Προς το περιεχόμενο

Ο Elon Musk λέει ότι η Tesla θα χρεοκοπήσει σε 10 μήνες αν δεν προηγηθούν σημαντικές αλλαγές


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ελον Θεε παρε την ΠΑΕ. Περα απο την πλακα καλοφαγωτα, η κομπίνα της δεκαετίας, ξεπέρασε και τον Μαντοφ.

2 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Σοβαρά τώρα;

Δηλαδή τι θα μου αναφέρεις κάτι EV1, TEVan κλπ που εξαφανίστηκαν σε dt; Ή θα μου πας στα 1800s και στα 1900s;

Στην αυτοκινητοβιομηχανία ποιος έκανε το μπαμ και καθιέρωσε τα ηλεκτρικά χτίζοντας αυτοκίνητο από το μηδέν έχοντας ως γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και με τεχνολογίες που δεν συναντούσες στα κοινά αυτοκίνητα;

Η Tesla το έκανε, και η Nissan ακολούθησε γιατί έφερε κάτι πιο προσιτό στον κόσμο. Επιπλέον αυτό το "πενταετία" δεν έπιασα... Το 2006 ιδρύθηκε η Tesla, έβγαλε το Rodaster το 08, πούλησε 2.500 μοντέλα, και με το Model S ουσιαστικά έγραψε ιστορία το 2012.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι όταν ακούνε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η σκέψη τους αυτομάτως πάει στην Tesla. Και σε νέα, ειδήσεις κλπ κανένας σχεδόν δεν ασχολείται με άλλες εταιρίες (για την ώρα τουλάχιστον) όσον αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ότι είναι η Apple  (άντε και η Samsung) στα κινητά, είναι και η Tesla στα ηλεκτρικά. Έχεις δει στα νέα ότι κάποιος τράκαρε με Leaf και σκοτώθηκε; Ή με κάποιο άλλο ηλεκτρικό άλλης εταιρίας; Όχι!

Επιπλέον βλέπεις κολοσσούς όπως η Audi π.χ. να βγάζουν ηλεκτρικό με φοβερή ποιότητα κατασκευής (e-Tron) και όμως το αυτοκίνητο να υστερεί σε θέματα αυτονομίας, φόρτισης κλπ. σημαντικά έναντι των Tesla. Για την ώρα Ηλεκτρικό αυτοκίνητο = Tesla. Σε μερικά χρόνια όταν την πιάσουν άλλοι τεχνολογικά (ή αν την αγοράσει κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία) αυτό μπορεί να αλλάξει. Για τη ώρα όμως, όπως και να το κάνουμε έτσι είναι. 

Ναι ναι ειναι τα καλυτερα!!

4 miles per kwh εχουν ολα

μπαταριες λαπτοπ λιθιου (που κανουν καλο στο περιβαλλον)

Efficiency-Table.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 76
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το να είσαι πρωτοπόρος δεν είναι ποτέ εύκολο. Ίσως δεν είναι έτοιμη και η αγορά ακόμα. Επίσης και η τεχνολογία δεν είναι ακριβώς εκεί. Το πρότζεκτ δεν πεθαίνει, απλά μπορεί να μπει σε πάγο και σε καμί

Μάλλον δεν κατάλαβες Χριστό από αυτό που ανέφερε ο φίλος 

Μετά σου εκεί ο ελον ότι έβγαλε αμάξι που κάνει τα 0-100 σε 1.9 δευτερόλεπτα ,,,, δεν συγκινήθηκε κανεις ,,,,, αλλά στα αντίστοιχα λεφτά μόλις έκανε παρουσίαση η Audi το rstxt university που κάνει τα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, mezzanine είπε

Ελον Θεε παρε την ΠΑΕ. Περα απο την πλακα καλοφαγωτα, η κομπίνα της δεκαετίας, ξεπέρασε και τον Μαντοφ.

Ναι ναι ειναι τα καλυτερα!!

4 miles per kwh εχουν ολα

μπαταριες λαπτοπ λιθιου (που κανουν καλο στο περιβαλλον)

Efficiency-Table.jpg

Άστο φίλε μου. Δεν το χεις. Δες εδώ.

Και κάτσε διάβασε τα αμέτρητα άρθρα που εξηγούν πως π.χ. Jaguar i-Pace και e-tron έχουν 100+ χιλιόμετρα λιγότερα σε range από ένα αμάξι αισθητά φθηνότερο όπως το Model 3. Και πως ένα Model 3 φορτίζει στο μισό χρόνο σε σχέση με αυτά. Εσύ εστιάσου στα Miles per kWh (της GreenPeace είσαι;).

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Άστο φίλε μου. Δεν το χεις. Δες εδώ.

Και κάτσε διάβασε τα αμέτρητα άρθρα που εξηγούν πως π.χ. Jaguar i-Pace και e-tron έχουν 100+ χιλιόμετρα λιγότερα σε range από ένα αμάξι αισθητά φθηνότερο όπως το Model 3. Και πως ένα Model 3 φορτίζει στο μισό χρόνο σε σχέση με αυτά. Εσύ εστιάσου στα Miles per kWh (της GreenPeace είσαι;).

Δεν υπάρχει κάποια μαγική τεχνολογία στα μοτερ ουτε στην μεταδοση. Δέχομαι οτι εχουν κανει καποια optimizations που μπορει να δινουν λιγο μεγαλύτερο range αλλα μιλάμε για μικρες διαφορες. Η φορτιστή με το boost δινει ενα 20% πολυ γρηγορα αλλα η ολοκληρωμένη φόρτιση είναι ιδια με τον ανταγωνισμό. 

Μολις κλεισει η τεσλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τα θυμόμαστε, θα ειναι μια ανάμνηση σαν την μαγικη σιτα.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, mezzanine είπε

Δεν υπάρχει κάποια μαγική τεχνολογία στα μοτερ ουτε στην μεταδοση. Δέχομαι οτι εχουν κανει καποια optimizations που μπορει να δινουν λιγο μεγαλύτερο range αλλα μιλάμε για μικρες διαφορες. Η φορτιστή με το boost δινει ενα 20% πολυ γρηγορα αλλα η ολοκληρωμένη φόρτιση είναι ιδια με τον ανταγωνισμό. 

Μολις κλεισει η τεσλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τα θυμόμαστε, θα ειναι μια ανάμνηση σαν την μαγικη σιτα.

Φίλε μου τα ηλεκτρικά σου αρέσει ή όχι θα μείνουν. Όλοι θα βγάλουν και ξεπετάγονται και ένα σωρό άλλες εταιρίες καινούργιεςπου ετοιμάζονται να βγάλουν. Δεν ξέρω που ζεις πραγματικά. Επιπλέον όπως έγραψα ακόμα και σε περίπτωση χρεωκοπίας θα την αγόραζαν με τα χίλια άλλοι κολοσσοί γιατί έχει τεχνογνωσία σχεδόν 10 χρόνια μπροστά εν συγκρίσει με άλλους. Εδώ ένα Model S 60 του 2012 έχει καλύτερη αυτονομία από ένα e-tron. Και εταιρίες όπως η Nissan έχουν πουλήσει πάνω από 450.000 αυτοκίνητα. Πραγματικά απορώ με όσους ισχυρίζονται ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι κομήτης. Τι πίνετε;

Επίσης γράφεις για ολοκληρωμένη φόρτιση. Αν ήξερες από ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα το έγραφες αυτό. Το αυτοκίνητο είναι καλύτερο να το φορτίσεις στο 95% για να δουλέψει σωστά το regenerative braking. Και φυσικά αυτό που κοιτάζουν όλοι είναι το range αλλά και τους χρόνους φόρτισης. Και στα δύο η Tesla είναι πολύ μπροστά. Και όσα αυτοκίνητα την πλησιάζουν σε range, ούτε τις ίδιες επιδόσεις έχουν, ούτε τους ίδιους χρόνους φόρτισης. Κάτσε δες όλα τα charts από το 1ο link και θα καταλάβεις γιατί ειδικά το Model 3 είναι πολύ μπροστά σε σχέση με άλλα του είδους.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το range και οι επιδοσεις ειναι ασχετα τελειως με την καταναλωση παντως. Το miles/kwh ειναι οτι και τωρα το miles/gallon για τους Αμερικανους και το L/100km για τους ευρωπαιους. Αυτα δειχνουν επακριβως καταναλωση και δεν σχετιζονται με τιποτα αλλο (καλα σχετιζονται με τις επιδοσεις αλλα αν δεν σε νοιαζουν δεν σε νοιαζει να κοιταξεις αυτο), οποτε αν σε νοιαζει η καταναλωση κοιτας αυτα και αν δεν σε νοιαζει μπορεις να δεις και επιδοσεις η και συνδιασμο αυτων.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκεινο το r & d hub στον δημοκριτο το ανοιξαν τελικα?

Οταν θες να γ**** την αξια της εταιρίας σου με τετοιες δηλωσεις ή  θες να ριξεις μετοχες ,bonds και να τα αγορασεις ή εισαι μλκς..

Επεξ/σία από kage
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, kage said:

Εκεινο το r & b hub στον δημοκριτο το ανοιξαν τελικα?

Οταν θες να γ**** την αξια της εταιρίας σου με τετοιες δηλωσεις ή  θες να ριξεις μετοχες ,bonds και να τα αγορασεις ή εισαι μλκς..

Δεν ξέρω για τον Δημόκριτο αλλά για "r & b" έχει μαγαζιά η περιοχή 😁

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Εδώ πάλι δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω αλλά αυτό που βγάζει μάτι εκ πρώτης όψης είναι οι πηγές σου. Έχουν κόψει όλες τις επενδύσεις λοιπόν σύμφωνα με αυτό που μας πόσταρες εδώ. Ειλικρινά μπαίνεις στον κόπο να ψαχτείς και αλλού ή απλά παίρνεις αυτό που σε βολεύει; Γιατί σύμφωνα με αυτό το άρθρο "

  • Tesla research and development expenses for the quarter ending March 31, 2019 were $0.340B, a 7.33% declineyear-over-year.

Τώρα που το βρήκες αυτό που έστειλες με τον παππού με το μουστάκι και το καπέλο είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. 

Άλλο πράγμα το R&D, άλλο το Capex. Και τα 300 εκατομμύρια για R&D είναι τρίχες για μια εταιρία που υποτίθεται είναι στην αιχμή της τεχνολογίας και υποτίθεται οτι αναπτύσσει Y, Semi, Pickup, Roadster, Solar tiles, μπαταρίες κτλ.

Ο παππούς με το μουστάκι είναι ο @teslacharts απο το twitter. Τα δεδομένα που χρησιμοποιεί είναι απο τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας.

17 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Οι πωλήσεις μία εταιρίας μέχρι τι 2018 χαρακτηρίζονται από τις πωλήσεις δύο ακριβών μοντέλων. Ξαφνικά η εταιρία βγάζει ένα φθηνότερο πιο προσιτό μοντέλο και οι πωλήσεις συντριπτικά πάνε σε αυτό! Τι θα πάθει η μέση τιμή πώλησης αυτοκινήτου (ανεξαρτήτως μοντέλου) στη συγκεκριμένη εταιρία; Ερώτησης κρίσης, σκέψου τη καλά. Από τα 63.000 οχήματα του Q1 τα Model 3 ήταν 50.900 ενώ στα S / X 12.100. Η μέση τιμή:

Το Model 3 σαφώς ρίχνει τη μέση τιμή πώλησης, αλλά μειώσεις έγιναν (και συνεχίζουν να γίνονται) και στα S/X.

Χθες το μεσημέρι βγήκε πάλι είδηση για νέα μείωση τιμών: Tesla cuts base price of new Model S and Model X vehicles

Και αυτό πάλι απο χθές: Tesla brings back Free Unlimited Supercharging again to sell inventory cars

Είναι πλέον ξεκάθαρο οτι η Tesla αυτή τη στιγμή κάνει ότι μπορεί για να μήν υπάρξει ολοκληρωτική κατάρρευση στα νούμερα των πωλήσεων.

Κατα τα άλλα, τα Tesla είναι appreciating asset όπως είπε ο Musk!

Και υπόψιν οτι ούτε πρίν το 2018 που πουλούσε μόνο τα ακριβά S/X έβγαζε λεφτά. Φαντασου τι εχει να γίνει τώρα

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Άλλο πράγμα το R&D, άλλο το Capex. Και τα 300 εκατομμύρια για R&D είναι τρίχες για μια εταιρία που υποτίθεται είναι στην αιχμή της τεχνολογίας και υποτίθεται οτι αναπτύσσει Y, Semi, Pickup, Roadster, Solar tiles, μπαταρίες κτλ.

Ο παππούς με το μουστάκι είναι ο @teslacharts απο το twitter. Τα δεδομένα που χρησιμοποιεί είναι απο τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας.

Και στο CapEx λέει ότι έχει κάνει πρόβλεψη για 2-2.5 billion για το 2019 και εξηγούν αναλυτές ότι λόγω των υψηλών πωλήσεων των Model 3 τον βολεύει να κάθεται και να εισπράττει για την ώρα από πωλήσεις.

Our 2019 capex, the vast majority of which will be to grow our capacity and develop new vehicles, is expected to be about $2.0 to $2.5 billion. We believe this amount should be sufficient to continue to develop our main projects, such as Gigafactory Shanghai, Model Y and Tesla Semi, as well as for the further expansion of our Supercharger and service networks.

 

Επίσης δεν τα λες και ψίχουλα τα 340 (όχι 300... μήπως να τα στρογγυλοποιήσω και γω προς τα πάνω;)του R&D. Είναι μειωμένα 7% σε σχέση με πέρυσι αλλά όχι και ψίχουλα; 😂

5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

 

Το Model 3 σαφώς ρίχνει τη μέση τιμή πώλησης, αλλά μειώσεις έγιναν (και συνεχίζουν να γίνονται) και στα S/X.

Χθες το μεσημέρι βγήκε πάλι είδηση για νέα μείωση τιμών: Tesla cuts base price of new Model S and Model X vehicles

Και αυτό πάλι απο χθές: Tesla brings back Free Unlimited Supercharging again to sell inventory cars

Είναι πλέον ξεκάθαρο οτι η Tesla αυτή τη στιγμή κάνει ότι μπορεί για να μήν υπάρξει ολοκληρωτική κατάρρευση στα νούμερα των πωλήσεων.

Κατα τα άλλα, τα Tesla είναι appreciating asset όπως είπε ο Musk!

Και υπόψιν οτι ούτε πρίν το 2018 που πουλούσε μόνο τα ακριβά S/X έβγαζε λεφτά. Φαντασου τι εχει να γίνει τώρα

 

 

Είσαι το λιγότερο αστείος ρε φίλε! Να υποθέσω ότι έχεις κατασκευάσει κανα υπόγειο με προμήθειες μην τυχόν και πέσει κομμήτης;

Σου έγραψα μερικά post πριν ότι θα ξαναδούμε πτώσεις τιμών όπως και άνοδο τιμών. Το κάνει σε πολλά Q, το έκανε και χτες! Έριξε 3.000 USD το S και 2.000 το Χ. Και έβαλε και στα στοκαρισμένα supercharging για να τα ξεφορτωθεί και να πουλάει μόνο τα ανανεωμένα. Οπότε ήρθε το τέλος;;; Μετανοείτε;;; 🤣 Να σαι καλά φίλε μου, πραγματικά με ψυχαγωγείς!

Σε κανα δυο βδομάδες που θα ανεβάσει πάλι 1.000 με 2.000 USD τις τιμές ξαναέλα να το Postάρεις. Α και μην ξεχάσεις το τελευταίο 10ήμερο του Q2 που πάλι θα ανακοινώσει πτώσεις! Εδώ θα μαστε!

🤣

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 21/5/2019 στις 7:11 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Σοβαρά τώρα;

Δηλαδή τι θα μου αναφέρεις κάτι EV1, TEVan κλπ που εξαφανίστηκαν σε dt; Ή θα μου πας στα 1800s και στα 1900s;

Στην αυτοκινητοβιομηχανία ποιος έκανε το μπαμ και καθιέρωσε τα ηλεκτρικά χτίζοντας αυτοκίνητο από το μηδέν έχοντας ως γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και με τεχνολογίες που δεν συναντούσες στα κοινά αυτοκίνητα;

Η Tesla το έκανε, και η Nissan ακολούθησε γιατί έφερε κάτι πιο προσιτό στον κόσμο. Επιπλέον αυτό το "πενταετία" δεν έπιασα... Το 2006 ιδρύθηκε η Tesla, έβγαλε το Rodaster το 08, πούλησε 2.500 μοντέλα, και με το Model S ουσιαστικά έγραψε ιστορία το 2012.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι όταν ακούνε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η σκέψη τους αυτομάτως πάει στην Tesla. Και σε νέα, ειδήσεις κλπ κανένας σχεδόν δεν ασχολείται με άλλες εταιρίες (για την ώρα τουλάχιστον) όσον αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ότι είναι η Apple  (άντε και η Samsung) στα κινητά, είναι και η Tesla στα ηλεκτρικά. Έχεις δει στα νέα ότι κάποιος τράκαρε με Leaf και σκοτώθηκε; Ή με κάποιο άλλο ηλεκτρικό άλλης εταιρίας; Όχι!

Επιπλέον βλέπεις κολοσσούς όπως η Audi π.χ. να βγάζουν ηλεκτρικό με φοβερή ποιότητα κατασκευής (e-Tron) και όμως το αυτοκίνητο να υστερεί σε θέματα αυτονομίας, φόρτισης κλπ. σημαντικά έναντι των Tesla. Για την ώρα Ηλεκτρικό αυτοκίνητο = Tesla. Σε μερικά χρόνια όταν την πιάσουν άλλοι τεχνολογικά (ή αν την αγοράσει κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία) αυτό μπορεί να αλλάξει. Για τη ώρα όμως, όπως και να το κάνουμε έτσι είναι. 

Υπερβάλεις.....όχι ολοι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Και στο CapEx λέει ότι έχει κάνει πρόβλεψη για 2-2.5 billion για το 2019 και εξηγούν αναλυτές ότι λόγω των υψηλών πωλήσεων των Model 3 τον βολεύει να κάθεται και να εισπράττει για την ώρα από πωλήσεις.

Our 2019 capex, the vast majority of which will be to grow our capacity and develop new vehicles, is expected to be about $2.0 to $2.5 billion. We believe this amount should be sufficient to continue to develop our main projects, such as Gigafactory Shanghai, Model Y and Tesla Semi, as well as for the further expansion of our Supercharger and service networks.

Αυτό που δείχνουν τα διαγράμματα είναι το Net capital spending, δηλαδή capex μείον depreciation. Αυτό που παραθέτεις είναι σκέτο το capex.

Το σκέτο capex απο μόνο του δέν λέει τίποτα γιατι πρέπει να ξοδευτούν χρήματα για τη συντήρηση του εξοπλισμού. Αρνητικό net capital spending σημαίνει ουσιαστικά οτι όχι μόνο δέν έγινε κάποια νέα επένδυση, αλλά έχουν αφήσει τον εξοπλισμό να ρημαδιάζει.

Και στην πραγματικότητα το νούμερο αυτό είναι ακόμα χειρότερο, γιατι στα οικονομικά στοιχεία τους δείχνουν χαμηλότερο depreciation απο το πραγματικό. Φαντάζομαι οτι δέν έχεις υπόψιν σου για τις δεκάδες οικονομικές απάτες της Tesla?

Όσο για τη στρογγυλοποίηση των 40 εκ, οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες (αυτές που είναι 10 χρόνια πίσω τεχνολογικά) έχουν R&D budget που μετριέται σε δίς.

18 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Σου έγραψα μερικά post πριν ότι θα ξαναδούμε πτώσεις τιμών όπως και άνοδο τιμών. Το κάνει σε πολλά Q, το έκανε και χτες! Έριξε 3.000 USD το S και 2.000 το Χ. Και έβαλε και στα στοκαρισμένα supercharging για να τα ξεφορτωθεί και να πουλάει μόνο τα ανανεωμένα. Οπότε ήρθε το τέλος;;; Μετανοείτε;;; 🤣 Να σαι καλά φίλε μου, πραγματικά με ψυχαγωγείς! 

Καμία αυτοκινητοβιομηχανία δέν πουλά αυτοκίνητα 3-4 μηνών με βαρβάτη έκπτωση κάτω απο τις ήδη μειωμένες τιμές για να τα "ξεφορτωθεί". Αυτό που γίνεται είναι πούλημα κοψοχρονιάς για να δείξουν οτι οι πωλήσεις δέν έχουν καταρρεύσει.

Χαίρομαι που σε ψυχαγωγώ, και εσύ το ίδιο ;)  Για σένα ειδικά, το αλεξίπτωτο θα είναι δωρεάν!

Στις 21/5/2019 στις 10:54 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Πραγματικά απορώ με όσους ισχυρίζονται ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι κομήτης. Τι πίνετε;

Αντίστοιχα αναρωτιέμαι και εγώ τί πίνουν αυτοί που οραματίζονται την επικράτηση των ηλεκτρικών έναντι των ICE. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα, έχουν αργή φόρτιση, περιορισμένη εμβέλεια, πρόβλημα με το κρύο και τη ζέστη, περιορισμένη ζωή μπαταριών κτλ. Απευθύνεται σε μία μικρή μερίδα του αγοραστικού κοινού που έχει πιό πολλά λεφτά παρά λογική.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Όσο για τη στρογγυλοποίηση των 40 εκ, οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες (αυτές που είναι 10 χρόνια πίσω τεχνολογικά) έχουν R&D budget που μετριέται σε δίς

Τώρα ή παριστάνεις το χαζό ή είσαι  🤣. Προφανώς και εννοώ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και η Tesla είναι μία νέα αυτοκινητοβιομηχανία που δεν έχει σε καμία των περιπτώσεων (ακόμα) το μέγεθος των άλλων. Επιπλέον επειδή σαν εταιρία πιστεύει στο μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχει επιλέξει ένα aggressive approach όσον αφορά την ανάπτυξή της αφού εντός λίγων χρόνων έχει ανοίξει τόσα εργοστάσια.

Αναφορά σε κείμενο

Καμία αυτοκινητοβιομηχανία δέν πουλά αυτοκίνητα 3-4 μηνών με βαρβάτη έκπτωση κάτω απο τις ήδη μειωμένες τιμές για να τα "ξεφορτωθεί". Αυτό που γίνεται είναι πούλημα κοψοχρονιάς για να δείξουν οτι οι πωλήσεις δέν έχουν καταρρεύσει.

Έγραψε κάποιος κάτι στο tweeter και αμέσως reference. Είσαι διασκεδαστικός! 🤣

Για άλλη μια φορά λοιπόν πάμε. Τα Model S 75D, 100D, P 100 D, P 100D-L δεν πουλιούνται πιά στο custom design εδώ και κάμποσες βδομάδες. Υπάρχει το standard range, το long range, το performance και το l. mode. ΑΡΑ αυτό που γράφει αυτός είναι ανυπόσταο. ΔΕΝ μπορείς να αγοράσεις 75D, 100 D κλπ εδώ και κάποιες βδομάδες.

image.png.4deb0911ebdf16979b74f66bef4ee269.png

Ορίστε από την επίσημη σελίδα.  Ο τύπος που μας δείχνεις εδώ στο tweeter δείχνει ένα αυτοκίνητο inventory που έχει ψιλοχρησιμοποιηθεί και η Tesla το σκοτώνει. Αυτά είναι τα λεγόμενα inventory. Πριν ποστάρεις (ή μάλλον καλύτερα πριν πουλήσεις προπαγάνδα) κάνε τον κόπο να μπεις στην επίσημη ιστοσελίδα και δες αν όντως ισχύουν αυτά που μας μεταφέρεις από το Tweeter. Για να μην εκτεθείς, όχι τίποτε άλλο 🤣

 

Αναφορά σε κείμενο

Χαίρομαι που σε ψυχαγωγώ, και εσύ το ίδιο ;)  Για σένα ειδικά, το αλεξίπτωτο θα είναι δωρεάν!

Αντίστοιχα αναρωτιέμαι και εγώ τί πίνουν αυτοί που οραματίζονται την επικράτηση των ηλεκτρικών έναντι των ICE. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα, έχουν αργή φόρτιση, περιορισμένη εμβέλεια, πρόβλημα με το κρύο και τη ζέστη, περιορισμένη ζωή μπαταριών κτλ. Απευθύνεται σε μία μικρή μερίδα του αγοραστικού κοινού που έχει πιό πολλά λεφτά παρά λογική.

Το μόνο ελαφρυντικό που σου αναγνωρίζω είναι ότι ζεις Ελλάδα και προφανώς δεν έχει πάρεις καν χαμπάρι τι γίνεται με τα ηλεκτρικά. Νομίζεις ότι είναι ακριβά παιχνιδάκια στα χέρια λεφτάδων. Είναι όμως έτσι; Αν φυσικά εσένα αυτή είναι η αντίληψή σου δεν θα στην αλλάξω εγώ.😂

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 21/5/2019 στις 9:48 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Δέν φαίνεται κάτι τέτοιο μέχρι τώρα. Η ζήτηση έχει καταρρεύσει

Τελικά πέφτεις μέσα σε όλα😂

“As of yesterday, we had over 50,000 net new orders for this quarter. Based on current trends, we have a good chance of exceeding the record 90,700 deliveries of Q4 last year and making this the highest deliveries/sales quarter in Tesla history!”

50.000 στα μισά του Q2. Τέτοια κατάρευση δεν έχουμε δει στα χρονικά της αυτοκινητοβιομηχανίας!

image.png.750c739d5c1be6a0e0ae0ac215003e05.pngimage.png.2dce942512070da87d644c79e1836e69.png

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 23/5/2019 στις 4:58 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Τώρα ή παριστάνεις το χαζό ή είσαι  🤣. Προφανώς και εννοώ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και η Tesla είναι μία νέα αυτοκινητοβιομηχανία που δεν έχει σε καμία των περιπτώσεων (ακόμα) το μέγεθος των άλλων. Επιπλέον επειδή σαν εταιρία πιστεύει στο μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχει επιλέξει ένα aggressive approach όσον αφορά την ανάπτυξή της αφού εντός λίγων χρόνων έχει ανοίξει τόσα εργοστάσια.

Ξεκινησες λέγοντας οτι ο λόγος που δέν βγάζει κέρδος είναι οι επενδύσεις. Σου έδειξα οτι οι επενδύσεις ήταν κάτω απο το maintenance capex, και μάλιστα χωρίς να υπολογίσουμε το πειραγμένο depreciation.

Μετά το γύρισες στο R&D. Με 340 εκατομμύρια, ακόμα και αν ήταν μηδενικό, θα είχαν πάλι 400 εκατομμύρια ζημιές. Βγάλε και τα 188 one time expenses που ανέφερες προηγουμένως, πάλι μένουν 200 εκατομμύρια ζημιές.

Δέν έχει να κάνει με aggressive approach, πολύ απλά το οικονομικό τους μοντέλο δέν είναι βιώσιμο και επιβιώνουν μέχρι τώρα απο τα λεφτά των επενδυτών.

Στις 23/5/2019 στις 4:58 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Για άλλη μια φορά λοιπόν πάμε. Τα Model S 75D, 100D, P 100 D, P 100D-L δεν πουλιούνται πιά στο custom design εδώ και κάμποσες βδομάδες. Υπάρχει το standard range, το long range, το performance και το l. mode. ΑΡΑ αυτό που γράφει αυτός είναι ανυπόσταο. ΔΕΝ μπορείς να αγοράσεις 75D, 100 D κλπ εδώ και κάποιες βδομάδες.

Τα ίδια αυτοκίνητα είναι, απλά πλέον δέν τα αναφέρουν με τις κιλοβατώρες της μπαταρίας, αλλά ως Standard και Long range

Το αυτοκίνητο του παραδείγματος είναι καινούριο (New Inventory), όχι μεταχειρισμένο.

Στις 23/5/2019 στις 4:58 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Το μόνο ελαφρυντικό που σου αναγνωρίζω είναι ότι ζεις Ελλάδα και προφανώς δεν έχει πάρεις καν χαμπάρι τι γίνεται με τα ηλεκτρικά. Νομίζεις ότι είναι ακριβά παιχνιδάκια στα χέρια λεφτάδων. Είναι όμως έτσι; Αν φυσικά εσένα αυτή είναι η αντίληψή σου δεν θα στην αλλάξω εγώ.😂

Το λίνκ σου το μόνο που δείχνει είναι οτι όταν μία κυβέρνηση επιδοτεί ένα συγκεκριμένο προιόν, τότε ο κόσμος αγοράζει περισσότερο απο αυτό το προιόν!

Όσο για τους λεφτάδες, τα στατιστικά δείχνουν ακριβώς αυτό: 80 percent of EU’s electric cars are sold in 6 countries

Electric car sales are not taking off in lower-income EU countries, according to new data published by the European Automobile Manufacturers’s Association (ACEA).

The research shows that all countries with an EV market share of less than one percent have a GDP per capita below €29,000 (£25,385). Conversely, an EV market share above 3.5 percent only occurs in countries with a GDP of more than €42,000 (£36,766).

It means that a huge 80 percent of the EU’s electric vehicles are sold in just six countries.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.