Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 3,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση 4/7/2019, 08:53:18 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 4/7/2019, 08:52:14

Μιλα ειλικρινα Βιρνα...

αύριο κατά τις 11 και τέταρτο

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, gorilas13 είπε

Και εγώ έχω πακέτα κολλημένα με NL POST απο βλακ friday...κλάφτα.

aaa.png

Τρία πράγματα συμβαίνουν:

1) Το δέμα σου έχει σταλεί Ελλάδα κανονικά και είναι ήδη εδώ (απλά δεν το εκτελώνισαν), και θα το δεις ξαφνικά να έχει updates στο site των ΕΛΤΑ (χωρίς όμως πρώτα τα ΕΛΤΑ να αναφέρουν ότι εκφορτώθηκε πρώτα)! Το έχω ξαναδεί

2) Το δέμα σου δεν το επεξεργάστηκαν στο κέντρο διαλογής του PostNL, ώστε μετά να το στείλουν Ελλάδα. Αλλά, μου φαίνεται χλωμό αυτό, καθώς έχουν περάσει δύο μήνες

3) Το δέμα σου το έχασαν. Αυτό 'βγαίνει' βάσει της Cainiao logistics (που διαχειρίστηκε το δέμα στο κέντρο διαλογής της στην Κίνα), καθώς την ενημέρωσαν πρακτικά ότι ο carrier δεν δίνει άλλα updates (ενώ θα έπρεπε κανονικά, καθώς είναι trackable ο τρόπος αποστολής)! Αυτό αναφέρεται πολλές φορές και όταν το δέμα γυρνάει πίσω στον αποστολέα, αλλά στην δική σου περίπτωση δεν ισχύει, καθώς αυτό πρακτικά γίνεται όταν το δέμα 'απορρίπτεται' στο κέντρο διαλογής της Cainiao στην Κινα (το έχει ήδη περάσει αυτό το στάδιο).

Και μία ερώτηση άλλη (θα καταλάβεις μετά, αν μου απαντήσεις): Ο τρόπος αποστολής είναι 'aliexpress standard shipping';

 

Χωρίς τίτλο.png

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nikosgiann78 είπε

Τρία πράγματα συμβαίνουν:

1) Το δέμα σου έχει σταλεί Ελλάδα κανονικά και είναι ήδη εδώ (απλά δεν το εκτελώνισαν), και θα το δεις ξαφνικά να έχει updates στο site των ΕΛΤΑ (χωρίς όμως πρώτα τα ΕΛΤΑ να αναφέρουν ότι εκφορτώθηκε πρώτα)! Το έχω ξαναδεί

2) Το δέμα σου δεν το επεξεργάστηκαν στο κέντρο διαλογής του PostNL, ώστε μετά να το στείλουν Ελλάδα. Αλλά, μου φαίνεται χλωμό αυτό, καθώς έχουν περάσει δύο μήνες

3) Το δέμα σου το έχασαν. Αυτό 'βγαίνει' βάσει της Cainiao logistics (που διαχειρίστηκε το δέμα στο κέντρο διαλογής της στην Κίνα), καθώς την ενημέρωσαν πρακτικά ότι ο carrier δεν δίνει άλλα updates (ενώ θα έπρεπε κανονικά, καθώς είναι trackable ο τρόπος αποστολής)! Αυτό αναφέρεται πολλές φορές και όταν το δέμα γυρνάει πίσω στον αποστολέα, αλλά στην δική σου περίπτωση δεν ισχύει, καθώς αυτό πρακτικά γίνεται όταν το δέμα 'απορρίπτεται' στο κέντρο διαλογής της Cainiao στην Κινα (το έχει ήδη περάσει αυτό το στάδιο).

Και μία ερώτηση άλλη (θα καταλάβεις μετά, αν μου απαντήσεις): Ο τρόπος αποστολής είναι 'aliexpress standard shipping';

 

Χωρίς τίτλο.png

Υπάρχει και το 4. Fake tracking number οπωσ συνήθως κάνουν πόλοι και περιμένεις κάνα 2 μηνο για να ανακαλύψετε ότι ο Κινέζος τελικά έκανε τον Κινέζο (αρκετές φορές ebay με postnl κάνουν τέτοια) επειδή σας βλέπω ότι το έχετε με της αποστολές σίγουρα θα σας έχει γίνει κάποια στιγμή και τέτοια ειδικά μέσο POST Nl

Επεξ/σία από Vasilica89
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεματακι σκατουλακι από AliExpress, συγκεκριμένα βάση κινητού τηλεφώνου αξίας ενός ευρώ

Κίνα >> 26-10-2020

27-01-2021 << Ελλάδα ( Κέρκυρα )

/ [ Cainiao Super Economy Global >> ΕΛΤΑ ] 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Δεματακι σκατουλακι από AliExpress, συγκεκριμένα βάση κινητού τηλεφώνου αξίας ενός ευρώ

Κίνα >> 26-10-2020

27-01-2021 << Ελλάδα ( Κέρκυρα )

/ [ Cainiao Super Economy Global >> ΕΛΤΑ ] 

 

ντάξει, να μην αγχώνομαι για παραγγελίες από 11/11. Έχουμε κανα μήνα περιθώριο ακόμα 🤣

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, darkmatinee είπε

ντάξει, να μην αγχώνομαι για παραγγελίες από 11/11. Έχουμε κανα μήνα περιθώριο ακόμα 🤣

Ναι αλλά κάνα 10ημερο για άνοιγμα υπόθεσης επιστροφής χρημάτων

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Vasilica89 είπε

Υπάρχει και το 4. Fake tracking number οπωσ συνήθως κάνουν πόλοι και περιμένεις κάνα 2 μηνο για να ανακαλύψετε ότι ο Κινέζος τελικά έκανε τον Κινέζο (αρκετές φορές ebay με postnl κάνουν τέτοια) επειδή σας βλέπω ότι το έχετε με της αποστολές σίγουρα θα σας έχει γίνει κάποια στιγμή και τέτοια ειδικά μέσο POST Nl

Θα σου πω φίλος, γιατί τα ξέρω πάρα πολύ καλά λόγω εμπειρίας. Ας υποθέσουμε ότι το tracking number δεν είναι δικό σου, και είναι fake όπως λες. Όπως βλέπεις, η χώρα προορισμού πάνω δεξιά στο screenshot είναι η Ελλάδα. Το συγκεκριμένα tracking number του PostNL είναι trackable. Κατά συνέπεια θα έβλεπες μεν να πήγαιναν να το παρέδιδαν κάπου αλλού το δέμα, αλλά αυτό θα ήταν στην Ελλάδα και θα το έβλεπες στο σύστημα των ΕΛΤΑ!!! Αυτό που δεν έπρεπε να συμβεί ούτως η άλλως σε αυτά τα trackable tracking number, είναι το κίτρινο πλαίσιο που απλά λέει ότι ο carrier δεν δίνει άλλα updates. Και αυτό είναι που με κάνει και σου έχω βάλει την επιλογή 3!! Δεν μου απάντησες απλά, αν ο τρόπος αποστολής είναι 'Aliexpress standard shipping' (που κατά 99% είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι).

Επεξ/σία από nikosgiann78
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ναί, είναι aliexpress standard shipping. Ο πωλητής μου είπε να κάνω dispute. Το θέμα είναι επειδή το tracking αναφέρει ότι έφτασε Ολλανδία, το Ali γράφει ότι έχει φτάσει στην χώρα προορισμού και με αφήνει να κάνω dispute τον Φεβρουάριο και σε ημερομηνία κοντα στην λήξη προστασίας του Αλι. Να ζητήσω extend απο τον πωλητή? Αγορές κάνω χρόνια απο ebay, gearbest και banggood λόγω paypal. Ίσως και να έχει έρθει και να έχει μπλοκάρει Ελλάδα όπως λες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ναί, είναι aliexpress standard shipping. Ο πωλητής μου είπε να κάνω dispute. Το θέμα είναι επειδή το tracking αναφέρει ότι έφτασε Ολλανδία, το Ali γράφει ότι έχει φτάσει στην χώρα προορισμού και με αφήνει να κάνω dispute τον Φεβρουάριο και σε ημερομηνία κοντα στην λήξη προστασίας του Αλι. Να ζητήσω extend απο τον πωλητή? Αγορές κάνω χρόνια απο ebay, gearbest και banggood λόγω paypal. Ίσως και να έχει έρθει και να έχει μπλοκάρει Ελλάδα όπως λες.

καλύτερα να περιμένεις, υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις και στην Ολλανδία,δες ένα δικό μου που έφυγε από Κίνα 7/12/20 και έφτασε στην Ελλάδα χθές και ακόμη δεν έχει πάει στο κέντρο διαλογής, μιλάμε για ένα μικρό δέμα αξίας 6€PSX_20210129_161935.jpg.7b6fc76649df518e470306c33d2d200a.jpg

Επεξ/σία από radiotv
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, radiotv είπε

καλύτερα να περιμένεις, υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις και στην Ολλανδία,δες ένα δικό μου που έφυγε από Κίνα 7/12/20 και έφτασε στην Ελλάδα χθές και ακόμη δεν έχει πάει στο κέντρο διαλογής, μιλάμε για ένα μικρό δέμα αξίας 6€PSX_20210129_161935.jpg.7b6fc76649df518e470306c33d2d200a.jpg

Εμένα είναι απο 12/11. Ο ίδιος ο πωλητής και μου είπε να κάνω dispute γιατί είναι missing.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nikosgiann78 είπε

Θα σου πω φίλος, γιατί τα ξέρω πάρα πολύ καλά λόγω εμπειρίας. Ας υποθέσουμε ότι το tracking number δεν είναι δικό σου, και είναι fake όπως λες. Όπως βλέπεις, η χώρα προορισμού πάνω δεξιά στο screenshot είναι η Ελλάδα. Το συγκεκριμένα tracking number του PostNL είναι trackable. Κατά συνέπεια θα έβλεπες μεν να πήγαιναν να το παρέδιδαν κάπου αλλού το δέμα, αλλά αυτό θα ήταν στην Ελλάδα και θα το έβλεπες στο σύστημα των ΕΛΤΑ!!! Αυτό που δεν έπρεπε να συμβεί ούτως η άλλως σε αυτά τα trackable tracking number, είναι το κίτρινο πλαίσιο που απλά λέει ότι ο carrier δεν δίνει άλλα updates. Και αυτό είναι που με κάνει και σου έχω βάλει την επιλογή 3!! Δεν μου απάντησες απλά, αν ο τρόπος αποστολής είναι 'Aliexpress standard shipping' (που κατά 99% είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι).

Το ερώτημα είναι όχι σε μένα για το Ali express απλός εγώ ανέφερα απλά για fake κ επίσης αυτό με άλλον παραλήπτη το κάνουν συνέχεια στο Ali όταν έχεις εξαργύρωσει κανένα κουπόνι 2-3€,αντί για Αθήνα το έστειλε τελευταία στιγμή πριν κλείσει η αγορά (ο χρόνος αποστολής) σε άλλον αγοραστή κάπου ΆΡΓΟΥΣ μεριά,δεσ ότι ο αριθμός αποστολή είναι NL αλλά σας μέθοδος αποστολής είναι sing post, ψωνίζω κ εγώ αρκετά χρόνια

IMG_20210129_165536.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Εμένα είναι απο 12/11. Ο ίδιος ο πωλητής και μου είπε να κάνω dispute γιατί είναι missing.

έχει αργήσει πολύ, dispute να πάρεις τα λεφτά σου πίσω

Επεξ/σία από radiotv
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, gorilas13 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ναί, είναι aliexpress standard shipping. Ο πωλητής μου είπε να κάνω dispute. Το θέμα είναι επειδή το tracking αναφέρει ότι έφτασε Ολλανδία, το Ali γράφει ότι έχει φτάσει στην χώρα προορισμού και με αφήνει να κάνω dispute τον Φεβρουάριο και σε ημερομηνία κοντα στην λήξη προστασίας του Αλι. Να ζητήσω extend απο τον πωλητή? Αγορές κάνω χρόνια απο ebay, gearbest και banggood λόγω paypal. Ίσως και να έχει έρθει και να έχει μπλοκάρει Ελλάδα όπως λες.

Το κατάλαβα γιατί μόνο στα Aliexpress standard shipping PosNL δέματα αναφέρει η Cainiao ότι φτάνουν στο Βέλγιο, για λογαριασμό του PostNL. Τα 'direct' PostNL (απευθείας PostNL) πάνε σε διαφορετικό κέντρο διαλογής!!! Επίσης, χαζά του στυλ να έχουν χαθεί και τέτοια, γίνονται στα Aliexpress standard shipping PostNL δέματα αυτό το διάστημα (για τον προφανή λόγο ότι το έχουν κάνει σκοινί-κορδόνι οι πωλητές και είναι μεγάλος ο διακινούμενος όγκος δεμάτων. Τα 'direct' PostNL είναι πολύ πιο 'ασφαλή', γιατί είναι λιγότερα.). Πρόσεξε λεπτομέρεια άλλη τώρα: επειδή το δέμα σου είναι Aliexpress standard shipping, ο πωλητής δεν μπορεί να επέμβει στο dispute (και να το αποδεχτεί πχ. αν θέλει), για τον απλούστατο λόγο ότι, μόλις το ανοίξεις, αυτό θα γίνει αυτόματα escalate στην ομάδα του Aliexpress. Το ιδανικό είναι να το ανοίξεις αμέσως μόλις τελειώσει η προστασία (με την προϋπόθεση όμως ότι την στιγμή που θα το κάνεις αυτό, το aliexpress δεν θα αλλάξει τον τωρινό κανόνα που λέει ότι πρακτικά προσφέρει ακόμα 15 μέρες προστασία άτυπα-φαντάζομαι το ξέρεις αυτό-). Αν το ανοίξεις πολλές μέρες νωρίτερα, θα σε βάλει να περιμένεις να λήξει η προστασία, και δεν έχει νόημα αυτό! Πάρε και ένα tip να ξέρεις: ακόμα και αν χάθηκε πχ. το δέμα σου τελικά, να ξέρεις ότι ο πωλητής θα πάρει κανονικά τα λεφτά του, ακόμα και αν εσένα μέσω του dispute σου επιστραφούν τα λεφτά σου. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής, πρακτικά 'ασφαλίζει' και τον πωλητή, γιατί υπεύθυνη απώλειας (ή μη έγκαιρης παράδοσης), είναι η 'αποθήκη' του Alixpress που αποφάσισε τελικά να χρησιμοποιήσει το PostNL. Έχω μία παρόμοια περίπτωση με ένα δέμα της Sunyou πού δεν έφτασε ποτέ στο Βέλγιο για να το παραδώσει το Bpost σε μένα, αλλά έχω το 'καλό' ότι (ελέω Sunyou τρόπου αποστολής, και όχι Aliexpress standard shipping), ο πωλητής θα μπορέσει να το αποδεχθεί. Συγνώμη αν κούρασα, αλλά νομίζω ότι ελάχιστοι τα ξέρουν αυτά

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, nikosgiann78 είπε

Το κατάλαβα γιατί μόνο στα Aliexpress standard shipping PosNL δέματα αναφέρει η Cainiao ότι φτάνουν στο Βέλγιο, για λογαριασμό του PostNL. Τα 'direct' PostNL (απευθείας PostNL) πάνε σε διαφορετικό κέντρο διαλογής!!! Επίσης, χαζά του στυλ να έχουν χαθεί και τέτοια, γίνονται στα Aliexpress standard shipping PostNL δέματα αυτό το διάστημα (για τον προφανή λόγο ότι το έχουν κάνει σκοινί-κορδόνι οι πωλητές και είναι μεγάλος ο διακινούμενος όγκος δεμάτων. Τα 'direct' PostNL είναι πολύ πιο 'ασφαλή', γιατί είναι λιγότερα.). Πρόσεξε λεπτομέρεια άλλη τώρα: επειδή το δέμα σου είναι Aliexpress standard shipping, ο πωλητής δεν μπορεί να επέμβει στο dispute (και να το αποδεχτεί πχ. αν θέλει), για τον απλούστατο λόγο ότι, μόλις το ανοίξεις, αυτό θα γίνει αυτόματα escalate στην ομάδα του Aliexpress. Το ιδανικό είναι να το ανοίξεις αμέσως μόλις τελειώσει η προστασία (με την προϋπόθεση όμως ότι την στιγμή που θα το κάνεις αυτό, το aliexpress δεν θα αλλάξει τον τωρινό κανόνα που λέει ότι πρακτικά προσφέρει ακόμα 15 μέρες προστασία άτυπα-φαντάζομαι το ξέρεις αυτό-). Αν το ανοίξεις πολλές μέρες νωρίτερα, θα σε βάλει να περιμένεις να λήξει η προστασία, και δεν έχει νόημα αυτό! Πάρε και ένα tip να ξέρεις: ακόμα και αν χάθηκε πχ. το δέμα σου τελικά, να ξέρεις ότι ο πωλητής θα πάρει κανονικά τα λεφτά του, ακόμα και αν εσένα μέσω του dispute σου επιστραφούν τα λεφτά σου. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής, πρακτικά 'ασφαλίζει' και τον πωλητή, γιατί υπεύθυνη απώλειας (ή μη έγκαιρης παράδοσης), είναι η 'αποθήκη' του Alixpress που αποφάσισε τελικά να χρησιμοποιήσει το PostNL. Έχω μία παρόμοια περίπτωση με ένα δέμα της Sunyou πού δεν έφτασε ποτέ στο Βέλγιο για να το παραδώσει το Bpost σε μένα, αλλά έχω το 'καλό' ότι (ελέω Sunyou τρόπου αποστολής, και όχι Aliexpress standard shipping), ο πωλητής θα μπορέσει να το αποδεχθεί. Συγνώμη αν κούρασα, αλλά νομίζω ότι ελάχιστοι τα ξέρουν αυτά

Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το Ali και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Σίγουρα έχεις δίκαιο γιατί ο πωλητής ηταν πολύ ζεστός στο να κάνω dispute και άμεσα. Οπότε περιμένω να λήξει η προστασία και κάνω dispute στην ημερομηνία που με αφήνει να κάνω, γιατί αν ζητήσω extend θα τα πάρω του χρόνου.

Επεξ/σία από gorilas13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.