Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

DπeliveredPickedOrigin leavingDestination arrived

Παραγγειλα κάτι φισάκια DC για λεντοταινίες από AliExpress αξίας κάτω του 1€ και τα έστειλαν με τρένο στο Βέλγιο και απο εκεί θα έρθουν στην Ελλάδα μάλλον προς τα Χριστούγεννα. 

                                  Your parcel has arrived in the country of destination.

UGxxxxxxxxBE

Destination
Greece
Origin
China
  1. arrive in Liege,Estimated time of arrival at port:No data

    2020-10-30 14:51:00

  2. -Liege-Linehaul Arrival

    2020-10-30 14:51:00

  3. arrive in Mala,Estimated time of arrival at port:30 Oct./31 Oct.

    2020-10-27 18:45:00

  4. arrive in Brest,Estimated time of arrival at port:27 Oct./28 Oct.

    2020-10-23 03:53:00

  5. in Dostyk,Estimated time of arrival at port:27 Oct./28 Oct.,Reasons for delay:currently the train has finished reloading,and is waiting for departure

    2020-10-17 12:00:00

  6. arrive in Shankou,Estimated time of arrival at port:27 Oct./28 Oct.

    2020-10-15 08:07:00

  7. depart from Wulumuqi,Estimated time of arrival at port:27 Oct./28 Oct.

    2020-10-14 16:28:00

  8. depart from Lanzhou,Estimated time of arrival at port:27 Oct./28 Oct.

    2020-10-13 06:40:00

  9. depart from Sanmenxia,Estimated time of arrival at port:27 Oct./28 Oct.

    2020-10-12 12:44:00

  10. -Zhengzhou-Hand over to airline

    2020-09-28 18:30:00

  11. Received by line-haul

    2020-09-25 10:05:18

  12. Outbound in sorting center

    2020-09-24 14:07:23

  13. Inbound in sorting center

    2020-09-24 05:21:53

  14. Accepted by carrier

    2020-09-22 18:25:25

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση 4/7/2019, 08:53:18 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 4/7/2019, 08:52:14

αύριο κατά τις 11 και τέταρτο

Ναι, είναι γεγονός η απαράδεκτή αλλαγή πολιτικής των χρεωκοπημένων ΕΛΤΑ για την άντληση εσόδων με τη μέθοδο της, επίσης, απαράδεκτης αναπροσαρμογής του τιμολογίου τους, με τη χρέωση τέλους 15€ και στα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα σας σε αγορά laptop china warehaouse με eu priority line μου απάντησαν με αυτό το  μήνυμα. 

"Dear Banggood customer,

We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.

We regret to inform you that the item in Overseas warehouse can't be shipped with the shipping method you chose due to some specific restrictions of the logistics carrier.

In order to provide a better service to you, we could help you:

 

-Change: Change the warehouse into HK Warehouse. 

Regarding the delivery time of shipping methods , you could check it by going to "Help Center" - "Shipping" - "Shipping methods".  

Here is the reference link : 

 

-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.

 Please note that you are responsible for all import taxes and duties that may be charged when your parcel passes through Customs if you have not bought the tariff insurance. 

You can check more details about our tariff insurance as below link:https://www.banggood.com/Search_hl69_at650

We would appreciate if you could reply us in the next 7 days.

Please note that we will cancel your order and arrange the full refund if there is no response after 7 days.

Look forward to your reply. Thank you for your understanding in advance.

Best regards, Banggood Team""

 

Θα έχω θέμα με το τελωνείο?

 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, cecond είπε

Καλημέρα σας σε αγορά laptop china warehaouse με eu priority line μου απάντησαν με αυτό το  μήνυμα. 

"Dear Banggood customer,

We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.

We regret to inform you that the item in Overseas warehouse can't be shipped with the shipping method you chose due to some specific restrictions of the logistics carrier.

In order to provide a better service to you, we could help you:

-Change: Change the warehouse into HK Warehouse. 

Regarding the delivery time of shipping methods , you could check it by going to "Help Center" - "Shipping" - "Shipping methods".  

Here is the reference link : 

-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.

 Please note that you are responsible for all import taxes and duties that may be charged when your parcel passes through Customs if you have not bought the tariff insurance. 

You can check more details about our tariff insurance as below link:https://www.banggood.com/Search_hl69_at650

We would appreciate if you could reply us in the next 7 days.

Please note that we will cancel your order and arrange the full refund if there is no response after 7 days.

Look forward to your reply. Thank you for your understanding in advance.

Best regards, Banggood Team""

Θα έχω θέμα με το τελωνείο?

Εγώ από αυτό καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο δεν μπόρεσαν να το στείλουν με κάποια priority μέθοδο και σου δίνουν την επιλογή εντός 7 ημερών να ακυρώσεις την παραγγελία και να σου κάνουν refund. Εγώ, εφόσον δεν με καλύπτει η μέθοδος αποστολής από το τελωνείο, θα ακυρωνα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από amazon.de αν επιλέξω expedited delivery από ποιόν θα παραλάβω; Με standard delivery μου έχουν παραδώσει από ΕΛΤΑ/UPS(γενική) χωρίς να ξέρω σε ποιον θα τύχει κάθε φορά. Επίσης θα έρθει στο χρονικό διάστημα που ορίζουν;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, dompred είπε

Από amazon.de αν επιλέξω expedited delivery από ποιόν θα παραλάβω; Με standard delivery μου έχουν παραδώσει από ΕΛΤΑ/UPS(γενική) χωρίς να ξέρω σε ποιον θα τύχει κάθε φορά. Επίσης θα έρθει στο χρονικό διάστημα που ορίζουν;

Δεν μπορείς να ξέρεις σίγουρα, μπορεί να το στείλουν με DHL Express ή UPS Express. Αν είσαι από επαρχία, το αναλαμβάνει μια από τις δικές μας Courier μόλις φτάσει Αθήνα.

Νομίζω η DHL συνεργάζεται με την Speedex και η UPS με την Γενική Ταχυδρομική.

Με Expedited παραλαμβάνεις κατά 99% εντός των ορίων που δίνουν.

Επεξ/σία από LaMereda
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

Έκανα  μια παραγγελία από banggood με priority direct mail. Στις μέχρι τώρα παραγγελίες όταν η παραγγελία γύριζε σε shipped λάμβανα άμεσα ένα tracking που ήταν post NL ή στις πιο πρόσφατες post LU. Στην τελευταία παραγγελία μου όμως έλαβα ένα tracking με 8 νούμερα. Μίλησα με την "υποστήριξη" τους για να ρωτήσω με ποια εταιρία έχει σταλεί και μου είπαν ότι έτσι γίνεται πάντα και ότι, αν και γράφει sterrilized and shipped, δεν έχει φύγει από την αποθήκη τους. Όταν φύγει πραγματικά θα έρθει το κανονικό tracking. 

 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο; Ξέρουμε αν άλλαξε κάτι;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε ιδέα άμα η νέα καραντίνα καθυστερεί εκ νέου τις διαδικασίες των ΕΛΤΑ;

Μέχρι πρόσφατα είχα συνηθίσει να λαμβάνω δέματα, κυρίως από Αγγλία αλλά γενικά όλα εντός Ευρώπης, στις τρεις εβδομάδες από τη μέρα της αποστολής, τώρα παρατηρώ πάλι αύξηση στο διάστημα παραλαβής, σε 1-2 που περιμένω έχει φτάσει μήνας από την αποστολή κι ακόμη τίποτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Random User είπε

Έχουμε ιδέα άμα η νέα καραντίνα καθυστερεί εκ νέου τις διαδικασίες των ΕΛΤΑ;

Μέχρι πρόσφατα είχα συνηθίσει να λαμβάνω δέματα, κυρίως από Αγγλία αλλά γενικά όλα εντός Ευρώπης, στις τρεις εβδομάδες από τη μέρα της αποστολής, τώρα παρατηρώ πάλι αύξηση στο διάστημα παραλαβής, σε 1-2 που περιμένω έχει φτάσει μήνας από την αποστολή κι ακόμη τίποτα.

Έχω το ίδιο πρόβλημα με πακέτο που παραδόθηκε στην Royal Mail 14/10 και μέχρι και σήμερα δεν έχω παραλάβει!

Για να σου πω την αλήθεια πίστευα πως έχει χαθεί γιατί δεν μου έτυχε να καθυστερήσει ποτέ τόσο πολύ η Royal Mail αλλά για να έχεις και εσύ τέτοιο πρόβλημα πάει να πει ότι υπάρχει θέμα γενικώς.

Το δικό σου πότε εστάλη και με ποια εταιρία;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, LaMereda είπε

Έχω το ίδιο πρόβλημα με πακέτο που παραδόθηκε στην Royal Mail 14/10 και μέχρι και σήμερα δεν έχω παραλάβει!

Για να σου πω την αλήθεια πίστευα πως έχει χαθεί γιατί δεν μου έτυχε να καθυστερήσει ποτέ τόσο πολύ η Royal Mail αλλά για να έχεις και εσύ τέτοιο πρόβλημα πάει να πει ότι υπάρχει θέμα γενικώς.

Το δικό σου πότε εστάλη και με ποια εταιρία;

Συνήθως από Bookdepository, κάποια από Ebay κι ένα περιοδικό που μου στείλανε στις 9/10 κι ακόμη περιμένω. Όλα untrackable δυστυχώς, απλό ταχυδρομείο.

 

Δε νομίζω ότι είναι θέμα της Royal Mail, αυτοί μπορεί να το βάζουν στο αεροπλάνο για Ελλάδα στην ώρα τους, από τη στιγμή που ο σάκος ακουμπήσει ελληνικό έδαφος φαντάζομαι πως αναλαμβάνουν τα ΕΛΤΑ. Υποθέτω πως το πρόβλημα είναι ίδιο με αυτό που αναφέρεται για δέματα από Κίνα κλπ, ότι παραμένουν τα πακέτα στους σάκους τους μεεεεχρι να ανοιχτούν, μεεεεχρι να τους κάνουν διαλογή και να συνεχιστεί το ταξίδι τους. Για αποστολή από bookdepository που έφυγε σε δύο κομμάτια στις 7 κι 8 Οκτωβρίου μου ήρθε ειδοποιητήριο Παρασκευή 30 Οκτωβρίου, τώρα αποστολές 15, 17 και 19 Οκτωβρίου δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη. Ίσως ένα μικρό καπέλο ήταν κι η 28η, ίσως να είναι κι η επερχόμενη 17η Νοεμβρίου, δε ξέρω.

Απλά ελπίζω σιγά σιγά να εμφανίζονται, τουλάχιστον να ξέρω κιόλας πότε να τα περιμένω γιατί δε νιώθω καλά να ζητάω αποζημιώσεις ή αποστολή ξανά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, fingolfingr είπε

Καλημέρα,

Έκανα  μια παραγγελία από banggood με priority direct mail. Στις μέχρι τώρα παραγγελίες όταν η παραγγελία γύριζε σε shipped λάμβανα άμεσα ένα tracking που ήταν post NL ή στις πιο πρόσφατες post LU. Στην τελευταία παραγγελία μου όμως έλαβα ένα tracking με 8 νούμερα. Μίλησα με την "υποστήριξη" τους για να ρωτήσω με ποια εταιρία έχει σταλεί και μου είπαν ότι έτσι γίνεται πάντα και ότι, αν και γράφει sterrilized and shipped, δεν έχει φύγει από την αποθήκη τους. Όταν φύγει πραγματικά θα έρθει το κανονικό tracking. 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο; Ξέρουμε αν άλλαξε κάτι;

Ετσι τα στέλνουν τωρα 

μετα απο μερικες μερες τα βλεπεις εδω http://www.flytexpress.com/ και μετα εδω https://www.trackingmore.com/gls-tracking.html?number

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κανένα νεότερο σχετικά με Αγγλία και αγορές από το νέο έτος, εννοώ τελωνείο? 

Να ρισκάρω μήπως πέσουν οι τιμές μέσα στις γιορτές με παράδοση από το άλλο έτος λόγο φόρτου ή να αγοράσω ότι προλαβαίνω μέσα στους 2 αυτούς τελευταίους μήνες?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Kostasallinone είπε

Υπάρχει κανένα νεότερο σχετικά με Αγγλία και αγορές από το νέο έτος, εννοώ τελωνείο? 

Να ρισκάρω μήπως πέσουν οι τιμές μέσα στις γιορτές με παράδοση από το άλλο έτος λόγο φόρτου ή να αγοράσω ότι προλαβαίνω μέσα στους 2 αυτούς τελευταίους μήνες?

Κανένα νεώτερο... μάλλον πάμε σε άτακτο διαζύγιο με ότι σημαίνει αυτό...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου ήρθε μόλις SMS ότι απαιτείται απόδειξη/τιμολόγιο για εκτελωνισμο, για αντικείμενο που περιμένω.

ναι μεν το αντικείμενο είναι από AliExpress, αλλά έρχεται με Ali standard shipping, οπότε έχει tracking που τελειώνει σε NL, και παντού φαίνεται ότι έρχεται από Ολλανδία.

ξέρει κανείς πώς κινούμαι?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.