.
Τους είπα χαμογελαστά αλλά λίγο έντονα, παιδιά συνάδελφος είμαι με μπλε ΔΙΠ (ότι έχω δηλαδή την μεγαλύτερη πιστοποίηση στην Ελλάδα για xray), δεν έχω κάτι περίεργο μέσα, να το κάνουμε ένα reverse (να το ξαναπεράσουμε από το xray δηλαδή από άλλη γωνία για να το δει καλύτερα ο χειριστής) να ξεμπερδεύουμε, δεν έχω τίποτα μέσα.
Ο σεκιουριτάς επέμενε, ανοίξαμε την τσάντα και μέσα είχα ξεχάσει ένα μπουκαλάκι νερό από τις βόλτες που είχα κάνει τις προηγούμενες μέρες.
Εννοείται ότι το βούλωσα,πήρα την τσάντα μου και αποχώρησα χαμογελώντας, ντροπιασμένος με την βλακεία και την έπαρση μου.

Επεξ/σία από ekkli
το έγραψα μονομιάς και μια επιμέλεια, την ήθελε..
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστειο δεν ειναι, αλλα στις νοσηλευτικες μου μερες, μια ασθενης (η οποια δεν ειχε τιποτα αξιοσημειωτο) ετοιμαζοταν να παρει εξιτηριο γυρω στις 12 το μεσημερι.

Μιλαμε για ιδιωτικο, σχετικα καλο νοσοκομειο, η κυρια πολυ προσεγμενη, με αναλογο υφακι και πολυ απαιτητικη.

Εγω και μια συναδελφος, 7 το πρωι καναμε rounds. Οποιος ξερει, μπορει να καταλαβει τι ψιλοχαμος γινεται τα πρωινα. Χτυπανε καμπανακια, φαρμακα, vitals etc.

Η συγκεκριμενη κυρια λοιπον χτυπαγε το καμπανακι καθε 10', για ηλιθιους λογους. Αν ετοιμαστηκαν τα χαρτια της, ποτε θα ερθει το πρωινο της, οταν ηρθε το πρωινο της δεν της αρεσε, να της παω στο κρεβατι την τσαντα της κτλ.

Πηγαινα εγω κυριως, δυστυχως.

Η ωρα 11 και θυμαμαι πως ειχαμε πολλη δουλεια, να ετοιμαζονται εξιτηρια, να ετοιμαζουμε δωματια για ασθενεις απο χειρουργεια κ καποια στιγμη αλλαζα γαζες σε καποιον ασθενη.

Χτυπαει το καμπανακι της. Αρχιζω τα εσωτερικα καντηλια κ αρχιζω να φορτωνω. Παω, και τι με ρωταει.... αν μπορω να της βαψω τα νυχια ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ επειδη δεν εφτανε μονη της.

Την αδειαζω ευγενικα, του τυπου:

Κυρια Ταδε, ξερετε που βρισκεστε;

Εννοειται καλο μου,τι χαζη ερωτηση ειναι αυτη?

Τοτε ξερετε πως ειναι νοσοκομειο κι οχι nail salon.

....

Γνωριζετε την διαφορα, κυρια Ταδε?

.... ναι.

Τοτε μην σπαταλατε τον πολυτιμο χρονο μου ρωτωντας χαζες ερωτησεις, γιατι θα λαβετε χαζες απαντησεις. Καλη σας μερα και μην χτυπησετε το καμπανακι αν δεν ειναι για κατι πραγματικα σοβαρο μεχρι να φυγετε.

Δεν ξαναχτυπησε το καμπανακι μεχρι που εφυγε (κοντα 1), περιμενα να τα ακουσω αλλα τιποτα.

Συνηθως εχω μεγαλη υπομονη στη δουλεια μου κ flexible, αλλα μαλακας δε γινομαι επειδη καποιος εχει λεφτα κ πληρωνει σουιτα σε νοσοκομειο.

 

  • Like 15
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δει το thread κανένας μικρός σε ηλικία που θέλει να πιάσει δουλειά και θα φοβηθεί. 😛
 

Πάντως και εγώ και ο αδερφός μου θεωρούμε ότι καλό θα ήταν όλοι μας περάσουμε έστω και μια φορά από τέτοιου είδους δουλειές. Σε κάνει καλύτερο άνθρωπο (άσχετα αν τις περισσότερες φορές θες να τους σκοτώσεις 😛 ).

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...