Προς το περιεχόμενο

Ο Elon Musk λέει ότι η Tesla θα χρεοκοπήσει σε 10 μήνες αν δεν προηγηθούν σημαντικές αλλαγές


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ξεκινησες λέγοντας οτι ο λόγος που δέν βγάζει κέρδος είναι οι επενδύσεις. Σου έδειξα οτι οι επενδύσεις ήταν κάτω απο το maintenance capex, και μάλιστα χωρίς να υπολογίσουμε το πειραγμένο depreciation.

Μετά το γύρισες στο R&D. Με 340 εκατομμύρια, ακόμα και αν ήταν μηδενικό, θα είχαν πάλι 400 εκατομμύρια ζημιές. Βγάλε και τα 188 one time expenses που ανέφερες προηγουμένως, πάλι μένουν 200 εκατομμύρια ζημιές.

Δέν έχει να κάνει με aggressive approach, πολύ απλά το οικονομικό τους μοντέλο δέν είναι βιώσιμο και επιβιώνουν μέχρι τώρα απο τα λεφτά των επενδυτών.

Άρα λοιπόν εσύ ο fubar.gr λες χαζούς αυτούς που βλέπουν κάτι καλό σε αυτή την εταιρία και πιστεύουν στην ανάπτυξή και στην επιτυχία  της. Πιστεύεις ότι πετάνε δις USD επειδή "πάνε" τον Elon Musk? Ή επειδή τους αρέσει το αμάξι; Τι διαβάζω πάλι... Η Tesla είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες σε αυτό που κάνει, και επειδή ακριβώς είναι χρόνια μπροστά στα ηλεκτρικά σε τεχνολογία σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εκμεταλλεύεται το momentum και με νέα εργοστάσια ή επέκταση των ήδη υπαρχόντων προσπαθεί να καλύψει τη ζήτηση και όχι να έχει 1 με 1,5 χρόνο αναμονή όπως κάνουν π.χ. VW, Hyundai, KIA και άλλοι. Φυσικά και η Tesla είναι ο ορισμός του aggresive approach σε ρυθμούς ανάπτυξης. Και όπως έχω αναφέρει και αλλού υπάρχουν επενδυτές που πιστεύουν τόσο πολύ σε αυτό που κάνει που φυσικά ανά πάσα στιγμή θα μπούν είτε για χρηματοδότηση είτε για εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου. Εκτός και αν θεωρείς ότι και η VW και η Apple που στο παρελθόν φημολογήθηκε ότι έκαναν απόπειρα να την εξαγοράσουν με τεράστια ποσά, είναι και αυτές χαζές! Σε λίγο σε τέτοια άρθρα μάλλον θα βλέπουμε και το όνομά σου δίπλα! 🤣

 

Αναφορά σε κείμενο

Τα ίδια αυτοκίνητα είναι, απλά πλέον δέν τα αναφέρουν με τις κιλοβατώρες της μπαταρίας, αλλά ως Standard και Long range

Το αυτοκίνητο του παραδείγματος είναι καινούριο (New Inventory), όχι μεταχειρισμένο.

Πάλι παραπληροφόρηση / προπαγάνδα. Όχι, δεν είναι το ίδιο φίλε μου. Τα αυτοκίνητα inventory είναι demo / εκθεσιακά και έχουν max 50 km εξού και το νούμερο στα km όταν τα βλέπεις στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Επιπλέον ΔΕΝ είναι το 75D το ίδιο με το Standard Range. Καταρχάς τα δίνουν τώρα με τους νέους κινητήρες που είναι βασισμένοι σε αυτούς των Model 3. Το efficiency είναι καλύτερο σε αυτούς τους νέους κινητήρες. Επιπλέον η Tesla δεν έχει ανακοινώσει τις μπαταρίες για το Standard Range X/S αλλά φημολογείται ότι ίσως και να έχει βάλει μέσα 100άρες μπαταρίες με software lock, έτσι ώστε να επιτρέψει σε ιδιοκτήτες να πληρώσουν στο μέλλον για να έχουν περισσότερο range. Πράγμα που δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Το αναφέρουν κάποιοι εδώ και εδώ. Φυσικά όλα είναι υποθέσεις, αλλά ακόμα και να έχει την 75άρα μπαταρία, έχει 10% παραπάνω αυτονομία από τους νέους κινητήρες οπότε σίγουρα και την 75άρα να έχει, έχουν κάνει software lock διότι το 75D είχε 40 χιλιόμετρα μεγαλύτερη αυτονομία από το Standard Range.

Επιπλέον στο νέο standard range έχει αλλάξει το σύστημα φόρτισης και επιτυγχάνει χρόνους εφάμιλλους με το Model 3, έβαλε νέες αναρτήσεις βελτιωμένες και έκανε και κάποιες άλλες μικροβελτιώσεις. Και φυσικά έρχεται και το indoor / outdoor facelift λογικά Q3 2019 στα S/X (άσχετο με τη σύγκριση αλλά σίγουρα θα ανανεώσει το ενδιαφέρον των αγοραστών).  

 

Αναφορά σε κείμενο

Το λίνκ σου το μόνο που δείχνει είναι οτι όταν μία κυβέρνηση επιδοτεί ένα συγκεκριμένο προιόν, τότε ο κόσμος αγοράζει περισσότερο απο αυτό το προιόν!

Συμφωνώ! Φυσικά και δίνει κίνητρο αυτό!

Αναφορά σε κείμενο

Όσο για τους λεφτάδες, τα στατιστικά δείχνουν ακριβώς αυτό: 80 percent of EU’s electric cars are sold in 6 countries

Electric car sales are not taking off in lower-income EU countries, according to new data published by the European Automobile Manufacturers’s Association (ACEA).

The research shows that all countries with an EV market share of less than one percent have a GDP per capita below €29,000 (£25,385). Conversely, an EV market share above 3.5 percent only occurs in countries with a GDP of more than €42,000 (£36,766).

It means that a huge 80 percent of the EU’s electric vehicles are sold in just six countries.

Φυσικά σε αναπτυγμένες χώρες που υπάρχουν υποδομές για καθαρή ενέργεια οι κυβερνήσεις επιδοτούν την αγορά ηλεκρικών / hybrid αυτοκινήτων γενικότερα! Σταδιακά νέες χώρες μπαίνουν στο παιχνίδι, εξου και οι αυξήσεις στην πώληση ηλεκτρικών. Και η standard range έκδοση του Μ 3 των 35.400 δολαρίων στοχεύει ξεκάθαρα στο να κάνει την αγορά ενός Tesla πιο προσιτή, εν ολίγοις χτυπάει τα φθηνότερα ηλεκτρικά, και κυρίως το Leaf, ενώ στοχεύει επίσης να αυξήσει τον αριθμό plug in αυτοκινήτων στην αγορά γενικότερα αφού και οι υποδομές για αυτά θα βελτιωθούν με αυτό τον τρόπο.  Φυσικά το άλλο που δείχνει το Link είναι η ταχύτατη ανάπτυξη στις πωλήσεις ηλεκτρικών που μάλλον σου διέφυγε να τη δεις.

Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι επειδή χώρες όπως η Ελλάδα δεν έχουν τις υποδομές για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και έτσι  η Tesla θα χρεοκοπήσει, να σε πληροφορήσω ότι φυσικά και το γνωρίζουν αυτό και δεν περιμένουν να κάνουν καλιμέντο από μικρές χώρες που το κατα κεφαλήν εισόδημα είναι χαμηλό. Φυσικά στις πιο πλούσιες στοχεύουν και έχουν κάνει έρευνα για το αγοραστικό κοινό. Προσωπικά πιστεύω ότι η Ε.Ε. αργά ή γρήγορα θα επιβάλλει στα κράτη-μέλη να προωθήσουν τα plug in αυτοκίνητα. Και σε αυτή την περίπτωση η επιδότηση θα έρχεται απευθείας από την Ε.Ε., όχι από την εκάστοτε χώρα. Οπότε σε 2-3 χρόνια δεν θα εκπλαγώ αν δω την Tesla να έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.

 

Edit: πέρα από το ότι ο συγκεκριμένος σε αυτό το βίντεο είναι fan και υπερβολικός σε κάποια πράγματα, λέει ορισμένα πολύ εύστοχα. Και ακόμα πιο εύστοχα βέβαια λέει o Palihapitiya στο CNBC. Στο ίδιο βίντεο. Π.χ. αυτό με την Apple στο worst case scenario.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Άρα λοιπόν εσύ ο fubar.gr λες χαζούς αυτούς που βλέπουν κάτι καλό σε αυτή την εταιρία και πιστεύουν στην ανάπτυξή και στην επιτυχία  της. Πιστεύεις ότι πετάνε δις USD επειδή "πάνε" τον Elon Musk? Ή επειδή τους αρέσει το αμάξι; Τι διαβάζω πάλι...

Δέν ξέρω αν είναι έξυπνοι ή χαζοί, όμως οι πιό πολλοί απο αυτούς μέχρι πρόσφατα ασχολούνταν με εταιρίες software όπως Amazon, Google, Apple, και δέν έχουν την παραμικρή ιδέα απο βιομηχανική παραγωγή και τον τομέα του αυτοκινήτου ειδικότερα. Εντυπωσιάζονται με πράγματα που δέν έχουν σημασία, ενώ παραβλέπουν τα σημαντικά.

Επιπλέον, καθώς έχουν μηδενική επαφή με την τεχνολογία, χαφτουν αμάσητη κάθε μπαρούφα του Musk, όπως hyperloop, ρομποταξί ktl.

Συνεπώς είναι εντελώς ανίκανοι να κρίνουν σε ορθή βάση την εταιρία.

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Η Tesla είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες σε αυτό που κάνει,

Και έχει και τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ζημιές

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

και επειδή ακριβώς είναι χρόνια μπροστά στα ηλεκτρικά σε τεχνολογία σε σχέση με τον ανταγωνισμό,

Απο που προκύπτει αυτό? Τα αυτοκίνητα της είναι πίσω τεχνολογικά σε πολλούς τομείς.

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Και όπως έχω αναφέρει και αλλού υπάρχουν επενδυτές που πιστεύουν τόσο πολύ σε αυτό που κάνει που φυσικά ανά πάσα στιγμή θα μπούν είτε για χρηματοδότηση είτε για εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου.

Η Tesla είναι τοξική. Όποιος την εξαγοράσει θα κληρονομήσει και όλα της τα αμαρτήματα. Δέν πιστεύω οτι θα κάνει κάποιος το λάθος να την εξαγοράσει, όσο φτηνή και αν γίνει.

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Πάλι παραπληροφόρηση / προπαγάνδα. Όχι, δεν είναι το ίδιο φίλε μου. Τα αυτοκίνητα inventory είναι demo / εκθεσιακά και έχουν max 50 km εξού και το νούμερο στα km όταν τα βλέπεις στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

Δέν προκύπτει απο πουθενά οτι αυτά είναι εκθεσιακά. Είναι εκατοντάδες αυτοκίνητα με ακριβώς 50 μίλια. Τα καινούρια αυτοκίνητα δέν έχουν μηδέν μίλια, επομένως υποθέτω οτι το 50 είναι απλά ένα placeholder.

Είναι αυτοκίνητα inventory, δηλαδή φτιαγμένα χωρίς να τα έχει παραγγείλει κάποιος, όπως κάνουν και όλοι οι κατασκευαστές για να έχουν απόθεμα.

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Φυσικά σε αναπτυγμένες χώρες που υπάρχουν υποδομές για καθαρή ενέργεια οι κυβερνήσεις επιδοτούν την αγορά ηλεκρικών / hybrid αυτοκινήτων γενικότερα!

Οι υποδομές επιδοτούνται και αυτές.

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Φυσικά το άλλο που δείχνει το Link είναι η ταχύτατη ανάπτυξη στις πωλήσεις ηλεκτρικών που μάλλον σου διέφυγε να τη δεις.

Κάτι που δέν δείχνει το link, αλλά μπορείς να το βρείς αν ψάξεις, είναι πώς μηδενίζονται οι πωλήσεις μόλις κοπούν οι επιδοτήσεις.

Επίσης σε χώρες που επιδοτούνται τα PHEV, οι πιό πολλοί δέν τα φορτίζουν ποτέ και τα χρησιμοποιούν σαν συμβατικά αυτοκίνητα

Είναι ξεκάθαρο πως όλη η αγορά των ηλεκτρικών φυτοζωεί χάρη στις επιδοτήσεις. Όταν αυτές δέν υπάρχουν και ο αγοραστής επιλέγει βάσει των αναγκών του, αποφεύγει τα ηλεκτρικά, καθώς είναι προβληματικά απο όλες τις απόψεις.

Στις 25/5/2019 στις 11:16 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Προσωπικά πιστεύω ότι η Ε.Ε. αργά ή γρήγορα θα επιβάλλει στα κράτη-μέλη να προωθήσουν τα plug in αυτοκίνητα. Και σε αυτή την περίπτωση η επιδότηση θα έρχεται απευθείας από την Ε.Ε., όχι από την εκάστοτε χώρα. Οπότε σε 2-3 χρόνια δεν θα εκπλαγώ αν δω την Tesla να έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.

Οι επιδοτήσεις είναι προσωρινό μέτρο για την προωθηση μίας τεχνολογίας. Όταν και αν καθιερωθούν τα ηλεκτρικά, όχι μόνο θα κοπούν οι επιδοτήσεις, αλλά θα υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις και στο ρεύμα φόρτισης αλλά και σαν τέλη κυκλοφορίας ωστε να καλυφθούν τα χαμένα έσοδα απο τους φόρους της βενζίνης, με τους οποίους συντηρούνται οι δρόμοι.

Και θα υπάρχουν και όλοι οι περιορισμοί πρόσβασης σε συγκεκριμένα σημεία που ισχύουν και για τα συμβατικά.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι και αυτά αυτοκίνητα. Πέρα απο το μειωμένο θόρυβο και τους μειωμένους ρύπους, προκαλούν την ίδια όχληση όπως τα συμβατικά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...