Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

διακοπη συμβολαιου σταθερης και προστιμο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους! Μετα απο 15 συνεχομενα χρονια πελατης κινητης και σταθερης (της σταθερης λιγοτερα) Εληξε το συμβολαιο του κινητου και η νεα προσφορα που μου εγινε δεν ηταν καλη κι ετσι στραφηκα προς τον ανταγωνισμο οπου βρηκα μια πολυ καλη συνδιαστικη  προσφορα για σταθερο και κινητο ομως το συμβολαιο του σταθερου μου δεν εχει ληξει και μου λενε να πληρωσω 120 ευρω προστιμο . (οι ανανεωσεις των συμβολαιων γινονταν τηλεφωνικα) ξερει κανεις τι κανουμε σ αυτη την περιπτωση; Ευχαριστω προκαταβολικα!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, fazer 1000 είπε

..ξερει κανεις τι κανουμε σ αυτη την περιπτωση; Ευχαριστω προκαταβολικα!

Πληρώνεις, όπως και υποχρεούσαι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 12/6/2019 στις 3:44 ΜΜ, jkoukos είπε

Ισχύει κανονικά και με τον νόμο η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου.

Ισχυει.

Τωρα που εκανα και γω ανανεωση συμβολαιου σταθερης στην Vodafone μου ειπαν οτι ΜΟΝΟ τηλεφωνικα κανουν ανανεωσεις (και στα καταστηματα) , εννοω οτι δεν στελνουν οπως παλια συμβολαιο που επρεπε να το εκτυπωσεις να το υπογραψεις και να τους το στειλεις πισω με φωτο ή φαξ.

Τωρα πια αρκει η τηλεφωνικη συνομιλια η οποια οπως λενε καταγραφεται.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 12/6/2019 στις 3:07 ΜΜ, fazer 1000 είπε

Καλησπερα σε ολους! Μετα απο 15 συνεχομενα χρονια πελατης κινητης και σταθερης (της σταθερης λιγοτερα) Εληξε το συμβολαιο του κινητου και η νεα προσφορα που μου εγινε δεν ηταν καλη κι ετσι στραφηκα προς τον ανταγωνισμο οπου βρηκα μια πολυ καλη συνδιαστικη  προσφορα για σταθερο και κινητο ομως το συμβολαιο του σταθερου μου δεν εχει ληξει και μου λενε να πληρωσω 120 ευρω προστιμο . (οι ανανεωσεις των συμβολαιων γινονταν τηλεφωνικα) ξερει κανεις τι κανουμε σ αυτη την περιπτωση; Ευχαριστω προκαταβολικα! 

Από τη στιγμή που έχεις υπογράψει ένα συμβόλαιο το οποίο έσπασες πριν τη λήξη του, τι άλλο περιμένεις εκτός από το να κληθείς να πληρώσεις ;

Αν υποθετικά γινόταν το αντίστροφο, δηλαδή σου εκοβαν το τηλέφωνο, επειδή έτσι τους κάπνισε εσύ δεν θα απαιτούσες αποζημίωση ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανες με λίγα λόγια φορητοτητα αριθμού από μία εταιρεία σε άλλη χωρις να λήξει η σύνδεση που είχες με την πρώτη. Δεν έχεις δικαίωμα να "γράψεις" την τωρινή σου εταιρεία διακόπτοντας με "βάναυσο" τρόπο τις υπηρεσίες της (πηγαίνοντας σε ανταγωνιστή). Το πρόστιμο μου φαίνεται λογικό. 😁

Επεξ/σία από Realakias
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ΄θελα να ΄ξερα σε τι δεσμεύονται οι εταιρίες; ΟΥΤΕ για τη ταχύτητα της σύνδεσης δεσμεύονται, 

ΟΥΤΕ για τη ποιότητα της γραμμής, ΟΥΤΕ για τη  τιμή  που συμφωνήθηκε. Οι  μόνοι , μου φαίνεται, που δεσμεύονται τελικά ,

είναι οι πελάτες τους. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Stam53 είπε

 

Κάνουν όντως του κεφαλιού τους κάποιες φορές με παραπάνω χρέωση και ανανέωση χωρίς επαλήθευση πελάτη (έχουν συμβεί σε γνωστούς). 

Επεξ/σία από Realakias
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Stam53 είπε

Θα ΄θελα να ΄ξερα σε τι δεσμεύονται οι εταιρίες; ΟΥΤΕ για τη ταχύτητα της σύνδεσης δεσμεύονται, 

ΟΥΤΕ για τη ποιότητα της γραμμής, ΟΥΤΕ για τη  τιμή  που συμφωνήθηκε. Οι  μόνοι , μου φαίνεται, που δεσμεύονται τελικά ,

είναι οι πελάτες τους. 

Σε ότι αφορά την xdsl τεχνολογία, best effort και χωρίς sla, ισχύουν τα εξής:

α) Δεν υπάρχει καμία πραγματική δέσμευση της ταχύτητας διότι είναι αδύνατο να συμβεί. Είναι η φύση της τεχνολογίας τέτοια. Εάν θέλεις πραγματική δέσμευση ταχύτητας, τότε πας σε μισθωμένη όπυ θα έχεις και sla για την υπηρεσία. Ετοιμάσου βέβαια να πληρώσεις 3ψήφιο και 4ψήφιο ποσό.
β) Λόγω της τεχνολογίας η ποιότητα γραμμής εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες (attenuation, crosstalk, πηγές ρεύματος τριγύρω, γειτονικές συνδέσεις τριγύρω, βρόχος και αρκετά άλλα) και είναι και πάλι αδύνατον να διασφαλιστεί η ποιότητα. Λόγω crosstalk και μόνο, είναι απόλυτα φυσιολογικό, αυτό που έχεις τώρα να είναι χειρότερο μετά από καιρό.
γ) Όσο για την τιμή, αυτό είναι μια άλλη κουβέντα, και όποιος χρεώνει παραπάνάνω από ότι πραγματικά (στην ηχογράφηση) συμφωνήθηκε τότε θα πρέπει να γίνει καταγγελία της σύμβασης ατελώς.

21 λεπτά πριν, Realakias είπε

Οσο είναι Ελλάδα χωρίς φόβο κάνουν ότι γουστάρουν. Μόνο με καταγγελία τους δεσμεύεις (αν ζεις μέχρι να δικαστεί η υπόθεση). Δυστυχώς υπακουμε τους παροχους διότι δεν έχουμε αρκετοί από εμάς εναλλακτική στην περιοχή μας (Inalan, hcn). 

Άλλες υπηρεσίες δίνουν οι inalan και η hcm και άλλη υπηρεσία οι υπόλοιποι πάροχοι που εννοείς. Άλλες τεχνολογίες με άλλα χαρακτηριστικά. Μην πάμε την συζήτηση σε καφενειακού επιπέδου.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/6/2019 στις 10:57 ΠΜ, zanskou είπε

Από τη στιγμή που έχεις υπογράψει ένα συμβόλαιο το οποίο έσπασες πριν τη λήξη του, τι άλλο περιμένεις εκτός από το να κληθείς να πληρώσεις ;

Αν υποθετικά γινόταν το αντίστροφο, δηλαδή σου εκοβαν το τηλέφωνο, επειδή έτσι τους κάπνισε εσύ δεν θα απαιτούσες αποζημίωση ;

Επειδή συνέβη και αυτό σε παλαιότερη φορητότητα σε περιοχή με μεγάλη έλλειψη γραμμών μου έχασαν τη γραμμή έμεινα 8 μήνες χωρίς σταθερό και ίντερνετ πληρώνοντας φουσκωμενους λογαριασμούς στο κινητό λόγω  χρήσης όταν λοιπόν διορθώθηκε το πρόβλημα πήρα 1 πάγιο δώρο.τρελή αποζημίωση !

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.