Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5. Επίσημα στοιχεία από την Sony


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Sir_Teraflop είπε

Διαβάζω κάποια σχόλια και μου έχουν πεταχτεί τα μάτια, χώρια τα εγκεφαλικά κύτταρα που έχουν καεί ανεπίστρεπτα. Έχει μπει δε ο κάθε καμένος πι-σας λες και αρκετοί από εμάς δεν έχουμε και PC και κονσόλες, να βγάζει είτε τα ψυχολογικά του από δεκαετίες που οι κονσόλες επικρατούσαν στο ένα και μόνο workload που καλούνταν να υπηρετήσουν δηλαδή τα Games.

Κάτι mega drive με το άπειρο parallax scrolling goodness του που απλά στα PC το χάζευες, dreamcast που κατέστρεφε οτιδήποτε PC, 3DO αλλά και console-pc στυλ Amiga, υποθέτω δημιούργησαν αρκετή πελατεία για τα σχόλια προς μελέτη από ψυχολόγους σήμερα. Άλλοι δε προς επιβεβαίωση του buyers remorse τους, μας βγάλανε και φωτογραφία από τα builds τους, μιας και αυτά χωράνε στο σύνθετο και με σεμεδάκι on-top και πάντα με liquid-cooling.

Ο άλλος σχολιάζει για κάρτες του 2012 και 720p/30, παραλείπει βολικά βέβαια να μας εξηγήσει πως η upclocked 7850 του PS4 ξερνάει GoW σε 1080p/30 locked. Όπως φυσικά παραλείπει να μας εξηγήσει πως ένα Χ1Χ παίζει σαν 1060/1070 μιας και μιλάει με όρους Nvidia, όπου τα 6ΤF σε όρους Nvidia vs AMD είναι από ότι κυκλοφορεί στους κύκλους των εκλεκτών PCMR, τα μισά και παρακάτω... Πόσο μάλλον όταν η τιμή της κάρτας είναι όσο όλο το σύστημα.

Να υπενθυμίσω επίσης ότι όταν το 360 είχε Χ1800ΧΤ(L)+ η οποία κόστιζε όσο το σύστημα το 2005 χρειάστηκαν δύο χρόνια για να έρθει η Terascale για να δούμε στα PC unified shaders... Εγκυκλοπαιδικά αυτά. Αντίστοιχα το PS3 μπορεί να είχε Nvidia της σειράς αλλά ο Cell ήταν τότε (και είναι) εξωγήινη τεχνολογία. Μην πάω παραπίσω για τα τρελά fill rates και bandwidth PS2 κλπ.

Το ότι τα PC στην πρόοδο του χρόνου, άρχισαν να ρίχνουν στο πρόβλημα vs consoles, $$$ και TDP στο θεό, αποδεικνύεται από τις φωτογραφίες του φίλου από πάνω και τον ευχαριστώ για αυτό, μιας και είναι τρανταχτή απόδειξη αυτών που γράφω.

Όσον αφορά την τιμή, αν εξαιρέσουμε την προηγούμενη γενιά που ήταν ανωμαλία λόγω των συνθηκών ότι οι Platform Holders, είχαν ως συνθήκη ότι έπρεπε να πάνε σε X86, για να μην δούμε κανένα PS4 με Intel-Nvidia στα 800 eur, να πάνε όντως στην αναιμική AMD. Δείτε όμως σήμερα την AMD.

Έτσι λοιπόν το σύστημα μπορεί να ξεκινάει από οποιαδήποτε τιμή και ανάλογα τα στατιστικά που έχει εταιρεία όπως αυτό:

UgPPQo1.png 

 

μπορεί να ζυγίσει λοιπόν, τι κόστος θα φάει από τα 700$ min μέχρι τα 1600$ max, των χρημάτων που ξοδεύει ο μέσος χρήστης, για να σου πάρει από το software ότι θα χάσει από το hardware.

Τέλος ότι και να λέτε για το PC Gaming, loading και κυριοτέρα asset streaming σαν αυτό του Spiderman στο γνωστό βίντεο ΔΕΝ θα το δούμε στα PC σύντομα, δεν πας να έχεις τον καλύτερο NVME.

Ο λόγος είναι: Fixed (function) Hardware.

Όχι, λοιπόν αγαπητέ @Arkin, που δεν αξιοποιήθηκε η 1080 pascal σου παρά μόνο σε benchmarks για καλύτερα shadows ή indie στο Steam.

Και όχι, οι κονσόλες σε βάθος χρόνου είτε με τα sales είτε με το φυσικό μέσο ως μτχ. σου βγαίνουν πολύ πιο φθηνές πλέον. Αυτά που ήξερες τα ξεχνάς.

Το Humble Bundle Monthly δεν είναι Gaming.

 

 

 

Πρώτον η gtx 1080 pascal του Αrkin μια χαρα αξιοποιείται, επειδη θα παιξει με 60 και περισσότερα fps τα πάντα με τερμα γραφικά ή σχεδον τα πάντα και επειδη θα τρέξει απαιτητικά παιχνίδια που μια κονσολα θα λιωσει αν τρέξει οπως ένα Τοtal War Warhammer με χιλιάδες στρατού επι της οθόνης ή το Star Citizen που σε Alpha στάδιο είναι τεχνολογικά τουλάχιστον ένα έτος φωτός από το οποιοδήποτε God of War και κάθε άλλο cinematic game.

πέρα απο αυτό, το δια ταύτα ποιο ειναι; οτι μια πλατφορμα με πολύ λιγοτερη ελευθερια  επιλογων, απο το frame rate και την ανάλυση ως το χειριστήριο που θα χρησιμοποιείς,  σου προσφέρει καλύτερη εμπειρία απο μια ανοιχτη πλατφορμα με πληθώρα επιλογών; Ας συνέλθουμε λίγο γιατι για το ps5 παλι καινουργια χειριστήρια θα αγοράζουμε καθώς τα αυθεντικά του ps4 δεν θα λειτουργούν στο ps5. Και μιλάει η sony για κονσολα με ssd, και κάποιοι κάνουν σαν να ανακαλύφθηκε ο τροχος, οταν στον χώρο του pc gaming τους χρησιμοποιούμαι κοντα δεκαετία. Για αυτο και μην εισαι τοσο εχθρικος στο pc gaming γιατι σχεδον τα πάντα ολα λειτουργουν πρώτα σε αυτό και μετά απο κάποια χρονια τα υιοθετούν και οι κονσόλες.

Επεξ/σία από Anuminas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Mr^Robot είπε

"βλέπε ps4" Το παρουσίαζαν το υπέρ μηχάνημα και ακόμα , τόσα χρόνια μετά παλεύουν μπας και σώσουν τίποτα με software fixes και διάφορες editions της κονσόλας.

Τι "υπερ μηχάνημα" παρουσίαζαν; Ότι ακριβως παρουσίαζαν, αυτό ακριβώς έγινε ship. Τι παλεύουν να σώσουν με software fixes? Τι λες;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Τι "υπερ μηχάνημα" παρουσίαζαν; Ότι ακριβως παρουσίαζαν, αυτό ακριβώς έγινε ship. Τι παλεύουν να σώσουν με software fixes? Τι λες;

Oτι να'ναι λεει τι λεει ?Εφτιαξε φανταστικο σεναριο .Σε λιγο θα το βγαλουν και εμπορικη αποτυχια ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Ωωωω ρε brooo, τι εργαλειάρα είναι αυτή; Μιλάμε τώρα κεντάει έτσι; Ξέρεις κανα site με καλά προγραμματάκια για download;

χαχαχαχαχα ξερω χαλια το κουτι ολοι μου το εχουν πει σκεφτομαι να το αλλαξω αλλα αργοτερα μεσα στον χρονο prebuild εφτασε στα χερια μου αν με ρωτησεις ποιο ειναι δεν ξερω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Το PS2 παρουσίαζαν ως σούπερ μηχάνημα πριν βγει και έφαγαν τόσο κράξιμο όταν βγήκε που δεν το ξαναέκαναν.

με το super duper emote engine chip, που θα μας εκανε να "νιωθουμε" τα παιχνιδια, συμφωνα με τon Κutaragi.

υπαρχει λογος που τον φωναζουν Crazy Ken 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας βγει και χωρις games αφου εχει backwards compatibility, βαζεις το δισκακι του ps4, και τρεχεις horizon,god of war και οτιδηποτε αλλο εχεις σε 60fps χωρις να χρειαστει remaster. Απλα οργασμος!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Anuminas είπε

 Και μιλάει η sony για κονσολα με ssd, και κάποιοι κάνουν σαν να ανακαλύφθηκε ο τροχος, οταν στον χώρο του pc gaming τους χρησιμοποιούμαι κοντα δεκαετία. Για αυτο και μην εισαι τοσο εχθρικος στο pc gaming γιατι σχεδον τα πάντα ολα λειτουργουν πρώτα σε αυτό και μετά απο κάποια χρονια τα υιοθετούν και οι κονσόλες.

 

Καταρχήν δεν είμαι εχθρικός με το PC Gaming. Μόλις 2 χρόνια δηλώνω ξανά console gamer λόγω συνθηκών/προτιμήσεων. Τα υπόλοιπα 30 σχεδόν αποκλειστικά με τα απαραίτητα διαλείμματα pc gamer ήμουν και θα μείνω στην πεποίθηση. Ταυτόχρονα όμως αυτό μου δίνει το πλεονέκτημα να γνωρίζω τα υπέρ και τα κατά του κάθε τομέα. Όπως επίσης είσαι εντελώς μα εντελώς λάθος, μιας και πάντα τα features στις κονσόλες περνάγανε αντίθετα στα PC και αν... Τα παραδείγματα τα έδωσα. 

Αντίθετα με εσένα λοιπόν που είσαι "neo-pc gamer" του στυλ ρίχνω λεφτά στο πρόβλημα, δηλαδή αγοράζω τον καλύτερο SSD  και λέω πω πω τι loading times έχω (ούτε καν) και δεν ψάχτηκες προφανώς ποτέ σου να μάθεις γιατί ο ΝVME σου στην πραγματικότητα δεν έχει τραγικές διαφορές από την πλέμπα (όπως νόμιζες) sata 3 ssd σου, παρόλο που οι διαφορές στο throughtput αγγίζουν ίσως και διψήφια νούμερα, υπάρχουν και οι "γέρο pc-gamers" που έχουν δει τεχνολογίες στις κονσόλες, που αυτό που νομίζεις next-gen είναι επιστροφή στις ρίζες. Τότε που κούμπωναν τα games κατευθείαν στο motherboard αν δεν ήταν ενσωματωμένα.

Αντί, να προβληματιστείς για κάτι τόσο απλό, είσαι τυχερός γιατί προβληματίζονται οι εταιρείες, developers κτλ για σένα.

Έτσι λοιπόν, αντί να πετάς ισοπεδωτικές ατάκες, του στυλ σιγά ssd έχουμε καιρό στα PC, κάτι τέτοιο δεν ισχύει εδώ και καιρό για το Server περιβάλλον με open channel ssd ή project του στυλ https://azure.microsoft.com/en-us/blog/project-denali-to-define-flexible-ssds-for-cloud-scale-applications/.

Αντίστοιχα ο M. Cerny και co με βάση πατέντας http://www.freepatentsonline.com/y2017/0097897.html σου έδειξε φίλε μια αντίστοιχη εφαρμογή από το server περιβάλλον στο consumer.

Ο λόγος? Κοινός.

Άλλο workload καλείται να εξυπηρετήσει η NAND (SSD) για τους server στο Azure και άλλο στο περιβάλλον κονσόλας όπου η εγγραφή είναι once (game installation) και τα reads many.

Προφανώς και στα PC όπου ο SSD θα κληθεί να κάνει και τα δύο ταυτόχρονα ανά πάσα στιγμή.

Επιπλέον οι κονσόλες ως closed boxes, όπως αναφέρει και η πατέντα, μπορούν να έχουν ξεχωριστό file system για το storage, επιπλέον cpu/dmaac/accelaterators είτε στο δίσκο τον ίδιο (μη επιθυμητό) είτε στο I/O bus του δίσκου, είτε κολλημένα στο m/b.

Γιατί απλά δεν θα κληθούν να εκτυπώσουν, να κάνουν rendering, λογιστικά φύλλα και ότι άλλο σκεφτείς.

Ένα είναι το workload: Install once - play many και το bottleneck η CPU. ;)

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Sir_Teraflop είπε

. Όπως επίσης είσαι εντελώς μα εντελώς λάθος, μιας και πάντα τα features στις κονσόλες περνάγανε αντίθετα στα PC και αν... Τα παραδείγματα τα έδωσα.

Αυτό ίσχυε μέχρι το ps3. Τώρα πια είναι τεχνολογία PC, και μάλιστα μια γενιά πίσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχετε μπερδεψει τα παντα χωρις να εχετε γνωση.οι κονσολα καταρχην φτιαχνετε μεσω υπολογιστη χωρις υπολογιστη για να γινει ο καταλληλος προγραμματισμος κονσολα δεν υπαρχει οσο και να χτυπατε τον κωλο σας κατω!αρα για να εξελιχθει η κονσολα πρεπει ο υπολογιστης να ειναι τουλαχιστον 4 βηματα πιο πανω.απλα και ξεκαθαρα!!!το ιδιο συμβαινει με τα παιχνιδια γατακια για να παιξεις παιχνιδια τερμα γραφικα πρεπει ο υπολογιστης που θα δουλεψει πανω στο παιχνιδι να ειναι ανωτερος απο την κονσολα για να μπορει να σχεδιασει η να προγραμματισει καποιος ανετα χωρις θεματα οποτε ολοι εσεις εξω που κραζετε τα pc εισαστε και θα εισαστε παντα ενα-δυο βηματα πισω 

ο υπολογιστης σχεδιαζει και κανει τα παντα.μια κονσολα ειναι φτιαγμενη να παιζει μονο παιχνιδια δεν μπορεις να εκτελεσεις προγραμματα δεν μπορεις να σχεδιασεις ενα παιχνιδι με μια κονσολα με λιγα λογια υπολογιστης τα παντα κονσολα μονο παιχνιδια καντε μαθηματικα δεν ειστε χαζοι

 

Επεξ/σία από astrial
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, astrial είπε

εχετε μπερδεψει τα παντα χωρις να εχετε γνωση.οι κονσολα καταρχην φτιαχνετε μεσω υπολογιστη χωρις υπολογιστη για να γινει ο καταλληλος προγραμματισμος κονσολα δεν υπαρχει οσο και να χτυπατε τον κωλο σας κατω!αρα για να εξελιχθει η κονσολα πρεπει ο υπολογιστης να ειναι τουλαχιστον 4 βηματα πιο πανω.απλα και ξεκαθαρα!!!το ιδιο συμβαινει με τα παιχνιδια γατακια για να παιξεις παιχνιδια τερμα γραφικα πρεπει ο υπολογιστης που θα δουλεψει πανω στο παιχνιδι να ειναι ανωτερος απο την κονσολα για να μπορει να σχεδιασει η να προγραμματισει καποιος ανετα χωρις θεματα οποτε ολοι εσεις εξω που κραζετε τα pc εισαστε και θα εισαστε παντα ενα-δυο βηματα πισω 

ο υπολογιστης σχεδιαζει και κανει τα παντα.μια κονσολα ειναι φτιαγμενη να παιζει μονο παιχνιδια δεν μπορεις να εκτελεσεις προγραμματα δεν μπορεις να σχεδιασεις ενα παιχνιδι με μια κονσολα με λιγα λογια υπολογιστης τα παντα κονσολα μονο παιχνιδια καντε μαθηματικα δεν ειστε χαζοι

Following the 1947 invention of the cathode-ray tube amusement device, the earliest known interactive electronic game as well as the first to use an electronic display, the first true video games were created in the early 1950s. Initially created as technology demonstrations, such as the Bertie the Brain and Nimrod computers in 1950 and 1951, video games also became the purview of academic research. A series of games, generally simulating real-world board games, were created at various research institutions to explore programming, human–computer interaction, and computer algorithms. These include OXO and Christopher Strachey's draughts program in 1952, the first software-based games to incorporate a CRT display, and several chess and checkers programs. Possibly the first video game created simply for entertainment was 1958's Tennis for Two, featuring moving graphics on an oscilloscope. As computing technology improved over time, computers became smaller and faster, and the ability to work on them was opened up to university employees and undergraduate students by the end of the 1950s. These new programmers began to create games for non-academic purposes, leading up to the 1962 release of Spacewar! as one of the earliest known digital computer games to be available outside a single research institute.

Throughout the rest of the 1960s, digital computer games were created by increasingly numerous programmers and sometimes sold commercially in catalogs. As the audience for video games expanded to more than a few dozen research institutions with the falling cost of computers, and programming languages that would run on multiple types of computers were created, a wider variety of games began to be developed. Video games transitioned into a new era in the early 1970s with the launch of the commercial video game industry in 1971 with the display of the coin-operated arcade game Galaxy Game and the release of the first arcade video game Computer Space, and then in 1972 with the release of the immensely successful arcade game Pong and the first home video game console, the Magnavox Odyssey, which launched the first generation of video game consoles.

In 1976, Apple’s two Steves (Jobs and Wozniak) designed the Apple I, Apple’s only “kit” computer (you had to add a keyboard, power supply, and enclosure to the assembled motherboard), around the 6502 processor. That was also the year that Electric Pencil, the first word processing program, and Adventure, the first text adventure for microcomputers, were released. Shugart introduced the 5.25″ floppy drive; it would become a key component in the personal computing revolution.

The young industry exploded in 1977 as Apple introduced the Apple II, a color computer with expansion slots and floppy drive support; Radio Shack rolled out the TRS-80 to its stores across the nation; Commodore tapped into the pet rock craze with its PET; Digital Research released CP/M, the 8-bit operating system that provided the template for MS-DOS; and the first ComputerLandfranchise store (then Computer Shack) opened. 

Γιατί μας κάνετε και πλάκα στα λόγια.πρωτα φτιάχτηκαν παιχνίδια,κονσόλες και τέλος τα PC.

Επεξ/σία από Ouranium
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Ouranium είπε

Following the 1947 invention of the BLA BLA BLA ube amusement device, the earliest known interactivBLA BLA BLAc game as well as the first to use an electronic dis the pet rock craze with its PET; Digit BLA BLA BLA eleased CP/M, the 8-bit operating system that prBLA BLA BLAtemplate for MS-DOS; and the first ComputerLandfranchise store (then Computer Shack) op BLA BLA BLA

Γιατί μας κάνετε κ BLA BLA BLA λόγια.πρωτα φτιάχ BLA BLA BLA ια,κονσόλες και τέλος τα PC.BLA BLA BLA

αγαπητε μου φιλε στο αθρο που δημοσιευεις λεει για υπολογιστη υψους 4 μετρων δεν καταλαβαινω

41 λεπτά πριν, Ouranium είπε

Initially created as technology demonstrations, such as the Bertie the Brain and Nimrod computers in 1950 and 1951 

τα παραδειγματα που δινεις ειναι ειτε προτυπα που δεν βγηκαν ποτε στην παραγωγη ειτε μηχανηματα που εξυπηρετουσαν αλλους σκοπους οπως το oscilloscope το οποιο ειναι συσκευη αναγνωσης και ανιχνευσης ηλεκτρονικων σηματων αν δεν το ηξερες την επομενη φορα να εισαι πιο διαβασμενος.ο υπολογιστης υπαρχει απο την αρχη του χρονου να σου θυμισω τον μηχανισμο των Αντικυθυρων?να σου πω για τον Τεσλα που θεωρειτε ο πατερας του υπολογιστη?μαθε λιγο περισσοτερα και μετα ελα να κανουμε κουβεντουλα

 

video game console δεν ειναι  40 λαμπακια που καθε φορα που πατας ενα κουμπι σβηνουν τα 35 να δειχνουν οτι υπαρχει κινηση ουτε καν παιχνιδι δεν το λες δεν υπαρχει προγραμματισμος μονο ηλεκτρικο ρευμα και μετασχηματιστες δηλαδη ενας φακος αν αυτο το ονομαζεις φιλε μου κονσολα περι ορεξεως.....

41 λεπτά πριν, Ouranium είπε

 As computing technology improved over time, computers became smaller and faster, and the ability to work on them was opened up to university employees and undergraduate students by the end of the 1950s.

 αν καταλαβαινεις τι λεει τοτε δεν πρεπει καν να μιλας.φροντιζε πριν αρχιζεις να στελνεις αθρα απο το wiki να κανεις τον κοπο να τα διαβαζεις εντελως φιλικα και κατι τελευταιο παντα μα παντα θα υπαρχει καποιος που ξερει περισσοτερα απο εσενα 

 

Επεξ/σία από astrial
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφου μπηκες στο κοπο να διαβάσεις Video game console ήταν το magnavox που βγηκε το 72 σε σχέση με αυτο που θεωρείται το πρώτο PC apple 1 το 76.Η συζήτηση είχε να κάνει console με PC Όχι ποτέ φτιάχτηκε ο πρώτος υπολογιστής,και αν το 50' 5 άνθρωποι στο κόσμο είχαν δυνατότητα να χρησιμοποιούν ένα μηχάνημα δν λέει κάτι.Και τα σχέδια για το magnavox όπως και το apple 1 στο χαρτί φτιάχτηκαν Όχι σε υπολογιστή.

Επεξ/σία από Ouranium
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Ouranium είπε

Αφου μπηκες στο κοπο να διαβάσεις Video game console ήταν το magnavox που βγηκε το 72 σε σχέση με αυτο που θεωρείται το πρώτο PC apple 1 το 76.Η συζήτηση είχε να κάνει console με PC Όχι ποτέ φτιάχτηκε ο πρώτος υπολογιστής,και αν το 50' 5 άνθρωποι στο κόσμο είχαν δυνατότητα να χρησιμοποιούν ένα μηχάνημα δν λέει κάτι.Και τα σχέδια για το magnavox όπως και το apple 1 στο χαρτί φτιάχτηκαν Όχι σε υπολογιστή.

η συζητηση εχει να κανει με αυτο φιλε μου γιατι οπως ειπα στην αρχη χωρις υπολογιστη τραβα φιαξε λειτουργικο για κονσολα και χωρις υπολογιστη κατσε και φτιαξε μουσικη γραφικα κτλπ δηλαδη ενα ολοκληρωμενο συστημα και παιχνιδια να τρεχει προγραμματα  δηλαδη να μην εχει καμια σχεση με υπολογιστη χωρις την βοηθεια του υπολογιστη μεχρι τοτε  θα εισαι παντα πισω.δικαιωμα σου να κραζεις τους pc ακηδες αλλα εισαι πολυ λαθος.εγω μπορω να παιξω παιχνιδια οποιασδηποτε κονσολας κατεβαζοντας emulators εσυ με το μικρουλι το ps4 -xbox κτλπ μπορεις να παιξεις παιχνιδια που εχουν βγει αποκλειστικα σε υπολογιστη?αραξε στο ps4-xbox σου δεν κραζει κανεις τις κονσολες αλλωστε με αυτες μεγαλωσαμε.αλλα οχι να συγκρινεις τα ασυγκριτα.αλλο φεραρι και αλλο λαντα.

οπως ειπα ο πρωτος υπολογιστης υπαρχει απο τις αρχες του χρονου και σαν ενοια και σαν αντικειμενο .υπηρχαν υπολογιστες την δεκαετια του 50 οπως τρανα αναφερει το αθρο σου. εχεις μπερδεψει τις ενοιες υπολογιστης-προσωπικος υπολογιστης καθως οι υπολογιστες τοτε ηταν σε μεγεθος δωματιου και υπηρχαν μονο σε πανεπιστημια  κεντρα ερευνων οπως το  ΜΙΤ και σε αλλες υπηρεσιες  οπως στρατος ΝΑΣΑ κτλπ .ο μηχανισμος των αντικυθυρων υπολογιζε τις ημερες τα χρονια και τα δισεκτα τις κινησεις της Σεληνης και διαφορα αλλα αστρολογικα φαινομενα αρα ειναι η πρωτη υπολογισιμη συσκευη ενας αναλογικος υπολογιστης .το 1969 ανακαλυφθηκε το ιντερνετ αρα υπηρχαν υπολογιστες πιο πριν  

Οι πρώτοι υπολογιστές ήταν καθαρά μηχανικοί. Τη δεκαετία του 1930 ηλεκτρομηχανικά μέρη χρησιμοποιήθηκαν στις τηλεπικοινωνίες και το 1940 ο πρώτος καθαρά ηλεκτρονικός υπολογιστής κατασκευάστηκε με λυχνίες. Από την δεκαετία του 1950 οι λυχνίες σταδιακά αντικαταστάθηκαν με τρανζίστορ και στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές της δεκαετίας του 1970 άρχισαν να χρησιμοποιούνται τα ολοκληρωμένα κυκλώματα από ημιαγωγούς με τα οποία έγιναν και οι μικροϋπολογιστές που αποτελούν μέχρι σήμερα την κυρίαρχη τεχνολογία δημιουργίας υπολογιστών.

το παραπανω ειναι απο το wikipedia  και οχι απο εμενα καλο βραδυ

μαθε λιγακι ιστορια ακομα και οι γερμανοι στον Β παγκοσμιο πολεμο ειχαν υπολογιστες πως εσπασε νομιζεις ο Άλαν Τούρινγκ τον κωδικο?ο Steve Jobs τον αντεγραψε μεχρι και το λογοτυπο της apple ειναι αναφορα στον Τουρινγκ καθως αυτοκτονησε με δηλητηριο που ειχε βαλει μεσα σε ενα μηλο γιατι ειχε κατηγορηθει επειδη ηταν gay.

την αλλη φορα να εισαι πιο διαβασμενος ο πρωτος ολοκληρωμενος υπολογιστης ηταν ο ENIAC και κατασκευαστηκε το 1946 βρες κανα πιτσιρικα να δουλεψεις

 

Επεξ/σία από astrial
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...