Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, nikosgiann78 είπε

Μήπως σου χρέωσαν μόνο τον εκτελωνισμό (και ΟΧΙ το ΦΠΑ); Αυτό φαίνεται καλύτερα στο χαρτί που βάζει το τελωνείο.

Μα αυτό λέω, είναι μόνο τα τέλη εκτελωνισμού.

2 ώρες πριν, nikosgiann78 είπε

Το έχω δει και εγώ αυτό κάποιες φορές (άλλοτε χρεώνουν τον εκτελωνισμό με το ΦΠΑ, άλλοτε μόνο τον εκτελωνισμό).... αλλά δεν έχω καταλάβει το πότε χρεώνουν μόνο τον εκτελωνισμό χωρίς το ΦΠΑ. Και αυτό γιατί σημαίνει ότι βρίσκουν εκείνη την στιγμή ότι πληρώθηκε το ΦΠΑ κανονικά.

Ακριβώς την ίδια απορία έχω κι εγώ. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, εφόσον υποθέσουμε ότι η διαδικασία που ακολουθείται στο τελωνείο είναι πάντα η σωστή, είναι ότι όσα δέματα δεν γράφουν τον IOSS κάπου(όπως το δικό μου), τότε μπαίνουν για εκτελωνισμό ώστε να διαπιστωθεί, σκανάρωντάς τα, αν όντως έχει πληρωθεί το φπα. Αν ναι τότε πληρώνεις (και σωστά) μόνο τέλη εκτελωνισμού.

Περιμένω εν τω μεταξύ, ένα ακόμα δέμα, από τον ίδιο πωλητή του ebay, με ίδια μέθοδο αποστολής, το οποίο είχε ξεκινήσει και φτάσει Ελλάδα 2-3 μέρες νωρίτερα αλλά έχει κολλήσει στο τελωνείο. Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα πληρώσω γι'αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Έχω παραργγείλει ένα προϊόν που περιμένω Οκτώβρη, και έρχεται από Κίνα. Συμφωνα με το παρακάτω, θα χρειαστεί να πληρώσω 131 ευρώ που είναι ο ΦΠΑ του, και από όσο καταλαβαίνω μεταξύ 25-40 ευρώ που είναι ο εκτελωνισμός (που υποθέτω γίνεται από τα ΕΛΤΑ;). Πέρα από αυτά, υπάρχει κάτι που πρέπει να ξέρω ή θα χρειαστεί να πληρώσω;

unknown.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω κανει αγορες απο amazon Γερμανιας, Ιταλιας, Γαλλιας και δεν ειχα ποτε θεμα. Ολα ερχοντουσαν με ELTA courier και 1 φορα με UPS. Πριν μερικες μερες κανα παραγγελια απο amazon.de με πωλητη την ιδια την amazon και η αποστολη εγινε απο την/το DEPOST με αγνωστο tracking number. Το tracking number ειναι της μορφης 0000/00/0000000 (εβαλα μηδενικα απλα για να δειτε τι μορφη number μου δειχνει το site της amazon). 

 

Επρεπε να ερθει εχθες συμφωνα με την amazon αλλα στο Updates η μπαρα δεν εδειχνε οτι ειχε ερθει Αθηνα. Δεν εχω θεμα να περιμενω αλλη μια εβδομαδα αλλα οταν δεν μπορεις να παρακολουθησεις την παραγγελια με αγχωνει διοτι ειναι κριμα τοσες αγορες να ξερω που ειναι το δεμα και τωρα να πρεπει να μυρισω τα νυχια μου για το που ειναι. ΟΚ εκανε 33 ευρω αλλα αμα μου το ξανακανει σε παραγγελιες που κανω που κοστιζουν ορισμενες φορες 80-100 ευρω θα φρικαρω ασχημα.....

Γνωριζει κανενας με DEPOST ποια μεταφορικη θα το φερει; 

 

 

τρα.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/5/2022 στις 3:51 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Προφανώς ο πωλητής το φπα τα τσεπωσε και δεν το δηλωσε στο ιοςς ή δεν ξερει καν τι ειναι

Ανοιξε dispute στο ebay και ζητα πίσω το φπα

 

 

Το ίδιο έπαθα και εγώ με τις τελευταίες δύο παραγγελίες που ήρθαν τη προηγούμενη εβδομάδα. Μία από Αγγλία, και μία από Aliexpress. Δεν συνέβαινε παλιότερα. Καλή η συμβουλή σου. Θα το δοκιμάσω αν ξανασυμβεί στις επόμενες που περιμένω.

 

Το ίδιο έπαθα και εγώ με τις τελευταίες δύο παραγγελίες που ήρθαν τη προηγούμενη εβδομάδα. Μία από Αγγλία, και μία από Aliexpress. Δεν συνέβαινε παλιότερα. Καλή η συμβουλή σου. Θα το δοκιμάσω αν ξανασυμβεί στις επόμενες που περιμένω.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά!

Αγόρασα ένα lapdock μεταχειρισμένο  από Αμερική και θα μου το φέρουν μέσω myUS.

Αξία = 78$ + 15$ μεταφορικά (στην Αμερική)

Τι θα πληρώσω περίπου (τελωνείο κ.λ.π);

Και τι να διαλέξω, FedEx η DHL;

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το τι θα πληρωσεις ειναι ρωσικη ρουλετα γιατι οι τελωνιακοι δημοσιοι υπαλληλοι χρεωνουν οτι γουσταρουν αναλογως με το ποσα τους λειπουν ή με το πως πηγε το χθεσινο φικι φικι... 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, cli22 είπε

το τι θα πληρωσεις ειναι ρωσικη ρουλετα γιατι οι τελωνιακοι δημοσιοι υπαλληλοι χρεωνουν οτι γουσταρουν αναλογως με το ποσα τους λειπουν ή με το πως πηγε το χθεσινο φικι φικι... 😂

Ευχαριστώ φίλε, αλλά δεν μου δίνεις καμία πληροφορία.

Εγώ, εφόσον ρωτάω, θέλω ακριβείς πληροφορίες απ'αυτους που εχουν κάποια εμπειρία και ξέρουν.

Για να γράψει κανείς το μακρύ και το κοντό του υπάρχουν άλλα threads.

Επεξ/σία από J_F80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεγαλε σοβαρα μιλαω... ζητα απο τους τελωνειακους "τιμοκαταλογο δασμων" και θα πεσουν κατω απ τα γελια... οσο τους καπνισει χρεωνουν...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, J_F80 είπε

Καλημέρα παιδιά!

Αγόρασα ένα lapdock μεταχειρισμένο  από Αμερική και θα μου το φέρουν μέσω myUS.

Αξία = 78$ + 15$ μεταφορικά (στην Αμερική)

Τι θα πληρώσω περίπου (τελωνείο κ.λ.π);

Και τι να διαλέξω, FedEx η DHL;

Ευχαριστώ!

Για FedEx δε γνωρίζω, αλλά προσωπικά ούτε πλησιάζω πια την DHL. Πέρσι πήρα ένα άλμπουμ (μουσικής) αξίας $15, μου χρεώσανε άλλα $15 μεταφορικά, κι όταν έφτασε εδώ μου ζητήσανε μίνιμουμ (τη φθηνότερη επιλογή δηλαδή) άλλα $50 για να μου το εκτελωνίσουν. Η αμέσως φθηνότερη ήταν να πάω από Αθήνα Θεσσαλονίκη να το εκτελωνίσω μόνη μου. Ό,τι να 'ναι.

Αν σου δίνεται η επιλογή να περάσει από ΕΛΤΑ αντί για ιδιωτική εταιρεία κούριερ να το προτιμήσεις, κι ας κάνει καμια-δυο βδομάδες παραπάνω. Τουλάχιστον εκεί τα χρέη εκτελωνισμού είναι συγκεκριμένα.

Επεξ/σία από Tulipbaek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Tulipbaek είπε

Για FedEx δε γνωρίζω, αλλά προσωπικά ούτε πλησιάζω πια την DHL. Πέρσι πήρα ένα άλμπουμ (μουσικής) αξίας $15, μου χρεώσανε άλλα $15 μεταφορικά, κι όταν έφτασε εδώ μου ζητήσανε μίνιμουμ (τη φθηνότερη επιλογή δηλαδή) άλλα $50 για να μου το εκτελωνίσουν. Η αμέσως φθηνότερη ήταν να πάω από Αθήνα Θεσσαλονίκη να το εκτελωνίσω μόνη μου. Ό,τι να 'ναι.

Αν σου δίνεται η επιλογή να περάσει από ΕΛΤΑ αντί για ιδιωτική εταιρεία κούριερ να το προτιμήσεις, κι ας κάνει καμια-δυο βδομάδες παραπάνω. Τουλάχιστον εκεί τα χρέη εκτελωνισμού είναι συγκεκριμένα.

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Δυστυχώς το myUS δεν έχει επιλογή με USPS, έχει μόνο FedEx, DHL και UPS (το οποίο είναι πολύ ακριβό).

Ήμουν στο τσακ να το φέρω με DHL, επειδή είναι πιο γρήγορο άλλα τώρα που μου το είπες, θα διαλέξω τη φθηνότερη λύση (που έρχεται μέσω FedEx) και να δούμε που θα βγει. 

Γιατί λες Θεσσαλονίκη όμως, έρχονται Θεσσαλονίκη πρώτα τα δέματα της DHL;

(Γιατί εγώ μένω Θεσσαλονίκη.)

 

Update: Πήρα τηλέφωνο και τους τρεις, η DHL και η UPS χρεωνουν 50 ευρώ για αποστολές μέχρι 150 ευρώ, η FedEx μέχρι 150 ευρώ δεν χρεώνει τίποτα (δεν τους πολύπίστεψα αλλά και αυτοί μάλλον μέχρι 50 ευρώ μάξιμουμ χρεωνουν).

Επεξ/σία από J_F80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, J_F80 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Δυστυχώς το myUS δεν έχει επιλογή με USPS, έχει μόνο FedEx, DHL και UPS (το οποίο είναι πολύ ακριβό).

Ήμουν στο τσακ να το φέρω με DHL, επειδή είναι πιο γρήγορο άλλα τώρα που μου το είπες, θα διαλέξω τη φθηνότερη λύση (που έρχεται μέσω FedEx) και να δούμε που θα βγει. 

Γιατί λες Θεσσαλονίκη όμως, έρχονται Θεσσαλονίκη πρώτα τα δέματα της DHL;

(Γιατί εγώ μένω Θεσσαλονίκη.)

 

Update: Πήρα τηλέφωνο και τους τρεις, η DHL και η UPS χρεωνουν 50 ευρώ για αποστολές μέχρι 150 ευρώ, η FedEx μέχρι 150 ευρώ δεν χρεώνει τίποτα (δεν τους πολύπίστεψα αλλά και αυτοί μάλλον μέχρι 50 ευρώ μάξιμουμ χρεωνουν).

Δεν έχω ιδέα γιατί μου είπαν για Θεσσαλονίκη. Πολύ πιθανόν να περνάνε πρώτα από εκεί τα δέματα. Σ' ένα παλιότερο φόρουμ, βέβαια, είδα ότι έγραφαν ότι σου λένε επίτηδες ένα μέρος αρκετά μακριά από τη διεύθυνση αποστολής σου ώστε να μην μπεις στη διαδικασία να το εκτελωνίσεις μόνος σου. Δεν ξέρω αν πρόκειται για θεωρία συνομωσίας βέβαια. Μακάρι η Fedex όντως να μη σε χρεώσει τίποτα υπερβολικό! Να μας κρατήσεις ενήμερους!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο δεμα τωρα απο Amazon France το οποιο ερχεται με UPS και γραφει η αμαζον για καθυστερησεις λογω περιεργων συνθηκων. Τι στο καλο συμβαινει; 😅

amazon fr.png

ups.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Παράγγειλα κάποια πράγματα αξίας γύρω στα 16 ευρώ από Αγγλία και συγκεκριμένα από το mediadevil.com όπου στο site αναφέρουν "Note for EU-based customers: you will not pay import fees for orders from our website".

Τελικά έλαβα ειδοποιητήριο ότι πρέπει να πληρώσω ΦΠΑ 2.88e και τέλη εκτελωνισμού 2.50e. 

Έστειλα e-mail στην εταιρία να ρωτήσω γιατί συνέβη αυτό και τι πρέπει να κάνω και μου απάντησαν τα εξής: 

Spoiler

This extra charge should definitely not have happened and I'd like to explain 
why: Since July 2021 there's been something called Import One Stop Shop 
(IOSS) in place for anything that is sent from the UK to an EU member country 
after the UK left the European Union. The IOSS allows buyers in the EU to 
collect, declare and pay the VAT to the tax authorities, instead of making 
the buyer pay the VAT at the moment the goods are imported into the EU as it 
was previously the case (for goods totalling over €22) as this is now 
handled at point of purchase.

Under the new rules all exported goods MUST have information detailing 
weights and costs and a few other details, and to show our packages are 
compliant this is clearly displayed on the address label - it's a small 
circular "IOSS" logo - so that if it needs to be checked the package can 
simply be scanned to see that there is nothing more to collect. This 
information is submitted electronically to our national carrier Royal Mail, 
so as long as the goods total less than €150 (which the majority of our 
orders do) there should be no import fees or anything VAT related.

I would suggest going back to the customs authority/post office/whomever has 
the package with this email as evidence that there should have been no extra 
charges and that we have done everything right to ensure everything is 
correct and declared and that the package should have gotten through the 
customs process with no problems. You might also want to show them copies of 
the address and CN22 customs labels (which I've attached to this email for 
convenience) and also quote our Shopify IOSS reference number IM4420001201. 
The address label has a small "IOSS" logo showing it is compliant but this 
can be easily missed, we're not sure why the process doesn't seem to be 
followed sometimes when all they have to do is scan the package!

I also enclose a snapshot that shows the basic tracking for this postal 
service: It isn't "fully" tracked, ie: you can't follow each leg of the 
journey like you can with that type of recorded service, but it is useful for 
instances like this.

Please do let us know how you get on, and I'm sorry again for any 
inconvenience.

Εν ολίγης είχαν κάνει ότι έπρεπε να κάνουν και είναι λάθος του τελωνείου που δεν σκάναρε το δέμα. Θα καταφέρω κάτι πιστεύετε αν εκτυπώσω το e-mail και την ετικέτα του δέματος με την οποία το έστειλαν και τα δείξω στο ταχυδρομείο; Δεν είναι τόσο για το ποσό όσο για το γ@*0το που καθυστέρησα να πάρω το δέμα και τώρα πρέπει να τρέχω από το ταχυδρομείο και να πληρώσω επιπλέον κοντά 30% της αξίας.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Cainiao Super Economy ήρθε απευθείας από Κίνα, έφαγα τελωνείο 3.21 ευρώ για ένα σετ από σπάτουλες / ξύστρες σιλικόνης που κόστιζε 4ευρώ. Από δω και πέρα μόνο Alixpress Saver και Aliexpress Standard που πάνε μέσω Ουγγαρίας.

Επίσης ένα δέμα με Aliexpress Standard το οποίο καθυστέρησε πάρα πολύ, έκανα άρνηση παραλαβής και γυρνάει πίσω... φαίνεται κανονικά το tracking που γύρισε Αθήνα, πήγε Ουγγαρία και για 2 βδομάδες τώρα δεν έχει updates.

Εν τω μεταξύ στο dispute (Return & Refund) απ'τα 50 ευρώ που κόστιζε η παραγγελία, ζήτησα parcial refund 40 ευρώ για να μην έχει χασούρα ο Κινέζος απ'τα μεταφορικά. Δε πρόλαβε καν να απαντήσει αν αποδέχεται ή όχι κι έγινε αυτόματα δεκτό το αίτημα απ'το Ali. Βάζω λοιπόν στο tracking τον ίδιο αριθμό (αφού με το ίδιο tracking επιστρέφει).

Μια μέρα αργότερα ο Κινέζος έκανε dispute ότι έδωσα fake tracking number κι είχα 3 μέρες περιθώριο να απαντήσω. Δε πήρα καν email ειδοποίησης, τυχαία μπήκα. Ανέβασα αποδεικτικά απ'το track17 που φαινόταν ξεκάθαρα τα updates "Refused deliver" και "Return to sender".

To Ali πήρε το μέρος μου και μάλιστα μου έδωσε full refund 50 ευρώ, αντί για 40 partial που είχα ζητήσει.

Μετά απ'αυτό το περιστατικό δεν πρόκειται να ξαναχαριστώ σε κανέναν.

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...