Προς το περιεχόμενο

Tenet (Nolan, 2020)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, vste είπε

Ανεπτυξε το λιγο ντε. Γιατι δεν εχω δει κανεναν να βαζει τον Nolan στην κατηγορια Lynch, Tarkovsky, Bergman, Felini η Αγγελοπουλο. Ειναι πολυ πιο κοντα σε Cameron, Spielberg, Lucas. O "the thinking man's blockbuster director".

Αλλο πραγμα η εξυπνη υποθεση και σκηνοθεσια και αλλο πραγμα o καθαρα σινεφιλ κινηματογραφος (που να μην παρεξηγηθω λατρευω αρκετες ταινιες).

EDIT: Εννοειται πως δεν θεωρω κακες ταινιες τα blockbuster, ουτε ειπα υποτιμητικα το λαικος κινηματογραφος. Ισα ισα που για εμενα επιτυχημενος καλλιτεχνης ειναι αυτος που θα καταφερει να εμπνευσει τις μαζες. Που θα καταφερει να συνεπαρει με την τεχνη του οσο το δυνατον περισσοτερους.

o Νολαν σε  πιανει απο το χερακι,  διοτι υποτιμαει την νοημοσυνη του κοινου, ισως και δικαιολογημενα. οι mainstream ταινιες του ειναι γεματες  exposition που εξηγει τα παντα ενω  εξελίσσεται η ιστορια. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 195
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλημέρα παιδιά, σήμερα θα πάω να το δω, μολις γυρίσω θα σας πω εντυπώσεις.  

Άρα και αυτή η ταινία θα διαδραματίζεται στο σύμπαν του Michale Caine, πολύ καλά νέα.

Δημοσιευμένες Εικόνες

3/10 και απο μενα

Θετικα:

Εφε/stunts/cgi : Πολυ ποιοτικα

Αρνητικα

- Sound mixing: Σε πολλα σημεια καπελωνε ο ηχος απο πισω τις ομιλιες. Το ειδα σε αιθουσα με Dolby Atmos.

- Soundtrack: Δεν ειναι του Hans Zimmer και αυτο κανει μπαμ. Πολυ out of tune σε σημεια, με εβγαζε εκτος ατμοσφαιρας η με εβαζε βεβιασμενα στην τσιτα.

- Ο Washington: Το μηλο μακρια απο την μηλια επεσε, δεν με επεισε καθολου και χωλαινε.

- Action sequences: Στις προηγουμενες ταινιες του οι σκηνες δρασεις δρουσαν επικουρικα. Εδω πρωταγωνιστουν, σε βαθμο που νομιζεις οτι βλεπεις Michael Bay σε καποια σημεια.

Spoiler

- Η πλοκη: Ξαναζεσταμενος james bond με μια εξτρα διασταση που ειναι το ταξιδι στον χρονο. Αν βγαλεις το time travel, ειναι κυριολεκτικα το κλασικο "ο καλος θα σωσει τον κοσμο τελευταια στιγμη, αφου πρωτα ρισκαρει την αποστολη για τα ματια μιας ομορφης κοπελιας. Ειχε και διαλογους επιπεδου "Im the protagonist."

Πολυ επιφανειακο.

TL;DR

Η οντισιον του Νολαν για να σκηνοθετησει ενα Bond flick, περιμενα κατι καλυτερο...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, KilliK είπε

o Νολαν σε  πιανει απο το χερακι,  διοτι υποτιμαει την νοημοσυνη του κοινου, ισως και δικαιολογημενα. οι mainstream ταινιες του ειναι γεματες  exposition που εξηγει τα παντα ενω  εξελίσσεται η ιστορια. 

Διαφωνω. Εκτος και αν αντιλαμβανεσαι διαφορετικα απο εμενα τους ορους "απο το χερακι" & "υποτιμηση νοημοσύνης". Απο το χερακι σε πιανει η Marvel η ο Michael Bay.  Ο Nolan σου δειχνει μια ταινια η οποια μεχρι το τελος κραταει κλειστα χαρτια αφήνοντας σε να ψαχνεσαι και λιγο αν και σου δινει ολα τα στοιχεια κατα την διαρκεια. Στο τελος της ταινιας και αφου εχουν μπει ολα τα κομματια της υποθεσης στην θεση τους σε προκαλει να ξαναδεις την ταινια ωστε να δεις τις σκηνες κατω απο νεα οπτικη.

Δεν ξερω οταν ακουω για ταινια που υποτιμα την νοημοσυνη μου η με πιανει απο το χερι στο μυαλο μου ερχεται το Transformers η τα Avengers και οχι το Intestellar η το Prestige. Τελος παντων γουστα και αποψεις ειναι αυτα.

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, snake_plissken2112 είπε

Η συγκεκριμένη ταινία, γνώμη μου, δεν είχε σε σχέση με τις άλλες τους κανένα συναίσθημα να αφήσει... ούτε πρωταγωνιστές είχε ούτε κάποιο βασικό story που τουλάχιστον να κινήσει το ενδιαφέρον. Ναί έβαλα τα κομμάτια του παζλ στη θέση τους και μετα? Δεν με ένοιαξε κανείς τους, ούτε στην βασική ιστορία ένιωσα κάποια stakes... η φάση ήταν ''πάρτε μια time travel movie απλά αντί για το συμβατικό time travel, θα έχουμε την θεωρία του reverse time και της εντροπίας των αντικειμένων. Ότι άλλο υπάρχει στη ταινία, θα χρησιμοποιηθεί για να υποστηρίζει αυτό το concept. Δεν θα κάνουμε ταινία με χαρακτήρες, με συναισθήματα, με κάποια ιδιαίτερη κεντρική πλοκή κτλ, όλα θα υπάρχουν  μαζί με το τεχνικό κομμάτι για να στηρίζουν αυτή την θεωρία ώστε να την βλέπουμε για 2,5 ώρες στην οθόνη''. Δεν ξέρω αν αυτό είναι καν κινηματογράφος δηλαδή...

Δεν ξέρω, όσο περνάνε οι μέρες τόσο λιγότερο μου αρέσει... νομίζω ότι και για το fun value της που έγραψα νωρίτερα θα πρέπει να κόψω κάτι. Τώρα μου φαίνεται αδιανόητο να κάτσω να την ξαναδώ ποτέ μου, σκέφτομαι λίγο το 3ο μέρος της και προσπαθώ να το σβήσω από το μυαλό μου.

Επίσης δεν ξέρω αν φάνηκε και σε εσάς, η μακράν χειρότερα σκηνοθετημένη του ταινία. Σκηνές δράσης generic και απότομες/κοφτές που σε έπιανε ζαλάδα, ένα συνεχόμενο τρέξιμο με ανελέητο μοντάζ χωρίς μέτρο... νομίζω ότι όποιος έκανε το μοντάζ σε αυτό πρέπει να πάρει ένα επίδομα ανθυγιεινής εργασίας. Είχε μόνο τα πολύ εντυπωσιακά imax πανοραμικά πλάνα και το big scale κάποιων σκηνών, αλλά όλη η υπόλοιπη ταινία ήταν λες και μονταρίστηκε χωρίς να έχει συννενοηθεί ο σκηνοθέτης με τον υπεύθυνο του μοντάζ.

Μου αρέσει που ο Νόλαν προσπαθεί για το κάτι διαφορετικό και παραπάνω και τον σέβομαι για αυτό, αλλά μήπως να ξαναφέρει στο συγγραφικό τημ τον αδερφό του μπας και γυρίσουν καμιά ταινία με λανονικούς τρισδιάστατους χαρακτήρες και πραγματική πλοκή/ιστορία, αντί καρικατούρες και generic τζεημςμποντιές προς χάρην μιας έξυπνης ιδέας - gimmickιάς?

Spoiler

 

Κοίτα, όπως εννοείς το συναίσθημα έχεις δίκιο, οι χαρακτήρες είναι αρκετά άψυχοι, χωρίς background και δύσκολα θα δεθείς ή ταυτιστείς με κάποιον ώστε να σου δημιουργηθεί κάποιο ιδιαίτερο συναίσθημα για την εξέλιξη τους. Εγώ το εννοούσα λίγο πιο διευρυμένα, πχ όταν έβλεπα πως απεικονίζεται το reverse effect σε κάποιες σκηνές (πχ το κτίριο που γκρεμίζεται και συγχρόνως χτίζεται ή η καταδίωξη στον αυτοκινητόδρομο) ένιωθα έναν εντυπωσιασμό που για μένα είναι κατεπέπκταση συναίσθημα...το awe effect που λέμε! Ή το soundtrack καποιες στιγμές διαπερνούσε μέσα μου, μου δημιουργούσε συνάισθημα ασχέτως με τους χαρακτήρες. Για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα, όταν βλέπεις ένα πίνακα ζωγραφικής μπορεί να εμφανιστεί ένα συναίσθημα κοιτώντας την εικόνα χωρίς να χρειαστεί κάποια ιστορία να ταυτιστείς μαζι της. Φυσικά δε συγκρίνω το Νόλαν με το Πικάσσο απλά αναλογικά για το πως αντιλαμβλανομαι το συναίσθημα στη τέχνη...

η φάση ήταν ''πάρτε μια time travel movie απλά αντί για το συμβατικό time travel, θα έχουμε την θεωρία του reverse time και της εντροπίας των αντικειμένων

Όντως ότι υπάρχει στη ταινία είναι για να υποστηρίξει αυτό το κόνσεπτ όπως λες. Προσωπικά δε με χαλάει. Αν θα μπορούσε συγχρόνως να υπάρχει και ένα πιο ενδιαφέρον στόρυ όσον αφορά τους χαρακτήρες...ναι ίσως να μπορούσε. Έχουν περάσει 3 μέρες που την είδα, δεν έχω κατασταλάξει μέσα μου απόλυτα για τη ταινία. Εξακολουθεί και μου αρέσει και σίγουρα θέλω να τη δω άλλη μια φορά μετά απο καιρό κυρίως για τις λεπτομέρειες που σίγουρα είναι εντυπωσιακό να τις βλέπεις με ολη την εικόνα του παζλ στο μυαλο σου πλέον. Πάντως, υπάρχει πολύς κόσμος από οτι βλέπω online που γράφει ότι τη πρώτη φορά που την είδε την βρήκε μέτρια ενώ τη δεύτερη τους άρεσε πολύ περισσοτερο. Ακόμα και το Dunkirik πάντως, τη δεύτερη φορά που το είδα μου άρεσε πολύ περισσότερο από τη πρώτη. Πραγματικά παρατήρησα κάποια πράγματα που σκηνοθετικά είναι εκπληκτικά. Είναι off topic και δε θα μπω σε ανάλυση εδώ αλλά σκέφτομαι μήπως το ίδιο συμβαίνει και στο Tenet και κρατάω μια πισινή.

 

 

Επεξ/σία από DeadOrganPlayer
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εσυ μπορεις να διαφωνεις, αλλα το υπερβολικο  exposition υπαρχει μεσα στις mainstream ταινιες του. πως να το κανουμε  τωρα.

γενικα οι ταινιες του δεν ειναι τοσο εξυπνες και ψαγχμενες, οσο ο ιδιος νομιζει, η οι φανς του πιστευουν οτι ειναι.

πχ καποιος εχτες σε ενα ξενο φορουμ, ελεγε οτι περιμενε το Τενετ οτι θαναι η πρωτη τελεια time-travel ταινια. γελαγανε και οι  πετρες. του αναφερα οτι το πρωτο Terminator ειναι ηδη μια τελεια time-travel ταινια.  δεν περιμενουμε  τον Νολαν να μας την δωσει.

Επεξ/σία από KilliK
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, KilliK είπε

εσυ μπορεις να διαφωνεις, αλλα το υπερβολικο  exposition υπαρχει μεσα στις mainstream ταινιες του. πως να το κανουμε  τωρα.

Spoiler

Δηλαδη στο Inception για παραδειγμα ολοι ξεραμε οτι ο Di Caprio στο τελος δεν ονειρευεται γιατι το δικο του τοτεμ δεν ειναι η σβουρα (αυτο ηταν το τοτεμ της γυναικας του) αλλα το δαχτυλιδι του γαμου του το οποιο και φοραει μονο οταν ονειρευεται. Και αυτο ειναι μονο ενα απλοικο παραδειγμα.

Ναι απο το χερι μας οδηγουσε. Το ιδιο εκανε και η Αγκαθα Κριστι στο "Εγκλημα στο Οριεντ Εξπρες".

Ξαναλεω μαλλον εχουμε διαφορετικη αντιληψη του τι σημαινει "μας παιρνει απο το χερι". :)
 

14 λεπτά πριν, KilliK είπε

πχ καποιος εχτες σε ενα ξενο φορουμ, ελεγε οτι περιμενε το Τενετ οτι θαναι η πρωτη τελεια time-travel ταινια. γελαγανε και οι  πετρες. του αναφερα οτι το Terminator 1 ειναι ηδη μια τελεια time-travel ταινια.  δεν περιμενουμε  τον Νολαν να μας την δωσει.

To Terminator εχει πιο πολλες σεναριακες τρυπες και απο Ελβετικο τυρι. Και χωρις να πιασουμε τα sequels.. Γενικα ο Cameron αν και εχει βγαλει ταινιαρες (πχ στο τοπ 5 μου ειναι σιγουρα το Aliens & στο top 10 το True Lies) ειναι ο ορισμος του blockbuster - 5 kilometers wide (εφε, θεαμα, κλπ) but 5 inches deep (ουσια, σεναρικες ευκολιες).

Πολυ καλυτερα σαν ταινια χρονου στεκεται το Back to the future. Αν και ο Νολαν εχει την σωστοτερη αντιμετωπιση εως τωρα. Δεν τηλεμεταφερεσαι πισω στον χρονο στιγμιαια, πραγμα που αν το καλοσκεφτεις ειναι κουφο, αλλα ουσιαστικα αντιστρεφεις την ροη του χρονου σαν να πατας rewind σε video. Δηλαδη σου παιρνει 3 χρονια να γυρισεις 3 χρονια πισω.

Επεξ/σία από vste
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά αναφέρεις και εσύ τώρα το φινάλε που εσκεμμένα σε αφήνει να διερωτηθείς και σου πετάει ένα μυστήριο για να έχεις να σκέφτεσαι μόλις τελειώσει...

ότι 2 ώρες σε ολόκληρη τη ταινία, πριν σε κάθε σκηνικό που γινόταν είχες την Αριάδνη ή τον Άρθουρ ανά 1 λεπτό να εξηγούν τί γίνεται και τί συμβαίνει, αυτό τί ήταν?

Ο Νόλαν έχει έξυπνες ιδέες αλλά επειδή τις προσαρμόζει ή θέλει anyway να τις προσαρμόσει για κοινό των village και των multiplex, κάθε ιδέα έχει και ένα χαρακτήρα δίπλα να σου λέει στο αυτί τί είναι αυτό που βλέπεις... αν εσύ δεν το πιάσεις με τη μία αυτό είναι άλλο θέμα, για αυτό και οι ταινίες του γίνονται πολύπλοκες από ένα σημείο και μετά... δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με το visual storytelling που έκαναν οι παραπάνω που αναφέρεις. Ο Spielberg σου συστήνει τον Indy σε μια εναρκτήρια βουβή σχεδόν σκηνή 10 λεπτών και ξέρεις τα πάντα για αυτόν και το ποιός είναι τι κάνει κτλ... ο Nolan συστήνει τον Ντικάπριο 10λεπτά στην αρχή, εν μέσω άλλων 5 χαρακτήρων που εξηγούν  με λόγια τί γίνεται και τί βλέπουμε και ποιοί είναι όλοι αυτοί.

Δεν με χαλάει ιδιαίτερα το exposition γτ ταιριάζει και στο heist υφος των ταινιών του Nolan, αλλά ότι παίρνει από το χεράκι τον θεατή μέχρι ένα σημείο λες και είναι παιδάκι, ε ναι το κάνει 100%

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδία μη τα μπλέκουμε πολύ τα πράγματα ενώ είναι απλά.

Σε ταινιές Transformers kai Michael Bay δε τίθεται θέμα να σε πάρει κανείς από το χέρι, είναι ταινίες που απλά κάθεσαι και κοιτάς.

Όταν λέμε να σε πάρει από το χέρι μιλάμε για ταινίες με κάποια πολυπλοκότητα. Συμφωνώ, ο Νόλαν σε παίρνει -απαλά όμως- από το χεράκι. Βάζει τους χαρακτήρες πολλές φορές να μιλάνε μετάξυ τους εξηγώντας ο ένας στον άλλο πως λειτουργούν τα πράγματα και συγχρόνως για να καταλάβει ο θεατής. Θα μπορούσε να μη το κάνει? Ναι θα μπορούσε αλλά μετά τις ταινίες του θα τις έβλεπε μόνο ένα μικρό hardcore ποσοστό, ο περισσότερος κόσμος δε θα καταλάβαινε Χριστό. Οπότε δε θα είχε και τα budget να κάνει τις ταινίες που θέλει. Το exposition αυτό ίσως είναι ένα κόστος λοιπόν που πρέπει να υπάρξει στο πλαίσιο του mainstream.

O Lynch για παράδειγμα δε σε παίρνει από το χεράκι, συνειδητή επιλογή που κάνει το κοινο του πολύ πιο περιορισμένο αριθμητικά και γι αυτό το budget που έχει στη διάθεσή του είναι και το αντίστοιχο.

Επεξ/σία από DeadOrganPlayer
  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, snake_plissken2112 είπε

καλά αναφέρεις και εσύ τώρα το φινάλε που εσκεμμένα σε αφήνει να διερωτηθείς και σου πετάει ένα μυστήριο για να έχεις να σκέφτεσαι μόλις τελειώσει...

ότι 2 ώρες σε ολόκληρη τη ταινία, πριν σε κάθε σκηνικό που γινόταν είχες την Αριάδνη ή τον Άρθουρ ανά 1 λεπτό να εξηγούν τί γίνεται και τί συμβαίνει, αυτό τί ήταν?

Ο Νόλαν έχει έξυπνες ιδέες αλλά επειδή τις προσαρμόζει ή θέλει anyway να τις προσαρμόσει για κοινό των village και των multiplex, κάθε ιδέα έχει και ένα χαρακτήρα δίπλα να σου λέει στο αυτί τί είναι αυτό που βλέπεις... αν εσύ δεν το πιάσεις με τη μία αυτό είναι άλλο θέμα, για αυτό και οι ταινίες του γίνονται πολύπλοκες από ένα σημείο και μετά... δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με το visual storytelling που έκαναν οι παραπάνω που αναφέρεις. Ο Spielberg σου συστήνει τον Indy σε μια εναρκτήρια βουβή σχεδόν σκηνή 10 λεπτών και ξέρεις τα πάντα για αυτόν και το ποιός είναι τι κάνει κτλ... ο Nolan συστήνει τον Ντικάπριο 10λεπτά στην αρχή, εν μέσω άλλων 5 χαρακτήρων που εξηγούν  με λόγια τί γίνεται και τί βλέπουμε και ποιοί είναι όλοι αυτοί.

Δεν με χαλάει ιδιαίτερα το exposition γτ ταιριάζει και στο heist υφος των ταινιών του Nolan, αλλά ότι παίρνει από το χεράκι τον θεατή μέχρι ένα σημείο λες και είναι παιδάκι, ε ναι το κάνει 100%

Μααααα εχω γραψει εδω και αρκετη ωρα οτι ο Nolan κανει λαικο κινηματογραφο και οχι "Mullholand Drive". Εννοειται οτι ειδικα μιας και καταπιανεται με εκλαικευμενες επιστημονικες θεωριες οτι πρεπει να εχει καποιες εξηγησεις. Απο εκει και περα το παραδειγμα που εβαλα στα spoiler δειχνει οτι δεν σε παιρνει τελειως απο το χερακι οπως γινεται πχ στο Terminator (που λατρευω) αλλα αφηνει και καποια πραγματα για τον παρατηρητικο. Και το ιδιο ισχυει και στα Prestige, Interstellar, κλπ. Ειναι απλος στα σεναρια, χωρις ομως να ειναι απλοικος.

EDIT: Παιδια πανω κατω το ιδιο λεμε ολοι. Εγραψα οτι δεν ειναι Felini. Blockbuster βγαζει ο ανθρωπας που με 200 μυρια budget πρεπει να τα δει πολυς κοσμος. Για αυτο και το PG-13. Απο εκει και περα τον θεωρω ενα σκαλοπατι επανω απο αντιστοιχες εμπορικες ταινιες αλλα δεν τον λες και σινεφιλ.

Εννοειται πως υπαρχει κοσμος που εκτιμησε μονο τα Batman (μιας και ειναι οι πιο κλασικες blockbuster ταινιες του) και πολυ καλα εκανε.
Απο εκει και περα εγω θαυμαζω τον ρομαντισμο του και την old school προσεγγιση του φιλμ και των πρακτικων εφε που εχει. 

Επεξ/σία από vste
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, vste είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Δηλαδη στο Inception για παραδειγμα ολοι ξεραμε οτι ο Di Caprio στο τελος δεν ονειρευεται γιατι το δικο του τοτεμ δεν ειναι η σβουρα (αυτο ηταν το τοτεμ της γυναικας του) αλλα το δαχτυλιδι του γαμου του το οποιο και φοραει μονο οταν ονειρευεται. Και αυτο ειναι μονο ενα απλοικο παραδειγμα.

Ναι απο το χερι μας οδηγουσε. Το ιδιο εκανε και η Αγκαθα Κριστι στο "Εγλημα στο Οριεντ Εξπρες".

Ξαναλεω μαλλον εχουμε διαφορετικη αντιληψη του τι σημαινει "μας παιρνει απο το χερι". :)
 

δεν ξερω τι εκανε η Αγκαθα. ξερω οτι ο Verhoeven εκανε καλυτερη mindfuck ταινια, με ελαχιστο exposition και εξυπνη τοποθετηση μικρων στοιχειων που δημιουργουσαν το ολο is it a dream? μυστηριο. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, KilliK είπε

δεν ξερω τι εκανε η Αγκαθα. ξερω οτι ο Verhoeven εκανε καλυτερη mindfuck ταινια, με ελαχιστο exposition και εξυπνη τοποθετηση μικρων στοιχειων που δημιουργουσαν το ολο is it a dream? μυστηριο. 

Συμφωνω. Εξαιρετικο το Total Recall και γενικοτερα ο Βερχοβεν σχεδον σε οτι εχει κανει (οχι εσυ Showgirls).

Απλως ο Νολαν δινει ωραια την απαντηση ενω ο Βερχοβεν το αφηνει να πλανάται.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Νολαν είναι κάπως σαν τους Pink Floyd. Δεν μπορείς να πεις πως είναι ο πιο εύπεπτος ούτε δυσνοητος. Επίσης αρέσει σε πολλούς. Στο progressive (και στη μουσική γενικότερα) υπάρχουν σαφώς δυσκολότερα ακούσματα. Επίσης πολλοί ακούν Pink Floyd (ιδιαιτέρως στην μετά memento / Barrett εποχή) όμως δεν τους λες και συγκρότημα για τις μάζες ή τον απλό κοσμάκη.

Τον απλό κοσμάκη τον έχει μάθει πλεον το (σχεδόν μονοπώλιο στην διεθνή κινηματογραφική πίτα)  Χολιγουντ με σουπερ μασημένη τροφή, χτυπητά Ριμέικ(γιατί εύκολα πουλάς κάτι που γνωρίζει ο άλλος από παλιά), εκρήξεις, ξύλο και λοβ στόρι κλπ.

 

ΥΓ. Όταν διαβάζω για λαϊκό κινηματογράφο το μυαλό μου προσωπικά πηγαίνει στους τοπικούς κινηματογράφους. Οπότε περιλαμβάνει και θουβου και Αγγελόπουλο.

  • Like 2
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, snake_plissken2112 είπε

Με αυτά και με αυτά ψήθηκα να ξαναδώ το Mullholand Drive πάλι 😛

10 σελίδες αφιέρωμα είχε κανει το περιοδικό βαβέλ τότε για να εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει 

 

 

Επεξ/σία από kariolikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
43 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Ο Νολαν είναι κάπως σαν τους Pink Floyd

Μπορούμε να πούμε ότι το Τένετ είναι το a Momentary Lapse of Reason ή το Division Bell του έστω, εμφανής η έλλειψη Waters - Jonathan Nolan

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.