Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη κατάσταση με τράπεζα. - Πως να κινηθώ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα θέμα με μία μεγάλη τράπεζα και θα ήθελα συμβουλές στο πως να κινηθώ.

Long story short, είχα μια προπληρωμένη κάρτα ΚΕΑ(κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης) με ένα σεβαστό υπόλοιπο (>200€). Κάποια στιγμή, με αποκλειστική ευθύνη της τράπεζας, οι κάρτες αυτές(μόνο στη συγκεκριμένη τράπεζα) ακυρώθηκαν μαζικά. Έκανα αίτημα έκδοσης νέας κάρτας και μεταφοράς του υπολοίπου σε αυτήν. Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες, 4 επισκέψεις σε τραπεζικό κατάστημα και 4 πολύωρες συνομιλίες με το phone banking. Τα χρήματα ακόμα δε μου έχουν επιστραφεί και ύστερα από την τελευταία συνομιλία με το phone banking με παρέπεμψαν για 5η φορά σε φυσικό κατάστημα...

Το πρόβλημα είναι, όπως με στόμφο μου είπε ο υπάλληλος, ότι "είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ να επιτρέπονται μεταφορές από προπληρωμένη ΚΕΑ μόνο σε άλλη κάρτα ΚΕΑ", όμως παράλληλα το database της τράπεζας επιτρέπει την έκδοση κάρτας ΚΕΑ μόνο σε δικαιούχους ΚΕΑ. Εγώ πλέον εργάζομαι και δεν παίρνω το επίδομα, οπότε δε βρίσκομαι στο database τους. Δηλαδή, έχω πέσει σε μία απίστευτη και ηλίθια λούπα που θα ζήλευε το δημόσιο της Ζιμπάμπουε και το εξοργιστικό είναι ότι κανείς από την τράπεζα δεν ενδιαφέρεται να δώσει λύση, παρ' ότι ευθύνονται αποκλειστικά για την κατάσταση. Έχω αφιερώσει προσωπικά πάνω από 8 καθαρές ώρες στα τηλέφωνα και στο κατάστημα και πολλές περισσότερες βράζοντας στο ζουμί μου. Η τράπεζα δε με έχει πάρει ποτέ τηλέφωνο, ακόμα και όταν το αίτημα μου για μεταφορά λίμναζε για 30 μέρες(από 4 μέρες μ.ο.) και είχα κάνει επίσημο αίτημα για ενημέρωση της κατάστασης του αιτήματος.

Για να συνοψίσω, η τράπεζα μου έχει δεσμεύσει παράτυπα 250+ ευρώ για πάνω από 60 μέρες. Έχω αφιερώσει προσωπικά πολλές ώρες, με κίνδυνο και για τη δουλειά μου. Η τράπεζα δε δείχνει κανένα ενδιαφέρον και από ότι φαίνεται ακόμα και τώρα δεν επιθυμεί να δώσει λύση στο πρόβλημα. Να σημειώσω ότι μέχρι 8 Ιουνίου δεν έχω καν τη δυνατότητα να πάω πάλι στο φυσικό κατάστημα, λόγω δουλειάς. Πως μπορώ να κινηθώ; Μπορώ και αν ναι, που να κάνω καταγγελία να χρειαστεί; Είναι καλή ιδέα να κάνω παράπονο μέσω της φόρμας παραπόνων της τράπεζας; Ειλικρινά, φοβάμαι μη μπλέξω άδικα τίποτα φουκαριάρηδες υπαλλήλους, αλλιώς αυτό θα το είχα κάνει ήδη. 

  • Like 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 55
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

εχω δει μπροστα μου να πληρωνει στοιχημα καποιος με καρτα κεα 😅

Αν υποβάλλεις επίσημα έγγραφο παράπονο με αριθμό πρωτοκόλλου στο Κατάστημα που πήγες , είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να σου απαντήσουν εντός 15 ημερών.  Κακώς που δεν το έκανες εξ αρχής. 

Ρε γμτ, δεν θέλω και πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις να πάρω όπλο. Και δεν φταίει η ταινία που παιζει τώρα στο Μακεδονία.

4 λεπτά πριν, Miracle Worker είπε

Έχω ένα θέμα με μία μεγάλη τράπεζα και θα ήθελα συμβουλές στο πως να κινηθώ.

Long story short, είχα μια προπληρωμένη κάρτα ΚΕΑ(κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης) με ένα σεβαστό υπόλοιπο (>200€). Κάποια στιγμή, με αποκλειστική ευθύνη της τράπεζας, οι κάρτες αυτές(μόνο στη συγκεκριμένη τράπεζα) ακυρώθηκαν μαζικά. Έκανα αίτημα έκδοσης νέας κάρτας και μεταφοράς του υπολοίπου σε αυτήν. Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες, 4 επισκέψεις σε τραπεζικό κατάστημα και 4 πολύωρες συνομιλίες με το phone banking. Τα χρήματα ακόμα δε μου έχουν επιστραφεί και ύστερα από την τελευταία συνομιλία με το phone banking με παρέπεμψαν για 5η φορά σε φυσικό κατάστημα...

Το πρόβλημα είναι, όπως με στόμφο μου είπε ο υπάλληλος, ότι "είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ να επιτρέπονται μεταφορές από προπληρωμένη ΚΕΑ μόνο σε άλλη κάρτα ΚΕΑ", όμως παράλληλα το database της τράπεζας επιτρέπει την έκδοση κάρτας ΚΕΑ μόνο σε δικαιούχους ΚΕΑ. Εγώ πλέον εργάζομαι και δεν παίρνω το επίδομα, οπότε δε βρίσκομαι στο database τους. Δηλαδή, έχω πέσει σε μία απίστευτη και ηλίθια λούπα που θα ζήλευε το δημόσιο της Ζιμπάμπουε και το εξοργιστικό είναι ότι κανείς από την τράπεζα δεν ενδιαφέρεται να δώσει λύση, παρ' ότι ευθύνονται αποκλειστικά για την κατάσταση. Έχω αφιερώσει προσωπικά πάνω από 8 καθαρές ώρες στα τηλέφωνα και στο κατάστημα και πολλές περισσότερες βράζοντας στο ζουμί μου. Η τράπεζα δε με έχει πάρει ποτέ τηλέφωνο, ακόμα και όταν το αίτημα μου για μεταφορά λίμναζε για 30 μέρες(από 4 μέρες μ.ο.) και είχα κάνει επίσημο αίτημα για ενημέρωση της κατάστασης του αιτήματος.

Για να συνοψίσω, η τράπεζα μου έχει δεσμεύσει παράτυπα 250+ ευρώ για πάνω από 60 μέρες. Έχω αφιερώσει προσωπικά πολλές ώρες, με κίνδυνο και για τη δουλειά μου. Η τράπεζα δε δείχνει κανένα ενδιαφέρον και από ότι φαίνεται ακόμα και τώρα δεν επιθυμεί να δώσει λύση στο πρόβλημα. Να σημειώσω ότι μέχρι 8 Ιουνίου δεν έχω καν τη δυνατότητα να πάω πάλι στο φυσικό κατάστημα, λόγω δουλειάς. Πως μπορώ να κινηθώ; Μπορώ και αν ναι, που να κάνω καταγγελία να χρειαστεί; Είναι καλή ιδέα να κάνω παράπονο μέσω της φόρμας παραπόνων της τράπεζας; Ειλικρινά, φοβάμαι μη μπλέξω άδικα τίποτα φουκαριάρηδες υπαλλήλους, αλλιώς αυτό θα το είχα κάνει ήδη. 

συνήγορος του καταναλωτή.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υποβάλλεις επίσημα έγγραφο παράπονο με αριθμό πρωτοκόλλου στο Κατάστημα που πήγες , είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να σου απαντήσουν εντός 15 ημερών. 

Κακώς που δεν το έκανες εξ αρχής. 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, Miracle Worker είπε

Έχω ένα θέμα με μία μεγάλη τράπεζα και θα ήθελα συμβουλές στο πως να κινηθώ.

Long story short, είχα μια προπληρωμένη κάρτα ΚΕΑ(κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης) με ένα σεβαστό υπόλοιπο (>200€). Κάποια στιγμή, με αποκλειστική ευθύνη της τράπεζας, οι κάρτες αυτές(μόνο στη συγκεκριμένη τράπεζα) ακυρώθηκαν μαζικά. Έκανα αίτημα έκδοσης νέας κάρτας και μεταφοράς του υπολοίπου σε αυτήν. Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες, 4 επισκέψεις σε τραπεζικό κατάστημα και 4 πολύωρες συνομιλίες με το phone banking. Τα χρήματα ακόμα δε μου έχουν επιστραφεί και ύστερα από την τελευταία συνομιλία με το phone banking με παρέπεμψαν για 5η φορά σε φυσικό κατάστημα...

Το πρόβλημα είναι, όπως με στόμφο μου είπε ο υπάλληλος, ότι "είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ να επιτρέπονται μεταφορές από προπληρωμένη ΚΕΑ μόνο σε άλλη κάρτα ΚΕΑ", όμως παράλληλα το database της τράπεζας επιτρέπει την έκδοση κάρτας ΚΕΑ μόνο σε δικαιούχους ΚΕΑ. Εγώ πλέον εργάζομαι και δεν παίρνω το επίδομα, οπότε δε βρίσκομαι στο database τους. Δηλαδή, έχω πέσει σε μία απίστευτη και ηλίθια λούπα που θα ζήλευε το δημόσιο της Ζιμπάμπουε και το εξοργιστικό είναι ότι κανείς από την τράπεζα δεν ενδιαφέρεται να δώσει λύση, παρ' ότι ευθύνονται αποκλειστικά για την κατάσταση. Έχω αφιερώσει προσωπικά πάνω από 8 καθαρές ώρες στα τηλέφωνα και στο κατάστημα και πολλές περισσότερες βράζοντας στο ζουμί μου. Η τράπεζα δε με έχει πάρει ποτέ τηλέφωνο, ακόμα και όταν το αίτημα μου για μεταφορά λίμναζε για 30 μέρες(από 4 μέρες μ.ο.) και είχα κάνει επίσημο αίτημα για ενημέρωση της κατάστασης του αιτήματος.

Για να συνοψίσω, η τράπεζα μου έχει δεσμεύσει παράτυπα 250+ ευρώ για πάνω από 60 μέρες. Έχω αφιερώσει προσωπικά πολλές ώρες, με κίνδυνο και για τη δουλειά μου. Η τράπεζα δε δείχνει κανένα ενδιαφέρον και από ότι φαίνεται ακόμα και τώρα δεν επιθυμεί να δώσει λύση στο πρόβλημα. Να σημειώσω ότι μέχρι 8 Ιουνίου δεν έχω καν τη δυνατότητα να πάω πάλι στο φυσικό κατάστημα, λόγω δουλειάς. Πως μπορώ να κινηθώ; Μπορώ και αν ναι, που να κάνω καταγγελία να χρειαστεί; Είναι καλή ιδέα να κάνω παράπονο μέσω της φόρμας παραπόνων της τράπεζας; Ειλικρινά, φοβάμαι μη μπλέξω άδικα τίποτα φουκαριάρηδες υπαλλήλους, αλλιώς αυτό θα το είχα κάνει ήδη. 

Καλησπερα.. Να ζητησεις και να κανεις αναληψη αυτο το ποσο που εχεις μεσα στον λογαριασμο σου...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ανήκουν σε λογαριασμό αυτά τα λεφτά, είναι πιστωμένες σε προπληρωμένη κάρτα Τράπεζας. Δεν μπορεί να γίνει ανάληψη από άτομα που είναι μικρότερης ηλικίας από 70 ετών νομίζω.

  • Like 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

συνήγορος του καταναλωτή.

Thnx. Νομίζω υπήρχει και αντίστοιχως αποκλειστικά για τράπεζες, δεν είμαι σίγουρος.

50 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Αν υποβάλλεις επίσημα έγγραφο παράπονο με αριθμό πρωτοκόλλου στο Κατάστημα που πήγες , είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να σου απαντήσουν εντός 15 ημερών. 

Κακώς που δεν το έκανες εξ αρχής. 

Αυτό φαίνεται καλή επιλογή, γιατί δεν θέλω να μπλέξω τα κεντρικά. Βέβαια το πρόβλημα είναι ότι 8-2 δε μπορώ να κουνήσω ρούπι από τη δουλειά και επιπλέον σε 15 ημέρες θα έχω ζωστεί εκρηκτικά.😅 Ίσως δοκιμάσω κάνα ninja παράπονο μόλις ανοίξουν στις 8, αν είναι γρήγορη η διαδικασία.

Ο προβληματισμός μου όμως είναι ότι παίζει να ρίξουν πάλι το μπαλάκι αλλού, όπως κάνουν 1,5 μήνα τώρα. Μιλάμε το δημόσιο είναι θεός μπροστά τους. Τουλάχιστον εκεί ο υπάλληλος προσπαθεί να σε οδηγήσει να βρεις άκρη γύρω από το πρωτόκολλο. Στην τράπεζα απλώς παπαγαλίζουν το πρωτόκολλο.

41 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα.. Να ζητησεις και να κανεις αναληψη αυτο το ποσο που εχεις μεσα στον λογαριασμο σου...

Δεν υπάρχει πουθενά το ποσό που ζητάω. Έχει εξαφανιστεί μαζί με την κάρτα. Στον υπόλοιπο λογαριασμό έχω μόλις 6 ευρώ.😀

Επεξ/σία από Miracle Worker
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Miracle Worker είπε

Thnx. Νομίζω υπήρχει και αντίστοιχως αποκλειστικά για τράπεζες, δεν είμαι σίγουρος.

Μήπως εννοείς αυτό;

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, l337 είπε

Μήπως εννοείς αυτό;

Μπα, μάλλον κάποιο παράρτημα του Συνήγορου του Καταναλωτή θα θυμόμουν, αλλά καλό και αυτό. Ελπίζω όμως να μη φτάσουμε εκεί. 

Βασικά το θέμα μου θα λυθεί, κάποια στιγμή. Το γαμώτο είναι το τρέξιμο που ρίχνω και η αδιαφορία τους. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Miracle Worker είπε

Thnx. Νομίζω υπήρχει και αντίστοιχως αποκλειστικά για τράπεζες, δεν είμαι σίγουρος.

Αυτό φαίνεται καλή επιλογή, γιατί δεν θέλω να μπλέξω τα κεντρικά. Βέβαια το πρόβλημα είναι ότι 8-2 δε μπορώ να κουνήσω ρούπι από τη δουλειά και επιπλέον σε 15 ημέρες θα έχω ζωστεί εκρηκτικά.😅 Ίσως δοκιμάσω κάνα ninja παράπονο μόλις ανοίξουν στις 8, αν είναι γρήγορη η διαδικασία.

Ο προβληματισμός μου όμως είναι ότι παίζει να ρίξουν πάλι το μπαλάκι αλλού, όπως κάνουν 1,5 μήνα τώρα. Μιλάμε το δημόσιο είναι θεός μπροστά τους. Τουλάχιστον εκεί ο υπάλληλος προσπαθεί να σε οδηγήσει να βρεις άκρη γύρω από το πρωτόκολλο. Στην τράπεζα απλώς παπαγαλίζουν το πρωτόκολλο.

Δεν υπάρχει πουθενά το ποσό που ζητάω. Έχει εξαφανιστεί μαζί με την κάρτα. Στον υπόλοιπο λογαριασμό έχω μόλις 6 ευρώ.😀

Φτιάξε ένα έγγραφο παράπονο εκ των προτέρων και στις 8 το πρωί πήγαινε κατ ευθείαν στον διευθυντή. Μην ξεχάσεις οποσδήποτε να πάρεις Αρ. Πρωτοκόλλου παράδοσης του παραπόνου.  Επίσης πες του ότι αν δεν ε χεις άμεση λύση θα καταφύγεις εκεί που έγραψε ο i337. 

Συνήθως φοβούνται τέτοιες περιπτώσεις και κάνουν γρήγορα. Επίσης ζητά και μια επαγγελματική κάρτα του διευθυντή και πες του ότι θα τον ενοχλήσεις σε 3,4 μέρες. 

Αλλιώς είναι όταν υπάρχει επίσημο έγγραφο και αλλιώς το μιλητό. 

Επεξ/σία από HALF EVIL
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Miracle Worker είπε

Έχω ένα θέμα με μία μεγάλη τράπεζα και θα ήθελα συμβουλές στο πως να κινηθώ.

Long story short, είχα μια προπληρωμένη κάρτα ΚΕΑ(κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης) με ένα σεβαστό υπόλοιπο (>200€). Κάποια στιγμή, με αποκλειστική ευθύνη της τράπεζας, οι κάρτες αυτές(μόνο στη συγκεκριμένη τράπεζα) ακυρώθηκαν μαζικά. Έκανα αίτημα έκδοσης νέας κάρτας και μεταφοράς του υπολοίπου σε αυτήν. Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες, 4 επισκέψεις σε τραπεζικό κατάστημα και 4 πολύωρες συνομιλίες με το phone banking. Τα χρήματα ακόμα δε μου έχουν επιστραφεί και ύστερα από την τελευταία συνομιλία με το phone banking με παρέπεμψαν για 5η φορά σε φυσικό κατάστημα...

Το πρόβλημα είναι, όπως με στόμφο μου είπε ο υπάλληλος, ότι "είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ να επιτρέπονται μεταφορές από προπληρωμένη ΚΕΑ μόνο σε άλλη κάρτα ΚΕΑ", όμως παράλληλα το database της τράπεζας επιτρέπει την έκδοση κάρτας ΚΕΑ μόνο σε δικαιούχους ΚΕΑ. Εγώ πλέον εργάζομαι και δεν παίρνω το επίδομα, οπότε δε βρίσκομαι στο database τους. Δηλαδή, έχω πέσει σε μία απίστευτη και ηλίθια λούπα που θα ζήλευε το δημόσιο της Ζιμπάμπουε και το εξοργιστικό είναι ότι κανείς από την τράπεζα δεν ενδιαφέρεται να δώσει λύση, παρ' ότι ευθύνονται αποκλειστικά για την κατάσταση. Έχω αφιερώσει προσωπικά πάνω από 8 καθαρές ώρες στα τηλέφωνα και στο κατάστημα και πολλές περισσότερες βράζοντας στο ζουμί μου. Η τράπεζα δε με έχει πάρει ποτέ τηλέφωνο, ακόμα και όταν το αίτημα μου για μεταφορά λίμναζε για 30 μέρες(από 4 μέρες μ.ο.) και είχα κάνει επίσημο αίτημα για ενημέρωση της κατάστασης του αιτήματος.

Για να συνοψίσω, η τράπεζα μου έχει δεσμεύσει παράτυπα 250+ ευρώ για πάνω από 60 μέρες. Έχω αφιερώσει προσωπικά πολλές ώρες, με κίνδυνο και για τη δουλειά μου. Η τράπεζα δε δείχνει κανένα ενδιαφέρον και από ότι φαίνεται ακόμα και τώρα δεν επιθυμεί να δώσει λύση στο πρόβλημα. Να σημειώσω ότι μέχρι 8 Ιουνίου δεν έχω καν τη δυνατότητα να πάω πάλι στο φυσικό κατάστημα, λόγω δουλειάς. Πως μπορώ να κινηθώ; Μπορώ και αν ναι, που να κάνω καταγγελία να χρειαστεί; Είναι καλή ιδέα να κάνω παράπονο μέσω της φόρμας παραπόνων της τράπεζας; Ειλικρινά, φοβάμαι μη μπλέξω άδικα τίποτα φουκαριάρηδες υπαλλήλους, αλλιώς αυτό θα το είχα κάνει ήδη. 

Ρε γμτ, δεν θέλω και πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις να πάρω όπλο. Και δεν φταίει η ταινία που παιζει τώρα στο Μακεδονία.

  • Like 1
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, Miracle Worker είπε

Έχω ένα θέμα με μία μεγάλη τράπεζα και θα ήθελα συμβουλές στο πως να κινηθώ.

Long story short, είχα μια προπληρωμένη κάρτα ΚΕΑ(κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης) με ένα σεβαστό υπόλοιπο (>200€). Κάποια στιγμή, με αποκλειστική ευθύνη της τράπεζας, οι κάρτες αυτές(μόνο στη συγκεκριμένη τράπεζα) ακυρώθηκαν μαζικά. Έκανα αίτημα έκδοσης νέας κάρτας και μεταφοράς του υπολοίπου σε αυτήν. Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες, 4 επισκέψεις σε τραπεζικό κατάστημα και 4 πολύωρες συνομιλίες με το phone banking. Τα χρήματα ακόμα δε μου έχουν επιστραφεί και ύστερα από την τελευταία συνομιλία με το phone banking με παρέπεμψαν για 5η φορά σε φυσικό κατάστημα...

Το πρόβλημα είναι, όπως με στόμφο μου είπε ο υπάλληλος, ότι "είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ να επιτρέπονται μεταφορές από προπληρωμένη ΚΕΑ μόνο σε άλλη κάρτα ΚΕΑ", όμως παράλληλα το database της τράπεζας επιτρέπει την έκδοση κάρτας ΚΕΑ μόνο σε δικαιούχους ΚΕΑ. Εγώ πλέον εργάζομαι και δεν παίρνω το επίδομα, οπότε δε βρίσκομαι στο database τους. Δηλαδή, έχω πέσει σε μία απίστευτη και ηλίθια λούπα που θα ζήλευε το δημόσιο της Ζιμπάμπουε και το εξοργιστικό είναι ότι κανείς από την τράπεζα δεν ενδιαφέρεται να δώσει λύση, παρ' ότι ευθύνονται αποκλειστικά για την κατάσταση. Έχω αφιερώσει προσωπικά πάνω από 8 καθαρές ώρες στα τηλέφωνα και στο κατάστημα και πολλές περισσότερες βράζοντας στο ζουμί μου. Η τράπεζα δε με έχει πάρει ποτέ τηλέφωνο, ακόμα και όταν το αίτημα μου για μεταφορά λίμναζε για 30 μέρες(από 4 μέρες μ.ο.) και είχα κάνει επίσημο αίτημα για ενημέρωση της κατάστασης του αιτήματος.

Για να συνοψίσω, η τράπεζα μου έχει δεσμεύσει παράτυπα 250+ ευρώ για πάνω από 60 μέρες. Έχω αφιερώσει προσωπικά πολλές ώρες, με κίνδυνο και για τη δουλειά μου. Η τράπεζα δε δείχνει κανένα ενδιαφέρον και από ότι φαίνεται ακόμα και τώρα δεν επιθυμεί να δώσει λύση στο πρόβλημα. Να σημειώσω ότι μέχρι 8 Ιουνίου δεν έχω καν τη δυνατότητα να πάω πάλι στο φυσικό κατάστημα, λόγω δουλειάς. Πως μπορώ να κινηθώ; Μπορώ και αν ναι, που να κάνω καταγγελία να χρειαστεί; Είναι καλή ιδέα να κάνω παράπονο μέσω της φόρμας παραπόνων της τράπεζας; Ειλικρινά, φοβάμαι μη μπλέξω άδικα τίποτα φουκαριάρηδες υπαλλήλους, αλλιώς αυτό θα το είχα κάνει ήδη. 

αυτο σημαινει οτι μπορει να μεταφερθει και σε αλλη καρτα κεα με δικαιουχο αλλο προσωπο εκτος απο εσενα?Αν ναι βρες καποιον δικαιουχο του κεα να του μεταφερεις το ποσο και με κανα 10ευρω κατω να στα δωσει στο χερι..

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

αυτο σημαινει οτι μπορει να μεταφερθει και σε αλλη καρτα κεα με δικαιουχο αλλο προσωπο εκτος απο εσενα?Αν ναι βρες καποιον δικαιουχο του κεα να του μεταφερεις το ποσο και με κανα 10ευρω κατω να στα δωσει στο χερι..

Δεν ξερω, αλλα μου φαινεται απιθανο να ισχυει κατι τετοιο. Σε καθε περιπτωση το θεμα ειναι πρωτιστως ηθικο-καταναλωτικο. Δε θα βγω και κερατας και ζημιωμενος.

4 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Φτιάξε ένα έγγραφο παράπονο εκ των προτέρων και στις 8 το πρωί πήγαινε κατ ευθείαν στον διευθυντή. Μην ξεχάσεις οποσδήποτε να πάρεις Αρ. Πρωτοκόλλου παράδοσης του παραπόνου.  Επίσης πες του ότι αν δεν ε χεις άμεση λύση θα καταφύγεις εκεί που έγραψε ο i337. 

Συνήθως φοβούνται τέτοιες περιπτώσεις και κάνουν γρήγορα. Επίσης ζητά και μια επαγγελματική κάρτα του διευθυντή και πες του ότι θα τον ενοχλήσεις σε 3,4 μέρες. 

Αλλιώς είναι όταν υπάρχει επίσημο έγγραφο και αλλιώς το μιλητό. 

Εισαι σιγουρος οτι μπορω να παρω πρωτοκολλο απο ιδιωτικη τραπεζα; Προς το παρον μου φαινεται καλυτερο να υποβαλλω παραπονο μεσω της ηλεκτρονικης τους φορμας. Φοβαμαι οτι ο τοπικος διευθυντης απλα θα επανεκκινηση την ατερμωνη λουπα. Στο online μπορω να γραψω και μερικα πιο τσιτατα και να βαλω μεσα και τις ευθυνες του phone banking. Κανονικα θα επρεπε να μου κανουν και κανα δωρο για την ταλαιπωρια και τη διμηνη+ αδικαιολογητη δεσμευση των χρηματων μου, οχι να τους παρακαλαω. Θα παω ωστοσο για κανα 10λεπτο τη Δευτερα μολις ανοιξουν μπας και πετυχω τιποτα σβελτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν νούμερο παραλαβής του εγγράφου σου. Έτσι προσωποποιήται κατά κάποιο τρόπο η ευθύνη.  Στο κάτω κάτω πελάτης τους είσαι. Αν αύριο κερδίσεις το Τζόκερ θα σε παρακαλανε να τους πας τα χρήματα. 

Μπορείς να κάνεις ταυτόχρονα και τα δύο. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, mourouzis2005 είπε

Δεν ανήκουν σε λογαριασμό αυτά τα λεφτά, είναι πιστωμένες σε προπληρωμένη κάρτα Τράπεζας. Δεν μπορεί να γίνει ανάληψη από άτομα που είναι μικρότερης ηλικίας από 70 ετών νομίζω.

Τυχερέ...στα κρατάνε για τη σύνταξή σου!

 

Σοβαρά τώρα, φτιάξε το έγγραφο παραπόνων στην τράπεζα, δες τι θα σου απαντήσουν και αν δεν, μίλησε και με τον συνήγορο του καταναλωτή.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.