Προς το περιεχόμενο

Τρελές ιστορίες από τρελούς πελάτες


Paris777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παλιά, όταν ήμασταν φοιτητές πηγαίναμε για καφέ με τις ώρες με τον νυν κουμπάρο μου, ο οποίος αρεσκόταν να κάνει πάντα την κάτωθι στιχομυθία με την εκάστοτε σερβιτόρα:

- Καλησπέρα, τι θα πάρετε παρακαλώ;

- Από Αμίτες τι έχουμε;

-Τα πάντα (ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!)

- Δηλαδή;

- Πορτοκάλι, ροδάκινο, ανάμικτο, βύσσινο...μπλα μπλα μπλα.... (την άφηνε να τις πει ΟΛΕΣ)

- Χμμμ...Μια ζεστή σοκολάτα. Χα χα χα χα χα :)

Ρε μαλ... του έλεγα, μην το κάνεις αυτό στην κοπέλα... Αυτή μου είπε τα πάντα, ας μην το έλεγε, μου απαντούσε!!! (είχε βρει και παραλλαγές μετά τις αμίτες ακολουθούσαν γεύσεις τσαγιού και οτιδήποτε άλλο ερχόταν σε πολλές γεύσεις!!!).

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Παλιά, όταν ήμασταν φοιτητές πηγαίναμε για καφέ με τις ώρες με τον νυν κουμπάρο μου, ο οποίος αρεσκόταν να κάνει πάντα την κάτωθι στιχομυθία με την εκάστοτε σερβιτόρα:

- Καλησπέρα, τι θα πάρετε παρακαλώ;

- Από Αμίτες τι έχουμε;

-Τα πάντα (ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!)

- Δηλαδή;

- Πορτοκάλι, ροδάκινο, ανάμικτο, βύσσινο...μπλα μπλα μπλα.... (την άφηνε να τις πει ΟΛΕΣ)

- Χμμμ...Μια ζεστή σοκολάτα. Χα χα χα χα χα :)

Ρε μαλ... του έλεγα, μην το κάνεις αυτό στην κοπέλα... Αυτή μου είπε τα πάντα, ας μην το έλεγε, μου απαντούσε!!! (είχε βρει και παραλλαγές μετά τις αμίτες ακολουθούσαν γεύσεις τσαγιού και οτιδήποτε άλλο ερχόταν σε πολλές γεύσεις!!!).

Moυ θύμησες κάτι ανάλογο που είχα κάνει.

- Τι μπύρες έχετε;

- (αρχίζει και αραδιάζει καμιά δεκαριά μπύρες)

- Μμμμμ Φιξ μου είπατε;

- Α όχι, Φιξ δεν έχουμε.

- Ε φέρτε μου μία κοκα κόλα. Ζίρο!

- ... Ευχαριστώ

- Παρακαλώ!!! :)

 

  • Like 3
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρελός πελάτης εγώ.

Με δει πιάσει πείνα χθες το βράδυ...

Ψάχνω για σουβλάκια, ψάχνω για πίτσες...

Μπαίνω στο CU AROUND, τσιμπάω ένα κωδικό για burger.

Μπαίνω στο efood να τον εξαργυρώσω, τρώω άκυρο.

Μπαίνω στο site της επιχείρησης, κάνω την παραγγελία, όλα καλά. Μετά από 1-2' παίρνω τηλέφωνο το κατάστημα. Τηλεφωνικό κέντρο...Ωχ λέω...

Απαντάνε, τους λέω ότι δεν έχω μετρητά στο σπίτι, ότι έχω μόνο κάρτα οπότε να ακυρωθεί η παραγγελία...

Μου λένε, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, θα ενημερώσουμε το διανομέα να έχει ασύρματο POS.

Μετά από μισή ώρα, χτυπάει το κουδούνι...

Έλα μου που στην περιοχή δεν έχει σήμα...

Φάγαμε 5' να κάνουμε τη συναλλαγή, χωρίς αποτέλεσμα.

Πήγαμε στην είσοδο, όπου εν τέλει είχε καλύτερο σήμα, και ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Περιττό να αναφέρω ότι μέχρι να γίνουν όλα αυτά, τα burger είχαν παγώσει...

 

🤐

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην εταιρία ΜασάμεΜεΠεντεΜασέλες, έχουμε Lunch Break. Ο Ημιμαθής ΜεΜΒΑ λείπει σήμερα με άδεια, οπότε η ημέρα ήταν πιο χαλαρή. Κάθομαι και εγώ δίπλα στους άλλους εργαζομένους για να φάω το κολατσιό.

Εργαζόμενος 1 : Liquid, πως τα πας με τον Ημιμαθή?

Εγώ(τι να απαντήσω.....) εεεεεε...καλα..μια χαρα........

Ξαφνικά όλοι βάζουν τα γέλια.....Ωχ λέω....δεν είναι καλό σημάδι αυτό.

Την άλλη ημέρα....

Ημιμαθής: LIQUIDDDDD!!!! ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ...... (ενα συγκεκριμένο service της εταιρίας...)

Εγώ: (ταραγμένος) Εεεεεεεε οκ.....να το δουμε !

Ημιμαθής( να φυσάει και να ξεφυσάει): Ξέρεις να το φτιάξεις ή κάνεις παπάτζες???

Εγώ : Άκου Ημιμαθή. Το ρήμα ΞΕΡΩ είναι βαρύ. Τίποτε δεν ξέρουμε. Όλα τα ψάχνουμε, για να βρούμε το αίτιο και την λύση. Αυτό είναι το Troubleshooting!

Ημιμαθής: (ξεφυσάει.....) Φουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ...........άρα ΔΕΝ ξέρεις .....

Εγώ: ..................

Αρχίζω το troubleshooting, μπαίνω μέσα στο Virtual Machine που είναι αυτή η υπηρεσία.

Ημιμαθής ( σε υστερία) ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ? ΒΓΕΣ!!!! ΒΓΕΣ!!!!!! ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΠΡΩΤΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ?????

Εγώ: μα δεν πείραξα τίποτε.......! Απλά κοιτάω.......

Ημιμαθής: Όταν ήμαστε on production ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!

Εγώ: μα έτσι και αλλιώς δεν παίζει.............λογικά θέλει ένα restart το service....Επίσης σου έχω πει ότι πρέπει να δώσουμε περισσότερη μνήμη στο Virtual Machine

Ημιμαθής: Ξέρεις να το κάνεις????????

Εγώ( ρε που μπλέξαμε............) : Εσύ τι λες?

Ημιμαθής: Εγώ ξέρω ότι δεν πρέπει να ξαναγίνει αυτό. Δεν πρέπει να χάνουνε τα services τους οι χρήστες ούτε ένα λεπτό, και τώρα το συγκεκριμένο service είναι ήδη 10 λεπτά down!

Εγώ : Συγνώμη που ρωτάω, αλλά τι θα γίνει αν χάσουν το service για 1 λεπτό? Είναι συνδεδεμένο με ασθενή που αν δεν λειτουργήσει το μηχάνημα για 1 λεπτό θα πεθάνει ο ασθενής?

Ημιμαθής: ΟΧΙ ΟΧΙ!! ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ SERVICES! ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ!

Εγώ: (γιατί δεν θέλεις να φαίνεσαι κακός στους από πάνω....) : Δεν γίνεται αυτό Ημιμαθή, είναι υπολογιστές, και όλο και κάτι θα "σκάσει", όλο κάτι θα κολλήσει.......

Ημιμαθής: Να το φτιάξουμε έτσι ώστε να μην σκάει...τι πρέπει να κάνουμε?

Εγώ: Ευχέλαιο ........

Ημιμαθής: Με δουλεύεις Liquid? Σοβαρέψου σε παρακαλώ!!!!!

Εγώ: Σου είπα, περισσότερη υπολογιστική ισχύ, περισσότερη μνήμη.....Δεν γίνεται να είναι με 2 vCPU και μνήμη 2048......Στο είπα από την πρώτη ημέρα.

Ημιμαθής: Μα μέχρι χτες δούλευε μια χαρά.....τι άλλαξε δηλαδή? 1 χρόνο που είμαι εδώ, ΔΕΝ μας έχει ξανά παρουσιάσει πρόβλημα!!!!!

Εγώ: (αδυνατώντας να συννενοηθώ....) Οκ.......θέλεις να το κάνουμε ένα restart?

Ημιμαθής(ιδρωμένος και κατα αγχωμένος...) Ξέρεις να το κάνεις?

Εγώ: Να κάνω restart ένα Virtual Machine? Είναι πολύ δύσκολο αλλά θα το προσπαθήσω.......

Το κάνω restart.......

To service επανέρχεται........

Ημιμαθής: Ααααα ωραία......(ξεφυσάει ανακουφισμένος......) Τέλεια! Παίζει! Λοιπόν, μην πειράξεις απολύτως τίποτε......! Γράψε και στο ticket ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τι έκανες......

Εγώ: Αναλυτικά?

Ημιμαθής: Ναι, για να ξέρουμε την επόμενη φορά ΤΙ να κάνουμε, αν μας ξανά συμβεί.

Eφαγα μισή ώρα προσπαθώντας να βρω, πως να γράψω αναλυτικά ότι απλά έκανα ένα restart, και τελικά κατέληξα να γράψω:

"The service was stuck, and i forced an unexpected reboot"

Ημιμαθής: Γιατί έγραψες force? Το ρήμα force είναι βαρύ! Και γιατί unexpected?

Εγώ: Πες μου τι θέλεις να γράψω.......

Ημιμαθής: Άσε, θα το γράψω εγώ

 

Στο τέλος έγραψε "the service was rebooted and works OK"

 

 

Επεξ/σία από LiquidTroll
  • Like 10
  • Thanks 2
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, LiquidTroll είπε

Στην εταιρία ΜασάμεΜεΠεντεΜασέλες, έχουμε Lunch Break. Ο Ημιμαθής ΜεΜΒΑ λείπει σήμερα με άδεια, οπότε η ημέρα ήταν πιο χαλαρή. Κάθομαι και εγώ δίπλα στους άλλους εργαζομένους για να φάω το κολατσιό.

Εργαζόμενος 1 : Liquid, πως τα πας με τον Ημιμαθή?

Εγώ(τι να απαντήσω.....) εεεεεε...καλα..μια χαρα........

Ξαφνικά όλοι βάζουν τα γέλια.....Ωχ λέω....δεν είναι καλό σημάδι αυτό.

Την άλλη ημέρα....

Ημιμαθής: LIQUIDDDDD!!!! ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ...... (ενα συγκεκριμένο service της εταιρίας...)

Εγώ: (ταραγμένος) Εεεεεεεε οκ.....να το δουμε !

Ημιμαθής( να φυσάει και να ξεφυσάει): Ξέρεις να το φτιάξεις ή κάνεις παπάτζες???

Εγώ : Άκου Ημιμαθή. Το ρήμα ΞΕΡΩ είναι βαρύ. Τίποτε δεν ξέρουμε. Όλα τα ψάχνουμε, για να βρούμε το αίτιο και την λύση. Αυτό είναι το Troubleshooting!

Ημιμαθής: (ξεφυσάει.....) Φουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ...........άρα ΔΕΝ ξέρεις .....

Εγώ: ..................

Αρχίζω το troubleshooting, μπαίνω μέσα στο Virtual Machine που είναι αυτή η υπηρεσία.

Ημιμαθής ( σε υστερία) ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ? ΒΓΕΣ!!!! ΒΓΕΣ!!!!!! ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΠΡΩΤΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ?????

Εγώ: μα δεν πείραξα τίποτε.......! Απλά κοιτάω.......

Ημιμαθής: Όταν ήμαστε on production ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!

Εγώ: μα έτσι και αλλιώς δεν παίζει.............λογικά θέλει ένα restart το service....Επίσης σου έχω πει ότι πρέπει να δώσουμε περισσότερη μνήμη στο Virtual Machine

Ημιμαθής: Ξέρεις να το κάνεις????????

Εγώ( ρε που μπλέξαμε............) : Εσύ τι λες?

Ημιμαθής: Εγώ ξέρω ότι δεν πρέπει να ξαναγίνει αυτό. Δεν πρέπει να χάνουνε τα services τους οι χρήστες ούτε ένα λεπτό, και τώρα το συγκεκριμένο service είναι ήδη 10 λεπτά down!

Εγώ : Συγνώμη που ρωτάω, αλλά τι θα γίνει αν χάσουν το service για 1 λεπτό? Είναι συνδεδεμένο με ασθενή που αν δεν λειτουργήσει το μηχάνημα για 1 λεπτό θα πεθάνει ο ασθενής?

Ημιμαθής: ΟΧΙ ΟΧΙ!! ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ SERVICES! ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ!

Εγώ: (γιατί δεν θέλεις να φαίνεσαι κακός στους από πάνω....) : Δεν γίνεται αυτό Ημιμαθή, είναι υπολογιστές, και όλο και κάτι θα "σκάσει", όλο κάτι θα κολλήσει.......

Ημιμαθής: Να το φτιάξουμε έτσι ώστε να μην σκάει...τι πρέπει να κάνουμε?

Εγώ: Ευχέλαιο ........

Ημιμαθής: Με δουλεύεις Liquid? Σοβαρέψου σε παρακαλώ!!!!!

Εγώ: Σου είπα, περισσότερη υπολογιστική ισχύ, περισσότερη μνήμη.....Δεν γίνεται να είναι με 2 vCPU και μνήμη 2048......Στο είπα από την πρώτη ημέρα.

Ημιμαθής: Μα μέχρι χτες δούλευε μια χαρά.....τι άλλαξε δηλαδή? 1 χρόνο που είμαι εδώ, ΔΕΝ μας έχει ξανά παρουσιάσει πρόβλημα!!!!!

Εγώ: (αδυνατώντας να συννενοηθώ....) Οκ.......θέλεις να το κάνουμε ένα restart?

Ημιμαθής(ιδρωμένος και κατα αγχωμένος...) Ξέρεις να το κάνεις?

Εγώ: Να κάνω restart ένα Virtual Machine? Είναι πολύ δύσκολο αλλά θα το προσπαθήσω.......

Το κάνω restart.......

To service επανέρχεται........

Ημιμαθής: Ααααα ωραία......(ξεφυσάει ανακουφισμένος......) Τέλεια! Παίζει! Λοιπόν, μην πειράξεις απολύτως τίποτε......! Γράψε και στο ticket ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τι έκανες......

Εγώ: Αναλυτικά?

Ημιμαθής: Ναι, για να ξέρουμε την επόμενη φορά ΤΙ να κάνουμε, αν μας ξανά συμβεί.

Eφαγα μισή ώρα προσπαθώντας να βρω, πως να γράψω αναλυτικά ότι απλά έκανα ένα restart, και τελικά κατέληξα να γράψω:

"The service was stuck, and i forced an unexpected reboot"

Ημιμαθής: Γιατί έγραψες force? Το ρήμα force είναι βαρύ! Και γιατί unexpected?

Εγώ: Πες μου τι θέλεις να γράψω.......

Ημιμαθής: Άσε, θα το γράψω εγώ

Στο τέλος έγραψε "the service was rebooted and works OK"

Φιλε αφου  ξερει και κανει  comment σε ticket.. Πες μου οτι ξερει και να ανοιγει....?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε αναψυκτηριο Α Θ Λ Η Τ Ι Κ Ο Υ κεντρου, καντινιερης 60 plus

γεια σας
-γεια..
θα ηθελα ενα powerade
-................
πρεπει να εχετε γιατι ειχα παρει προχθες
-...........................(να με κοιταζει σα να του ζητησα συντεταγμενες στις 4 διαστασεις)
-αναψυκτικο ειναι ?(ωπα, πηρε μπροστα, loading....)
ναι, τυπου ισοτονικου
-..................(system unresponsive, please contact support)
αν πατε στα ψυγεια θα το δειτε το μπουκαλακι εχει πορτοκαλι χρωμα
-α, στα ψυγεια
-δε το βρισκω...εχουμε νερο και πορτοκαλαδα
$#@$%# παω να φυγω


ξαφνικα ερχεται ενα παιδι περιπου 17 ετων για να αναλαβει και ξαφνικα πεφτει δραματικα ο μεσος ορος ηλικιας στο χωρο.


μηπως εχετε gatorade?
-(μικρος)ναι φυσικα, δυο λεπτα να το φερω
-αυτη η @#$ια ειναι; και σου ειπα οτι ειχαμε πορτοκαλαδα........

 

  • Like 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με παίρνει υπάλληλος από την Elpedison...

- Ναι καλησπέρα σας, από την Elpedison σας καλούμε...Μπορούμε να σας παρέχουμε 45% έκπτωση στο ρεύμα σε σχέση με τη ΔΕΗ...

- Ωραία. Σε σχέση με το φυσικό αέριο, τι έκπτωση έχω;

- .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωινή κουβέντα με πελάτη που έχει να έρθει μήνες...
-Εσυ το έχεις τώρα το μαγαζί?
-Μαζι με την μητέρα μου το έχουμε...
- Ο πατέρας σου?
(Λέω θα ξέρει τον πατέρα μου από κάπου αλλού)
-Ο πατέρας τι?
-Τιι?? Πεθανε???
- ΌΧΙΙΙ???!! Δεν έχει σχέση ο πατέρας μου με το μαγαζι!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέβη πριν από λίγο...

Ειμαι στο πεζοδρόμιο και χαζεύω με το κινητό.

Λίγο πιο πίσω, ακούω μια φωνή...

– Άιντε φίλλλλε, τελλλλειωνε με το κινητό...

Γυρνάω, σηκώνω το φρύδι, τον κοιτάζω...

Ήταν δύο τύποι που μεταφέρανε μια ντουλάπα...

– Συγγνώμη, συγγνώμη...σε πέρασα για τον πιτσιρικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πελάτης (πελάτισσα) έκανε φασαρία γιατί πλήρωσε 10€ ΦΠΑ.

Δε φτάνει που πήγε να μας σπάσει τα νεύρα όταν παραδώσαμε την παραγγελία με απόδειξη... Πήρε και τηλέφωνο στο μαγαζί να το κάνει θέμα ότι την πήραμε 10€ για το ΦΠΑ.

Η τηλεφωνήτρια βέβαια την είπε να πάει να παραπονεθεί στο κράτος 😂!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως, εάν η δουλειά σου εχει να κάνει με εξυπηρέτηση ανθρώπων ( μάλλον), καταλαβαίνεις γιατί είμαστε σε αυτό το σημείο..

Δυστυχώς, συνομιλώ με πάρα πολλούς καθημερινά, και εάν εξαιρέσεις 4-5 που την παλεύουν, οι υπόλοιποι είναι για την σπηλιά, αλήθεια.

Και το χειρότερο είναι πως οι μεγαλύτεροι είναι λίγο πιο ευγενικοί και δεκτικοί. Οι ηλικίες 20-40 έχουν απίστευτο θράσος και μηδενική ευγένεια.. 

Και πίστευα το αντίθετο..

 

Και μια ιστορία από φίλο οδοντίατρο...

Έχει πάει πελάτης να φτιάξει δόντια, και επειδή το κόστος ήταν μεγάλο, του λέει.. "Γιατρέ, έχω βρει στο ίντερνετ κάτι δόντια, από Κίνα, να παραγγείλω? 10 ευρώ τα 20" 

Του είπε να φύγει άμεσα και να πάει να του τα κολλήσει υδραυλικός

Επεξ/σία από panossar95
  • Like 4
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...