Προς το περιεχόμενο

AMD RX 5000 Series (RDNA/Navi)


billeiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Giannis_kan είπε

Ποια κάρτα γραφικών έχεις εσύ αν επιτρέπεται υλοποίηση δλδ μπας και προβώ κ εγώ σε αγορά λίγο πιο safe τουλάχιστον να έχω στο μυαλό μου ότι κ κάποιοι είναι οκ. 

Sapphire Nitro 5700xt με περασμενο το bios τις limited που δινει παραπανω την μνημη σε Msi x570  με cpu  3700x  και μνημες στα 3800 (16-16-16-trfc 290 ) και η καρτα παιζει χωρις κανενα προβλημα και χωρις να κλεισω οτιδηποτε σε broswer κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η 5600xt ειναι καρτα η οποια βγηκε αυτο ή τον προηγουμενο μηνα αν δεν κανω λαθος στην αγορα.

5700/xt ειναι καρτες που εχουν βγει απο τον Αυγουστο.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, andreas84gr είπε

Το 90% των παιχνιδιών που βγαίνουν για τις κονσόλες παλιές κ νεες είναι multiplatform. Το υπόλοιπο είναι αποκλειστικά παιχνίδια. Στην περίπτωση της sony πλέον. Οπότε με αυτό που λες όποιος έχει Nvidia κάρτα ή πρόκειται να πάρει στο μέλλον με την νέα rtx 3000 σειρά θα έχει σοβαρό θέμα μιας κ τα παιχνίδια θα γράφονται στις rt Navi 2. Αυτό λες πρακτικά. Να βάλει λουκέτο από τώρα η Nvidia δλδ. Τι να πω τώρα... άφωνος...

Μια παρατήρηση ακόμα. Αν οι νέες κονσόλες και το Navi 2 των pc γενικά, δεν έχουν καποια αντίστοιχη τεχνολογία σαν το DLSS δεν πρόκειται ποτέ να δεις παιχνίδι Ray tracing που να παίζετε.. Ακόμα και με τους dedicated rt cores της RTX σειρας το Ray tracing είναι τρομακτικά βαρύ. Εκεί σώζει την κατάσταση το DLSS. 

  1. Η αρχιτεκτονική RT είναι διαφορετική στις NAVI 2 από ότι στις Turing.
  2. Στα παιχνίδια που θα έχουν RayTracing για τις κονσόλες θα είναι γραμμένα για NAVI 2
  3. Αυτά τα παιχνίδια δεν θα έχουν DLSS που τρέχει μόνο στις NVIDIA.

Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε ότι οι RTX2060 Super δεν θα αποδίδει το ίδιο όπως σε παιχνίδια που έχουν γραφτεί για τις Turing. Άρα το να προτείνεις την RTX2060 Super επειδή θα βγουν παιχνίδια με RayTracing για τις κονσόλες , συγκρίνοντας τις επιδόσεις της κάρτας στα σημερινά παιχνίδια με RayTracing, είναι λάθος.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Στα παιχνίδια που θα έχουν RayTracing για τις κονσόλες θα είναι γραμμένα για DXR

 

fixed. Το DXR api είναι hardware agnostic, δε το ενδιαφέρει σε τι θα "τρέχει" από πίσω είτε είναι παραδοσιακά shader units ή RT cores ή ότι άλλο βγάλουν στη πορεία. Τώρα για το αν τα RT cores της nvidia θα κάνουν πιο γρήγορα ή πιο αργά τα calculations από την μελλοντική λύση της amd, αναμένουμε τα πρώτα DXR ports. RTX πχ τρέχει και στις pascal με 4-5 fps.😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, ilos είπε

fixed. Το DXR api είναι hardware agnostic, δε το ενδιαφέρει σε τι θα "τρέχει" από πίσω είτε είναι παραδοσιακά shader units ή RT cores ή ότι άλλο βγάλουν στη πορεία. Τώρα για το αν τα RT cores της nvidia θα κάνουν πιο γρήγορα ή πιο αργά τα calculations από την μελλοντική λύση της amd, αναμένουμε τα πρώτα DXR ports. RTX πχ τρέχει και στις pascal με 4-5 fps.😁

Δεν μίλησα για api αλλά για αρχιτεκτονική, άλλο να είναι γραμμένο για NAVI 2 και άλλο πράγμα το DXR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Χαίρω πολύ..Καραμούφα το ''leak''.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Δεν μίλησα για api αλλά για αρχιτεκτονική, άλλο να είναι γραμμένο για NAVI 2 και άλλο πράγμα το DXR.

Μα αυτό σου λέω δε θα έχουν low level κώδικα ειδικά ραμμένο για RDNA2 ή θα είναι σε κάποιο propiertary api όπως είναι το RTX. Το αν θα τρέχουν πιο γρήγορα τα DXR ports σε RDNA2 δε μπορούμε να το γνωρίζουμε από τώρα, και τέλος δε θα ανταγωνίζονται τότε τα Turing αλλά τα Amperre.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Δεν αμφισβητώ το εύλογο της ένστασης του άρθρου, αλλά το να αντικρούεις εικασίες με εικασίες, ε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ilos είπε

Μα αυτό σου λέω δε θα έχουν low level κώδικα ειδικά ραμμένο για RDNA2 ή θα είναι σε κάποιο propiertary api όπως είναι το RTX. Το αν θα τρέχουν πιο γρήγορα τα DXR ports σε RDNA2 δε μπορούμε να το γνωρίζουμε από τώρα, και τέλος δε θα ανταγωνίζονται τότε τα Turing αλλά τα Amperre.

Χλωμό να πιάσει η AMD σε RT performance την NVIDIA και το DirectML το κόβω να είναι πολύ πίσω από το DLSS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, ilos είπε

Μα αυτό σου λέω δε θα έχουν low level κώδικα ειδικά ραμμένο για RDNA2 ή θα είναι σε κάποιο propiertary api όπως είναι το RTX. Το αν θα τρέχουν πιο γρήγορα τα DXR ports σε RDNA2 δε μπορούμε να το γνωρίζουμε από τώρα, και τέλος δε θα ανταγωνίζονται τότε τα Turing αλλά τα Amperre.

 

Προφανώς και θα είναι γραμμένα για RDNA 2 που θα έχουν οι κονσόλες, το αν χρησιμοποιούν σαν api το DXR δεν αναιρεί ότι όλοι θα γράφουν για RDNA 2 για να αξιοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερο την αρχιτεκτονική για RT στις κονσόλες.

Ναι θα τρέχει σε όλες τις κάρτες λόγο του DXR αλλά θα είναι optimized για RDNA 2.

Οι Amber δεν με ενδιαφέρει εδώ γιατί ο φίλος πρότεινε την 2060 Super (Turing) για να παίζει παιχνίδια με RayTracing που θα βγουν για τις κονσόλες.

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...