Προς το περιεχόμενο

Ντιρεκτίβα από ΕΕ για ανελκυστήρες και εγκατάσταση εσωτερικής πόρτας


skiabox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προφανώς μιλάς από προσωπική εμπειρία με τα τρελά που βλέπεις αλλά ποια ευθύνη όταν δε δίνουν κανένα χαρτί ; Γι αυτό πάω σε σωστό και με ενδιαφέρει και η bus 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

συγνωμη  για  το ασχετο,αλλα  ποιο  λαδι  ειχε πατωσει;αν εννοεις  της αντλιας ισως να σημαινει  οτι  ειναι και επικινδυνο αν χανει.....το  χαρτι  πρεπει  να το παιρνεις αν  κανεις συντηρηση γιατι κατοχυρωνεσαι καπως αν γινει  στραβη....

Επεξ/σία από 01jnr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kage είπε

%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%

Σχεδον μεταπολεμικα ασανσερ σε ολες τις κυριλες περιοχες ακομη και τρυπες ειχαν πορτες...πως διαολο εκαναν οικονομια σε ολες τις αλλες περιοχες για μια πορτα ειναι το προβλημα...

Οι οδηγιες απο ευρωπη δεν ειναι νομοι....Αλλα για το συγκεκριμενο θεμα εβγαλαν ΚΥΑ 28425/2008 

@Inuyasha για το συστημα απεγκλωβισμου απλα μια μπαταρια ups δεν ειναι?

Στο εξωτερικό(Αγγλια)  όλα τα παλιά κτήρια και τα παλιά ασανσέρ σαν αυτό που δίχνεις τα συντηρούν.  Έτσι ολόκληρη η πόλη έχει μια παλιά ομορφιά. 

Μια χαρά είναι η χειροκίνητη συρόμενη. Και όλο το παλιό ασανσέρ γενικά. Αν γίνεται συντήρηση δεν έχει πρόβλημα.  Κι είναι καλύτερη από την ρομποτική διπλουμενη inox.  Παιρνεις αέρα. Ούτε κινδυνευεις να κλειδώσει και να κολλήσεις μέσα. 

Είναι από το πράγματα που γινόταν σωστότερα στο παρελθόν. 

Επεξ/σία από Zerg13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, 01jnr είπε

συγνωμη  για  το ασχετο,αλλα  ποιο  λαδι  ειχε πατωσει;αν εννοεις  της αντλιας ισως να σημαινει  οτι  ειναι και επικινδυνο αν χανει.....

O κινητήρας πρέπει να είναι βυθισμένος σε ένα πολύ λεπτό ειδικό λάδι . Αυτό εξατμίζεται με τις θερμοκρασίες και τα χρόνια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
22 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

O κινητήρας πρέπει να είναι βυθισμένος σε ένα πολύ λεπτό ειδικό λάδι . Αυτό εξατμίζεται με τις θερμοκρασίες και τα χρόνια 

 Άρα μιλάμε για υδραυλικό, όταν ο ανελκυστήρας είναι στον τελευταίο όροφο το καζάνι μοιάζει σχεδόν αδειο μιας και έχει πρεσσαρει το περισσότερο λάδι στη μπουκάλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 ώρες πριν, kage είπε

%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%

Σχεδον μεταπολεμικα ασανσερ σε ολες τις κυριλες περιοχες ακομη και τρυπες ειχαν πορτες...πως διαολο εκαναν οικονομια σε ολες τις αλλες περιοχες για μια πορτα ειναι το προβλημα...

Οι οδηγιες απο ευρωπη δεν ειναι νομοι....Αλλα για το συγκεκριμενο θεμα εβγαλαν ΚΥΑ 28425/2008 

@Inuyasha για το συστημα απεγκλωβισμου απλα μια μπαταρια ups δεν ειναι?

Περίπου ναι αλλά αρκετά πιο περιπλοκο γιατί όταν μιλάμε για παλιό πίνακα και μηχανή θέλει πατέντες γιατί πρέπει να ανοίξει το φρένο και να δώσει κίνηση στον ανελκυστήρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι παλιά ιστορία αυτη.Η οδηγια δεν υποχρεωνει να μπει μονο εσωτερικη πορτα αλλα ουσιαστηκα να αλλαχθει ολο το ασανσερ.Πορτες εσω-εξω ραγες,μηχανισμος καμπινα ηλεκτρικα κλπ..κλπ.

Στη πολυκατοικια μας του 1983 5 οροφοι 4 διαμερισματα ο οροφος  μας εδωσαν προσφορα για 14.000 αν θυμαμαι καλα .Το παγωσαμε γιατι δεν υπαρχουν λεφτα και γιατι το ιδιο κανουν ολοι με παλια ασανσερ.Αν το επαναφερουν η βαζεις το χερι στη τσεπη η το κλειδωνει ο συντηρητης και αλοιμονο σε αυτους που μενουν στα ψηλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμείς σε πολυκατοικία του '81 έχουμε βάλει κανονικά και ας είναι μικρό το ασανσέρ

 

οπουδήποτε αλλού έχω δει το ίδιο μοντέλο ασανσερ δεν έχουν βάλει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xp-user είπε

Είναι παλιά ιστορία αυτη.Η οδηγια δεν υποχρεωνει να μπει μονο εσωτερικη πορτα αλλα ουσιαστηκα να αλλαχθει ολο το ασανσερ.Πορτες εσω-εξω ραγες,μηχανισμος καμπινα ηλεκτρικα κλπ..κλπ.

Στη πολυκατοικια μας του 1983 5 οροφοι 4 διαμερισματα ο οροφος  μας εδωσαν προσφορα για 14.000 αν θυμαμαι καλα .Το παγωσαμε γιατι δεν υπαρχουν λεφτα και γιατι το ιδιο κανουν ολοι με παλια ασανσερ.Αν το επαναφερουν η βαζεις το χερι στη τσεπη η το κλειδωνει ο συντηρητης και αλοιμονο σε αυτους που μενουν στα ψηλα.

Άμα χρειάζεται και ραγες είναι λογικό το ποσό (κατά 99%εχει στρογγυκες ραγες που δεν περνάνε έλεγχο γιατί η αρπαγή ασφαλείας δεν μπορεί να φρενάρει;

1 ώρα πριν, logistoulis είπε

εμείς σε πολυκατοικία του '81 έχουμε βάλει κανονικά και ας είναι μικρό το ασανσέρ

οπουδήποτε αλλού έχω δει το ίδιο μοντέλο ασανσερ δεν έχουν βάλει 

Τα τελευταία 3-4χρονια έγινε η τροποποίηση για της πόρτες και αφορά ασανσέρ με προεγκριση χωρητικότητάς κάτω τον 3ων ατόμων, αν όμως μπήκαν πόρτες και έγραψαν ότι υπάρχουν δεν μπορείτε να της βγάλετε πλέον

Επεξ/σία από Inuyasha
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 λεπτό πριν, logistoulis είπε

γιατί να τη βγάλουμε; καλώς υπάρχει, όντως είναι πιο ασφαλές 

Έχει κόσμο που για οποιοδήποτε λόγο δεν τους αρέσουν και μας ζαλίζουν να της βγάλουμε

είτε γιατί κάποιος τους είπε ότι πλέον δεν είναι παντού υποχρεωτικές η τους τρομάζουν ότι με της πόρτες θα πάθουν ασφυξία πιο γρήγορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Inuyasha είπε

Έχει κόσμο που για οποιοδήποτε λόγο δεν τους αρέσουν και μας ζαλίζουν να της βγάλουμε

είτε γιατί κάποιος τους είπε ότι πλέον δεν είναι παντού υποχρεωτικές η τους τρομάζουν ότι με της πόρτες θα πάθουν ασφυξία πιο γρήγορα

καλά η καθυστέρηση υπάρχει παντού και πάντα, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να συζητάμε για τα αυτονόητα, αλλιώς να αρχίσουμε μιλάμε για κατάργηση της ζώνης, κράνους κτλ.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η νομοθεσια που αφορα τους ανελκυστηρες ειναι το ΦΕΚ Β/2604/22.12.08  και προβλεπει διοικητικα προστιμα αρκετων χιλιαδων ευρω για οσους εχουν μη πιστοποημενους ανελκυστηρες.

Ο επιθεωρητης ανελκυστηρων ειναι αυτος που θα κρινει ποιες εργασιες θα πρεπει να γινουν για να πιστοποιηθει ενας ανελκυστηρας.

Αφου γινουν οι εργασιες αναβαθμισης γινεται μια τεχνικη εκθεση απο τον επιθεωρητη η οποια πηγαινει σε ενα φορεα πιστοποιησης.Στη συνεχεια το πιστοποιητικο μαζι με μια τεχνικη εκθεση του συντηρητη πηγαινουν στον Δημο,οπου γινεται η εγγραφη στο μητρωο ανελκυστηρων.

Ο περισσοτερος κοσμος νομιζει οτι για να παρει πιστοποιηση χρειαζεται να τοποθετησει μονο τα εσωτερικα πορτακια,.Υπαρχουν ομως και πολλα αλλα σε παλιους ανελκυστηρες οπως η αντικατασταση της τροχαλιας ελξης και παρεκκλισης,η καλυψη της τροχαλιας και των συρματοσχοινων,η αντικατασταση του ρυθμιστη ταχυτητας,η αντικατασταση του πινακα,η τοποθετηση ποδιας αντιβαρων,η τοποθετηση ανω και κατω τερματος διαδρμομης,η αντικατασταση της καλωδιωσης,η τοποθετηση ποδιας θαλαμους,η προσθηκη υποπλαισιου αρπαγης,η τοποθετηση ελαστικης επικαθησης θαλαμου και αντιβαρων,η αντικατασταση των κομβιοδοχων κτλ...Ολα τα ανταλλακτικα που τοποθετουντε θα πρεπει να εχουν σημανση CE.

Ανελκυστηρες που δεν ειναι πιστοποιημενοι θα πρεπει να σφραγιζοντε.Ειδικα ανελκυστηρες 25ετιας που δεν ειναι πιστοποημενοι στην ουσια ειναι κινουμενα φερετρα.

Αν γινει σε μια πολυκατοικια καποιο ατυχημα και ο ανελκυστηρας δεν ειναι πιστοποιημενος τοτε την ευθυνη συνηθως την εχει τοσο ο διαχειριστης και οι ιδιοκτητες οσο και ο συντηρητης.

 

 

Επεξ/σία από Ultimategr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...