Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι ηλ. ρεύματος: ευθύνη ποιότητας παρεχούμενων υπηρεσιών - προξένησης βλαβών.


Alchemist`

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα...

Προσωπικά έχω παραμείνει στην ΔΕΗ. Για άλλη μια φορά, τρίτη την τελευταία εβδομάδα, έπεσε σήμερα ξαφνικά το ρεύμα... Έκανε να επανέλθει ~20 λεπτά. Οκ χάσαμε ένα ranked παιχνίδι στο LOL, κάποιος έκανε διάλειμμα από την αγαπημένη του σειρά στο netflix, κάποιος όμως μπορεί να έχει σοβαρά προβλήματα σε μια επιχείρηση για παράδειγμα. Την προηγούμενη φορά επίσης που έγινε αυτό (πριν 5 μέρες), το pc μου ήθελε επιδιόρθωση για να ξαναδουλέψει (καταστράφηκαν αρχεία των windows κατά την διακοπή) ενώ επίσης μου καταστράφηκε και ένας σκληρός δίσκος 2TB (με προσωπικά αρχεία για τα οποία ευτυχώς είχα backup) το κόστος αντικατάστασης του οποίου ήταν ~70ευρώ (η κεφαλή ανάγνωσης έμεινε κολλημένη στο σημείο που βρισκόταν όταν έγινε η διακοπή). Προφανώς κάποιος μπορεί να χάσει έτσι οποιαδήποτε συσκευή με ανάλογο κόστος....

Σ` αυτές τις περιπτώσεις, πέρα από το να ευχόμαστε ανίατες ασθένειες στο προσωπικό τους κτλπ, τι γίνεται? Υπάρχει κάποιο αρμόδιο τμήμα της εκάστοτε επιχείρησης που αναλαμβάνει τέτοιες υποθέσεις? Προβλέπεται κάποια, έστω και συμβολική - για το γαμώτο, αποζημίωση στο λογαριασμό? Η απλά ο καθένας αναλαμβάνει προσωπικά το κόστος να κινηθεί δικαστικά? Επίσης τέτοιες φθορές πως αποδεικνύονται, δεδομένου ότι ο καθένας θα μπορούσε να παρουσιάσει μια καμμένη συσκευή και να πει ότι του κάηκε από την διακοπή ρεύματος?

Επεξ/σία από Alchemist`
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν δεν ευχόμαστε ανίατες ασθένειες στο προσωπικό ή σε οποιονδήποτε άλλο εκτός και αν είσαι ο Λεβέντης.

Δεύτερον δες το link που σου έδωσαν πιο πάνω καθώς επίσης και αυτό : https://www.deddie.gr/Documents2/xorigisi xrimatikou posou/ΔΕΔΔΗΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι αποζημιώσεις αυτές δεν αφορούν διακοπές παροχής αλλά ουδετέρου. Η παροχή ισχύος δεν έχει 100% διαθεσιμότητα, όποιοι θέλουν υψηλή διαθεσιμότητα (οχι όμως 100%) χρησιμοποιούν ups και ΗΖ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτε. Στο συμβόλαιο που υπογράφεις αναφέρεται οτι ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία του εξοπλισμού και των συσκευών του, δηλαδή, επιτηρητής τάσης στον πίνακα, σταθεροποιητές UPS κτλ. Οτι και να κάνεις με δικαστήρια δεν θα κερδίσεις τίποτα.

Η μοναδική περίπτωση που σε αποζημιώνει η ΔΕΗ και το σφάλμα ουδετέρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...