Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δυστυχώς δεν είχα παίξει BG, ωστόσο κολλημένος με Neverwinter Nights (1 & 2) τα κυρίαρχα στοιχεία για εμένα η ατμόσφαιρα όπου η Bioware έδινε ρέστα, όπως και το βάθος στο gameplay ελέω DnD. Fan της Bioware το Dragon Age 1 ήταν παιχνιδάρα έστω με την ψευδαίσθηση του turn-based combat (αλά DnD),  όμως το DA2 και το DA3 περισσότερο μου έκαναν για console games παρά για true PC RPG - προσωπικά με απογοήτευσαν. Περιμένουμε χρόνια να βγει ένα σύγχρονο DnD PC game, ελπίζω η αναμονή μας να ανταμειφθεί.

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
6 minutes ago, Noreak said:

Οπως τα ειπανε @Sir_Teraflop @Malthador @Vlad27 .Οποιος δεν εχει παιξει p&p rpg δε μπορει να καταλαβει γιατι οι λατρεις αυτων των παιχνιδιων χεστηκαμε για τα τελεια γραφικα.Το να ειναι τα γραφικα αποτρεπτικος παραγοντας για να παιξεις ενα rpg με στορυ που σε κανει σχεδον να το ζεις, ειναι το ιδιο τραγικο με το να αποριπτεις ενα παιχνιδι  εξομοιωτη αγωνων με τελειο physics/race simulation επειδη τα δεντρα δεν εχουν ρεαλιστικη κινηση.

Όταν είχε πρωτοβγεί το BGII, το έδειχνα σε ένα φίλο μου κα ιτου εξηγούσα παράλληλα:

- Να, το σεντούκι είναι κλειδωμένο αλλά ο warrior μου έχει πολύ ψηλό strength, οπότε κάνουμε κλικ στο σπαθί και μετά στο chest και το ανοίγει με brute force!

- Τι έτσι; Δεν σηκώνει το σπαθί να το κατεβάσει πάνω στο chest;

- Ξέρω 'γω όχι; Πρέπει να βάλεις και τη φαντασία σου να δουλέψει λίγο!

Είναι οι ίδιοι τύποι που κάνουν skip τα βιντεάκια όταν παίζουν games, πφ.

  • Like 5
Δημοσ.
21 hours ago, Jophiel said:

Τα διαμάντια τους ήταν τα Divine Divinity (η μουσική του τίτλου έχει αποτυπωθεί στο DNA μου...)

και τα Divinity 2

και λιγότερο το Beyond Divinity. Τα Original Sin θα ήταν διαμάντια... το 2006. Καλά είναι, αλλά όχι αριστουργήματα. Τουλάχιστον όχι για κάποιον που είναι παλιός παίχτης RPG (1996 και έπειτα)... 

Πχ στο Divinity 2 πώς μπόρεσαν να βγάλουν καλύτερα γραφικά από το Original Sin (και με πολύ καλό σενάριο, το 2009, παρακαλώ...); Μπορούν και καλύτερα από τα Original Sin.

Δε θέλω να παίξω παιχνίδι του  1998-2000 με γραφικά του 2006. Θέλω να παίξω παιχνίδι του 2019-20. Δε πρέπει να κολλήσει στο παρελθόν. Πρέπει να κάνει το 2020 αυτό που έκανε το 1998-2000 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ με την εποχή.

Τα combat mechanics των 2 τελευταίων divinity είναι ότι καλύτερο έχει υπάρξει σε RPG... ελπίζω αν βγάλουν BG 3 να το υιοθετήσουν διότι το real time pause με PNP κανόνες δε τραβάει...

Δημοσ.

Θυμάμαι στο review του πρώτου Baldur's Gate στο PCMaster, ο θρυλικός Τσουρινάκης δήλωνε μια μικρή απογοήτευση από το game ως DnD RPG επειδή "παίζοντας ως βάρδος, το παιχνίδι δεν του επέτρεπε να κάνει Perform στα Inn" :P

(μου έσκασε συνεπαγόμενη φλασιά τώρα από αντίστοιχα quests στο NWN2 όπου μπορούσες να συμμετάσχεις με performance παίζοντας μόνον ως βάρδος)

Αναμνήσεις...

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ψιλοσόκ αλλά είναι αυτό που είναι:

 

To reveal του θα είναι στο conference του Google Stadia....

ΔΕΝ θα είναι google exclusive όμως. Ηρεμήστε :D 

Προφανώς ως turn based τίτλος είναι μια χαρά ως streamable.

Δημοσ.

Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοτεροι...το baldur's gate δεν ειναι απλα μια εξαιρετικη σειρα παιχνιδιων.Ειναι κομματι της ιστοριας του gaming.Το role playing game στα καλυτερα του.

Στις 3/6/2019 στις 12:11 ΠΜ, Ta3ideftis είπε

Old school RPG, όπως πρέπει να είναι τα rpg.

Ήταν πολύ όμορφο να βλέπεις live τα studios της Obsidian, όταν ξεκίνησαν το kickstarter του Pillars of Eternity και να τους βλέπεις να χοροπηδάνε από τη χαρά τους, όταν έπιαναν το στόχο.

Το αποτέλεσμα δε, ήταν μαγικό.

Ελπίζω το BG3 να συνεχίσει την παράδοση της απόλυτης ΕΠΙΚΟΥΡΑΣ, όταν ξημερωβραδιαζόμασταν μπροστά σε μια οθόνη, με τα 5 cd του BG1 και κάθε φορά να χρειάζεται ν' αλλάζεις CD για να μπεις σε μια πόλη ή σ'ενα dungeon ακούγωντας το

You must gather your party before venturing forth!

Αδερφε το ονομα σου τα λεει ολα.Μας ταξιδεψες σε αλλες εποχες

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω το hate ως προς τα Original Sin που spammarei ο φιλος @Jophiel αλλα δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη εταιρία σαν τη Larian.Θα σας πρότεινα να δείτε και το documentary που σχεδον χρεωκόπησε.Εβγαλε ενα indie crpg με 50-100 ωρες playthrough σε με τη βοηθεια crowdfunding σε μια ''νεκρή περίοδο'' για crpgs και έδωσε δωρεαν Enhaced edition. Μετα έβγαλε την παιχνιδαρα το 2 με πολύ καλύτερα γραφικά, πολυ καλύτερο combat system(top στο είδος του) σε τιμή 45Ε για πάλι 50-150 ώρες ανα playthrough και κάθε φορά που το παίζεις μπορείς να διαλέξεις διαφορετκό path etc.Έβγαλε κάποια χρήματα στο 1 αλλα δεν έγιναν ΑΑΑ ακόμα.Κόστος 4.5mil στο τέλος including τα costs για το enhaced edition(additional voice over etc).Οπότε μη το συγκρινουμε με τα 81 millions του witcher.

 

 Το witcher δεν έχει καμία σχέση με τα crpg.Είναι το καλύτερο game που έπαιξα αλλα καμία σχέση δεν είχανε τα γραφικά.Ολο το game είναι το story και δεν έχει και καποια προτοτυπία που ζητάς σε κάθε post σου.Ουσιαστικά choices δεν κάνεις όπως πχ να τους θερίζεις ολους κ να πέζεις κακός.

 

Απο την άλλη η obsidian είναι obsidian αλλά πρέπει να δούμε πως θα επηρεαστεί απο την εξαγορά της MS.Μακαρι να συνεχίσει να βγαζει παιχνιδαρες και να μην καταντήσει bioware.Εγώ πάντως είτε ειναι OS 3 είτε BG 3 το ίδιο χαρούμενος θα είμαι 😃

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω θελω ισομετρικ τοπεντ νταουν με 5th edition κανονες,τι θα παρω

-γραφικα

dungeons-and-dragons.png

- συστημα

"I also asked if Baldur’s Gate III would be a faithful adaptation of the 5th edition rules, as the series’ other games are for 2nd Edition (and Neverwinter Nights is for 3rd Edition). 2015’s Sword Coast Legends (the most recent single-player D&D PC game) replaced spell slots, feats, and other abilities with skill trees, and it suffered for it.

We started with a very rigorous port of the ruleset. Then we started looking at what worked and what didn’t work. Because obviously, it’s a video game, so not everything translates very well. We modified where it made sense to start modifying,” Vincke said.

One of the modifications: Misses from dice rolls. “The very obvious one would be that you tend to miss a lot when you roll the dice, which is fine when you’re playing on the tabletop, but it’s not so cool when you’re playing a video game,” Vincke said. “We had to have solutions for that.”

 

κριμα που η owlcat που εφτιαξε το pathfinder kingmaker δεν πηρε την αδεια να φτιαξει το μπαλντουρς 3,ας ελπισομε να ζουμε ακομα για το 4!

 

 

 

Επεξ/σία από gaius germanicus
Δημοσ.

Τι παραπάνω περιμένετε δηλαδή από τα Original Sin και έχετε φάει τόσο hype? Το όνομα από μόνο του δεν κάνει καλό ένα παιχνίδι.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...