IceMC Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δε ξέρω αν είναι το σωστό θέμα για να το βάλω, αλλά από τεχνολογία είμαι κάργα άσχετος πέρα από τα βασικά. Και σαν άσχετος την πάτησα. Τεσπά μπαίνω στο ψητό. Είμαι έξαλλος με αυτό που έπαθα...δε ξέρω τι πάτησα, τι πατήθηκε, και πως έγινε αυτό που έπαθα, αλλά σημασία έχει ότι έγινε. Επειδή ασχολούμαι με 4-5 projects ταυτόχρονα, έχω δημιουργήσει μπλογκ όπου το χρησιμοποιώ σαν πρόχειρο για να κάνω την καταγραφή. Θεωρώ πιο ασφαλές να υπάρχουν στο ίντερνετ, και όχι να τα καταγράφω στο κινητό, γιατί μπορεί να πέσω θύμα ληστείας π.χ. και να χαθούν τα πάντα. Ούτε μπορώ να κουβαλάω χαρτιά και στυλό μαζί μου, γιατί το χαρτι φθείρεται και είναι και άβολο να κουβαλάς τόσο όγκο. Έλα όμως που και στο ίντερνετ απ'όσο φάνηκε δεν είναι ασφαλή....βέβαια στέλνω το περιεχόμενο που έχω στο πρόχειρο, στο e-mail μου κατά καιρούς, ούτως ώστε να μην χαθεί το υλικό. Τι έγινε λοιπόν...μόλις πήγα να ανοίξω το αρχείο όπου αφορά ένα από τα projects μου, τα πήρα στο κρανίο με αυτό που είδα. Είδα ένα άλλο project αντεγραμμένο πάνω σε αυτό, με αποτέλεσμα να εξαφανιστεί το project που με αφορούσε. Εκείνη τη στιγμή είχα πάθει αμόκ, και δεν μπορούσα να σκεφτώ αν και πως γίνετε να το επαναφέρω. Ευτυχώς που το συγκεκριμένο δε το είχα προχωρήσει τόσο, γιατί θα τσίριζα. Και δυστυχώς δεν μου έκοψε να στείλω το υλικό στο e-mail μου πιο σύντομα, πριν γίνει το κακό. Ξέρω ότι τα είπα κάπως μπερδεμένα...αλλά ο τίτλος του θρεντ τα λέει όλα πάνω κάτω. Ελπίζω να γίνει κάτι, αλλιώς κόπος τόσων βδομάδων πήγε χαμένος. Και πάλι φτου και από την αρχή.
zx1234r Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Γιατί δεν χρησιμοποιείς Onenote ή κάποιο αντίστοιχο εργαλείο για να αποθηκεύεις online τα notes σου? 1
IceMC Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 22 ώρες πριν, zx1234r είπε Γιατί δεν χρησιμοποιείς Onenote ή κάποιο αντίστοιχο εργαλείο για να αποθηκεύεις online τα notes σου? Άμα σου πω ότι ούτε καν το γνώριζα....