bade Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Όταν γυρνάω το κλειδί, ανεβοκατεβαίνουν 4 φορές και σταματάνε κάπου τυχαία στην μέση. Οταν βάζω την πρώτη σκάλα και την κλείσω σταματάνε αμέσως. Τι μπόρει να φταίει; Fiat punto evo 10' 1.3 diesel Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 34 λεπτά πριν, bade είπε Όταν γυρνάω το κλειδί, ανεβοκατεβαίνουν 4 φορές και σταματάνε κάπου τυχαία στην μέση. Οταν βάζω την πρώτη σκάλα και την κλείσω σταματάνε αμέσως. Τι μπόρει να φταίει; Fiat punto evo 10' 1.3 diesel Ευχαριστώ. Μήπως κάτι γίνεται με τη φλασιέρα ( το διακόπτη) των υαλοκαθαριστήρων . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Αυτο γίνεται παντα ή κάποιες φορες. Γιατί τα αυτοκίνητα έχουν μία τέτοια λειτουργία για να φέρνουν τους καθαριστήρες στη μέση ωστε να μπορείς να αλλάξεις τα λάστιχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 15 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Αυτο γίνεται παντα ή κάποιες φορες. Γιατί τα αυτοκίνητα έχουν μία τέτοια λειτουργία για να φέρνουν τους καθαριστήρες στη μέση ωστε να μπορείς να αλλάξεις τα λάστιχα Δεν έχω ακούσει ξανά για τέτοια λειτουργία. Έτσι και αλλιώς οι βραχίονες σηκώνονται και πάνε στην μέση αλλά για άλλο λόγο, όχι για να αλλάξεις τα λάστιχα. Όταν πάνε στην μέση οι βραχίονες με μεγάλο καπό δεν βολεύει να τα αλλάξεις. Από το πλάι της κάθε πλευράς αλλαζονται. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bade Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Σήμερα με μια μπόρα που έριξε στα Χανιά το μεσημέρι, τους βάζω στην μέγιστη ταχύτητα και μετά απο 5 λεπτά σταματήσανε στην μέση (ευτυχως που δεν τράκαρα). Πάω στον μηχανικό βγάζω το σύστημα. Ξεβιδώνω το καπάκι να δω τι έχει μέσα και είχε φαγωθεί το γρανάζι (πλαστικό). 40 Ευρω ζημιά. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από bade Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 9 ώρες πριν, panoskatos είπε Δεν έχω ακούσει ξανά για τέτοια λειτουργία. Έτσι και αλλιώς οι βραχίονες σηκώνονται και πάνε στην μέση αλλά για άλλο λόγο, όχι για να αλλάξεις τα λάστιχα. Όταν πάνε στην μέση οι βραχίονες με μεγάλο καπό δεν βολεύει να τα αλλάξεις. Από το πλάι της κάθε πλευράς αλλαζονται. Ούτε εγώ έχω ξανά ακούσει κάτι τέτοιο εαααν ισχύει ,ας δώσει κάποιος πληροφορίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Μάλλον κάποια βλάβη στον διακόπτη ή και στο μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων. 21 ώρες πριν, panoskatos είπε Δεν έχω ακούσει ξανά για τέτοια λειτουργία. Έτσι και αλλιώς οι βραχίονες σηκώνονται και πάνε στην μέση αλλά για άλλο λόγο, όχι για να αλλάξεις τα λάστιχα. Όταν πάνε στην μέση οι βραχίονες με μεγάλο καπό δεν βολεύει να τα αλλάξεις. Από το πλάι της κάθε πλευράς αλλαζονται. Σε αρκετά μοντέλα πρέπει οι βραχίονες να είναι στη μέση για να μπορέσεις να αλλάξεις τα μάκτρα. Σε ορισμένα αγωνιστικά (κυρίως σε αγώνες πίστας) βάζουν συνήθως τον ένα καθαριστήρα στη μέση για να σημαδεύουν την κορυφή της στροφής Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Στις 16/5/2019 στις 12:21 ΜΜ, bade είπε Τι μπόρει να φταίει; Fiat... Απαντάς από μόνο σου. Γενικά το Fiat έχουν ηλεκτρολογικά θέματα, πήγαινε σε κάποιον ηλεκτρολόγο να το δεί καλύτερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Μου αρέσει που κάποιοι απαντάτε χωρίς να διαβάζετε τι γράφει ο προηγούμενος (ο TS στην προκειμένη) 13 ώρες πριν, bade είπε Πάω στον μηχανικό βγάζω το σύστημα. Ξεβιδώνω το καπάκι να δω τι έχει μέσα και είχε φαγωθεί το γρανάζι (πλαστικό). 40 Ευρω ζημιά. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2019 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 19 λεπτά πριν, dpolal είπε Απαντάς από μόνο σου. Γενικά το Fiat έχουν ηλεκτρολογικά θέματα, πήγαινε σε κάποιον ηλεκτρολόγο να το δεί καλύτερα... Το έχει φτιάξει ο άνθρωπος, το γρανάζι είχε χαλάσει. Αυτό που γράφει ο @Xacti παίζει πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Στις 18/5/2019 στις 9:28 ΠΜ, nik0laus είπε Σε ορισμένα αγωνιστικά (κυρίως σε αγώνες πίστας) βάζουν συνήθως τον ένα καθαριστήρα στη μέση για να σημαδεύουν την κορυφή της στροφής Καμια σχεση.Ειναι καθαρα για λογους μειωσης τις αεροδυναμικης αντιστασης.Στους αγωνες μετραει και η πιο ασημαντη λεπτομερεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα