Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, cabdik είπε

 και επειδη εχω σταματησει να παιρνω και τις εργοστασιακες μετρησεις, ιδιαιτερως σοβαρα, παρα μονο σαν ενδειξη, πολυ θα ηθελα να μου πουν κατοχοι του ARONA/T-Roc  με 1 λιτρο καυσιμο ποσα χλμ βγαζουν..!   μιας και αναφεραμε καταναλωση. 

 

Δεν έχω μετρήσει με τον πατροπαράδοτο τρόπο (γέμισμα, διαδρομή, γέμισμα). Απ'το trip computer όσα λέω:

Ελάχιστη μέση 4,5 λτ / 100 χλμ σε ήπια διαδρομή (κατά κύριο λόγο χωρίς κλίσεις, με 90-100, χωρίς προσπεράσεις, με cruise).

Μέγιστη μέση 8,5 λτ / 100 χλμ σε πόλη με κίνηση, φανάρια, πρώτη, σταμάτα, πρώτη, σταμάτα, κλπ.

Οτιδήποτε στο ενδιάμεσο στην αντίστοιχη διαδρομή.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ειδα   οτι   βγαινει   και   με   7αρι   DSG.  Σκεψου  το  πολυ   σοβαρα...

Μετα   απο   κανα   μηνα   θα   εχεις   παθει   πολιτισμικο   σοκ   και  θα   αναρωτιεσαι....ΤΙ   ΟΔΗΓΟΥΣΑ   ΤΟΣΟ   ΚΑΙΡΟ......

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NT1G είπε

Και πάλι δεν είναι ούτε ανάλογα. Έχει να κάνει με την θερμική απόδοση. Δεν αλλάζει τόσο δραματικά ώστε να αλλάξουν τα υπόλοιπα πάρα πολύ.

οταν απο 2000 κινητηρα 115 ιππων, πας σε 1000αρι 115 ΗΡ, εσυ τι περιμενεις? 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, cabdik είπε

όταν από 2000 κινητήρα 115 ίππων, πας σε 1000αρι 115 ΗΡ, εσύ τι περιμένεις? 

Μείωση. Υπό προϋποθέσεις μπορεί να είναι και μεγάλη.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, cabdik είπε

2 η καταναλωση, αφου παμε σε μισο κυβισμο (περιπου), δεν μειωνεται αναλογα.  ΟΧΙ αντιστοιχα (στο μισο δλδ), αλλα αναλογα...!!   

 

Η κατανάλωση δεν έχει άμεση σχέση με τον κυβισμό. Έχει σχέση με το τι έργο/ισχύ θέλεις να βγάλει ο κινητήρας (πόσο καύσιμο να ρίξει μέσα) και την απόδοση τού. Απλά όσο κατεβαίνεις σε κυβισμό κερδίζεις σε απόδοση, ρίχνοντας την κατανάλωση. Και μειώνοντας του κυλίνδρους (αυξάνοντας το μέγεθος τους), κερδίζεις ακόμη περισσότερο γιατί μεγαλύτεροι κύλινδροι έχουν λιγότερες απώλειες (μικρότερη επιφάνεια σε σχέση με τον όγκο), χάνουν φυσικά αλλού, ευστροφία, κραδασμούς κλπ.

+Τα νέα αμάξια είναι πιο βαριά, πιο μεγάλα, οπότε οποιαδήποτε βελτίωση στους κινητήρες/σύστημα μετάδοσης ένα περίπου απορροφάται από το επιπρόσθετο βάρος και μέγεθος. Γι αυτό και στην εθνική έχεις ίδια κατανάλωση με το Laguna. Γιατί αεροδυναμικά είναι κατά πολύ καλύτερο από το t-Roc. Σε συνθήκες πόλης, το πιο πιθανό η ιστορία θα είναι πολύ διαφορετική. 

  • Confused 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Sorath είπε

Εμμμμ... τι σχέση έχουν τα άλογα με τον αριθμό των ταχυτήτων; :blink:

Ένα μοτέρ με παραπάνω άλογα, είναι πιο ισχυρό σε όλες τις ταχύτητες.  Αν χρειαστείς μια δυνατή επιτάχυνση ακόμα και με 2α, τα 115 σίγουρα θα βοηθήσουν παραπάνω.

Επιπλέον, ακόμα και ίδια άλογα να ήταν τα δυο αυτοκίνητα, και μόνο που έχει μια ταχύτητα παραπάνω (6η), σημαίνει πιο πυκνή κλιμάκωση κιβωτίου, άρα καλύτερες επιταχύνσεις.

Συνεπώς, το 115άρι/6ταχυτο θα είναι αρκετά πιο σβέλτο απο αυτό με τα 95άρι/5ταχυτο

Ρε φίλε είχα μείνει κάγκελο και λέω μα καλά δεν θα το αναφέρει κανείς? 

Κάτι δεν έχει καταλάβει ο φίλος με τους ίππους ενός αυτοκινήτου και φυσικά των αριθμό σχέσεων στο σασμαν. 

Τέλος πάντων. 

 

Εννοείται ένα 6αρι σασμαν είναι πολύ καλύτερο από ένα 5αρι ασχέτως κυβικών και ιπποδύναμης . Ως προς το σασμαν προτιμάς το 6αρι.

Ως προς τα άλογα αν σε παίρνει οικονομικά να πάρεις τα περισσότερα τότε προτίμησε τα. Φυσικά αν δεν έχεις τρομερές απαιτήσεις ο ατμοσφαιρικός είναι πάντα καλύτερος ως προς την μακροζωία του μοτέρ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μιας και το αυτοκίνητο για το οποίο γίνεται λόγος είναι το T cross , να ρωτήσω όσους επισκέφθηκαν αντιπροσωπεία, σας είπαν κάτι για αύξηση τιμής από Σεπτέμβριο εξαιτίας προσθήκης λογισμικού για τους ρύπους;!

επισκεφθήκαμε την καρέντα στην λ Βουλιαγμένης και ο πωλητής μου είπε πως η τιμή (αν κάνω παραγγελία ) δεν ¨κλειδώνει¨ μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο (παράδοση σε 4 μήνες) και αν καθυστερήσει μπορεί να πάρει αύξηση!

Δημοσ.
Στις 19/4/2019 στις 3:11 ΜΜ, panoskatos είπε

Εννοείται ένα 6αρι σασμαν είναι πολύ καλύτερο από ένα 5αρι ασχέτως κυβικών και ιπποδύναμης . Ως προς το σασμαν προτιμάς το 6αρι.. 

Αναλωγα την κλιμακωση παντα. Κλασσικο παραδειγμα το αχρειστο 6αρι στα Corsa OPC που εκοβε απελπιστικα πολυ απο τις επιδοσεις του μοτερ γιατι δεν προλαβαινε να απλωσει καθολου. Ηταν τοσο κοντο που αν ηθελες ξεκιναγες ανετα και με 2αρα χωρις προσπαθεια. Σε πολυ μεγαλες ιπποδυναμεις που εχουν και μια σεβαστη ροπη που εχει ευρος το περισσοτερες ταχυτητες δεν ειναι πανακεια οσο το σωστο παντρεμα των σχεσεων. Ακομα και στα supercars δεν κοιτανε τοσο να εχουν πολλες σχεσεις οσο οι κλιμακωσεις να πεφτουν παντα μεσα στο powerband του μοτερ και αυτο φαινεται πολυ οταν πανε με λιγα χιλιομετρα ή προσπαθουν να ξεκινησουν που το στροφαρισμα κ συμπλεκταρισμα πανε συνεφω ακομα και σε αυτοματα σασμαν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lofter είπε

Μιας και το αυτοκίνητο για το οποίο γίνεται λόγος είναι το T cross , να ρωτήσω όσους επισκέφθηκαν αντιπροσωπεία, σας είπαν κάτι για αύξηση τιμής από Σεπτέμβριο εξαιτίας προσθήκης λογισμικού για τους ρύπους;!

επισκεφθήκαμε την καρέντα στην λ Βουλιαγμένης και ο πωλητής μου είπε πως η τιμή (αν κάνω παραγγελία ) δεν ¨κλειδώνει¨ μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο (παράδοση σε 4 μήνες) και αν καθυστερήσει μπορεί να πάρει αύξηση!

Δέν αποκλείεται να συμβεί.Γενικότερα υπάρχει μια αναμπουμπούλα σχετικά με το νέο πρότυπο WLTP και επειδή στην παρούσα φάση οι αυτοκινητοβιομηχανίες (ή τουλάχιστον το vag group) βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο,είναι και ο λόγος που οι παραδόσεις οχημάτων με ειδική παραγγελία έχουν πάει τόσο πίσω.Αγόρασα αυτοκίνητο αρχές Απριλίου,άλλα το τιμολόγιο αγοράς θα μπορέσουν να μου το δώσουν σε μερικές βδομάδες.Go figure...

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, lofter είπε

Μιας και το αυτοκίνητο για το οποίο γίνεται λόγος είναι το T cross , να ρωτήσω όσους επισκέφθηκαν αντιπροσωπεία, σας είπαν κάτι για αύξηση τιμής από Σεπτέμβριο εξαιτίας προσθήκης λογισμικού για τους ρύπους;!

επισκεφθήκαμε την καρέντα στην λ Βουλιαγμένης και ο πωλητής μου είπε πως η τιμή (αν κάνω παραγγελία ) δεν ¨κλειδώνει¨ μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο (παράδοση σε 4 μήνες) και αν καθυστερήσει μπορεί να πάρει αύξηση!

Δεν ξέρω αν ισχύει επίσημα αλλά και σε ένα αγγλικό φόρουμ που είμαι και εκεί το ίδιο πράγμα ακούγεται , μάλιστα ήδη οι τιμές στα επίσημα configurator έχουν ανέβει σε σχέση με 1 μήνα πρίν , και όχι εξαιτίας του brexit. Πράγμα που πάει να πει ότι είναι πανευρωπαϊκό το κακό και ότι οι τιμές των καινούριων αυτοκινήτων από το καλοκαίρι και μετά θα πάρουν την ανιούσα , οπότε όποιος το σκέφτεσαι για αγορά καλό είναι να ψαχτεί άμεσα....μην την πατήσει για λίγους μήνες. 

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Nickokin είπε

Δεν ξέρω αν ισχύει επίσημα αλλά και σε ένα αγγλικό φόρουμ που είμαι και εκεί το ίδιο πράγμα ακούγεται , μάλιστα ήδη οι τιμές στα επίσημα configurator έχουν ανέβει σε σχέση με 1 μήνα πρίν , και όχι εξαιτίας του brexit. Πράγμα που πάει να πει ότι είναι πανευρωπαϊκό το κακό και ότι οι τιμές των καινούριων αυτοκινήτων από το καλοκαίρι και μετά θα πάρουν την ανιούσα , οπότε όποιος το σκέφτεσαι για αγορά καλό είναι να ψαχτεί άμεσα....μην την πατήσει για λίγους μήνες. 

Γνωρίζεις για τι αύξηση μιλάμε;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...