elgol Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Εχω μια καρτα visa χρεωστικη που ληγει το Μαιο και τηνεχω συνδεσει εδω και 4 χρονια με PayPal Πηγα να βαλω τη νεα που ληγει το 2024 και δεν τη δεχεται Κανω edit στην παλια βαζω νεα ημερομηνια ληξης και νεο κωδικο και μου βγαζει λυπουμαστε δεν μπορει να γινει η ανανεωση Επικοινωνησα μεσω email αλλα μου ζητουν για λογους ασφσλειας να τους παρω τηλεφωνο στο εξωτερικο αλλα εγω δε θελω αυτο τον τροπο επικοινωνιας Διεγραψα την καρτα πηγα να βαλω την καινουρια αλλα το ιδιο προβλημα δε τη δεχεται Δοκιμασα μια παλια πειραιως visa να τη βαλω σε αλλο λογαριασμο PayPal και μπηκε! Εχει αντιμετωπισει κανεις τετοιο προβλημα;
VASKOUK Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δοκίμασε να επικοινωνήσεις μαζί τους μέσα από την εφαρμογή από το μενού "βοήθεια" . Η κλήση είναι δωρεάν και μιλάς με Έλληνα εκπρόσωπο...
elgol Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Στο email μου απαντησε ενας ιρλανδος και δεν μου αναφερε κατι για Ελληνικα και Ελληνα αντιπροσωπο Επιπλεον τους δινω/ μπορω ολα τα στοιχεια ταυτοτητα καρτα/φωτο και σε email Αν ημουν κουφος/μουγγος τι θα γινονταν; Επεξ/σία 19 Μαΐου 2019 από elgol
opera Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, elgol είπε Στο email μου απαντησε ενας ιρλανδος και δεν μου αναφερε κατι για Ελληνικα και Ελληνα αντιπροσωπο Επιπλεον τους δινω/ μπορω ολα τα στοιχεια ταυτοτητα καρτα/φωτο και σε email Αν ημουν κουφος/μουγγος τι θα γινονταν; Δηλωσε κωφαλαλος να δουμε τι θα απαντησουν,να φανταστω βιντεοκληση στη νοηματικη.
Narayan Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Έχω prepaid κάρτα στην Eurobank που χρησιμοποιούσα σχεδόν αποκλειστικά για πληρωμές PayPal, δεν είχα ποτέ θέμα μέχρι που την ανανέωσα αρχές του χρόνου. Άρχισε να μου μπλοκάρει συνέχεια για "λόγους ασφαλείας", την ξεμπλόκαρα από το Phone Banking δύο φορές όλα ΟΚ. Την τρίτη φορά που συνέβει καλώ για ξεμπλοκάρισμα και μου λένε πως δεν είναι από την πλευρά τους το θέμα, απλά δεν την δέχεται ο πωλητής (PayPal) και να ελέγξω αν κάνω λάθος στο CCV. Η κάρτα περνάει κανονικά σε POS αλλά σε οτιδήποτε online (PayPal, Netflix, cdkeys.com) μου βγάζει μύνημα πως δεν έγινε δεκτή η συναλλαγή. Καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει; Επεξ/σία 20 Μαΐου 2019 από Narayan
kkailas Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Έχεις λεφτά μέσα στην κάρτα; Σου χρεώνουν 1.5€-2€ για να επιβεβαιώσουν ότι όντως σου ανήκει η κάρτα και μετά στα επιστρέφουν.
elgol Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Τετοια ξεφτιλα απο τοσο μεγαλη εταιρεια δεν το περιμενα PayΠουλ Μου γραφουν να επικοινωνησω δια τηλεφωνου (ισως ειμαστε στο 1990-2000) μετα μου ζητουν καποια χαρτια που δεν υπαρχουν δε στελνει η τραπεζα χαρτια κινησης σε χρεωστικη, τους μεταφερω ηλεκτρονικο statement κινησης, φωτο καρτων, ταυτοτητα και στο τελος μου λενε ενταξει παρτε μας τηλεφωνο!!!!!!!!!!
gmts Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Την καινούρια χρεωστική να υποθέσω ότι την έχεις ενεργοποιήσει.
Nikolas00 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Στις 20/5/2019 στις 10:48 ΠΜ, kkailas είπε Έχεις λεφτά μέσα στην κάρτα; Σου χρεώνουν 1.5€-2€ για να επιβεβαιώσουν ότι όντως σου ανήκει η κάρτα και μετά στα επιστρέφουν. Εμένα με χρέωσαν 90 λεπτά για αυτή την ιστορία.Ποσο καιρό όμως θα κάνει η επιστροφή...δεν καίγομαι τα λεφτά αλλά όταν βλέπω ότι χρέωσε τη κάρτα και ούτε email/sms με προβληματίζει.
elgol Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, gmts είπε Την καινούρια χρεωστική να υποθέσω ότι την έχεις ενεργοποιήσει. Εννοειται απο οταν ηρθε πηρα τηλεφωνο και την τραπεζα το ειδα και μεσα απο το winbank Το χειροτερο απο ολα ειναι το κουκουρουκου συστημα update καρτων αλλα και η λογικη της επιβεβαιωσης τους Μου στελνουν μηνυματα τα οποια ανοιγω με τον κωδικο μου, τον οποιο αν εχανα στο email μου (αυτο που δεν τους αρκει), θα εστελναν την επιβεβαιωση Δειχνω οτι ειμαι κατοχος και των δυο καρτων με φωτογραφια μαζι οι καρτες,φωτο της ταυτοτητας και statement ηλεκτρονικο που φαινεται ονομα, αριθμος καρτας ακομη και η τελευταια συναλλαγη μεσω PayPal Πως γινεται να τα εχω ολα αυτα αν δεν ειμαι ο κατοχος; Επεξ/σία 22 Μαΐου 2019 από elgol
Nikolas00 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 3 ώρες πριν, elgol είπε Εννοειται απο οταν ηρθε πηρα τηλεφωνο και την τραπεζα το ειδα και μεσα απο το winbank Το χειροτερο απο ολα ειναι το κουκουρουκου συστημα update καρτων αλλα και η λογικη της επιβεβαιωσης τους Μου στελνουν μηνυματα τα οποια ανοιγω με τον κωδικο μου, τον οποιο αν εχανα στο email μου (αυτο που δεν τους αρκει), θα εστελναν την επιβεβαιωση Δειχνω οτι ειμαι κατοχος και των δυο καρτων με φωτογραφια μαζι οι καρτες,φωτο της ταυτοτητας και statement ηλεκτρονικο που φαινεται ονομα, αριθμος καρτας ακομη και η τελευταια συναλλαγη μεσω PayPal Πως γινεται να τα εχω ολα αυτα αν δεν ειμαι ο κατοχος; Εξυπνάδες της Paypal..την έπαθα με Eurobank σήμερα. Θα επιστραφούν όμως...απλά ελπίζω να επισπεύσουν την διαδικασία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα