Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X (Project Scarlett) - Πληροφορίες [Δεκ 2020]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή το xbox φαίνεται να έχει πολύ καλύτερη προοπτική για το μέλλον δεν σημαίνει ότι αυτό αναιρεί το παρελθόν και το παρόν. Κατά τις δύο τελευταίες Ε3 προετοιμάζουν το έδαφος για το nextbox ανακοινώνοντας πέρυσι εξαγορές στούντιο και φέτος μία εξαγορά και την ενίσχυση των υπηρεσιών. 

Έχασαν αυτήν την γενιά λόγω των λαθών του Don Mattrick και της ομάδας του στην οποία συμμετείχε και ο Spencer. Ακόμα και να μην είχαν προκύψει τα Always Online, DRM (που και πάλι τα ίδια πράττει το xbox αλλά μέσω ενός διαφορετικού επιχειρηματικού πλάνου, το cloud) πάλι πίσω θα ήταν σε πωλήσεις από το ps4 διότι πρόσφεραν κατώτερα γραφικά στην ίδια τιμή με τον ανταγωνισμό.

Ο Spencer σίγουρα έχει ένα όραμα που ταυτίζεται με την επιχειρηματική δυναμική της MS. Από την άλλη όμως έχω κάποιες αμφιβολίες αν μπορεί εύκολα να αντιληφθεί το κοινό. Παράδειγμα όταν ανακοίνωσε την τιμή των $500 για το xb1 πήγε στα παρασκήνια όπου εκεί το μικρόφωνο παρέμεινε ανοικτό και φέρεται να είπε πως περίμενε να ήταν περισσότερο εντυπωσιασμένο το κοινό με την τιμή. Πέρα λοιπόν τις όποιες τραγωδίες που έφερνε τότε το σύστημα τους και κόστισε στο brand name και μία ολόκληρη γενιά είναι πασιφανές ότι δεν είχαν καμία επαφή με τους καταναλωτές. Το αποτέλεσμα το γνωρίζουμε και αυτό το χάλι προσπαθούν να στρώσουν επενδύοντας σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Αν δεν έχουν βελτιώσει το feedback τότε θα τα βρουν σκούρα και σε άλλες πλατφόρμες που πρόκειται να επεκταθούν.

Τα χρήματα δεν οδηγούν στην επιτυχία, υπενθυμίζω την τεράστια χασούρα επί εποχής του πρώτου xbox όπου το συγκεκριμένο τμήμα ήταν ένας τρύπιος κουβάς για την MS που όσο και να ξόδευαν, τόσο έχαναν. Φυσικά οι επόμενες γενιές ήταν καλύτερες από την μια λόγω της καλύτερης πορείας του xb360 και από την άλλη λόγω της γενικότερης εδραίωσης των συνδρομητικών υπηρεσιών από τις οποίες και η Sony έχει μεγάλα έσοδα και φυσικά υπολογίζουν σε αυτές για την επόμενη γενιά.

Η MS χρειάζεται την υποστήριξη από την Ιαπωνία, υπάρχουν και τίτλοι που έχουν μεγάλη εμπορική δύναμη. Τα περί budget games το αφήνω ασχολίαστο γιατί είναι έχουν διαφορετικά μοντέλα σε σχέση με την Δύση. Επί xb360 έγινε μια καλή προσπάθεια η οποία δεν είχε συνέχεια στο τωρινό σύστημα και με τις πωλήσεις του xbox να παραμένουν στον πάτο. Ο Spencer πάντως είχε δηλώσει πως θα ήθελε να έχουν ένα εντάξουν στην ομάδα τους και ένα Ιαπωνικό στούντιο. 

Το μόνο σίγουρο με βάση όσα γνωρίζουμε ως τώρα είναι πως η απόκλιση των πωλήσεων μεταξύ nextbox και ps5 δεν θα είναι τόση μεγάλη συγκριτικά με την τωρινή γενιά και πως το όλο παιχνίδι θα παιχτεί για τις περισσότερες συνδρομές/ενεργούς χρήστες. Έχω γράψει και παλιότερα το μέλλον θα αφορά οικοσυστήματα τα οποία θα συνεργάζονται μεταξύ τους. Οι τρίτες εταιρίες θα δημιουργήσουν δικές τους υπηρεσίες εκτός των MS, Sony προσφέροντας απευθείας (χωρίς μεσάζοντες) τα παιχνίδια τους στους καταναλωτές. Ήδη η ΕΑ ξεκίνησε με EA τα Access/Origin Access, η Ubisoft ανακοίνωσε την συνεργασία με το Stadia αφού δεν έχει δικές της cloud υποδομές και παράλληλα την δική της συνδρομητική πρόταση ενώ η Activision Blizzard έχουν το battlenet για την ώρα. Σίγουρα στο βαθύτερο μέλλον θα δούμε συμφωνίες ακόμα και συγχωνεύσεις.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα :D 

O Spencer κρύφτηκε και τον άκουσε ο "κοριός" της Sony, Ο Mattick ήταν ομάδα (με ποιόν?) μπλα μπλα μπλα.

Hard FACTS.

O Spencer από τότε που ήταν "ομαδούλα" του Mattick έφερε: 

- GAME PASS.

- Προώθησε το Backward Combatibility πρόγραμμα (τα origins του ως κλειστό project είναι από το 2008).

- Παρέδωσε την καλύτερη κονσόλα EVER (X1X), από επιδόσεις μέχρι τα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά της.

- Play Anywhere

- Crossplay/buy/save.

- Mixer και τις προεκτάσεις του (ninja/shroud).

- Αγόρασε και έφτασε τα XGS στα 20 "fucking Studios" σχεδόν. 20. 20

Πάμε παρακάτω:

Τι έχει κάνει retweet ο κύριος Senior Editor του The Verge?

Ένα πανέμορφο και πανίσχυρο devkit:

Αν αυτό δεν αφορά κανένα XBX 2-X, σημαίνει ότι η MS έχει στείλει ένα τέρας dev kit το οποίο μόνο με τα 5nm της TSMC είναι εφικτό για 80 CU.

Συμπτωματικά τελείως τα 5nm της TSMC θα γίνουν Ramp up στο 2Q του 2020.

Η Sony έχει όντως αναφερθεί για 7nm για το PS5:

[IMG]

 

H Microsoft ΟΧΙ.

Επεξ/σία από Inside X
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε Hard Fact αναφέρθηκα, απλά αναλύεις κάποια θέματα τα οποία τα συμπεριέλαβα σε μια πρόταση:
"Κατά τις δύο τελευταίες Ε3 προετοιμάζουν το έδαφος για το nextbox ανακοινώνοντας πέρυσι εξαγορές στούντιο και φέτος μία εξαγορά και την ενίσχυση των υπηρεσιών."

Δεν θυμάμαι ούτε οι υπηρεσίες, ούτε τα σχεδόν 20 στούντιο και ούτε το δυνατότερο xb1x να άλλαξε την κατάσταση. Αυτήν την στιγμή, με βάση όσα ακούγονται γιατί η MS επέλεξε να κρυφτεί πίσω από το δάκτυλο της, η οικογένεια προϊόντων ps4 έχει τις διπλάσιες πωλήσεις από την αντίστοιχη οικογένεια xb1. Όλα αυτά τα Hard Fact που συνέβησαν/-ουν στο παρελθόν/παρόν είναι και αυτά οδηγούν στις κινήσεις για το μέλλον. 

Είναι πασιφανές ότι η υπάρχουσα δυναμική είναι υπέρ της Sony και αυτό είναι θετικό για το ps brand αλλά από την άλλη δεν θεωρώ πως θα έχει καθοριστικό ρόλο για την εμπορική πορεία των επόμενων συστημάτων. Τουλάχιστον όχι μακροπρόθεσμα.

Όσο αφορά τις αποκλειστικότητες (ως προς την αναφορά για τα 20 στούντιο) πάλι το βραχυπρόθεσμο πλεονέκτημα το έχει η Sony από την άποψη πως σε αυτήν την γενιά κατάφεραν να αποκτήσουν μια προσωπικότητα που περιστρέφετε γύρω από την κινηματογραφική παρουσίαση/εκτέλεση. Παρόλα αυτά είμαι εξαιρετικά δύσπιστος κατά πόσο οι αποκλειστικότητες παίζουν σημαντικό ρόλο στην δυναμική των συγκεκριμένων συστημάτων. Το ps έχει διάφορους αποκλειστικούς τίτλους που έχουν ξεπεράσει ή φτάσει τα 10 εκατομμύρια σε πωλήσεις. Παρόλα αυτά αν το xb1 είχε την ίδια εγκατεστημένη βάση θα είχε και καλύτερη αντίστοιχη δυναμική στις αποκλειστικότητες.
Να το θέσω καλύτερα, το Horizon ZD κυκλοφόρησε αφού το ps4 είχε κλείσει τα τρία χρόνια κυκλοφορίας και διένυε τους πρώτους μήνες του τέταρτου χρόνου. Μέχρι τότε το ps4 είχε περίπου 60 εκατομμύρια πωλήσεις και οι μόνες εμπορικές αποκλειστικότητες ήταν οι μεταφορές των LoS1, Uncharted Trilogy και το νέο Uncharted 4. Δηλαδή οι αποκλειστικότητες δεν έπαιξαν ρόλο όσο τα multiplatforms και αυτό δεν άλλαξε ούτε στην συνέχεια παρόλο που η Sony είχε ένα κάπως καλύτερο πρόγραμμα αποκλειστικών κυκλοφοριών. Σίγουρα θα παίξουν δυνατότερο ρόλο στα επόμενα συστήματα σε σχέση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα αλλά αυτό δεν αλλάζει πως τα multiplatforms είναι περισσότερα σε ποσότητα αλλά και έχουν μεγαλύτερη εμπορική δυναμική. Ο κόσμος αγόραζε το ps4 ΚΑΙ για τις αποκλειστικότητες αλλά όχι για αυτές κατά κύριο λόγο. Πίσω από κάθε αγορά ήταν και πως είναι το σύστημα με την ίδια τιμή με τον ανταγωνισμό, με καλύτερα γραφικά, καλύτερη απόδοση στα multiplatforms, με καλύτερη υποστήριξη (ειδικά από τον τρίτο χρόνο που η Sony έκλεινε περισσότερες εμπορικές συμφωνίες με τρίτες εταιρίες) και το σύστημα που έχουν οι περισσότεροι στην παρέα. 

Αυτό είναι που πρέπει να προσέξει λοιπόν η MS είναι η (υπαρκτή) διαφορά στα γραφικά αλλά στην κατάλληλη τιμή. Εννέα είναι τα κύρια σενάρια με βάση των γραφικών (καλύτερα-παρόμοια-χειρότερα) εν σχέση με την τιμή (ακριβότερη-ίδια-χαμηλότερη).Θεωρώ πως υπάρχουν τρία σενάρια που η MS θα μπορέσει να ξεχωρίσει (καλύτερα/ίδια-χαμηλότερη και παρόμοια/χαμηλότερη) αλλά και σενάρια που φέρνουν τα συστήματα σε πολύ μικρότερη απόκλιση από την τωρινή γενιά έστω και μακροπρόθεσμα (παρόμοια/ακριβότερη-ίδια, καλύτερα/ακριβότερη -αν και εδώ θα εξαρτηθεί και από το εύρος των τιμών). Φυσικά και λόγω δυναμικής της Sony ένα υποθετικό αδύναμο σύστημα από την MS δεν θα έχει προοπτική, μόνο και μόνο το bullying που θα υποστεί από το marketing της Sony σε μια τέτοια περίπτωση θα είναι ισοπεδωτικό. 

Αν παίξει σωστά τα χαρτιά του ο Spencer και η ομάδα του θα καταφέρουν να ξεχωρίζουν αλλά χρειάζεται προσοχή στο εύρος των τιμών γιατί η ιστορία δείχνει πως αρκετές φορές κέρδισε το αδύναμο σύστημα. Μην ανακοινώσουν τίποτα τρελά ποσά και αναρωτιούνται πάλι γιατί το κοινό δεν έδειξε ενθουσιασμένο.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω η τιμή για τον πρώτο χρόνο είναι το σημαντικότερο σίγουρα σύμφωνο με το mansa2k.

Και το σωστό λανσάρισμα βάζει βάσεις και για τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον μέχρι της μέση της γενιάς.

Το PS1 έσφαξε το Saturn επειδή πουλιόταν 100 ευρώ λιγότερο αν σε ένα διαφορετικό σενάριο το Scarlet είναι κτήνος αλλά 100 ευρώ ακριβότερο και το PS5 είναι σεβαστό και φθηνότερο ξέρετε ποιός θα κερδίσει; Το φθηνότερο. Είναι αυτό που λέμε αγοραλογία στα χωριάτικα.

Φυσικά αν έχουν την ίδια τιμή όλα παίζονται καθώς και πάλι τα specs δεν παίζουν τον κύριο ρόλο.

Το switch σου δίνει Witcher με 480p30 και πάλι το αγοράζουν.

Ο κόσμος θέλει να παίξει δεν θέλει να κάνει mining κρυοτονομίσματα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, mansa2k said:

Όσο αφορά τις αποκλειστικότητες (ως προς την αναφορά για τα 20 στούντιο) πάλι το βραχυπρόθεσμο πλεονέκτημα το έχει η Sony από την άποψη πως σε αυτήν την γενιά κατάφεραν να αποκτήσουν μια προσωπικότητα που περιστρέφετε γύρω από την κινηματογραφική παρουσίαση/εκτέλεση.

Σε κάνω παράθεση, γιατί θέλω να επισημάνω κάτι σχετικά με τα exclusives της Sony (που ισχύει και γενικότερα για τα «μεγάλα» exclusives όλων των εταιρειών): δεν υφίσταται βραχυπρόθεσμο πλεονέκτημα σε ότι αφορά τα exclusives. Τίτλοι που χρειάζονται 5 και 6 χρόνια development δεν μπορούν να θεωρούνται ατού σε ότι αφορά το βραχυπρόθεσμο κέρδος. Βραχυπρόθεσμα το πάνω χέρι θα το έχει όποιος πουλήσει καλύτερο hardware, καλύτερες υπηρεσίες και καλύτερα deals.

Και αυτή θα είναι η MS.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Κόσμος σίγουρα θέλει να παίξει,αλλά μην παραβλέπουμε ποτέ και τα specs που έπαιζαν πάντα και θα παίζουν ρόλο,εκτός αν φτάσουν πλέον σε τέτοια επίπεδα που δεν θα έχει πλέον νόημα...

Απο τον καιρό των πρώτων κονσολών έδιναν μεγάλο βάρος στα specs μέχρι και η Nintendo κάποια εποχή προχώραγε σε τεχνολογία και κτύπαγε τον ανταγωνισμό απο τον καιρό του N64 και κατόπιν με του Gamecubu που ήταν πανέμορφο μια σταλιά αλλά πολύ δυνατό και έβαζε κάτω σχεδόν οτι υπήρχε ως τότε στήν αγορά.

Και η τιμή παίζει σίγουρα ρόλο,όμως κατ εμέ δεν είναι το βασικό,εκτός αν είναι αισθητή η διαφορά δηλ είναι μόνο ψυχολογικό το θέμα,βέβαια άλλο να έχει 450 το ένα και 490 το άλλο και άλλο 400 το ένα και 700 το άλλο ! θα πρέπει να υπάρχει μια συνισταμένη σε ολα αυτά,με βασικό βέβαια στοιχείο τα παιχνίδια και μετά τις ικανότητες της κονσόλας,καθώς και τις παροχές που παρέχει Online όπως το Cloud που θα παίξει τεράστιο ρόλο στο εγγύς μέλλον και γενικά άλλες υπηρεσίας πχ Gamepass,PSnow,Live,Netflix κλπ όπως προαναφέρθηκε παρόλο που η Sony είναι πολύ μπροστά σε πωλήσεις,δεν πάει να πει πως μπορεί να βασιστεί σε αυτές και οτι έχει momentum τώρα που κλείνει σιγά σιγά και η γενιά τουναντίον μάλιστα φαίνεται να ξεθυμαίνει και δεν μας έχει δείξει παρά ελάχιστα πράγματα για τον χρόνο αυτό και ουσιαστικά τίποτα για την μελλοντική γενιά.Η MS όμως έχει κάνει τεράστια βήματα,με τα περισσότερα απο αυτά που είπαμε πιο πάνω και με οτι έχει δημιουργήσει ιδιαίτερα διαδικτυακά αφού και η Sony απο αυτούς θα "αγοράζει"υπηρεσίες και έχει μπει το νερό στο αυλάκι με το Gamepass και υπάρχουν και ένα Σωρό Developers,που έχει πάρει και που μαζί με αυτούς που είχε εργάζονται για αυτήν.

Μακάρι να δούμε τούμπανο Hardware και απο τις 2 (και γιατί όχι και περισσότερες) εταιρίες και να πέφτουν λίγο σαγώνια όπως γίνονταν σε παλιότερες εποχές,όταν βλέπαμε πολύ σημαντικές αλλαγές,γενιάς στίς κονσόλες και με παιχνίδια προηγούμενης με την επόμενη να είχαν πολύ μεγάλες διαφορές και οπτικά και σε άλλους τομείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχει προοπτική το xbox για πωλήσεις πέραν του UK/US. Είναι σαν παλεύεις την συνείδηση του Ιάπωνα να αγοράσει xbox αντί για Playstation και αυτός πάλι αγοράζει Nintendo. To πείραμα απέτυχε και το καλύτερο execution του ήταν το 360. Όποιος δεν το έχει καταλάβει αυτό κάνει κάτι λάθος.

Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει το xbox σε sales το Playstation. Ποτέ. 

Έχει χάσει Ευρώπη, Ασία κτλ.. Μην λέμε μαλακίες. Βλέπεις Champions League και από κάτω PS4/SONY κτλ.

Και δεν χρειάζεται δηλαδή. Άλλωστε XBOX+PC Gaming τρώει ήδη σκόνη το Playstation.

Τι όχι??

Αφού το ξεκαθαρίσαμε όμως αυτό, αυτό δεν σημαίνει ότι αλά surface δεν έχει το κοινό του. 

Supreme hardware. Supreme υποστήριξη (έλεος θα αγοράσω το Scarlet πριν λήξει η εγγύηση του x1x μου σχεδόν), Supreme Υπηρεσίες.

Να σου η apple των κονσολών, χωρίς τα φρου φρου και αρώματα και με όλα τα καλά.

Υπάρχει και το κοινό που θέλει cheap gaming αλλά και το κοινό που εκτιμάει το σωστό hardware.

Jump in που λένε.

Όχι απλά cheap hardware και ακριβά games.

 

 

Επεξ/σία από Inside X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει αυτό. Η σονι  στη προηγούμενη γενιά ήταν αρκετά πισω από την ms σε πωλησεις. Και έκανε μεγάλη προσπάθεια για να ανατρέψει αυτή τη κατάσταση και με παιχνίδια και προσφέροντας παροχές...η με σε αυτή τη γενιά καταποντίστηκε και είναι αστείο να αποδίδεται αυτό στους gamers πρόβατα. Η μσ έχασε την αμερικανική αγορά που στη προηγούμενη γενιά είχε τεράστιο προβάδισμα. Δεν είναι ένα πράγμα αυτό που καθορίζει τις πωλήσεις, είναι το όλο πακέτο, hardware, software, τιμη, μάρκετινγκ, υπηρεσίες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xavier είπε

 Δεν είναι ένα πράγμα αυτό που καθορίζει τις πωλήσεις, είναι το όλο πακέτο, hardware, software, τιμη, μάρκετινγκ, υπηρεσίες.

Είναι τα 5 P του marketing:

Product

Price

Promotion 

Place 

People 

Για να πετύχεις χρειάζεσαι και τα 5. Για μαθήματα και χαρακτηριστικά παραδείγματα βλέπετε Apple και Nintendo. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Malthador είπε

Σε κάνω παράθεση, γιατί θέλω να επισημάνω κάτι σχετικά με τα exclusives της Sony (που ισχύει και γενικότερα για τα «μεγάλα» exclusives όλων των εταιρειών): δεν υφίσταται βραχυπρόθεσμο πλεονέκτημα σε ότι αφορά τα exclusives. Τίτλοι που χρειάζονται 5 και 6 χρόνια development δεν μπορούν να θεωρούνται ατού σε ότι αφορά το βραχυπρόθεσμο κέρδος. Βραχυπρόθεσμα το πάνω χέρι θα το έχει όποιος πουλήσει καλύτερο hardware, καλύτερες υπηρεσίες και καλύτερα deals.

Και αυτή θα είναι η MS.

Η Sony έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια βάση που βασίζεται στην κινηματογραφικότητα σε αυτήν την γενιά και συγκριτικά πάντα με την MS έχει ένα βραχυπρόθεσμο πλεονέκτημα. Η MS από την άλλη θα παραδώσει αρκετά περισσότερα παιχνίδια σε σχέση με την τωρινή γενιά αλλά μένει να δούμε πόσα θα μπορέσουν να έχουν εμπορική δυναμική και πόσα θα λειτουργήσουν ως συμπληρώματα ή και θα αποτύχουν στους στόχους τους. Είναι δύσκολο να πλασάρεις νέα ip αλλά εκεί παίζει ρόλο καθαρά το marketing. Η Sony για παράδειγμα για να μειώσει όσο δυνατόν το ρίσκο παρουσιάζει τους τίτλους της χρόνια πριν κυκλοφορήσουν στην αγορά. Αυτή είναι η όλη βραχυπρόθεσμη "λογική" πίσω από την οποία έγραψα περί αποκλειστικοτήτων. Φυσικά και πάλι οι multiplatfroms τίτλοι θα έχουν τον κύριο λόγο. Μακροπρόθεσμα θα δούμε πολλά πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Ακόμα και η διαφορά στα γραφικά θα είναι και θέμα προώθησης. Αν για παράδειγμα τα μέσα περάσουν μια τάση όπου δεν υφίσταται κάποια ουσιαστική απόκλιση τότε θα μιλάμε για δύο ίδια ως προς το τεχνικό επίπεδο συστημάτων.

Απλά προσπάθησα να αναλύσω το κάθε επιμέρους κομμάτι ξεχωριστά, η σχέση τιμής (συμπεριλαμβανομένου και του εύρους αυτής)/γραφικών (και προϊόντος γενικότερα) θα είναι και το κυριότερο κριτήριο. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε κάτι διαμαντάκια που βρίσκεις στο reddit...

 

Μην σας φαίνονται περίεργα τα 2080 levels - μέχρι τότε θα είναι 2 χρόνια και "παλιές" και μετά υπάρχει και αυτό:

https://wccftech.com/new-amd-gpu-spotted-rra-big-navi/

AMD-Radeon-Big-Navi-10-GPU-RRA-Certification.png

Από το άρθρο πάντα:

 

  • Hawaii XT had the C67101 code name.
  • Tonga had the C76501 code name.
  • Fiji XT had the C88001 code name.
  • Polaris 11 had the C91103 code name.
  • Vega 64 had the D12201 code name.
  • 'Small' Navi had the D18205 code name.

 

5800 κάτι θα φοράμε. ;) 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το νήμα ξανα-ανοίγει. Αποφύγετε console wars, τις αναφορές σε fan boys και άλλες προκλητικές εκφράσεις, και θα παραμείνει ανοιχτό. Καλή συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 01/11/2019 at 00:45, ET4000 said:

Βρε κάτι διαμαντάκια που βρίσκεις στο reddit...

Μην σας φαίνονται περίεργα τα 2080 levels - μέχρι τότε θα είναι 2 χρόνια και "παλιές" και μετά υπάρχει και αυτό:

https://wccftech.com/new-amd-gpu-spotted-rra-big-navi/

AMD-Radeon-Big-Navi-10-GPU-RRA-Certification.png

Από το άρθρο πάντα:

  • Hawaii XT had the C67101 code name.
  • Tonga had the C76501 code name.
  • Fiji XT had the C88001 code name.
  • Polaris 11 had the C91103 code name.
  • Vega 64 had the D12201 code name.
  • 'Small' Navi had the D18205 code name.

5800 κάτι θα φοράμε. ;) 

Φανταστικά νέα και σε άμεση σχέση με αυτό που έρχεται:

https://www.extremetech.com/gaming/290387-report-20-million-pc-gamers-could-switch-to-consoles-by-2022

Μα πως είναι δυνατόν κονσόλα του 500ευρου να έχει επιδόσεις κάρτας των 600ευρώ? Ποσο τιμολογιακό "πετσωμα" να ανεχτούν ακόμα και οι πιο ακραίοι PCMR users ?

Biggest compute jump ever οι νέες κονσόλες!

Επεξ/σία από DJTaurus
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χε... σε κάθε γενιά κονσολών τα ίδια και τα ίδια... 

Console gaming is dead, το moblile gaming θα τα υπερκεράσει κλπ κλπ.

Ναι αυτή η γενιά ήταν χλιαρή.

Δεν ήταν το τέρας του Χ360 που είχε unified shaders πριν καν αποκτήσουν αντίστοιχες κάρτες τα PC.

Τα PC ελέω brute force θα προσπεράσουν για τους λίγους που θα τα σκάσουν.

Στο next gen όμως, αλλάζει το paradigm shift και θα μείνουν πολλοί πισάδες πίσω, να μην πω συνολικά το pc gaming χωρίς nvme@pcie-x4.

Εδώ είναι πολύ ενδιαφέρον το ζήτημα για το πως θα το χειριστεί η MS. H Sony δεν έχει τέτοια burdens. Θα το πάει all - out που λέμε.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...