Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, radiotv είπε

ισχύει, αλλά γιατί στέλνεις λεφτά στον Ερντογάν που μας απειλεί με πόλεμο;

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά άμα από εκεί τα βρίσκει πολύ πιο φθηνά και του έρχονται πιο γρήγορα τι να κάνει ο άνθρωπος;
Στην Ελλάδα τα χρήματα βγαίνουν δύσκολα και κάθε cent μετράει.

1 λεπτό πριν, Ntontotis είπε

Πιο πολύ φοβάμαι τον Κούλη παρά τον Ερντογάν.

🤣👍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

«Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα: οι αλλαγές αφορούν ΜΟΝΟ αγορές έως 22€. Για αγορές άνω των 22€ ισχύουν ΟΛΑ όσα σας έχουμε πει εδώ και καιρό από τα Κινέζικα καταστήματα»

«Επειδή όμως ο όγκος αυτών των προιόντων μικρής αξίας είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ, υπάρχει πιθανότητα (μεγάλη) να υπάρξει και ΕΠΙΠΛΕΟΝ χρέωση για τον εκτελωνισμό ΚΑΘΕ παραγγελίας – αρκετοί μιλάνε για κόστος 15 ευρώ.»

Αυτά τα παραπάνω που γράφει το άρθρο είναι ολίγον τι παραπληροφόρηση.

Η κατηγορία των 22€ καταργείται, και δημιουργείται/ενώνεται σε μία ενιαία κατηγορία για αγορές μέχρι 150€.
Αν μπει χρέωση εκτελωνισμού, θα μπει σε όλο το εύρος μέχρι τα 150€ και θα είναι η ίδια και ενιαία.
Δεν θα υπάρχει διάκριση είτε η παραγγελία κοστίζει 0,01€ είτε 150€.
Ούτε θα υπάρχει διάκριση γιατί τα πολύ χαμηλής τιμής δέματα θα είναι πάρα πολλά, ενώ τα υψηλής λίγα.

Το πιο πιθανό είναι ότι θα μπει, και θα είναι το 15ευρω που ισχύει σήμερα για €22,01-€150.
Γιατί τα εγχώρια κρατικά λαμόγια το νταβαντζιλίκι το έχουν επάγγελμα και ψάχνουν συνεχώς από παντού να μας ξεζουμίζουν.
Έκτος και αν υπάρξει εντολή από την Ε.Ε., που να αφορά όλα τα κράτη, για μόνο χρέωση ΦΠΑ για αγορές έως 150€ και τίποτε άλλο.


Το γράφει ξεκάθαρα στον σύνδεσμο που το ίδιο το άρθρο παραθέτει μέσα.
https://www.globalvatcompliance.com/eu-new-vat-rules-applying-to-b2c-e-commerce-trades-in-the-european-union-as-of-1-july-2021/

«τα Κινέζικα καταστήματα (τα γνωστά και αξιόπιστα τουλάχιστον) έχουν ήδη λάβει υπόψιν αυτές τις πιθανές αλλαγές και ίσως προσαρμόσουν τις μεθόδους αποστολής με τέτοιο τρόπο ώστε να προφυλαχθεί ο καταναλωτής. Π.χ.
να υπάρχει μία ειδική μέθοδος αποστολής για προϊόντα αθροιστικά, ώστε το τελικό κόστος να υπερβαίνει τα 22€ και να αποστέλλονται με τον σημερινό κλασικό τρόπο.»


Τα κινεζομάγαζα (τύπου Banggood, Gearbest, κτλ) έκαναν αυτή την διάκριση στον τρόπο αποστολής, γιατί υπήρχε η ατέλεια των 22€ και ήθελαν να έχουν ευχαριστημένους τους Ευρωπαίους πελάτες τους προστατεύοντας τους από τέλη εκτελωνισμού+ΦΠΑ για παραγγελίες άνω των 22€.
Τώρα που αλλάζει το σύστημα, μπορεί ακόμα και με αυτούς τους τρόπους αποστολής να πέφτει συστηματικά καπέλο τελών εκτελωνισμού+ΦΠΑ.
Στο παρελθόν, κάποιοι αγοραστές την είχαν πατήσει, γιατί κάποιες από αυτές τις μεθόδους αποστολής εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα, για κάποιο διάστημα δεν ήταν ασφαλείς

«να αυξηθούν σημαντικά οι Ευρωπαϊκές Αποθήκες των καταστημάτων – ακόμα και για μικρής αξίας προιόντα, κάτι που θα έλυνε εντελώς το πρόβλημα»

Η πιο σίγουρη λύση φαίνεται να είναι η παραπάνω, γιατί το προϊόν έχει ήδη εκτελωνιστεί.
Όλα τα άλλα είναι επίφοβα και ρώσικη ρουλέτα... τουλάχιστον μέχρι να περάσει λίγος καιρός μετά την 1/7/2021 και να ξεκαθαρίσει η κατάσταση με τις νέες αλλαγές.
 

Βέβαια, επειδή κάποιοι δεν διαβάζουν τις επίσημες οδηγίες της Ε.Ε. και βασίζονται μόνο σε άρθρα που τους παρέχουν ερμηνείες και έτοιμη μασημένη την τροφή ή που και κάποιες φορές δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν , θα έρχονται μετά την 1η Ιουλίου εδώ μέσα και θα γράφουν «την πάτησα», «την έκατσα», «την έφαγα», «μα ο GizChina τα έγραφε αλλιώς», «μα στo Insomnia διάβασα άλλα» κτλ.

Για να δουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, risingsun είπε

Και γω πιστεύω θεμα χρόνου ηταν.Αλλα οι Κινέζοι σίγουρα θα τα στειλουν σε καμία Ευρωπαϊκή αποθήκη για να μην πληρωνουμε.Δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρουν λύση.

Τα μεγαλα καταστηματα σιγουρα εχουν εναλλακτικες & ευρ.αποθηκες κ θα εχουν καποια επιλογη για αποφυγη. Οι μικρο-πωλητες απο αλι κλπ δυσκολα να εχουν ειτε εναλλακτικη ειτε καποια νεα μεθοδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, aces είπε

Τα μεγαλα καταστηματα σιγουρα εχουν εναλλακτικες & ευρ.αποθηκες κ θα εχουν καποια επιλογη για αποφυγη. Οι μικρο-πωλητες απο αλι κλπ δυσκολα να εχουν ειτε εναλλακτικη ειτε καποια νεα μεθοδο.

Καλα εννοείται αυτο.Αλλα το AliExpress που ψωνιζει τόσος κόσμος αποκλείεται να το αφησει ετσι.Κατι θα γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα φορουμ,

αγορασα από σαιτ πορτογαλικό (με paypal), περίμενα δέμα 2μηνες και επιτελούς έφτασε ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)...-μόνο για να το επιστρέψουν πίσω στη χώρα αποστολής! 🤣🤣 χαχαχααα! Με ενημερωσαν απο το σαιτ οτι θελουν πρωτα το δεμα ασφαλες στην αποθηκη τους και μετα να 'συζητησουμε' για επιλογες refund (αλλους 2 μηνες δλδ?). Απο ο, τι διαβαζω αυτο εχει γινει και σε αλλους αγοραστες (οι οποιοι μοιραστηκαν τις εμπειριες τους αφοτου εκανα την αγορα), και μαλιστα ο αγοραστης φαινεται να ειναι δυσκολος στο θεμα του refunding.

Αναρωτιεμαι, εαν παρω στο 2103542122 (ελληνικα τελωνεια) θα μπορεσουν να μου λυσουν την απορια γιατι το εστειλαν πισω μετα απο μερικες μερες χωρις να το στειλουν σε κεντρο διαλογης?

 

Επεξ/σία από whosethere
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kosutasu22 είπε

Θα ειναι κανενα νεο συστημα διαχειρησης για την αποσυμφορηση των ταχυδρομειων 😋

😭😭 ποναει, μην το γελας 🤣

λέτε εάν κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής να μπορέσω να βγάλω καποια άκρη μεσώ τράπεζας νωρίτερα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntontotis είπε

Πιο πολύ φοβάμαι τον Κούλη παρά τον Ερντογάν.

 

Άρα τα δέματα τα στέλνει και έρχονται κατευθείαν χωρίς να σταματήσουν για πρόσθετες χρεώσεις?

Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι τόσο χαμηλή η αξία που άμα βαρέσει εκτελωνισμό απλά δεν αξίζει... :P

αν έχεις όρεξη για διάβασμα

https://trade.ec.europa.eu/access-to-markets/el/content/teloneiaki-enosi-ee-toyrkias

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Ntontotis είπε

Καλησπέρα και από εμένα.

Έχω ένα προμηθευτή από Τουρκία στον οποίο αγοράζω κάποια εξαρτήματα.

Τον περασμένο Νοέμβριο του 2020 που μου έστειλε ένα δέμα με DHL πέρασε κανονικά τελωνείο με εκτελωνιστή την ίδια DHL, όπως τους είχα πεί.

Προχθές που μίλησα μαζί του μου είπε ότι:

''υπάρχει συμφωνία για την εφαρμογή τελωνειακής ένωσης μεταξύ Τουρκίας και Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα εμπορεύματα μπορούν να ταξιδεύουν μεταξύ των δύο οντοτήτων χωρίς κανέναν τελωνειακό περιορισμό.''

Μάλιστα το αναφέρει και στο site του.

Βέβαια δεν μπορώ να βρώ κάποια αναφορά ότι πέρασε αυτός ο νόμος.

Έχει ακούσει κανείς τίποτα για αυτό? 🤔

Η Τουρκία είναι μέρος της τελωνειακής ένωσης. 

https://el.wikipedia.org/wiki/Ευρωπαϊκή_Τελωνειακή_Ένωση

Επεξ/σία από pifilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, pifilos είπε

Η Τουρκία είναι μέρος της τελωνειακής ένωσης. Αν σε χρέωνε η DHL είναι για τουλάχιστον ξύλο. 

https://el.wikipedia.org/wiki/Ευρωπαϊκή_Τελωνειακή_Ένωση

Είχα κάνει αρκετή έρευνα από πρίν. Αλλού διάβαζα για Τελωνείο αλλού ότι δε περνάνε. Χαμός. Και άγχος μεγάλο.

Εν τω μεταξύ, την πρώτη φορά που τον ρώτησα τον πωλητή στη Τουρκία μου λέει 'σε 3 μέρες θα είναι στο χώρο σου με την DHL' .

Η πρώτη παραγγελία πού είχα κάνει από Τουρκία, θυμάμαι είχε περάσει από όλα τα στάδια εισαγωγής κανονικά. Παράδοση στο αεροδρόμιο, αίτηση εκτελωνισμού από εμένα στην DHL, δήλωση ανασφάλιστου και CE από μέρους μου κτλ. Σύνολο εργασιών για την DHL 96 ευρώ + 45 δασμοί για το κράτος.

Αγγούρια.

Φτάνει Ελλάδα και το παρέλαβα μετά από 1,5 εβδομάδα αφού είχα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες από μέρους μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Aurumnus είπε

«Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα: οι αλλαγές αφορούν ΜΟΝΟ αγορές έως 22€. Για αγορές άνω των 22€ ισχύουν ΟΛΑ όσα σας έχουμε πει εδώ και καιρό από τα Κινέζικα καταστήματα»

«Επειδή όμως ο όγκος αυτών των προιόντων μικρής αξίας είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ, υπάρχει πιθανότητα (μεγάλη) να υπάρξει και ΕΠΙΠΛΕΟΝ χρέωση για τον εκτελωνισμό ΚΑΘΕ παραγγελίας – αρκετοί μιλάνε για κόστος 15 ευρώ.»

Αυτά τα παραπάνω που γράφει το άρθρο είναι ολίγον τι παραπληροφόρηση.

Η κατηγορία των 22€ καταργείται, και δημιουργείται/ενώνεται σε μία ενιαία κατηγορία για αγορές μέχρι 150€.
Αν μπει χρέωση εκτελωνισμού, θα μπει σε όλο το εύρος μέχρι τα 150€ και θα είναι η ίδια και ενιαία.
Δεν θα υπάρχει διάκριση είτε η παραγγελία κοστίζει 0,01€ είτε 150€.
Ούτε θα υπάρχει διάκριση γιατί τα πολύ χαμηλής τιμής δέματα θα είναι πάρα πολλά, ενώ τα υψηλής λίγα.

Το πιο πιθανό είναι ότι θα μπει, και θα είναι το 15ευρω που ισχύει σήμερα για €22,01-€150.
Γιατί τα εγχώρια κρατικά λαμόγια το νταβαντζιλίκι το έχουν επάγγελμα και ψάχνουν συνεχώς από παντού να μας ξεζουμίζουν.
Έκτος και αν υπάρξει εντολή από την Ε.Ε., που να αφορά όλα τα κράτη, για μόνο χρέωση ΦΠΑ για αγορές έως 150€ και τίποτε άλλο.


Το γράφει ξεκάθαρα στον σύνδεσμο που το ίδιο το άρθρο παραθέτει μέσα.
https://www.globalvatcompliance.com/eu-new-vat-rules-applying-to-b2c-e-commerce-trades-in-the-european-union-as-of-1-july-2021/

«τα Κινέζικα καταστήματα (τα γνωστά και αξιόπιστα τουλάχιστον) έχουν ήδη λάβει υπόψιν αυτές τις πιθανές αλλαγές και ίσως προσαρμόσουν τις μεθόδους αποστολής με τέτοιο τρόπο ώστε να προφυλαχθεί ο καταναλωτής. Π.χ.
να υπάρχει μία ειδική μέθοδος αποστολής για προϊόντα αθροιστικά, ώστε το τελικό κόστος να υπερβαίνει τα 22€ και να αποστέλλονται με τον σημερινό κλασικό τρόπο.»


Τα κινεζομάγαζα (τύπου Banggood, Gearbest, κτλ) έκαναν αυτή την διάκριση στον τρόπο αποστολής, γιατί υπήρχε η ατέλεια των 22€ και ήθελαν να έχουν ευχαριστημένους τους Ευρωπαίους πελάτες τους προστατεύοντας τους από τέλη εκτελωνισμού+ΦΠΑ για παραγγελίες άνω των 22€.
Τώρα που αλλάζει το σύστημα, μπορεί ακόμα και με αυτούς τους τρόπους αποστολής να πέφτει συστηματικά καπέλο τελών εκτελωνισμού+ΦΠΑ.
Στο παρελθόν, κάποιοι αγοραστές την είχαν πατήσει, γιατί κάποιες από αυτές τις μεθόδους αποστολής εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα, για κάποιο διάστημα δεν ήταν ασφαλείς

«να αυξηθούν σημαντικά οι Ευρωπαϊκές Αποθήκες των καταστημάτων – ακόμα και για μικρής αξίας προιόντα, κάτι που θα έλυνε εντελώς το πρόβλημα»

Η πιο σίγουρη λύση φαίνεται να είναι η παραπάνω, γιατί το προϊόν έχει ήδη εκτελωνιστεί.
Όλα τα άλλα είναι επίφοβα και ρώσικη ρουλέτα... τουλάχιστον μέχρι να περάσει λίγος καιρός μετά την 1/7/2021 και να ξεκαθαρίσει η κατάσταση με τις νέες αλλαγές.
 

Βέβαια, επειδή κάποιοι δεν διαβάζουν τις επίσημες οδηγίες της Ε.Ε. και βασίζονται μόνο σε άρθρα που τους παρέχουν ερμηνείες και έτοιμη μασημένη την τροφή ή που και κάποιες φορές δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν , θα έρχονται μετά την 1η Ιουλίου εδώ μέσα και θα γράφουν «την πάτησα», «την έκατσα», «την έφαγα», «μα ο GizChina τα έγραφε αλλιώς», «μα στo Insomnia διάβασα άλλα» κτλ.

Σε καλωσοριζω στο νημα που ερχεται απο το 'μελλον'....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Σε καλωσοριζω στο νημα που ερχεται απο το 'μελλον'....

 

Το έχω δει το συγκεκριμένο νήμα, έχω γράψει κιόλας.

Στα τελευταία σχόλια ξέφυγε κάπως.

Όπως και να'χει, άκρη ακόμα δεν έχουμε βρει και μόνο στην πράξη θα φανεί τι θα γίνει πραγματικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Έχω ένα δέμα από aliexpress με αριθμό αποστολής S0000019.... Στο parcelsapp.com όταν βάζω το tracking number μου γράφει ότι υπάρχει Next Tracking Number UA039....AE. Πλέον με αυτό το tracking number πρέπει να κάνω την αναζήτηση; και που θα μπορούσα να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτό τον αριθμό γιατί έχει κολλήσει στο ίδιο status από τις 19/2.

image.png.6c1c2958840b40297bb7e74e21f519fe.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, k0stask είπε

Καλησπέρα,

Έχω ένα δέμα από aliexpress με αριθμό αποστολής S0000019.... Στο parcelsapp.com όταν βάζω το tracking number μου γράφει ότι υπάρχει Next Tracking Number UA039....AE. Πλέον με αυτό το tracking number πρέπει να κάνω την αναζήτηση; και που θα μπορούσα να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτό τον αριθμό γιατί έχει κολλήσει στο ίδιο status από τις 19/2.

image.png.6c1c2958840b40297bb7e74e21f519fe.png

έχω τέσσερα αντίστοιχα από τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο που αγνοούνται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, k0stask είπε

Καλησπέρα,

Έχω ένα δέμα από aliexpress με αριθμό αποστολής S0000019.... Στο parcelsapp.com όταν βάζω το tracking number μου γράφει ότι υπάρχει Next Tracking Number UA039....AE. Πλέον με αυτό το tracking number πρέπει να κάνω την αναζήτηση; και που θα μπορούσα να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτό τον αριθμό γιατί έχει κολλήσει στο ίδιο status από τις 19/2.

image.png.6c1c2958840b40297bb7e74e21f519fe.png

Είναι unregistered δέμα οπότε δεν υπάρχει άλλη ενημέρωση. Αφού έρθει η σειρά του, θα ελεγχθεί από το τελωνείο και μετά θα το παραλάβουν τα ΕΛΤΑ και κάποια στιγμή θα στο φέρει ο ταχυδρόμος. Έχω και εγώ 5-6 δέματα σε αυτή την κατάσταση περίπου τις ίδιες ημερομηνίες. Υπομονή. 

Επεξ/σία από Nnoutas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...