Nickokin Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 18 λεπτά πριν, lofter είπε Γνωρίζεις για τι αύξηση μιλάμε; Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο άλλοι λένε για 5% άλλοι για 10% είναι συγκεχυμένα τα πράγματα πχ λένε ότι μια επιλογή που αν την πρόσθετες στο αμάξι πριν κόστιζε 300€ τώρα κοστίζει 350€ και ούτω καθεξής , κάτι επίσημο όπως προαναφέρθηκε δεν υπάρχει. 1
minus_gr Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Να κοιτάξεις αν η έκδοση με τα 115 έχει και άλλες διαφορές. πχ στο Ibiza που έχω η διαφορά 95-115 ήταν 500 ευρώ και εκτός από την ιπποδύναμη, είχε παραπάνω ροπή, 6η σχέση και δισκόφρενα πίσω Δεν ξέρω πόσο καίει ο 95άρης. Το δικό μου με μικτή χρήση 70% πόλη - 30% Κηφισό καίει μετά από 15.000km 6-6,5lt/100. Από trip computer αλλά και δικούς μου υπολογισμούς. Το turbo σε αυτά τα αμάξια δεν είναι κάτι τρομακτικό (αν αντέχει, αν ζορίζεται κτλ) Εγώ πιο επίφοβο για ζημιές θεωρώ το start-stop γιατί οι περισσότερες εταιρίες το βάζουν αλλά δεν βάζουν τις ειδικές μπαταρίες τύπου AMG. Το μόνο που χρειάζεται από μερίας σου είναι εκτός από την τήρηση των σέρβις 2 πράγματα: Αφήνεις πάντα το αμάξι να ολοκληρώσει το cold start όταν ξεκινάς. Γυρνάς το καντράν στην ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού. Μέχρι να εμφανίσει τιμή οδηγάς γραμμικά, ήρεμα και όχι πάνω από 2500 στροφές. Επίσης δεν ανεβωκατεβαίνεις από 1500-1900 όλη την ώρα. Όταν γυρνάς δεν αφήνει το αμάξι 2-3 λεπτά να "κρυώσει". 5 λεπτά πριν φτάσεις οδηγάς όπως όταν φεύγεις. Το ιδανικό θα ήταν να μπορείς για λίγο να πηγαίνεις μέχρι τις 3000στροφές και να το αφήνεις χωρίς γκάζι να πέσει στις 2500. 4-5 φορές. Αυτό θα κάνει το λάδι να κρυώσει. Υπάρχει η έννοια του στρωσίματος. Ότι και να λένε οι έμποροι. Στρώσιμο δεν είναι ΑΘήνα-Θεσ/κη με 5η και 100. Πρέπει να χρησιμοποιείς όλες τις ταχύτητες στα εύρη που σου επιτρέπουν ανά χιλιόμετρα. Και εκεί θα πρέπει να κρυώνεις το λάδι με μικρό διάστημα σταθερά στις 3000πχ στροφές και μετά να το αφήνεις μερικές φορές να πέσει στις 2500 χωρίς γκάζι. Βέβαια να πώ αν έχεις την επιλογή για επέκταση εγγύησης στην 4ετία κάντο.
Papakaliati Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Στις 19/4/2019 στις 6:52 ΠΜ, sezebo είπε Γεια σας, κοιταω το νεο t-cross απο wv. Βλεπω οτι η εκδοση με 115 αλογα εχει 6 ταχυτητες ενω η 95 αλογα εχει 5. Το ερωτημα μου ειναι αν τα 115 αλογα ειναι μονο για την 6τη ταχυτητα. Εγω θελω το αμαξι για μεσα στην πολη και δε θα βαλω ποτε 6τη ταχυτητα. Να παω για τα 95? ή τα 115 εχουν και αλλη οδικη συμπεριφορα περα της 6της? Δεν εχεις 95 αλογα μεχρι την 5η και μετα οταν πας 6 σου ΄ξεκλειδωνουνε΄ αλλα 20 αλογα... Εχει προφανως διαφορες σε ολες τις ταχυτητες. Η 6η ταχυτητα ειναι για οικονομια, οχι για αποδοσεις.
ritchie77 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Our 5-speed gearbox is positive and easy to use, with the top gear reducing engine revs and therefore improving fuel economy at higher speeds. Our 6-speed gearbox offers you smoother, quieter motorway driving with reduced fuel consumption and lower emissions, thanks to its extra sixth gear. And the closely matched gear ratios allow you to exploit all the power of the engine when you need it.
EmpYristis Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Σε ταξίδι τα 95 αλογα πιθανοτατα να καινε και παραπάνω, ιδιως από 110-130 και πανω. Η έλλειψη 6ης ταχύτητας μετράει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα