Προς το περιεχόμενο

Τρελές ιστορίες από τρελούς πελάτες


Paris777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην εταιρία ΜασαμεΜεΠεντεΜασέλες η ημέρα περνάει βαρετα.....tickets δεν έχουμε οπότε χαζέυω στο Ιντερνετ.

- Εργαζόμενη 1 : Liquid, εδώ μου λέει να κάνω update στο Windows 1903

Εγώ: Ναι, πρέπει να γίνει σε όλους...προτού γίνει όμως, πρέπει να φτιάξω σε όλους root accounts , για να έχω access τοπικά στον υπολογιστή....

Ανοίγω ticket:

"A root account should be created to all workstastions , in order to have local admin access"

Ξεκινάω και το κάνω......ενοχλώ για 2 λεπτά τον κάθε χρήστη, και το καταγράφω σε ένα excel.

Εξάφνου......μπλιπ μπλιπ μπλιπ? Χάσατε, δεν έχουμε τηλέφωνα σε αυτή την εταιρία, όλα γίνονται με Microsoft Teams.

Ημιμαθής: Ρε συ Liquid, δεν σου έχω πει δεν θα κάνεις τίποτε προτού με ρωτήσεις?

Εγώ: (ουυυφφφφ) Μα σε έβαλα και στο ticket!!

Ημιμαθής: Ναι άλλα δεν το έκανα approve !!!!

Εγώ: (ουυυυυυυυυυυυυυυφφφφφφφ) Ορίστε σε ρωτάω τώρα............

Ημιμαθής: Τι είναι αυτό το root account που κάνεις? Δεν είσαι ήδη Administrator?

Εγώ: Είμαι Domain Administrator, όχι local administrator σε κάθε pc. Χρειαζόμαστε και ένα Local, για να μπορούμε να κάνουμε Admin shit σε κάθε pc.

Ημιμαθής: ( έχοντας κάψει σκληρό...) εεεεεεεεε δεν κατάλαβα.....μισό λεπτό...Είσαι ή δεν είσαι administrator?

Εγώ: (ουυυυυυφφφφ εις τον κύβο) Αλλο ο local Admin, και αλλο ο domain admin!

Ημιμαθής: Μισό λεπτό!! Με τα κρεντένσιαλς που έχεις τώρα, δεν μπορείς να μπεις στον υπολογιστή του άλλου?

Εγώ: Μπορώ.....αλλά θα φτιάξει απλά άλλον ένα domain χρήστη!

Ημιμαθής: Και ποια η διαφορά?

Εγώ: ( ουυυυφφφφ εις την νιοστή) Άκου Ημιμαθή. Αν γίνει κάτι, πχ αν ο DNS χάσει το trust στο συγκεκριμένο pc, θα χρειαστεί να κάνουμε unjoin/join ξανα στο domain. Αυτό ΔΕΝ μπορούμε να το κάνουμε αν δεν έχουμε τοπικό root account. Επίσης, καλό είναι να έχουμε ΚΑΙ Local Admin σε κάθε Pc. Φτιάχνουμε έναν root, σε όλους τους υπολογιστές, με έναν κοινό κωδικό, για περιπτώσεις administration, όπως πχ για να κάνουμε windows update.

Ημιμαθής: Ρε συ Liquid....ειλικρινά, νομίζω ώρες ώρες ότι δεν με καταλαβαίνεις..Ή εγώ δεν τα εξηγώ καλά, ή εσύ κάτι δεν καταλαβαίνεις καλά! ΑΦΟΥ ΕΊΣΑΙ ADMIN, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΆ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ? ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΣ!!

Εγώ(μέσα απο τα δόντια μου....) έλα μου ντε.....αναρωτιέμαι γιατί δεν είχανε κάνει τίποτε........  Ακου Ημιμαθή, είναι κάτι που πρέπει να γίνει για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Εμπιστεύσου με..δεν θα επηρεάσει ΚΑΘΟΛΟΥ τους χρήστες, και σε περίπτωση στραβής, θα μπορέσουμε να λύσουμε το πρόβλημα γρήγορα και εύκολα. Δεν θα τρέχουμε και δεν φτάνουμε.

Ημιμαθής: Οκ...........(δεν έχει καταλάβει ακόμα...) Νταξει ρε φιλαράκι Liquid, κάντο .....αλλά να με ενημερώνεις πρώτα, να το συζητάμε, να αποφασίζω, να το εγκρίνω και μετά ξεκινάς....

Εγώ: Έχεις δίκιο...απλά ήμουν σίγουρος ότι θα το εγκρίνεις για αυτό το ξεκίνησα.....για καλό της εταιρίας είναι....για να ήμαστε καλυμμένοι. Got your back, mr Director of IT !

Ημιμαθής: Αν είναι έτσι, τότε καλά έκανες........

Έτσι λοιπόν, πήγα στους υπολογιστές όλως των χρηστών, στους άντρες το έκανα γρήγορα γρήγορα σε 1 λεπτό, στις δε κοπέλες μου πήρε κάνα 5λεπτο, αφού έπιασα και λίγη κουβέντα, κάνοντας το απαραίτητο PR.

Όσο για τον Ημιμαθή Director of IT, πήρε τηλέφωνο τον προϊστάμενό μου, από την εταιρία που ανήκω, τον Δουλοπρεπή, ρωτώντας αν αυτά που κάνω είναι σωστά, και για κάποιο περίεργο λόγο με υποστήριξε , και είπε ότι πράττω σωστά, οπότε ησύχασε και ο Ημιμαθής, που μέχρι πριν φοβότανε ότι θα κάνω τίποτε και θα σκάσει όλο το σύστημα.

 

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στα αλλαντικά σε γνωστή αλυσίδα Σ/Μ θεία γύρω στα 60 πριν από εμένα 
(Υ : Υπάλληλος Π : Πελάτισσα )

Π : Καλησπέρα, λίγο γκούντα θέλω (μόλις το άκουσα λέω ωχ θα της βγάλει το λάδι...)

Υ : Ποιο γκούντα θέλετε; Έχουμε Γερμανίας, Ολλανδίας, light κλπ κλπ

Π : Δεν ξέρω κορίτσι μου εγώ πάντα gouda το ζητάω

Υ : Λοιπόν, να σας βάλω αυτό το Γερμανίας;

Π : εεμμ όχι ας είναι αυτό το Ολλανδίας καλύτερα

(Παίρνει το γκούντα, βγάζει την ζελατίνα και πάει προς το μηχάνημα κοπής)

Π : κοπελιά, κοπελιά το έκοψες;;;;

Υ : Όχι ακόμα...
Π : Δεν μου βάζεις καλύτερα αυτό το Χ που έχει και λιγότερα λιπαρά (Το οποίο εντωμεταξύ ήταν ημίσκληρο τυρί)
Υ : Μάλιστα... πόσα γραμμάρια θέλετε;

Π : 200... 

(Πάει να το κόψει φέτες επιτέλους)
Π : Όχι Όχι!! Κομμάτι το θέλω όχι φέτες...

Την λυπήθηκα λίγο την υπάλληλο στην σκέψη πόσα τέτοια έχει κάθε μέρα...

  • Like 11
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εργαζομαι σε εταιρία , εχω αναλάβει το σερβις κινητών τηλεφώνων..

έρχεται πελάτισσα 70 χρονών με κινητό Mls..

 

- Καλησπέρα σας πως μπορώ να βοηθήσω;

γειά, αυτό δεν έχει σήμα

- δεν έχει σήμα σε εξωτερικό ή σε εσωτερικό χώρο;

δεν εχει σήμα, μιλάω με τον άντρα μου και δεν με ακούει

- δοκιμάσατε να αλλάξετε χώρο; 

δεν έχει σήμα σου λέω έχει πρόβλημα δώσε μου άλλο

- μπορώ να δω την απόδειξη παρακαλώ;

παρτη

(1 Μαρτίου 2019)

- Εδω βλεπω το πήρατε τον Μαρτιο, βάση Ευρωπαικής νομοθεσίας έχετε δικαίωμα αλλαγής εντός 14 ημερών

ναι αλλα τώρα έχει το πρόβλημα

- Ωραία, θα το στείλουμε στην mls για service

και γιατί δε το φτιάχνεις εσύ;

- Δεν έχουμε ανταλλακτικά, δεν στέλνει η mls

εγω το θέλω όμως αυριο εχω θεμα υγείας

- Μαλιστα, δυστιχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι, θα διαρκέσει περίπου 2 εβδομάδες η επισκευή σας

Μα καλά τόσο άχρηστοι είστε;

- Παρακαλώ πιο κόσμια, λόγο φόρτου εργασίας δεν μπορούμε να κάνουμε πιο γρήγορα, εμείς θα το στείλουμε σήμερα

δε μιλαει)

- Θελετε να το δείτε μερικές μερες και να μας ενημερώσετε;

Καλα

 

 

Μετα απο 4 μέρες

- Καλησπέρα σας, τι κάναμε;

τιποτα δεν καναμε με αυτες τις χαζομαρες που πουλάτε φτιαξτο

- Μα σας είπα μόνο η μλσ Μπορεί να το φτιάξει

δεν με ενδιαφέρει

-Μαλιστα, αφήστε το μας 2 ώρες να το δούμε

1 Ωρα, έχω δουλειές

-Εγινε σε μια ωρα ελατε

 

 

Ερχετε μετα απο μια ωρα:

 

Tι καναμε;

(η υπομονή μου είχε εξαντληθεί με τέτοιους πελάτες εκείνη την μέρα και το ψευτικο χαμογελο μου και η ευγαίνια μου είχαν πάει περίπτατο, μετα απο 6 εξαντλιτικές ώρες παρέα με τέτοιους ''πελατες'')

-Γειά σας! βρήκαμε το πρόβλημα

Και; τι ειναι; το εφτιαξες;

- Το πρόβλημα εγγειτε στην κάρτα σιμ, δεν σας την εκοψαν καλα με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί σωστά το σήμα στην συσκευή σας

Ωραια δώσε μου άλλη

-Δυστιχώς δεν έχω κάρτες σιμ, θα πρέπει να απευθηνθείτε στην κοσμοτε για να.....(με διακόπτει)

ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΕΓΩ ΔΕ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΤΗΚΑ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΑΣ 

- Κυρία μου γίνεστε αγενής

ΠΩΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΣ ΕΤΣΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΟΥ (να εχουν μαζευτει ουρα πελάτες,και να ασχολούμε μαζί της)

-κυρία μου γίνετε ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΗ

ΠΩΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΦΕΡΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΟΥ!

- εγω ειμαι ο υπευθυνος του σερβις, ο υπευθυνος καταστηματος απουσιαζει

ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΣΟΥ

- κανετε οτι θελετε κανενα πρόβλημα

ΘΑ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!

- Μπορείτε να φέρετε και τον εισαγγελέα και τον δικηγόρο σας αν θελετε, δε σας καθυστά λιγότερο αγενής

(απευθύνομαι σε άλλο πελάτη) Παρακαλω πως μπορώ να βοηθήσω;

 εξυπηρετώ 4-5 ατομα μετα απο 15 λεπτα έρχετε ο διευθηντής αγγαζέ μαζί της, έφυγε στο 10λεπτο

γιατί μίλησες ετσι στην κυρία;

(εξηγώ όλη την ιστορία)

Ζητα της τωρα συγνώμη!

(ζηταω συγνωμη)

της εξηγεί οτι δεν έχουμε καρτες σιμ και λεει ΘΕΛΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ (σε μενα) και στον διευθηντη: KAI TO ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ ΘΕΛΩ! ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ

ο διευθηντής να την γλύφει όσο δεν πάει για να μην κάνει παραπονα στα ''κεντρικα'' εν τελει την επεισε πηγε αλλαξε σιμ ηρθε της την εβαλα και έφυγε...

 

 

 

Αυτός είναι ο σεβασμός προς τους υπαλλήλους συμφορουμήτες.. μετα λέμε για τις καφετέριες - μπαρ κλπ.. λες και εμείς περνάμε καλύτερα επειδή είμαστε σε γραφείο...

σίγουρα θα έχω κάποιον συμπάσχοντα εδω μέσα....

  • Like 16
  • Confused 5
  • Sad 21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ορμωμενος απο τον φιλο που εγραψε για την εμπειρια με την καρτοκινητη-συμβολαιο:

Καπου στο 2010 ειχα αναγκαστει για διαφορους λογους να βαλω στο σπιτι πακετο τηλεφωνο-24ρι ιντερνετ-καναλια απο κοσμοτε. Ηταν ελεεινα ακριβο, εβγαινε γυρω στα 70 ευρω το μηνα στις αρχες, αλλα ειχε φτασει να μου ερχεται 90-120 ευρω/μηνα στο τελος γιατι καλουσαν οι δικοι μου απο το σταθερο και δεν διναν καθολου δωρεαν χρονο οι της κοσμοτε.  Εχοντας φτασει ο κομπος στο χτενι και εχοντας ληξει προ πολλου το συμβολαιο καλω στον οτε στο αρμοδιο τμημα. Σηκωνει μια ακρως εκνευριστικη τυπισσα με υφος 2 δις καρδιναλιων. Σκεφτειτε οτι χειροτερο υφος εχετε συναντησει σε δημοσια υπηρεσια x1000:

Τ: Τι θα θελατε? χμμ μμμ

Ε: Ηθελα να κανουμε κατι με την συνδεση, να μου δωσετε μια προσφορα γιατι πληρωνω υπερβολικα πολλα

Τ: Μμμμ για να δω.... (αναμονη).... Ναι, μια χαρα ειναι η συνδεση σας, δεν βλεπω κατι φοβερο... μμμ?

Ε: 120 ευρω ηταν ο τελευταιος λογαριασμος. Αδυνατω να δινω τοσα, καντε μου μια καλη προσφορα να ανανεωσουμε και το συμβολαιο

Τ: Μμμ δεν μπορει να γινει κατι. Aλλα θα το ανανεωσουμε οπως ηταν μμμ?

Ε: Δεν μπορει να γινει? Ε τοτε θα παω σε αλλο παροχο!

Τ: Μμμμ-χμμμμ

Αυτο το τελευταιο ακρως ξινομ#νικο 'Μμμμ-χμμμμ' με χτυπησε απευθειας στο νευρικο συστημα και πηγα την ιδια μερα και εκανα αιτηση σε αλλο παροχο. Η προσφορα απειρως καλυτερη, ιδιο ιντερνετ αλλα με πολλες δωρεαν ωρες κλησης απο σταθερο προς παντου. Μονο τα καναλια ηταν το βασικο πακετο χωρις τα αθλητικα και τις ταινιες αλλα δεν με ενοιαζε. Εβγαινε 30 ευρω το μηνα, το 1/3 που πληρωνα πριν. Την επομενη μερα δεχομαι κληση απο κοσμοτε. Ο τυπος να μιλαει με ενα αγωνιωδες-χεσμενο υφος:

Τ: Κυριε Alias μας ηρθε μια αιτηση απο την ταδε εταιρια οτι θελετε να αλλαξετε παροχο. Εχω κινησει διαδικασιες να την μπλοκαρω ετσι?

Ε: Τι κινησες λεει? Οχι δεν θα μπλοκαρεις τιποτα. Εφυγα

Τ: Μμμμμα γ-γιατι κυριε Alias? Τι συνεβη?

Ε: Ζητησα προσφορα, αρνηθηκατε και πηγα αλλου

Τ: Εχετε απολυτο δικιο, επρεπε να σας ειχε γινει προσφορα

Ε: Επρεπε, πολυ αργα τωρα ομως

Τ: Αν σας κανω τωρα μια προσφορα?

Ε: Δηλαδη?

Τ: Το ιδιο πακετο με πριν αλλα τωρα θα πληρωνετε μονο 60 ευρω τον μηνα.

Ε: Χαχαχαχα. Θα πληρωνω 30 τον μηνα στον αλλο

Τ: Αλλα δεν θα εχετε αθλητικα καναλια και ταινιες!!!

Ε: Δεν πληρωνω τα διπλασια για αυτα, αντιο σας

Τ: Μισο λεπτο, μπορουμε να κανουμε καλυτερη προσφορα.

Ε: Ναι?

Τ: Με τα βασικα καναλια μονο, δηλαδη ακριβως το ιδιο πακετο με τους αλλους, (σσ αλλα χωρις δωρεαν κλησεις) θα πληρωνετε...

Ε:Ναι?

Τ: ...Μονο 55 ευρω

Ε: Αααα! Μονο σχεδον τα διπλασια δηλαδη! Υπεροχα! Αντιο

Οχι οτι θα επεστρεφα δηλαδη, οτι προσφορα και να μου διναν ειχα μουλαρωσει. Εκεινο το μμμμ-χμμμμ τους στοιχισε. Με ξαναπηραν κι αλλες φορες με νεες 'προσφορες' που παντα ηταν ακριβοτερες απο τον τωρινο παροχο

Επεξ/σία από AliasAndrew
  • Like 17
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω και εγω παρομοια εμπειρια οταν αλλαξαμε σε κοσμοτε και φυγαμε απο τη 4νετ εποχη 2012 καπου εκει.. Ειχαμε συμβολαιο απο οταν ξεκινησε το adsl και δεν μας ειχαν παρει ποτε για καποια προσφορα.  Πηγαμε λοιπον σε καταστημα κοτέ, καναμε τις ενεργειες κλπ. Ηταν πεμπτη απογευμα. Δευτερα σκαει τηλεφωνο στο σταθερο:

Υ: Καλησπερα σας κυριε πανοςνο1κομ, ειμαστε απο τη 4νετ, εχουμε ΜΟΝΟ για εσας (με φωνη Αδ..ι) 250 λεπτα προς ολούς και 24ρι ιντερνετ και προς κινητα ολα αυτα μαζι με Χ ευρω. Τη θελετε;
Ε: Κοιταχτε, ειδα σε αλλον παροχο διαφημιση για απεριοριστα προς ολους και ιντερνετ στη τιμη Χ- 15 ευρω.
Υ: Ναι αλλα βλεπω ειστε χχρονια πελατης, δεν κανατε παραπονο ποτε, πα να πει ειστε ευχαριστημενος! Σας κανουμε δωρο και νεο ρουτερ!
Με τα πολλα αρνηθηκα ευγενικα. Μετα απο κανα 4ωρο, μεσημερακι δλδ, σκαει παλι τηλεφωνο
Υ: Γεια σας ειμαι ο ΤΑΔΕ ΔΕΙΝΑΣ υπεθυνος πελατων μπλαμπλα της 4νετ.  Ειδαμε αιτηση φορητοτητας , σας δινουμε αυτο κ εκεινο και το αλλο στα Χ ευρω. Του λεω οτι το βρηκα με Χ-κατι ευρω κι απανταει : ΜΑ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ? ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ! ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ?!?! το κλεισα στη μαπα γελωντας.

ουπς μολις καταλαβα οτι συνεισφερα σε οφ τοπικ , συγνωμη αμα κλειδωθει εξαιτιας μου. ε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και πιασαμε τις προσφορες...

-- Καλησπερα σας , λεγομαι πριξαρχιδοπουλου και τηλεφωνο απο τη πΟΤΕΝΕΤ.

- ΤΙ θα θελατε ?

- Να σας κανω μια προσφορα για να πληρωνετε λιγοτερα..

- Δυστυχως δεν μπορειτε...

- Μα γιατι ?

- Δεν μπορειτε λεμε ..

- Μα ακουστε με  50 internet  απεριοριστα προς σταθερα . 

Την διακοπτω....

-Κυρια πριξαρχιδοπουλου  εαν μου δωσετε 50αρι internet ,otesports pack + 2 κινητα με 2gb και 700 ' προς ολους με 52€ το μηνα το δεχομαι...

- Δεν γινονται αυτα 

- Αφου τοσα δινω τωρα... ( η γυναικα μου δουλευει σε παροχο και εχει εκπτωση, βεβαια δεν το ειπα )

- Αποκλειεται .. ( εχει γινει εξαλλη οτι της λεω ψεματα)

- Οκ εαν σου στειλω το λογαριασμο και λεει τοσα θα μου κανεις αυτην την τιμη....?

- Ελατε τωρα να ειμαστε λιγο σοβαροι , δεν υπαρχει η τιμη που μου ειπατε...

- Δωστε μου ενα e-mail ή ενα fax να σας  στειλω τον τελευταιο λογαριασμο μου....

-Τουτ τουτ τουτ....

 

 

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μην τσακιζετε στα offtopic ρε γκαηζ, σαφης τιτλος, σαφες θεμα, σαφες περιεχομενο :)

 

Πελατισσα θεια η οποια ειχε παρει μια τσαντα προ δεκαετιας και βαλε (απο τον θειο μου που ειχε πριν το καταστημα).

- Η τσαντα μου χαλασε (ετσι χυμα, ουτε γεια ουτε τιποτα)

- Αααα ε να τη φτιαξουμε τοτε (ειχε χαλασει το φερμουαρ)

- Ναι αλλα δε θα πληρωσω 

- Μα μισο, καθιστε να δουμε τι και πως

Της βγαζω κοστος

- Οχι δε θα πληρωσω η επισκευη πρεπει να γινει δωρεαν

- Μαααα γιατι? 

- Ο αλλος μου ειχε πει πως θα μου την εφτιαχνε

- Ναι και εγω το ιδιο σας λεω, αστε την να την φτιαξουμε

- Ναι αλλα δε θα πληρωσω γιατι την πηρα απο δω και δεν επρεπε να χαλασει 

- Δεν στεκει την πηρατε πριν δεκα χρονια, χαλασε το φερμουαρ, φυσικη φθορα ειναι, ολα καλα ομως, αντικαθισταται και θα εχετε παλι την ομορφη (ηλιθια) τσαντα σας (χαμογελο για να κρυψω ποσο πεθαινα εσωτερικα ολοενα και περισσοτερο με το παραλογο. Κρατηθηκα να μην την ρωτησω αν κι εκεινη πριν δεκα χρονια ηταν ιδια ή ειχε φθορες, οποτε γιατι οχι και η φακην τσαντα)

- Οχι απαιτω να φτιαχτει τζαμπα

-  Λυπαμαι, δεν γινεται. Μετα χαρας να σας τη φτιαξω αλλα σε καμια περιπτωση δωρεαν

- Δε θα ξαναπαρω ποτε τιποτα απο δω, προσεξτε καλα

- .... (Τελεια, αμα ψωνιζεις μια φορα καθε δεκα χρονια και ερχεσαι για δωρεαν επισκευες τα πιασαμε τα χρηματα μας)

- Ενταξει ποτε να περασω να την παρω?

 

Μα ολη αυτη η ηλιθια στιχομυθια για να προσπαθησει κουτοπονηρα να γλιτωσει το κοστος της επισκευης που στο κατω κατω δεν ειναι και τρομερο επειδη θεωρει πως μια τσαντα (ή οτιδηποτε βασικα χρησιμοποιειται καθημερινα) θα εχει εγγυηση δωρεαν επισκευης για παντα

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιά ιστορία με τρελούς πελάτες εμένα και τον Α' μηχανικό του βαποριού, νέος Γ' μηχανικός εγώ, δεύτερο μπάρκο στην καριέρα μου, φουντάρουμε στο Cape Town και περιμένουμε επιθεώρηση από το τοπικό κλιμάκιο. Μαζί με τον πρώτο εγώ για να μαθαίνω τρομάρα μου καθώς δεν έχω ξανακάνει inspection.

Διάλογος στα αγγλικά μεταξύ μάγκα Α' μηχανικού από τον Πειραιά (κοιλιά αερόσακος φόρμα ανοικτή μέχρι τον αφαλό, ύφος και περπάτημα μάγκα), με αξιωματικό του CG στο Cape Town που έχει έρθει να κάνει έλεγχο στο βαπόρι . Ο πρώτος μηχανικός από αγγλικά τίποτα, στέκεται μπροστά του και τον κοιτά στην κυριολεξία με ένα μάτι .

- Chief! Can we please check the emergency generator and then the emergency light?
- Yes!
- I would like to see also the bilge
- Yes! Yes!
- When did you clean them last time?
- Yes!
Ο τύπος συνεχίζει διότι νομίζει ότι ο πρώτος δεν τον άκουσε .
- What is the condition of the bilge separator?
- Yes!
- Can we start the inspection please?
- Yes! Yes!
Οι ερωτήσεις συνεχίζονται για πολύ ώρα, αλλά οι απαντήσεις είναι ίδιες. yes- yes .
- To start from the engine room or from the emergency generator?
- Yes! Yes!
- From the engine room or from the emergency?
- Yes! Yes!
- What yes yes! Do you understand what the hell im talking about? φωνάζει εκνευρισμένος και κόκκινος ξεσπά ο αξιωματικός.

 

Και ο πρώτος με τη βραχνή και μάγκικη φωνή του, γυρίζει σε μένα ήρεμος αλλά και όλο απορία και με ρωτάει
- Ρε τι θέλει ο μαλάκας ;

 

Κόκκαλο εγώ! 🤣

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, MadPax είπε

Παλιά ιστορία με τρελούς πελάτες εμένα και τον Α' μηχανικό του βαποριού, νέος Γ' μηχανικός εγώ, δεύτερο μπάρκο στην καριέρα μου, φουντάρουμε στο Cape Town και περιμένουμε επιθεώρηση από το τοπικό κλιμάκιο. Μαζί με τον πρώτο εγώ για να μαθαίνω τρομάρα μου καθώς δεν έχω ξανακάνει inspection.

Διάλογος στα αγγλικά μεταξύ μάγκα Α' μηχανικού από τον Πειραιά (κοιλιά αερόσακος φόρμα ανοικτή μέχρι τον αφαλό, ύφος και περπάτημα μάγκα), με αξιωματικό του CG στο Cape Town που έχει έρθει να κάνει έλεγχο στο βαπόρι . Ο πρώτος μηχανικός από αγγλικά τίποτα, στέκεται μπροστά του και τον κοιτά στην κυριολεξία με ένα μάτι .

- Chief! Can we please check the emergency generator and then the emergency light?
- Yes!
- I would like to see also the bilge
- Yes! Yes!
- When did you clean them last time?
- Yes!
Ο τύπος συνεχίζει διότι νομίζει ότι ο πρώτος δεν τον άκουσε .
- What is the condition of the bilge separator?
- Yes!
- Can we start the inspection please?
- Yes! Yes!
Οι ερωτήσεις συνεχίζονται για πολύ ώρα, αλλά οι απαντήσεις είναι ίδιες. yes- yes .
- To start from the engine room or from the emergency generator?
- Yes! Yes!
- From the engine room or from the emergency?
- Yes! Yes!
- What yes yes! Do you understand what the hell im talking about? φωνάζει εκνευρισμένος και κόκκινος ξεσπά ο αξιωματικός.

 

Και ο πρώτος με τη βραχνή και μάγκικη φωνή του, γυρίζει σε μένα ήρεμος αλλά και όλο απορία και με ρωτάει
- Ρε τι θέλει ο μαλάκας ;

 

Κόκκαλο εγώ! 🤣

Αποτέλεσμα εικόνας για γιες ιτ ιζ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, stormrain είπε

Μην τσακιζετε στα offtopic ρε γκαηζ, σαφης τιτλος, σαφες θεμα, σαφες περιεχομενο :)

 

Οκ ανοιξα νεο τοπικ  εαν σου ειναι ευκολο σαν mod να τα μεταφερεις εκει....

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αβάδιστο αβασάνιστο σημερινό.

Βλάβη στη μηχανή, αναγκάζομαι να πάρω ταξί για να μετακινηθώ. Κάνω σήμα σε έναν που φαινόταν άδειος (ψιλοφιμέ τζάμι αλλά αρκετό για να μη διακρίνεις), σταματάει, μπαίνω μέσα, βλέπω πίσω μια κυριούλα.

-Οπα, λέω, δεν είδα την κυρία. Πάω τάδε. Μήπως δε βολεύει.

-Βολεύει παλίκαρε.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής ο οδηγός του ταξί (60άρης, βαριά φωνή, μάγκα) συζητάει με την κυρία και ακούγεται ο παρακάτω διάλογος, ακριβώς όπως το γράφω

Κυρία - "Έτσι που λέτε κύριε αυτέ μου. Εσείς τι με συμβουλεύεται;"

Οδηγός ταξί -"Άκουσε να δεις κορίτσι μου (το «κορίτσι» ήταν άνω των 60), εγώ που με βλέπεις έχω φάει τη ζωή με το κουτάλι. Βάσει της διορατικότητας που σε διακρίνει θεωρώ ότι οφείλεις να δώσεις μια ευκαιρία σε αυτόν τον άνθρωπο και να του θέσεις τους προβληματισμούς σου. Οξυδερκής άνθρωπος είσαι, θα του το πεις όμορφα και θα το καταλάβει. Και ότι χρειαστείς εγώ εδώ είμαι να σε συμβουλέψω"!!!!!!!!!!!!!

………………………………………………….

  • Like 4
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, stormrain είπε

Μην τσακιζετε στα offtopic ρε γκαηζ, σαφης τιτλος, σαφες θεμα, σαφες περιεχομενο

αν είναι έτσι πρέπει να διαγραφούν ή να μεταφερθούν σε νέο τόπικ οι μισές ιστορίες από εδώ μέσα. Και γιατί είναι οφτόπικ? αφού θεωρείσαι πελάτης όταν σε παίρνουν τηλέφωνο. Ας αλλάξει ο τίτλος σε "αστείες/τρελές ιστορίες από το χώρο εργασίας". Έτσι δεν κινδυνεύουν και όλα τα οφτόπικ του liquid

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Xacti είπε

αν είναι έτσι πρέπει να διαγραφούν ή να μεταφερθούν σε νέο τόπικ οι μισές ιστορίες από εδώ μέσα. Και γιατί είναι οφτόπικ? αφού θεωρείσαι πελάτης όταν σε παίρνουν τηλέφωνο. Ας αλλάξει ο τίτλος σε "αστείες/τρελές ιστορίες από το χώρο εργασίας". Έτσι δεν κινδυνεύουν και όλα τα οφτόπικ του liquid

θα προτιμουσα σκετο αστειες/τρελες ιστοριες με εργοδοτες/υπαλληλους/πελατες, να ειμαστε καλυμενοι :P

παντως ναι, απ το να ανοιξουν χιλια θεματα προτιμω να μεινουν συγκεντρομενα εδω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε βλεπω να κατανοειτε και πολυ τι αφορα το συγκεκριμενο νημα..  Απλα γραφετε τον πονο σας.

 

Παραγγελια χθες βραδυ,2 κρεπες,σε μια περιοχη που πεμπτη πρωι εχει μεγαλο παζαρι.

Μου δινουν την παραγγελια,στοιχεια πανω ενα τηλεφωνο μονο.Μου λεει η κοπελα: Ειναι σε ενα φορτηγο στην Αγια Τριαδα ( ευρυτερη περιοχη ) .

Μαντευω εγω οτι θα βρω γυφτους  τσιγγανους   ρομα σε φορτηγακι,και ξεκιναω.

Φτανω στο χωρο,καμια 10ρια φορτηγακια,κοζαρω ενα που ειχε φως και παπουτσια απο κατω,και παω.

Ολα καλα,αυτοι ειναι,αλλα ακουω τον εναν οσο βγαζαν τα λεφτα να μουρμουραει κατι για κοκακολες,και αρχιζω και συννεφιαζω.


Ρομα : Ρε παλικαρε,δεν πας να μας φερεις και 2 κοκακολες;

( Σε αυτο το σημειο ηδη με εχουν πληρωσει ακριβως,ουτε σεντ παραπανω ) 

Κυριος Διανομεας: Δε γινεται φιλε ( δε μπορω να του εξηγησω για ελαχιστη παραγγελια κτλ ) εχω πολλη δουλεια!

Ρομα : Ελα ρε μεγαλε,πεταξου μια να μας φερεις και 2 κοκακολες!

Κυριος Διανομεας: Δε γινεται,εχω πολλες παραγγελιες φιλε.

Ρομα: Ελα ρε μεγαλε,μην ξηγιεσαι ετσι..

Κυριος Διανομεας: Εδω απο πανω εχει περιπτερο,μπορεις να πας να παρεις φιλε μου.

Ρομα: Ελα ρε αρχηγε,πεταξου μια μεχρι το περιπτερο να μας φερεις!

Κυριος Διανομεας:Δε γινεται αρχηγε,εχω πολλη δουλεια.

 

Απο τις καταρες που εφαγα μου εσπασε το ελατηριο του stand εξω απο το φορτηγακι και εφυγα λαβωμενος και απελπισμενος,με το stand να σερνεται..

  • Like 3
  • Confused 3
  • Sad 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν λίγα χρόνια δουλευα στο αεροδρόμιο, σε μια μικρη εταιρεία που προσεφερε πολλές υπηρεσίες αεροδρομίου αλλά κυρίως πωλούσε εισιτηρια απο όλες τις εταιρείες, τα οποία βρίσκαμε απο τις συνηθισμένες μηχανες αναζητησης και τα πωλούσαμε με μια μικρη επιπλέον χρέωση για τις υπηρεσίες. Συνηθως απο εμας αγόραζαν άτομα που έχαναν την πτηση τους (και προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν παρα πολλοί). Οι τιμές των αεροπορικών ομως δεν είναι σταθερες (οπως π.χ. στα ΚΤΕΛ) , αλλάζουν συνεχως και μπορείς να βρεις το ιδιο εισιτηριο απο πολύ φθηνα εώς παραλογα ακριβά, ειδικά αν το βγάλεις τελευταία στιγμη. Να σημειωσω ήμασταν οι μονοι που πουλούσαμε εισιτηρια απο όλες τις εταιρειες.

Κάποιοι όμως δεν το ήξεραν αυτό οποτε συνηθισμένος διάλογος ήταν ο εξής

Π.- Δεν το πιστευω , έχασα την πτήση μου, πρωτη φορα μου συμβαίνει αυτό , δεν εφταιγα εγω  (insert δικαιολογια). Πρεπει να φυγω άμεσα βρείτε μου τρόπο.

Ε.- Μαλιστα , για τον προορισμό σας έχει το εισιτηριο έχε ΧΧΧ ευρω.

Π.-!!!! τι είναι αυτα που λέτε, αφού κάνει Χ ευρω, κλεφτες

Ε-(αρχίζει η εξηγηση) δεν είναι σταθερα τα αεροπορικα μπλα, μπλα μπλα

Π-Μα πως είναι δυνατον να το αγορασα Χ και να μου ζητατε τώρα τα 3πλασια; Δεν το πιστεύω, κάνετε καποιο λάθος, 

Ε-Σας εξηγησα μπλα μπλα μπλα

Π-Βρε αντε απο δω που θελετε να μας εκμεταλευτείτε. Εγω φταίω που ηρθα σε εσας, πάω διπλα. 

 

Επίσης πολλοί που έψαχναν στο κινητο τους εβρισκαν τα ίδια εισιτηρια με εμας αλλα χωρις την επιπλέον χρέωση. Οποτε...

Π-Γεια σας θέλω να βγάλω αυτό το εισιτήριο 

Ε-ευχαριστως κάνει Χ+ την προμηθεια 

Π- Ναι αλλά εγώ στο ιντερνετ το βρήκα Χ...

Ε-Τότε θα πρεπει να το αγοράσετε απο εκει

Π- Δεν μπορειτε να μου το βγαλατε στην "κανονική " του τιμη; 

Ε- Πρεπει να πλήρωσετε για την υπηρεσία καταλαβαίνετε. 

Π-Με κλέβετε!

 

Το 90% ερχόταν μετα απο λίγο σα βρεγμένες γάτες να αγοράσουν το εισιτηριο. Το οποίο όμως μπορεί να μην υπηρχε μέχρι τότε ή η τιμή του να είχε ανέβει. Οπότε....

Π-Ενταξει βγαλτε μου το εισιτήριο

Ε-Βεβαιως μονο που δυστυχως τώρα κάνει ΧΧΧ+ΑΥΞΗΣΗ  (όπως μάλλιασε η γλώσσα μου να  σου εξηγώ πριν λίγο)

Π-Τι??? Μα δεν είναι δυνατον, δεν πληρώνω τόσα τι εκμετάλλευση είναι αυτη, το αγορασα Χ θα πληρώσω ΧΧΧ+ ΑΥΞΗΣΗ , δε γίνεται!

Ε-Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι!

Π-(λιγα λεπτα σκεψης και μετα σχεδον πάντα με νευρα) τελος πάντων βγαλτο να τελειώνουμε.

Ε-Δυστυχως το εισιτήριο δεν υπάρχει πια. Υπάρχει ή αυτό (με άλλη πορεία κι ακόμα πιο ακριβό) ή κάποια άλλη μέρα.

Π- Μα πως είναι δυνατον, πριν λίγο υπήρχε, τι θα κάνω τώρα εγώ , πρέπει να φύγω (κλάμα , γκρίνια, νευρα , φωνές)

 

Επεξ/σία από jennyV
  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...