LIGHT1NG Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 59 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Θα δώσει κάτι σε fps ή μπαα? Να σου πω την αλήθεια δεν το έχω παρατηρήσει γιατί όταν έκατσα και έκανα το oc το έκανα μαζί μπορείς να το δοκιμάσεις κιόλας
ilos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Όλα αυτά που έχουν γραφτεί είναι σωστά, αλλά στη πράξη το κάθε game συμπεριφέρεται διαφορετικά. Οι καλύτερες ρυθμίσεις πχ για μένα στο doom ήταν vsync off, gsync off και frame cap στα 75.Πάλι μηδέν tearing και κορυφή latency για 75ρι μόνιτορ. Στο witcher 3 χρειάζεται οπωσδήποτε να ενεργοποιήσεις vsync. Ακόμα και με gsync και με ότι νούμερο δοκιμάσις για framecap, θα έχεις mid screen tearing πολύ έντονο και ενοχλητικό. Στο monster hunter world και τα περισσότερα games ισχύουν τα παραπάνω (gsync,vsync,75 ή gsync,no vsync,72). Αλλά είναι τόσο ανεπαίσθητη η διαφορά τους στο gameplay, ακόμα και στο input latency που i dont even bother. Τις πιο πολλές φορές θα παίξω tbh χωρίς cap και gsync και απλά θα κάνω force το fixed refresh adaptive vsync από το profile του στο nvidia control panel, για να μη μου σπάει και τα νεύρα το monitor που χρειάζεται power cycle όποτε χάνει τον συγχρονισμό...😂 1
Acmilangr2 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, ilos είπε Οι καλύτερες ρυθμίσεις πχ για μένα στο doom ήταν vsync off, gsync off και frame cap στα 75.Πάλι μηδέν tearing και κορυφή latency για 75ρι μόνιτορ. Με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει κανένας συγχρονισμός οπότε θα υπάρχει 100% tearing. Ίσως απλά να μην το έβλεπε το μάτι σου. Αν δοκιμάσεις με έναν αναλογικό μοχλό (πχ του xbox one) και στρίβεις αργά την κάμερα θα το δείς.
ilos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 34 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει κανένας συγχρονισμός οπότε θα υπάρχει 100% tearing. Ίσως απλά να μην το έβλεπε το μάτι σου. Αν δοκιμάσεις με έναν αναλογικό μοχλό (πχ του xbox one) και στρίβεις αργά την κάμερα θα το δείς. Θεωρητικά υπάρχει tearing, αλλά πρακτικά αν βάλεις -100ms περίπου από κάτω από την μέτρηση του pixel clock σε αυτό το game στο rivatuner frame limiter δε φαίνεται πουθενά για κάποιο λόγο. Ή επειδή παραέχει smooth frametimes ή επειδή εμφανίζεται 1 φορά στα 2-3 λεπτά στο κάτω μέρος της οθόνης κλπ και μπορεί να μη το πάρεις χαμπάρι γιατί είναι τόσο fast paced. Πάντως αν ανοίξεις gsync υπάρχει ένα μικρό penalty στο input latency, για αυτό είπα ότι είναι καλύτερα vsync off αφού είναι δύσκολο να διακρίνεις tearing στο doom.
Acmilangr2 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, ilos είπε Θεωρητικά υπάρχει tearing, αλλά πρακτικά αν βάλεις -100ms περίπου από κάτω από την μέτρηση του pixel clock σε αυτό το game στο rivatuner frame limiter δε φαίνεται πουθενά για κάποιο λόγο. Ή επειδή παραέχει smooth frametimes ή επειδή εμφανίζεται 1 φορά στα 2-3 λεπτά στο κάτω μέρος της οθόνης κλπ και μπορεί να μη το πάρεις χαμπάρι γιατί είναι τόσο fast paced. Πάντως αν ανοίξεις gsync υπάρχει ένα μικρό penalty στο input latency, για αυτό είπα ότι είναι καλύτερα vsync off αφού είναι δύσκολο να διακρίνεις tearing στο doom. Γενικά όσο περισσότερα frames τόσο λιγότερο φαίνεται το φαινόμενο
ilos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε Γενικά όσο περισσότερα frames τόσο λιγότερο φαίνεται το φαινόμενο Ναι σε 144ρια και πάνω αν έχεις πάντα ψηλά frames το tearing δεν είναι τόσο θέμα tbh.
Ryzenlake Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, ilos είπε Ναι σε 144ρια και πάνω αν έχεις πάντα ψηλά frames το tearing δεν είναι τόσο θέμα tbh. Αυτό ήθελα να πω τόση ώρα αλλά λέω, παίζει εγω να είμαι τυφλός. Όταν πήρα το 144αρι monitor πριν κάνα 2 χρονια δεν ξαναείδα tearing. Ούτε που ασχολήθηκα με vsync freesync κλπα features του monitor. Ειδικά pubg που σε 60αρι τυφλωνοσουν από το tearing με το 144αρι τίποτα. 1
ilos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, Ryzenlake είπε Αυτό ήθελα να πω τόση ώρα αλλά λέω, παίζει εγω να είμαι τυφλός. Όταν πήρα το 144αρι monitor πριν κάνα 2 χρονια δεν ξαναείδα tearing. Ούτε που ασχολήθηκα με vsync freesync κλπα features του monitor. Ειδικά pubg που σε 60αρι τυφλωνοσουν από το tearing με το 144αρι τίποτα. Θα το δεις μόνο αν πέφτεις στα 30ρια ή βγάζεις 300+ fps.😂
leros2004 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Έτσι ειναι, Pubg με 144αρη monitor ούτε εγώ βλέπω tearing και φυσικά είναι όλα κλειστά (Freesync, vsync...)
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) “AMD Radeon(TM) Graphics” faster than GeForce RTX 2080 Ti Άντε βγάλτε 2080Ti contender επιτέλους να βγει το Ampere να γίνει η μάχη του Σκρα. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2020 από Psycho_Warhead
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Έφαγε ήττα σε VR η 2080Ti που η NV είναι αρκετά μπροστά γενικά..Καταλαβαίνεις σε κάνα Forza Horizon 4 τι θα γίνει..
ROG-X Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Εφυγε ο Ινδος και θα δει ασπρη μερα η AMD. 😂 Ποτε μου δεν τον χώνεψα...
Arkin Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Αν υπαρξει ανταγωνισμος και στο high end θα δουμε και εκει σωστες τιμες. Αν ειχαμε μια 5900XT σημερα θα κοντραρονταν μαζι με την 2080ti στα 700-800 ευρω το πολυ. Τα 1200 που κοστιζει δεν συναδουν σε καμια περιπτωση με το performance που δινει σε συγκριση με τις αλλες καρτες που κυκλοφορουν. Να ελπιζετε να δουμε μια πολυ καλη σειρα απο RDNA 2 απο low μεχρι το high end ωστε να επωφεληθεί ο καταναλωτης στο επακρο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα