Προς το περιεχόμενο

WD 10TB 107.58$ AMAZON US [ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ]


coffeex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
35 λεπτά πριν, kakarotZ είπε

Καλησπέρα και από εμένα. Μια ερώτηση. Η χρέωση της παραγγελίας γίνεται άμεσα, μετά την αποστολή ή οποιαδήποτε στιγμή; Είναι η πρώτη μου φορά που αγοράζω από το amazon! 

1-2-3 μερες πριν την αποστολη. Αμεσως πριν ξεκινησει δηλαδη η διαδικασια να ετοιμαστει-πακεταριστει η παραγγελια σου. Αν δεν γινει πρωτα η χρεωση δεν ξεκινα να ετοιμαζεται. Η εκκαθαριση απο την τραπεζα σου μπορει να φανει ακομα και μετα την παραλαβη βεβαια, το βλεπαμε συχνα παλια που το Αγγλικο αμαζον ηταν σφαιρα με express (δωρεαν τοτε) αποστολες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Τα νεα δυστυχως δεν ειναι καλα. Μολις διαβασα σχολια των τελευταιων ωρων απο τους Αυστραλους.

1. Μην γραψετε - ρωτησετε τιποτα το αμαζον, αν θελετε να σας μεινει μια ελπιδα εστω 1% πιθανοτητας να παραλαβετε. Οσοι εγραψαν ρωτωντας κατι, ακομα και να διορθωσουν το email τους, τους ακυρωσαν την παραγγελια χωρις να ρωτησουν κατι απο εκει.

2. Εχουν δημοσιευθει απο 3-4 ατομα απαντησεις που τους εστειλε το σαπορτ και ενημερωνει για λαθος τιμες στο συστημα και οτι ολες οι παραγγελιες εχουν μπει σε παγωμα προσωρινο και θα ακυρωθουν προσεχως. Ακομα και οσες εχουν σταλει θα γινουν refund και θα επιστρεψουν αμερικη.  Αυτο δεν το εχω ξαναδει προσωπικα, αλλα υπαρχουν εκει απαντησεις οτι το εχουν ξανακανει και αυτο (παροτι εφυγαν δλδ να ακυρωθουν μετα και να μην παραδοθουν ποτε)

 

Δυσκολα τα πραγματα. :(

  • Like 3
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Τα νεα δυστυχως δεν ειναι καλα. Μολις διαβασα σχολια των τελευταιων ωρων απο τους Αυστραλους.

1. Μην γραψετε - ρωτησετε τιποτα το αμαζον, αν θελετε να σας μεινει μια ελπιδα εστω 1% πιθανοτητας να παραλαβετε. Οσοι εγραψαν ρωτωντας κατι, ακομα και να διορθωσουν το email τους, τους ακυρωσαν την παραγγελια χωρις να ρωτησουν κατι απο εκει.

2. Εχουν δημοσιευθει απο 3-4 ατομα απαντησεις που τους εστειλε το σαπορτ και ενημερωνει για λαθος τιμες στο συστημα και οτι ολες οι παραγγελιες εχουν μπει σε παγωμα προσωρινο και θα ακυρωθουν προσεχως. Ακομα και οσες εχουν σταλει θα γινουν refund και θα επιστρεψουν αμερικη.  Αυτο δεν το εχω ξαναδει προσωπικα, αλλα υπαρχουν εκει απαντησεις οτι το εχουν ξανακανει και αυτο (παροτι εφυγαν δλδ να ακυρωθουν μετα και να μην παραδοθουν ποτε)

Δυσκολα τα πραγματα. :(

Ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό είναι η αλήθεια. Ελπίζουμε τώρα μέχρι να μας έρθει κάποιο email.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το λαθος απο την πλευρα του καταναλωτη, ειναι οταν δημοσιευει σε δημοσια φορουμ-μεσα, τετοιες κραυγαλεες περιπτωσεις λαθους τιμων. Θα μπορουσε να εχει παρει αυτος και ισως 5-10 φιλοι του, ενω τωρα οπως λενε δεν θα παρει κανεις. Τους κανει να βλεπουν αμεσα ενα προβλημα που αλλιως μπορουσε να τους παρει και 10 μερες μεχρι να το δουν. Επιπλεον αλλη θα ειναι η αντιδραση για μια ζημια 500 δολαριων και αλλη για 100.000 δολαριων.

(Φανταστειτε μαλιστα οτι το μελος που ανοιξε το τοπικ στην Αυστραλια (παρηγγειλε και μετα απο 2 λεπτα ανοιξε το θεμα), δεν εχει ακομα λαβει ενημερωση αποστολης, ενω σε 10 ατομα μετα απο αυτον μεχρι και 20 λεπτα, εχουν "αποσταλλει".)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει λάθος από πλευράς καταναλωτή. Το είχε προσφορά το μεγαλύτερο site ηλεκτρονικών αγορών για μεγάλο διάστημα. Μπορούν να επικαλεστούν λάθος τιμή και να ακυρώσουν τις παραγγελίες και όλοι οι αγοραστές, σωστά για μένα, θα μπορούν να μαυρίσουν την WD στην αξιολόγηση. 

Επεξ/σία από kifinas
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, kifinas είπε

Δεν υπάρχει λάθος από πλευράς καταναλωτή. Το είχε προσφορά το μεγαλύτερο site ηλεκτρονικών αγορών για μεγάλο διάστημα. Μπορούν να επικαλεστούν λάθος τιμή και να ακυρώσουν τις παραγγελίες και όλοι οι αγοραστές, σωστά για μένα, θα μπορούν να μαυρίσουν την WD στην αξιολόγηση. 

Η WD τι φταίει ακριβώς αν κάνει λάθος το κατάστημα;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kifinas είπε

Ποιος ήταν ο πωλητής;

Αν εχει γινει λάθος ε έγινε. Δε θα τους πάρουμε και το κεφαλι.

Ας ειδοποιήσουν έγκαιρα ότι οι αναγραφομενες τιμές δεν ισχυαν και ας ακυρώσουν τις παραγγελίες. 

Πωλητής ήταν το amazon. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα καλύτερα. 

Ενημερωτικά, το amazon προτρέπει τους πωλητές σε παρόμοιες καταστάσεις να βρίσκουν κάποια λύση, είτε να δίνουν το προϊόν στην λάθος τιμή, είτε να κάνουν κάποια επιπλέον έκπτωση στην κανονική. Δεν θα τους πάρουμε το κεφάλι αλλά οι κακές μπίζνες έχουν τις επιπτώσεις τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Κινέζοι και Ρώσοι hackers ήταν πίσω και απ΄αυτό....για να δούμε τι θα μας πεί το Amazon....(τίποτα και εδω εκτός του mail επιβεβαίωσης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού λέει σε κάποιους έβαλε ότι έγινε αποστολή και σε κάποιους ότι τράβηξαν τα χρήματα (οποτε ετοιμάζεται για αποστολή) 

 

Τώρα δεν ξέρω αν ισχύουν.... 🙄🤔

Επεξ/σία από stelios18120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...