Προς το περιεχόμενο

AMD RX 5000 Series (RDNA/Navi)


billeiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Πρόβλημα του παιχνιδιού κυρίως που δεν είναι optimized για Navi. Σε όλα τα Games που θέλουν πολύ VRAM το ίδιο γίνεται. π.χ στο Call of Duty MW Warzone / στο καινούριο Black ops, κτλπ.

Εδώ έχει μερικά guidelines για τους game developers αλλά αμφιβάλλω αν τα κοιτάζουν.

With that in mind, εγώ σκέφτομαι να μην δοκιμάσω καν τους 20.10.1 - είμαι σίγουρος ότι θα έχουν ακόμα προβλήματα.

Το παιχνιδι τρέχει άψογα και στις 7 ώρες που ειχα με προηγούμενους drivers δεν μου το έκανε ποτέ. Με τους 20.10.1 στις 6 ώρες που έχω παίξει το έκανε 7 8 φορές. Μετά την δεύτερη τσέκαρα και την VRAM και είδα ότι μόλις πέρναγε τα 7990 έκανε το reload. Αν βγει νέος driver θα το τσεκάρω πάλι αλλιώς στα bosses θα βάζω high textures που maxarei στα 7100 και τέλος. Πέρα από αυτό οι drivers τρέχουν πολύ καλά έχω profile 2000 με 1.10 voltage σε reference με 40% fans και μετά από ώρα παίζει σταθερά στους 82 84 βαθμούς core και 95 100 junction. Το freesync επίσης δουλεύει άψογα σε σημεία πέφτω και στα 65fps και πάει μέχρι 95 αλλά σε κάθε περίπτωση η κίνηση είναι βούτυρο. Έβαλα το texture filtering στο performance στο control panel θα το ξανά τσεκάρω σε επόμενα session. Το θέμα στο παιχνίδι με το reload των textures το διάβασα και για μια 970 όταν βγήκε σε full hd ανάλυση όταν την maxare έκανε reload. Εδώ είμαι σε 3440x1440 οπότε και τα 8 είναι οριακά όπως φαίνεται. Σε 4k βλέπω να περνάει τα 10gb VRAM μετά από ώρα. Αντε να έρθουν τα 16gb VRAM των rdna 2 να μην ξανά έχουμε τέτοια θέματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, Arkin said:

 Αντε να έρθουν τα 16gb VRAM των rdna 2 να μην ξανά έχουμε τέτοια θέματα. 

Συμφωνώ, πιθανόν να τρώνε οι drivers για κάποιο λόγο παραπάνω VRAM ή απλά να ήταν κοντά στα όρια και τώρα το περνάνε π.χ λόγω διαφορετικού σημείου που παίζεις (δεν το ξέρω το game οπότε δεν ξέρω τι φορτώνει η όχι). Μια διαφορά είναι ότι αν είναι DirectX 11 Game το memory management γίνεται αυτόματα και με λίγο ψάξιμο που έκανα λέει όταν γεμίζει χρησιμοποιεί την κανονική RAM δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αλλά λογικά γιαυτό μετά αφού σβήσει ότι δεν χρειάζεται συνεχίζει κανονικά όπως έγραψες

Quote

Αυτό να συμβεί 1 2 φορές στη μία ώρα παιχνιδιού

Ενώ σε DirectX 12 game όπως το Warzone όταν γεμίσει μετά συνεχίζει να κολλάει συνέχεια μέχρι να κλείσει το game, υποθέτω γιατί δεν έχουν κάνει καλό optimize.

Επεξ/σία από Luciddream
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Συμφωνώ, πιθανόν να τρώνε οι drivers για κάποιο λόγο παραπάνω VRAM ή απλά να ήταν κοντά στα όρια και τώρα το περνάνε π.χ λόγω διαφορετικού σημείου που παίζεις (δεν το ξέρω το game οπότε δεν ξέρω τι φορτώνει η όχι). Μια διαφορά είναι ότι αν είναι DirectX 11 Game το memory management γίνεται αυτόματα και με λίγο ψάξιμο που έκανα λέει όταν γεμίζει χρησιμοποιεί την κανονική RAM δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αλλά λογικά γιαυτό μετά αφού σβήσει ότι δεν χρειάζεται συνεχίζει κανονικά όπως έγραψες

Ενώ σε DirectX 12 game όπως το Warzone όταν γεμίσει μετά συνεχίζει να κολλάει συνέχεια μέχρι να κλείσει το game, υποθέτω γιατί δεν έχουν κάνει καλό optimize.

Το παιχνιδι ειναι dx11 και όντως πρέπει να γεμίζει τη ram μόλις γεμίσει τη VRAM και συνεχίζει κανονικά το παιχνιδι ακριβώς από το σημείο που ήμουν δεν χάνω ούτε δευτερόλεπτο από τη μάχη. Το reload το κάνει και σε σημεία που πριν δεν το έκανε με άλλους drivers λογικά κάτι θα άλλαξαν στους τελευταίους. Ενώ ξεκινάει με 4gb το παιχνίδι γεμίζει γρήγορα πάνω από τα 7gb στα ultra textures. Όταν ήταν στα 7940 έπαιζε νεράκι για αρκετη ώρα. Μόλις πέρασε τα 7990 έκανε reload και έπεσε πάλι στα 6gb VRAM μετά το reload. Σε dx12 νομίζω πχ re2 ότι μπορεί να βλέπεις και 13gb VRAM usage που είναι fake αλλά το παιχνίδι συνεχίζει κανονικά χωρίς θέματα. Το Warzone έχει θέματα optimization δεν συμβαίνει το ίδιο και με Nvidia αν γεμίσει η VRAM? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Arkin said:

Το Warzone έχει θέματα optimization δεν συμβαίνει το ίδιο και με Nvidia αν γεμίσει η VRAM? 

yeap, το ίδιο και με το Shadow Warrior 2. Απλα θεωρητικά σε DX12 έχουν πιο πολύ έλεγχο οι devs, εδώ παρόμοια tips απο Nvidia. Lazy devs 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Luciddream είπε

yeap, το ίδιο και με το Shadow Warrior 2. Απλα θεωρητικά σε DX12 έχουν πιο πολύ έλεγχο οι devs, εδώ παρόμοια tips απο Nvidia. Lazy devs 😛

Εδω βίντεο που είχα ανεβάσει πριν καιρό η VRAM δεν πάει πάνω από 5gb οπότε κάτι άλλαξαν στους τελευταίους σίγουρα. Δεν είναι σίγουρα πάντως θέμα navi με το link που έβαλες έχουν το ίδιο πρόβλημα και με 1080ti με 11gb VRAM. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Arkin said:

Εδω βίντεο που είχα ανεβάσει πριν καιρό η VRAM δεν πάει πάνω από 5gb οπότε κάτι άλλαξαν στους τελευταίους σίγουρα.

Εγώ νομίζω οι τελευταίοι που δουλευουν σωστά με Navi είναι οι 20.9.1 - όποιος βάζει πιο καινούριους παίζει με την τύχη του 😛 Και μέχρι να πάρουν μπρος απτην AMD και να το καταλάβουν θα πάρει κανα 3μηνο

edit: Πάω να δοκιμάσω τους 20.10.1 και επανέρχομαι

Επεξ/σία από Luciddream
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Εγώ νομίζω οι τελευταίοι που δουλευουν σωστά με Navi είναι οι 20.9.1 - όποιος βάζει πιο καινούριους παίζει με την τύχη του 😛 Και μέχρι να πάρουν μπρος απτην AMD και να το καταλάβουν θα πάρει κανα 3μηνο

edit: Πάω να δοκιμάσω τους 20.10.1 και επανέρχομαι

Οι 20.9.1 είναι νομίζω οι τελευταίοι whql? Για τους 20.10.1 κάποιο leak σε συγκεκριμένα textures θα συμβαίνει και εκτοξεύετε η χρήση vram. Μικρό το κακό όπως ανέφερα και το έκανα report μέσω του amd bug report. Στο watch dogs 1 δεν συμβαίνει αυτό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Arkin said:

Οι 20.9.1 είναι νομίζω οι τελευταίοι whql? Για τους 20.10.1 κάποιο leak σε συγκεκριμένα textures θα συμβαίνει και εκτοξεύετε η χρήση vram. Μικρό το κακό όπως ανέφερα και το έκανα report μέσω του amd bug report. Στο watch dogs 1 δεν συμβαίνει αυτό. 

Τελικά μια χαρά παίζει ο 20.10.1 - πρόσθεσα και κανα δυο benchmarks στο άλλο τοπικ... άρα μόνο ο 20.9.2 ήταν πολύ προβληματικός νομίζω. Δεν έχω το Shadow Warrior βέβαια για να δοκιμάσω και εγώ. Ναι οι 20.9.1 είναι WHQL

Επεξ/σία από Luciddream
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Luciddream είπε

Τελικά μια χαρά παίζει ο 20.10.1 - πρόσθεσα και κανα δυο benchmarks στο άλλο τοπικ... άρα μόνο ο 20.9.2 ήταν πολύ προβληματικός νομίζω. Δεν έχω το Shadow Warrior βέβαια για να δοκιμάσω και εγώ. Ναι οι 20.9.1 είναι WHQL

Με τον 20.9.2 επίσης δεν συνάντησα κάποιο θέμα τι θέματα είχες με αυτόν? Τα νούμερα ανέβηκαν με τον 20.10.1 και γενικώς βλέπω ότι ακόμα περνει δύναμη η 5700xt. Με τις rdna 2 θα έχουμε και νέο driver release οπότε ευελπιστώ να εξαλείψουν το leak της vram στο συγκεκριμένο παιχνίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Arkin said:

Με τον 20.9.2 επίσης δεν συνάντησα κάποιο θέμα τι θέματα είχες με αυτόν?

Εγώ είχα θέμα στο Monster Hunter που κόλλαγε και παρατήρησα ότι έχουν και άλλοι με διάφορα Games.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Εγώ είχα θέμα στο Monster Hunter που κόλλαγε και παρατήρησα ότι έχουν και άλλοι με διάφορα Games.

Δεν ειχε σιγουρα το θεμα με το leak στα textures στο SW η 20.9.2. Οταν λες οτι σε κολλαγε κρασαρε ο driver τελειως ξαφνικα οταν επαιζες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Arkin said:

Δεν ειχε σιγουρα το θεμα με το leak στα textures στο SW η 20.9.2. Οταν λες οτι σε κολλαγε κρασαρε ο driver τελειως ξαφνικα οταν επαιζες? 

Όχι απλά freezare για 1-2 seconds κάθε λίγο και λιγάκι όπως λένε και οι άλλοι και στο MHW και στο AC: Odyssey :P και τα νούμερα στο TimeSpy ήταν χαμηλά, δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς πόσο πιο κάτω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Luciddream είπε

Όχι απλά freezare για 1-2 seconds κάθε λίγο και λιγάκι όπως λένε και οι άλλοι και στο MHW και στο AC: Odyssey :P και τα νούμερα στο TimeSpy ήταν χαμηλά, δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς πόσο πιο κάτω

Μηπως ηταν παλι θεμα textures να γεμιζε η vram η καμια σχεση? Το odyssey αν δεν υπηρχε το DXVK οταν το επαιξα μεσα στις πολεις ηταν stutterfest. Τα ιδια με το origins. Με το DXVK εστρωσε τελειως το παιχνιδι απο τo overhead. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Arkin said:

Μηπως ηταν παλι θεμα textures να γεμιζε η vram η καμια σχεση? Το odyssey αν δεν υπηρχε το DXVK οταν το επαιξα μεσα στις πολεις ηταν stutterfest. Τα ιδια με το origins. Με το DXVK εστρωσε τελειως το παιχνιδι απο τo overhead. 

Μπορεί αλλά δεν το κοίταξα αν και είχα ανοιχτό το Afterburner, με το που είδα ότι είναι γνωστό θέμα πήγα για uninstall 😛 Το Odyssey δεν το έχω ακόμα το Origins δεν θυμάμαι να είχα κάποιο πρόβλημα, αν και δεν έχω παίξει πολύ με την 5700XT. Πρέπει να αρχίσω να παίρνω πιο πολλά Games όταν είναι σε προσφορά για να έχω να κάνω comparisons

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Μπορεί αλλά δεν το κοίταξα αν και είχα ανοιχτό το Afterburner, με το που είδα ότι είναι γνωστό θέμα πήγα για uninstall 😛 Το Odyssey δεν το έχω ακόμα το Origins δεν θυμάμαι να είχα κάποιο πρόβλημα, αν και δεν έχω παίξει πολύ με την 5700XT. Πρέπει να αρχίσω να παίρνω πιο πολλά Games όταν είναι σε προσφορά για να έχω να κάνω comparisons

Το Origins το ειχα τελειωσει οταν βγηκε τελος 2070 με την 1070ti. Παντου ηταν κομπλε με την καρτα να δουλευει σωστα. Το ξανα εβαλα να το δοκιμασω με την 5700xt και μεσα στην Αλεξανδρεια/Μεμφις η καρτα δουλευε πολυ λιγο και υπηρχε αρκετο stuttering. Τα ιδια και με το odyssey σε σημεια με πολλα NPC. Το ελυσα με το DXVK που ειναι vulkan layer πανω απο DX11. 

Εδω στο Mεμφις με DX11

 

Και εδω στο ακριβως ιδιο σημειο με DXVK η διαφορα τεραστια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...