Προς το περιεχόμενο

Έκδοση SIM εν αγνοία μου


xgol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Kastor-nt είπε

Νταξει βρηκες και ενα αρθρο που εχει μεσα τη λεξη gdpr και προστιμο και το κοτσαρες ενω μιλαει για συγκεκριμενα προστιμα λογω προωθησης προιοντων. Ο ανθρωπος πηγε να σου ενεργοποιησει το φοιτητικο και εβγαλε καινουρια καρτα . Πηγαινε τον στη Χαγη . Οι δικηγοροι να ειναι καλα . Καλη συνεχεια αδερφε .  Wake up call οταν θα σε καλεσει κανας βουλευτης για ψηφο , να βρεις ποιος του εδωσε τα προσωπικα σου δεδομενα να του κανεις μυνηση ετσι?  Σορρυ για το ειρωνικο αλλα ελεος.

Υγ : Επαναλμβανω εχεις δικιο που προσεχεις και αντεδρασες , αλλα απλα πιστευω μια φραγη στο φοιτητικο/ επισκεψη απτο καταστημα / παραπονο στα κεντρικα  ηταν αρκετο..  με αυτη τη σειρα.

Δεν διαβασες καν το λινκ.. 

Το τι πιστευεις εσυ μου είναι - μετα απο τοση επιμονη απο πλευρας σου - κατανοητο, αλλά και αδιάφορο, το ζητημα είναι τι λέει η νομοθεσία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xgol είπε

Δεν ηξερα πως είσαι μάντης. 

Εκανα αυτο που επρεπε να κανω, μιλησα με την εταιρεία και ζητησα επίσημη ενημέρωση. 

Μπορεί ενα δικο μου λαθος να σου πεθάνει εναν συγγενή. Δεν εχω κανενα όφελος. Θα με κυνηγήσεις?

Ναι και καλα θα κάνεις. 

Οπως εχω αίσθηση της ευθυνης της εργασιας μου, και πληρωνω τα λαθη μου, το ιδιο απαιτώ απο τους άλλους. Και αυτο ειναι ξεκαθαρα θεμα Παιδείας. 

Οπότε ας λειπουν οι ηθικοπλαστικες αμπελοφιλοσοφιες, ενα λάθος που είναι εις βαρος μου, και μαλιστα συνιστά σοβαρή παρατυπια (τα προσωπικα δεδομενα επιτρέπεται να επεξεργαστουν μονο για ενα συγκεκριμένο αίτημα και μετα πρεπει να διαγραφουν). 

Υ.Γ. Είναι αστείο να νομίζετε πως η μονη σχεση που μπορεί να εχει καποιος με ενα Πανεπιστημιακο Ιδρυμα, είναι αυτό του προπτυχιακου φοιτητή. 

Φυσικά και θα κανεις λάθος και θα πεθάνεις κάποιον.  Απλά  ελπίζεις ότι δεν θα σε καρφώσει κάποιος που είναι παρόν. Είναι προφανές ότι στην στατιστική είσαι στούρνος. Ζήσε με αυτό. Στο είπανε και παραπάνω αλλά δεν το έχεις καταλάβει γιατί νομίζεις ότι τα προσωπικά σου στοιχεία είναι το όνομα σου και η διεύθυνση σου και το ΑΦΜ σου. Αυτά τα έχουν χεσμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SeaLion είπε

Χωρίς την φυσική παρουσία αυτών δηλαδή δεν ανοίγει λογαριασμός μας λες; Αν δεν είναι σε χαρτί το κομπιούτερ μπλοκάρει;

Οποτε?

Δικαιούται ο οποιοσδηποτε να ενεργοποιησει το οτιδήποτε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν γινονταν ολα τοσο τυπικα οπως τα οριζει η εκαστοτε νομοθεσια θα ηταν ολος ο κοσμος φυλακη και θα καναμε 50 αγωγες ο ενας στον αλλο καθε 10 λεπτα . Για καθε λαθος / παρατυπια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πράγματα είναι απλά. Κάνεις μιας καταγγελία ή γνωστοποίηση στην εεττ και πας και ακυρώνεις την κάρτα. Το αν χρησιμοποιήθηκε η κάρτα ή όχι δεν μπορεί να το ξέρεις εσύ ποτέ σίγουρα. Σε κάθε περίπτωση όμως έπρεπε να έχει ακυρωθεί ήδη. 

Προφανώς και ο πάροχος πρέπει να έχει αντίγραφο ταυτότητας, πάσο κλπ. Αν δεν ήθελες να τα έχουν τότε δεν έπρεπε να τα δώσεις. Με ότι σημαίνει αυτό. Απλό. Τα προσωπικά δεδομένα δεν είναι απλή υπόθεση αλλά μην πάμε και στο άλλο άκρο.

Με το δικό μου μυαλό, καταλαβαίνω ότι ίσως η 1η αίτηση καταχωρήθηκε από έναν και η 2η από άλλον. Λάθη γίνονται. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θα πρέπει να αφήσεις την 2η κάρτα να λειτουργεί.

2 ώρες πριν, Alex2020 είπε

Εχεις αυτήν που παρέλαβες και υπαρχει και αυτή που έβαλε το λάθος νούμερο ο υπάλληλος για να ενεργοποιήσει φοιτητικό 

Και σταμάτα επιτελούς να μιλάς για τα προσωπικά σου δεδομένα σε κατάστημα Vodafone πηγές ξέρουν από δεδομένα και πως να τηρήσουν την νομοθεσία. Ημαρτων.. Εκτός αν νομίζεις ότι θα ρίσκαρε την φήμη της για ένα φοιτητή 

Στα δικά μου μάτια τουλάχιστον, εταιρία που δέχεται αλλαγή sim με επιβεβαίωση στοιχείων τηλεφωνικά, δεν ξέρει από "δεδομένα".

Επεξ/σία από fingolfingr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, xgol είπε

Οποτε?

Δικαιούται ο οποιοσδηποτε να ενεργοποιησει το οτιδήποτε? 

Φυσικά όχι!

Προσπαθώ όμως να καταλάβω γιατί έχεις κολλήσει στις φωτοτυπίες ενώ είσαι ήδη μέσα στο σύστημά τους. 
Τα στοιχεία σου, ναι, χρησιμοποιήθηκαν με λάθος τρόπο, αλλά όχι με τρόπο που να παραβιάζει το gdpr.

Αν έχεις αποδείξεις πως υπήρξε παράβαση τύπου "κατάχρηση ή υποκλοπή ταυτότητας" κυνήγα το -- απαίτησε να μάθεις πού είναι η 2η σιμ, ποιος την έβγαλε κτλ
Διαφορετικά είναι σα να μπήκε η αίτησή σου σε λάθος στοίβα, που λέει ο λόγος, και έγινε 2 φορές η δουλειά. Μπορεί να είναι μέχρι και bug στο σύστημά τους. Ζήτα κάποιου είδους αποζημίωση, credit etc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έτυχε και εμένα το ίδιο.

Όταν μπήκα πανεπιστήμιο (πριν 5 χρόνια) έβγαλα φοιτητική whats up και κατάργησα την vodafone που είχα. Πριν 2 μήνες, πήγα να ξαναβγάλω Vodafone και να την "κάνω" φοιτητική για να την δώσω σε συγγενικό πρόσωπο. Το θέμα ήταν πως όταν πήγα στο κατάστημα η υπάλληλος όταν πήγε να περάσει τον κωδικό της φοιτητικής μου ταυτότητας μου είπε πως υπήρχε ήδη φοιτητικός αριθμός στο όνομα μου (!). Σκάλωσα και άρχισα να ψάχνω αν όντως είχα καταργήσει πριν 5 χρόνια τον παλιό μου αριθμό αλλά ήμουν σίγουρος πως το είχα κάνει. Η υπάλληλος εν το μεταξύ δεν μπορούσε να μου δώσει το ονοματεπώνυμο αυτουνού που είχε το νούμερο (προστασία δεδομένων είπε), μου επιβεβαίωσε ωστόσο ότι δεν ήταν στο επίθετο μου, ότι το νούμερο είχε δημιουργηθεί ~3 χρόνια πριν και μου έδωσε τον αριθμό. Προσπάθησα να καλέσω, το νούμερο δεν απάντησε οπότε απλά ζήτησα να το κόψουν και να μου φτιάξουν καινούριο.

Απλά υπέθεσα πως είχε γίνει κάποια πατάτα και ίσως κάποιος υπάλληλος έκανε λάθος (κάπου/κάποτε) και πέρασε τον δικό μου αριθμό κατά λάθος (γράφοντας κάποιο λάθος ψηφίο του κωδικού).

Ωστόσο τώρα με αυτό που διαβάζω και επειδή η Vodafone (από ό,τι ξέρω και θυμάμαι) είναι αυτή που έχει αναλάβει την έκδοση των φοιτητικών ταυτοτήτων για πανεπιστήμια, σκέφτομαι πως ίσως είμαι αρκετά αφελής και μπορεί να παίζουν και άλλα από πίσω :P (αν μιλάμε για την ίδια εταιρεία, δεν έκατσα να διαβάσω όλα τα σχόλια)

Edit αφού διάβασα τα σχόλια, θα συμφωνήσω με την λογική σου και δεν θεωρώ το να θες να προστατεύεις όλα σου τα προσωπικά δεδομένα προσωπικά λάθος. Συμφωνώ επίσης με το να το κυνηγήσεις μέχρι να βρεις τι όντως παίχτηκε και αν το όλο πράγμα έγινε εσκεμμένα να μην το αφήσεις.  Από την άλλη, λάθη γίνονται (δεν θα πω ότι έτσι έγινε, εγώ για αρχή έτσι υπέθεσα στην περίπτωση μου και μόνο τώρα μου μπαίνουν δεύτερες σκέψεις). Μπορεί να σκάλωσε ο υπολογιστής/σύστημα στην έκδοση του # και να κατέληξες με 2 νούμερα και να μην το πήραν καν χαμπάρι (λέω εγώ, μπορεί κάτι τέτοιο να μην γίνεται να συμβεί). Λάθη γενικά γίνονται, τουλάχιστον εγώ κάνω καθημερινά, καλό είναι να δείχνουμε μια ανεκτικότητα και επιείκεια (μέχρι κάποιο βαθμό και ανάλογα την κατάσταση), γιατί κάποια στιγμή θα την χρειαστούμε και εμείς όταν θα είναι η σειράς μας να κάνουμε την πατάτα.

Βρες τι συνέβη και αν πίσω από το όλο πράγμα κρύβεται δόλος καλά θα κάνεις να το κυνηγήσεις, διαφορετικά κάνε ό,τι εσύ νομίζεις καλύτερο :P

 

Επεξ/σία από JoannisV
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξυ ο τροπος χειρισμου ειναι πραγματικα περιεργος... 3 μερες και ακομα δεν πηγες απο καταστημα οπως ειπες να ακυρωσεις τον αριθμο ωστε να αποφυγεις καποια (απιθανο κατα τη γνωμη μου αλλα εστω για τη συζηυηση) παρανομη χρηση του , αλλα κυνηγας το λαθος του υπαλληλου να κρατησει τα στοιχεια σου?

Δηλαδη αν το παραληλησουμε , σαν να ανακαλυψες οτι εκδοθηκε με καποιο τροπο ενα διαβατηριο  με τα στοιχεια σου , και αντι να σπευσεις να το ακυρωσεις καθεσαι να βρεις πρωτα ποιος ειχε κρατησει  φωτοτυπια τα στοιχεια σου και να του κανεις καταγγελια. 

 

Υγ : συμφωνουμε ολοι οτι δεν εχει λογικη το εξης : ts ζηταει φοιτητικο - υπαλληλος επιτηδες δινει κανονικο νουμερο - φτιαχνει καινουριο φοιτητικο για να το πουλησει ελπιζοντας ο ts δεν θα αναρωτηθει γιατι το φοιτητικο που ζητησε ειναι κανονικο?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xgol είπε

Εμεινε στο καταστημα το καημενο? Δεν ηθελε να φυγει? Ηταν κουρασμένο? Με ποιον μαγικό τροπο θα το αποδεικνυε?

Καταλαβαινεις πόσο παιδικο ειναι αυτο που γράφεις. 

Αν ηταν λαθος ας με ειδοποιουσαν.

θα σε καλουσαν στο φοιτητικο νουμερο αλλα μαλλον δεν απαντουσες αφου δεν ενδιαφερθηκες να το παραλαβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Ξανά λέω είσαι η νέα γενιά μικροφοβικων αλλά εσείς φοβάστε τα προσωπικά δεδομένα, αλλά βάζω στοίχημα ότι απαντάς από τι Android κινητό σου, που ξέρει μέχρι και τι χρώμα βρακι φοράς

Αν δεν είχες χρόνο για χάσιμο δεν θα έγραφες στα forum 5-6 μέρες μετά αλλά μόλις το διαπίστωσες το πρόβλημα

Η σωστή κίνηση είναι και ακόμα είναι να πας στο κατάστημα να δεις τι γίνεται

Πχ για να πάρω καλή προσφορά για έξτρα mb στο κινητό μου με καλή τιμή ο υπάλληλος εκδισε νέα σιμ που πέρασε στο οικογενειακό πρόγραμμα για να βγει φτηνότερα, κατά 99%κατι παρόμοιο παίζει και στη περίπτωση σου, αλλά όχι είναι πιο εύκολο να κάτσουμε να γράφουμε εκθέσεις για θεωρίες συνομωσιας

Μην προτρέχετε να κατηγορήσετε κάποιον για την αντίδρασή του και την φοβία του για κάτι. Δεν ξέρετε αν έχει περάσει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν με αποτέλεσμα να φοβάται αρκετά τώρα. 

Και εγώ αν μου συνέβαινε αυτό πριν 10 χρόνια θα έλεγα σιγά ρε αδερφέ θα πάω στο κατάστημα για εξηγήσεις και θα αιτηθώ την ακύρωση της κάρτας. Μετά από τόσα και τόσα που μου συνέβησαν στα τελευταία 10 χρόνια, οτιδήποτε περίεργο παρατηρώ γύρω απ' το σπίτι μου με κάνει να υποπτεύομαι διάφορα και να φοβάμαι μήπως μου συμβεί κάτι, πάντα βάζω ως δεδομένο οτι ο άλλος είναι πονηρός μέχρι της αποδείξεως του αντιθέτου. 

Πάντως, καθαρά για την ιστορία του ts, το οτι βγήκε η αρχική sim χωρίς να την πάρει και του έδωσαν μια άλλη μη φοιτητική μπορεί να είναι λάθος του υπαλλήλου, δεν σημαίνει κατ' ανάγκη οτι έγινε κατάχρηση δεδομένων απ' την στιγμή που τα έχουν στην διάθεσή τους, αν κάνει μήνυση στην εταιρεία πρέπει να αποδείξει οτι ο άλλος ενήργησε δόλια, το βασικότερο για να αποδειχτεί αυτό είναι αν θα ενεργοποιηθεί η άλλη η φοιτητική sim. Καλό είναι να αιτηθεί την ακύρωσή της για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Άκρη μονο με δικηγόρο πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, xgol είπε

Gdpr τα δεδομενα παραχωρουνται για συγκεκριμένο αίτημα και μετά η εταιρεία οφείλει να τα διαγράψει, οχι να κρατάει αντιγραφο αυτών, ούτε φυσικά να σου εκδίδει νεα sim χωρις να εισαι ενημερος.

Και φυσικα αναφερομαι στη φωτοτυπια της ταυτοτητας μου και του πασο, που χρησιμοποιηθηκαν με την εγκριση μου για την εκδοση της 1ης σιμ, και παρανόμως χωρις την εγκριση μου για την εκδοση της 2ης σιμ.

 

Δέν νομίζω οτι το GDPR υποχρεώνει τα καταστήματα να καταστρέφουν τις φωτοτυπίες των ταυτοτήτων όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής.

Ίσα ίσα, το λογικό είναι να κρατούνται στο αρχείο, σε περίπτωση εγκληματικής ενέργειας ή όταν έχει χρησιμοποιηθεί πλαστή ταυτότητα κτλ.

Ενδεχομένως μάλιστα να είναι υποχρεωμένοι απο το νόμο  να τα κρατάνε στο αρχείο τους. Μην ξεχνάτε οτι αυτό με τις ταυτότητες είναι σχετικά πρόσφατο. Παλιά μπορούσες να πάρεις κάρτα SIM απο το περίπτερο, χωρίς να δώσεις κανένα στοιχείο. Αυτό άλλαξε με νόμο του 2009: Καρτοκινητά με ταυτότητα: Όσα πρέπει να γνωρίζετε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Plot twist:

Δεν έχει ενεργοποιηθεί φοιτητικός αριθμός στο όνομα σου καθώς δεν υπάρχει αντιστοιχία αριθμου κινητής - αριθμού φοιτητικού πασου, και δεν ελέγχεται. Μπορώ αν θέλω να πάρω τον αριθμό πάσο σου και να φτιάξω φοιτητικό στο όνομα μου. Δεν υπάρχει λόγος υπάλληλος να έβγαλε φοιτητικό για προσωπική χρήση ή για φίλο, και να έβαλε τα στοιχεία σου.

Επίσης λόγω GDPR ο υπάλληλος χρειάζεται την ταυτότητα σου για να βγάλει καρτοκινητο στο όνομα σου αλλιώς θα έχει θέμα.

Πίστεψέ με υπάρχουν 32.000 τρόποι υπάλληλος να βγάλει φοιτητικό στο όνομα του, αν το χρειαστεί βέβαια καθώς έχει και υπαλληλική εκπτωση και αρκετά προνόμια σε διάφορες υπηρεσίες και προγράμματα.

Edit:

Αφού διάβασα και τα επόμενα μηνύματα κατάλαβα τι έχει γίνει. Το κατάστημα έχει ένα μηνιαίο στόχο καρτοκινητων, προσπαθεί να δώσει όσα πιο πολλά μπορεί. Για να το καταφέρει αυτό, μπορεί σε κάποιους πελάτες να δηλώσουν, αφού τους ενημερώσουν, και ένα 2ο καρτοκινητο "για να το έχουν" το οποίο είναι κενό, δωρεάν, και μπορεί να περιέχει κάποια μικρή προσφορά.

Ο υπάλληλος απλά δεν στο είπε (λόγω αμηχανίας, λόγω αμέλειας, λόγω του ότι ήταν καινούριος), μπορεί και να μην στο έδωσε κιόλας καθώς οι περισσότεροι πελάτες το πετάνε πχ, και στο κλείσιμο του καταστήματος να δήλωσε τα στοιχεία σου και στα 2 καρτοκινητα αλλά έκανε φοιτητικό το λάθος καρτοκινητο.

Δεν χρειάζεται να κάνεις τον κακό χαμό, διορθώνεται άμεσα με ένα αίτημα σε οποιοδήποτε κατάστημα σε 15 λεπτά.

Αν θες μπορώ να βοηθήσω.

Επεξ/σία από Swimmer21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντα σου δινουν 1 αριθμο να εξυπηρετουν τον πελατη μεχρι να ανοιξει ο αριθμος που εχεις ζητησει. οποτε ο TS εμεινε πιθανων με τον προσωρινό αριθμο και επρεπε να επιστρεωει την σιμ πισω να παραλαβει την σιμ -φοιτητικό νουμερο. αλλα κοιταει γιατι βγαλαν και 2η σιμ. δεν φτανει που δεν σε αφησαν χωρις τηλεφωνο θες να βγεις και απο πανω. ετσι γινεται. παραγγελνεις κατι και ερχεται μετα λιγες μερες. αν θες ετοιμαπαραδοτα πακετα παρε καρτοτηλεφωνο. αρα πας πισω την σιμ που εχεις και ζητας ακυρωση. παιρνεις την νεα σιμ με το φοιτητικο πακετο<-- ονομα προγραμματος και εισαι οκ. πας στην ευχη του θεου και ολα καλα μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...