AkGr/ Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπερα σας.Ειχαν κανει πριν λιγο καιρο κρατηση για ενα ξενοδοχειο μεσω του booking στα 360 για 4 βραδια.Μετα απο 10 μερες (σημερα) ακριβως ελαβα email οτι εγινε λαθος και η τιμη διαμορφωνεται απο 90 στα 190 το βραδυ.Πηρα αμεσα τηλεφωνο στην booking και μου ειπαν οτι θα μου βρουν αυτοι καποιο αλλο και θα καλυψουν την διαφορα.Το θεμα μου ειναι οτι στην δευτερη προταση που μου εκαναν μου προτειναν ενα μεσω του airbnb γιατι μου ειπαν οτι αυτο ειναι το φθηνοτερο απο τα αλλα στην περιοχη μου.Θελω να μαθω τα δικαιωματα μου σε τετοια περιπτωση και να μου πειτε αν δικαιουμαι να μεινω στο προηγουμενο καταλυμα παρολου που εκαναν λαθοσ την τιμη.Επισησ την ακυρωση απο το προηγουμενο καταλυμα δεν την εχω δεχτει ακομα....Προσθετω ακομα οτι το booking μπορει να μου κανει μονο 3 προτασεισ και αν δεν δεχτω καποια απο αυτεσ τοτε ακυρωνεται η κρατηση του αλλου και ψαχνω μονος μου.Παρακαλω να απαντησουν ατομα που γνωριζουν την πολιτικη συγκεκριμενων καταστασεων.Ευχαριστω Επεξ/σία 10 Μαΐου 2019 από AkGr/
lambroszekis Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Αν και δεν κατάλαβα που κολλάει το airbnb στην περίπτωση όταν υφίσταται ένα πρόβλημα σαν το δικό σου αναλαμβάνει η booking.com να βγάλει άκρη. Είναι υποχρεωμένη να σου βρει δωμάτιο ίδιας ή και καλύτερης κατηγορίας χωρίς να βάλεις έξτρα χρήματα. Δεν γνωρίζω αν μετά από 3 προτάσεις που δεν θα δεχτείς σου ακυρώνουν την κράτηση. Τα Χριστούγεννα είχα παρόμοιο θέμα και βρήκα λύση στην πέμπτη πρόταση, καθώς όλες οι προτάσεις ήταν άσχετες με αυτά που ζητούσα. Ενδεικτικά μου πρότειναν δίκλινο για 3 άτομα, μετά δωμάτιο 3χμ από κέντρο ενώ η αρχική κράτηση ήταν κέντρο, δωμάτιο χωρίς κλιματισμό κοκ.. Εν τέλει μου βρήκαν δωμάτιο με διπλάσιο κόστος χωρίς να βάλω κάτι παραπάνω εγώ.
VyronPeristeri Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Και γω ειχα αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα και η booking μου εκανε προτασεις για καποια αλλα. Εν τελη μου βρηκε ενα πιο ακριβο και καλυψε τη διαφορα. Αλλα εννοειται πως η διαφορα στην τιμη δεν ηταν τοσο μεγαλη οσο η δικη σου. Δε μπορω να καταλαβω πως καναν τοσο μεγαλο λαθος στη περιπτωση σου και θα πρεπει να λαβεις υποψην σου οτι το λαθος ηταν του ξενοδοχειου και οχι του booking. Οποτε θα σε συμβουλευα να κοιταξεις καλα τις προτασεις του και να δεχτεις μια απο αυτες. Με το airbnb λογικα ηταν το μονο που μπορουσαν να σου βρουν στη τιμη που ειχες κανει κρατηση αρχικα καθως φσνταζομαι θα μιλαμε για πολυ καλο δωματιο.
gr1goris Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δεν μας τα λες καλα .... Ουτε μια στο εκατομυριο να συμβαινει τετοια περιπτωση Το κορυφαιο ειναι οτι σου προτεινε η booking το airbnb xxaxaxaxa 1
JMc7 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 η Α εταιρεια βρηκε δωματιο μεσω ανταγωνιστικης Β ? οεο
paylidis Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 45 λεπτά πριν, gr1goris είπε Δεν μας τα λες καλα .... Ουτε μια στο εκατομυριο να συμβαινει τετοια περιπτωση Το κορυφαιο ειναι οτι σου προτεινε η booking το airbnb xxaxaxaxa Έχει συμβεί και σε εμένα κάτι παρομοιο. Κλείνω δωμάτιο σε τιμή 55€ τη βραδιά (μέτρια-καλή τιμή για το μέρος-εποχή-ξενοδοχείο όχι σκότωμα), μετά από ένα μήνα και μια εβδομάδα πριν το ταξίδι μου το ακυρώνει ο ξενοδόχος με δικαιολογία double booking-over booking και μια ώρα μετά «πουλάει» το ίδιο δωμάτιο για τις ιδιες μέρες στα 110€. Πήρα στο booking έγινε της τρελής... με τα κοριτσάκια συνήθως δε βγάζεις άκρη ζητάς να μιλήσεις με το manager βάρδιας αλλά πρέπει να ξέρεις αγγλικά για να συνεννοηθείς. Η manager λοιπόν μου είπε κλείστε οποίο ξενοδοχείο θέλετε έως 110€ (που ήταν η τιμή που ζητούσε ο δικός μου εκείνη την ημέρα) και μόλις επιστρέψετε μας καταθέτετε στο τάδε σύστημα (ήρθε με μειλ) την απόδειξη πληρωμής και τον αριθμό της κάρτας σας και θα καλύψουμε εμείς τη διαφορά και θα τα πληρώσει πέναλτι ο ξενοδόχος που έκανε τη λαδια. Όντως έτσι έγινε βρήκα ένα με 95€ τη βραδιά επι 3 βραδιά και κανένα μήνα μετά έλαβα 120€ στην κάρτα μου. Για την ιστορία τον ξενοδόχο τον πέταξαν (ή έφυγε) εκτός booking (σε άλλες πλατφόρμες υπάρχει ακόμα). Οποτε ts μιλάς με manager ASAP 4 1
Finn Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Το 90 που είδες προφανώς είναι η default τιμή που είχε ορισει ο ξενοδόχος και ξέχασε να βγάλει τη διαθεσιμότητα μέχρι να αναθεωρησει την τιμολογιακή του πολιτική. Μετά είδε τι λάθος έκανε και δε θέλει να το καταπιεί οπότε προσπαθεί να ακυρώσει την κράτηση. Η booking όπως και να χει είναι υποχρεωμένη να σου βρει κάτι ανάλογο ή στο τέλος θα πας σε αυτόν με όσο έκλεισες. Μου έχει τύχει σε κατάλυμα το οποίο "έτρεχα" να έχει ξεχάσει ο ιδιοκτήτης ημερομηνίες του 2019 ανοιχτές στα 80 κατακαλοκαιρο και με έβαλε να βγάλω άκρη. Η booking μου είχε πει δε μπορώ να δεχθώ ακύρωση λόγω λάθος στην τιμή που ορίσαμε, αν βρούμε κάτι παρόμοιο στα ίδια λεφτά καλώς αλλιώς μένει η κράτηση ως έχει.
kleo1 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Μάλλον εννοεί ότι του πρότειναν λύση η οποία υπάρχει και στο airbnb. πλεον στο booking, βλέπεις πολλά σπίτια που παίζουν και στο airbnb, ενώ παλαιότερα έβλεπες μόνο ξενοδοχεία. 1
cumulus Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Έχει συμβεί και σε μένα. Ο μάγκας ο ξενοδόχος μόλις έβλεπε ότι είχε ζήτηση ακύρωνε 2-3 με ηλίθιες δικαιολογίες και τις πούλαγε ακριβότερα. Βέβαια εμένα μου βγήκε σε καλύτερο αφού από 4στερο βρέθηκα σε 5στερο
insomnia888 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Είναι λάθος δικό τους και όχι δικό σου. Οπότε η booking είναι υποχρεωμένη να σου βρει άλλο κατάλυμα στην ίδια περιοχή, ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας με τις ίδιες παροχές που έχει η αρχική κράτηση. Το οτι η booking μπορεί να σου κάνει μόνο 3 προτάσεις είναι γελοίο. Take it or leave it δεν υπάρχει όταν έχεις πληρώσει ήδη για κάτι που δεν παίρνεις. Εάν το δωμάτιο, που έχουμε κλείσει, δεν είναι διαθέσιμο, ο ξενοδόχος πρέπει να εξασφαλίσει τη διαμονή μας, σε άλλο ξενοδοχείο, της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, το οποίο θα βρίσκεται, στην ίδια πόλη και θα διαθέτει τις ίδιες ανέσεις και προϋποθέσεις διαμονής, όπως αυτές που διαφημίζει, για το δικό του ξενοδοχείο. Ταυτόχρονα, οφείλει να μας καταβάλει, τα έξοδα μεταφοράς, στο άλλο ξενοδοχείο και την τυχόν επιπλέον διαφορά τιμής. Εάν δεν καταστεί αυτό δυνατό, ο ξενοδόχος πρέπει να μας αποζημιώσει, με το σύνολο του συμφωνημένου τιμήματος διαμονής. Εάν ο ξενοδόχος αθετήσει τη συμφωνία του, μαζί μας, υποχρεούται να επιστρέψει την προκαταβολή, έντοκα. Η αθέτηση της συμφωνίας επισύρει αυστηρές διοικητικές κυρώσεις, από τον Ε.Ο.Τ. https://news.gtp.gr/2015/06/19/κεπκα-τα-δικαιώματά-σας-σε-ξενοδοχεία/ 3 1
kourtembeu Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Επειδή δουλεύω όλα αυτά τα εξτρανετ αν η κράτηση ειναι N(οn)R(efundable) δεν μπορεί να ακυρωθεί απο τον ξενοδόχο σε καμία περίπτωση. Επίσης λάθος της booking αποκλείεται να είναι αφού η τιμολογιακή πολιτική καθορίζεται απο τα ξενοδοχεία. Μπορείς να μείνεις κανονικά στο κατάλυμα που έχεις κλείσει και να αρνηθείς οποιαδήποτε μετακίνηση. Στην περίπτωση που πας βέβαια εκεί να είσαι έτοιμος γιατί υπάρχει η πιθανότητα να ισχυρηστούν το overbooking και να σε στείλουν (με δικά τους έξοδα) σε συνεργαζόμενο ξενοδοχείο.
kallair Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 σε παρομοιο λαθος (δεν θυμαμαι αν ηταν το booking ή αλλη πλατφορμα) ειχαμε μεινει 4 μερες Ρωμη και ειχαμε πληρωσει το 1/4 απο οσο εκανε κανονικα.. Παιζει διαμονη και αεροπορικα να ειχε βγει 100 € το ατομο... Δεν ειχαμε δεχθει ακυρωση της κρατησης γιατι η χρεωση ειχε γινει κανονικα, ειχε εγκριθει κ ειχαν τραβηξει τα λεφτα και εκ των υστερων μας ειπαν για λαθος τιμη. Επιμειναμε και τελικα μειναμε στο ξενοδοχειο που ειχαμε κλεισει εξαρχης.
Mhlogiatros Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 "το booking μπορει να μου κανει μονο 3 προτασεισ και αν δεν δεχτω καποια απο αυτεσ τοτε ακυρωνεται η κρατηση" Η booking είναι υποχρεωμένη να σου βρει άλλο κατάλυμα στην ίδια περιοχή, ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας με τις ίδιες παροχές που έχει η αρχική κράτηση . Και όχι airbnb που κολλάει αυτό στη μαγκιά τους ;;
kon1to Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 3 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε "το booking μπορει να μου κανει μονο 3 προτασεισ και αν δεν δεχτω καποια απο αυτεσ τοτε ακυρωνεται η κρατηση" Η booking είναι υποχρεωμένη να σου βρει άλλο κατάλυμα στην ίδια περιοχή, ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας με τις ίδιες παροχές που έχει η αρχική κράτηση . Και όχι airbnb που κολλάει αυτό στη μαγκιά τους ;; Προφανώς το "airbnb" αναφέρθηκε εκ παραδρομής. Εννοεί οτι αντι για ξενοδοχείο μπορεί να του προταθεί διαμέρισμα που νοικιάζεται (και) μέσω booking.
Mhlogiatros Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Το κατάλαβα αλλά οι όροι και η "ασφαλεια " του booking λέει για συγκεκριμένο ξενοδοχείο στη συγκεκριμένη τοποθεσία . Να μου αντιπροτείνουν διαμέρισμα 10 χλμ μακριά δε θα ήθελα να μου τύχει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα