KRITH Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Η έκτη είναι overdrive για οικονομία και μείωση θορύβου. δες εδώ αναλυτικό φυλλαδιο https://www.volkswagen.co.uk/new/the-new-t-cross/which-model/brochures# εγώ αυτό θα έπαιρνα στην θέση σου Suzuki Vitara στην Ελλάδα ξεκινά από τα 15.990 ευρώ (1.0 turbo 112 ps, GL, 4X2) 1
cabdik Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, sezebo είπε Στην κατηγορία του δεν βρήκα καλύτερο κατηγορια....?? ποια κατηγορια...? σε ποια κατηγορια θεωρεις οτι ανηκει? δεν ξερω που οδευουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες...! Εχω χασει την μπαλα. ή του υψους, ή του βαθους..! πριν μια δεκαετια τα τζιποειδη ηταν απο 1600 ++++ ανω...! τωρα τα "τζιποειδη" πανε να γινουν υπερυψωμενα μινι...!! δλδ.....ΕΛΕΟΣ...! μια μεση κατασταση.. δεν υπαρχει? βγαζουμε τωρα 1000αρια 3κυλινδρα (ουτε καν 4κυλινδρα..) με τουρμπο και υπερπιεσεις και χαρτογραφηση, που αν ηταν σε 2λιτρο κινητηρα θα ξεπερνουσαν τους 300HP αρκετα..! δλδ ποσο πιο ευκολο-απλο-αξιοπιστοτερο θα ηταν να φτιαξουν ενα 4κυλινδρο (το τονιζω) 1,2-1,3lt κινητηρα με "light" τουρμπο-υπερσυμπιεση και να βγαζει ΑΝΕΤΑ τα 120-130 αλογα, και να μην ζοριζεται οσο ο 3κυλινδρος 1,0lt....σε τοσο βαρια αμαξωματα.. ??? Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από cabdik 2
sezebo Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, cabdik είπε κατηγορια....?? ποια κατηγορια...? σε ποια κατηγορια θεωρεις οτι ανηκει? δεν ξερω που οδευουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες...! Εχω χασει την μπαλα. ή του υψους, ή του βαθους..! πριν μια δεκαετια τα τζιποειδη ηταν απο 1600 ++++ ανω...! τωρα τα "τζιποειδη" πανε να γινουν υπερυψωμενα μινι...!! δλδ.....ΕΛΕΟΣ...! μια μεση κατασταση.. δεν υπαρχει? βγαζουμε τωρα 1000αρια 3κυλινδρα (ουτε καν 4κυλινδρα..) με τουρμπο και υπερπιεσεις και χαρτογραφηση, που αν ηταν σε 2λιτρο κινητηρα θα ξεπερνουσαν τους 300HP αρκετα..! δλδ ποσο πιο ευκολο-απλο-αξιοπιστοτερο θα ηταν να φτιαξουν ενα 4κυλινδρο (το τονιζω) 1,2-1,3lt κινητηρα με "light" τουρμπο-υπερσυμπιεση και να βγαζει ΑΝΕΤΑ τα 120-130 αλογα, και να μην ζοριζεται οσο ο 3κυλινδρος 1,0lt....σε τοσο βαρια αμαξωματα.. ??? Η κατηγορια "compact SUV" , δηλαδη βενζινοκινητο-1000ρι-μικρο suv, υπερηψομενο για μεσα στην πολη και με μηκος περιπου 4 μετρα απο τοτε που μπηκαν οι φοροι στα πολλα κιβικα, κανεις δε θελει μεγαλο suv Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από sezebo
cabdik Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, sezebo είπε Η κατηγορια "compact SUV" , δηλαδη βενζινοκινητο-1000ρι-μικρο suv, υπερηψομενο για μεσα στην πολη και με μηκος περιπου 4 μετρα απο τοτε που μπηκαν οι φοροι στα πολλα κιβικα, κανεις δε θελει μεγαλο suv το ειπα ειρωνικα για την κατηγορια φιλε sezebo...!!!! το καταλαβαινω οτι η πτωση ων οριων εκπομπης ρυπων γενικοτερα, αλλα και η φορολογια στην Ελλαδα ειδικοτερα, εχει αναγκασει και τις αυτοκινητοβιομηχανιες και τον κοσμο να κανει "εκπτωσεις" στα νεοτερα μοντελα. απο την μια, αυξανουμε τα μεγεθη των αυτοκινητων ενω απο την αλλη μικραινουμε τους κινητηρες..! τα μοντελα που συζηταμε τωρα ειναι μινι SUV οπως σωστα ειπες, αλλα με 1200-1300 κιλα βαρους πια...! ενδεικτικα C3 Aircross = 1160 VW T-ROC = 1270 SUZUKI VITARA = 1100-1160 ελαχιστο βαρος...!! και αυτα ειναι τα ελαχιστα βαρη. αν αρχισετε και βαλετε και 2-3 εξτραδακια, ανεβαινει..! και ολα αυτα για να βαζουμε 5-6 αστερια στην παθητικη ασφαλεια, αλλα να ξεχναμε την ενεργητικη,.......!! που για μενα παιζει εξισου σημαντικο ρολο. δεν ειναι μονο ποσο μικροτερη ζημια θα παθει το κουβουκλιο που προστατευει τους επιβατες, αλλα και ποσο σβελτο και ευελικτο μπορει να ειναι ενα αυτοκινητο ωστε να ΜΗΝ χρειαστει η παθητικη ασφαλεια......!!!! και με τα ψοφιμια τα 1000αρια σε 1300 κιλα βαρους, δεν θεωρω οτι μπορεις να εχεις ενεργητικες επιδοσεις..!! παντα λεω την προσωπικη μου γνωμη, για να μην παρεξηγηθω. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από cabdik 3
Sorath Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Τα 1000ράκια δεν είναι όπως παλιά που έβγαζαν με το ζόρι 60 άλογα. Πλέον φτάνουν ακόμα και 120άλογα, ιπποδύναμη που κάποτε δεν έβγαζαν ούτε τα 1600-1800cc (ατμοσφαιρικά) Επιπλέον, η μετάβαση απο 4κύλινδρο σε 3κύλινδρο, όχι μόνο μειώνει το βάρος και την κατανάλωση, αλλά δίνει και μεγαλύτερη ροπή, που σε συνδιασμό με το μικρό turbo που έχουν, μπορούν να κινήσουν άνετα το αυτοκίνητο, μιας και μιλάμε πλέον για ροπές της τάξης των 200Nm(!), υπερδιπλάσιες δηλαδή απο οτι παλαιότερα. Δεν λέω οτι θα βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά οι επιδόσεις τους είναι αξιοπρεπείς για το ρόλο τους. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Sorath 1
cabdik Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) το γωριζω φιλε Sorath. αυτο που λεω γενικοτερα, ειναι οτι απο την μια ακρη παμε στην αλλη. φυγαμε απο τα "τερατα" των 2-3 lt και παμε σε κινητηρες μινιον, με υπερσυμπιεστες και τροφοδοσιες υψηλων bar για καλυτερη/αποδοτικοτερη καυση και χαμηλοτερους ρυπους. ΑΛΛΑ..., εμενα με ανησυχουν 2 πραγματα σε αυτην την κατευθυνση. 1 η αξιοπιστια των κινητηρων μετα απο καποιες δεκαδες χιλιαδες χλμ, και 2 η καταναλωση, αφου παμε σε μισο κυβισμο (περιπου), δεν μειωνεται αναλογα. ΟΧΙ αντιστοιχα (στο μισο δλδ), αλλα αναλογα...!! δλδ.., 5,7-6/100χλμ εχω και με την Laguna 1.8 (2002) στο τριπ κομπιουτερ στην εθνικη, 5,7 δινει και το T-Roc..! αρα ...αναρωτιεμαι... γιατι δεν πηγαιναμε σε μεση λυση? μικρομεσαιο κυβισμο με ελαφρια υπερτροφοδοτηση και χαμηλοτερη καταναλωση, αφου σε αυτα τα κυβικα, θα βγαζαμε και καλυτερη ΡΟΠΗ...! ξανατονιζω την ΡΟΠΗ, γιατι την θεωρω κλειδι για την ανεση κινησης με χαμηλοτερη καταναλωση....!!! ΔΛΔ για να το κανω πρακτικο, στα 3 μοντελα που αναφεραμε παραπανω, το C3 Aircross θεωρω οτι θα ειναι πιο ανετο σε ταξιδια και φορτωμενο... απο τα αλλα 2...!! κι ας εχουν ολα 110- 115HP..!! Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από cabdik
paylidis Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Haldol είπε Εξαρτάται με τι συγκρίνεις (δηλαδή τι έχεις συνηθίσει να οδηγείς). Εγώ που προέρχομαι από 1.4 ατμοσφαιρικό το T-Roc 1.0 μου φαίνεται πύραυλος. Με ατμοσφαιρικό 1.6 10 ετών και 200-250 κιλά βαρύτερο. Πραγματικά με απογοήτευσε αυτός ο κινητήρας. Για εμένα η βέλτιστη λύση για κάποιον που θέλει μικρό suv είναι κάποιο με κινητήρα 1.5 t με καμία 150 άλογα (πχ v40cc) Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από paylidis
froyd Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Οι τούρμπο κινητήρες πάσχουν σε αξιοπιστία. Εγώ θα έψαχνα το ιστορικό του κάθε κινητήρα σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου. Τα 20 άλογα είναι καλή διαφορά μόνο αν αξίζει τα παραπάνω λεφτά που θα δώσεις. 47 λεπτά πριν, Sorath είπε Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Τα 1000ράκια δεν είναι όπως παλιά που έβγαζαν με το ζόρι 60 άλογα. Πλέον φτάνουν ακόμα και 120άλογα, ιπποδύναμη που κάποτε δεν έβγαζαν ούτε τα 1600-1800cc (ατμοσφαιρικά) Επιπλέον, η μετάβαση απο 4κύλινδρο σε 3κύλινδρο, όχι μόνο μειώνει το βάρος και την κατανάλωση, αλλά δίνει και μεγαλύτερη ροπή, που σε συνδιασμό με το μικρό turbo που έχουν, μπορούν να κινήσουν άνετα το αυτοκίνητο, μιας και μιλάμε πλέον για ροπές της τάξης των 200Nm(!), υπερδιπλάσιες δηλαδή απο οτι παλαιότερα. Δεν λέω οτι θα βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά οι επιδόσεις τους είναι αξιοπρεπείς για το ρόλο τους. Αρκεί να μην σκάσει ο κινητήρας μόλις λήξει η εγγύηση της αντιπροσωπίας!
Haldol Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 50 λεπτά πριν, Sorath είπε Επιπλέον, η μετάβαση απο 4κύλινδρο σε 3κύλινδρο, όχι μόνο μειώνει το βάρος και την κατανάλωση, αλλά δίνει και μεγαλύτερη ροπή, που σε συνδιασμό με το μικρό turbo που έχουν, μπορούν να κινήσουν άνετα το αυτοκίνητο, μιας και μιλάμε πλέον για ροπές της τάξης των 200Nm(!), υπερδιπλάσιες δηλαδή απο οτι παλαιότερα. Δεν λέω οτι θα βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά οι επιδόσεις τους είναι αξιοπρεπείς για το ρόλο τους. Αυτό. Είχα το Polo του '08 το 1.4 (75ps - 125 Nm) στα 989 – 1165 κιλά. Το άλλαξα με το T-Roc 1.0 (115ps - 200 Nm) στα 1270 – 1530 κιλά. Μαντέψτε με ποιο αισθάνομαι ποιο ασφαλής και με ποιο ολοκληρώνω προσπέραση πιο γρήγορα (με μεγάλη διαφορά). Ναι, ζυγίζει κάμποσο παραπάνω, αλλά έχει και σχεδόν τη διπλή ροπή! Στο ένα πατάς γκάζι και κάνει "ουυυ" μέχρι ν' ανεβάσει βασανιστικά αργά την ταχύτητά του. Το "κακόμοιρο" το χιλιαράκι (...των 200 Nm) απλά φεύγει. Όπως λέει και ο Sorath, ναι, δε βάζω φωτιές στην άσφαλτο. Σε καμία περίπτωση. Φωτιές δε βάζει όμως ούτε ένα παλιό, ασθματικό ατμοσφαιρικό 1.6 - 1.8. Κινούμαι όμως αξιοπρεπώς και με μεγαλύτερη ασφάλεια (μιλάω για ενεργητική πάντα, την παθητική την αφήνουμε γι άλλο νήμα). 3
froyd Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 29 λεπτά πριν, Haldol είπε Αυτό. Είχα το Polo του '08 το 1.4 (75ps - 125 Nm) στα 989 – 1165 κιλά. Το άλλαξα με το T-Roc 1.0 (115ps - 200 Nm) στα 1270 – 1530 κιλά. Μαντέψτε με ποιο αισθάνομαι ποιο ασφαλής και με ποιο ολοκληρώνω προσπέραση πιο γρήγορα (με μεγάλη διαφορά). Ναι, ζυγίζει κάμποσο παραπάνω, αλλά έχει και σχεδόν τη διπλή ροπή! Στο ένα πατάς γκάζι και κάνει "ουυυ" μέχρι ν' ανεβάσει βασανιστικά αργά την ταχύτητά του. Το "κακόμοιρο" το χιλιαράκι (...των 200 Nm) απλά φεύγει. Όπως λέει και ο Sorath, ναι, δε βάζω φωτιές στην άσφαλτο. Σε καμία περίπτωση. Φωτιές δε βάζει όμως ούτε ένα παλιό, ασθματικό ατμοσφαιρικό 1.6 - 1.8. Κινούμαι όμως αξιοπρεπώς και με μεγαλύτερη ασφάλεια (μιλάω για ενεργητική πάντα, την παθητική την αφήνουμε γι άλλο νήμα). Ειδικά για τα VW που είναι και βαριά αυτοκίνητα, η ροπή παίζει μεγάλο ρόλο σε μια προσπέραση. Το 0-50χλμ είναι για φιγουρατζήδες κάγκουρες δεκαοχτάχρονους, το 50-100χλμ είναι που σε νοιάζει στο δρόμο
cabdik Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) ναι αλλα κανεις λαθος συγκρισεις. ατμοσφαιρικος με τουρμπατο..! δεν ειπαμε να πας παλι σε ψοφιμι ατμοσφαιρικο..! αλλα θα ηθελα να συγκρινω το C3 Aircross με το Τ-Roc.., π.χ..!! το ενα 1,0 με 115, και το αλλο 1,2 με 110....!! ΥΓ φιλε Floyd τι μου θυμισες τωρα..! διαβαζαμε και συγκριναμε ωρες τις ρεπριζ (=επιταχυνσεις εν κινησει) για να δουμε ποιο παει καλυτερα. 80-120χλμ...! Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από cabdik
Haldol Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, cabdik είπε ναι αλλα κανεις λαθος συγκρισεις. ατμοσφαιρικος με τουρμπατο..! δεν ειπαμε να πας παλι σε ψοφιμι ατμοσφαιρικο..! αλλα θα ηθελα να συγκρινω το C3 Aircross με το Τ-Roc.., π.χ..!! το ενα 1,0 με 115, και το αλλο 1,2 με 110....!! Δε μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα σε διαφορετικά αυτοκίνητα. Παίζει ρόλο η μετάδοση (κιβώτιο, τροχοί), η αεροδυναμική, και άλλα τόσα. Όχι μόνο ο κινητήρας. 1
NT1G Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, cabdik είπε ... 2 η καταναλωση, αφου παμε σε μισο κυβισμο (περιπου), δεν μειωνεται αναλογα. ΟΧΙ αντιστοιχα (στο μισο δλδ), αλλα αναλογα...!! ... Ε δεν πάει έτσι δεν είναι γραμμικά τα πράματα.
cabdik Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, NT1G είπε Ε δεν πάει έτσι δεν είναι γραμμικά τα πράματα. το ιδιο λεμε......!! οχι αντιστοιχα, αλλα αναλογα...!! και επειδη εχω σταματησει να παιρνω και τις εργοστασιακες μετρησεις, ιδιαιτερως σοβαρα, παρα μονο σαν ενδειξη, πολυ θα ηθελα να μου πουν κατοχοι του ARONA/T-Roc με 1 λιτρο καυσιμο ποσα χλμ βγαζουν..! μιας και αναφεραμε καταναλωση. αυτο εννοω, οταν ρωταω για αναλογη μειωση σε καταναλωση. ναι δεν θα πεσει στο μισο, αλλα ποσο θα πεσει? ή μηπως δεν θα πεσει? αρα γιατι να παμε σε τετοιες λυσεις? η αλλη πλευρα που εθεσα, ειναι οτι..., και στην περιπτωση που υπαρχει μια μειωση και σε ρυπους και σε καταναλωση, θα εχει την αξιοπιστια το μοτερ, ωστε να προλαβεις να κανεις ....."αποσβεση"...? η στην 5ετια που ληγει η εγγυηση, θα αρχισουν τα προβληματα..? Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από cabdik
NT1G Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, cabdik είπε το ίδιο λέμε......!! όχι αντίστοιχα, αλλά ανάλογα...!! Και πάλι δεν είναι ούτε ανάλογα. Έχει να κάνει με την θερμική απόδοση. Δεν αλλάζει τόσο δραματικά ώστε να αλλάξουν τα υπόλοιπα πάρα πολύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα