Προς το περιεχόμενο

Αφαίρεση Foxstore από το Skroutz (+Εμπειρίες)...


Jimaki37

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Fulgore ειχα παρει τηλεφωνο τη βδομαδα που μας περασε και μου χαν πει οτι ναι στο καταστημα. Πηγα τη Πεμπτη(10 εργασιμες ημερες ακριβως), να τον παραλαβω και μου παν οτι δεν εχει ερθει. Εννοειται οτι θα παρω να ρωτησω. Ενω οταν ειχα παραγγειλει περισυ μια υδροψυξη απο το ιδιο καταστημα,  μου χαν στειλει email οτι θα καθυστερησει, μιας κι ειχε συμπεσει με την αργια του Πασχα. Σ αυτη τη παραγγελεια δεν ειχα καμια ειδοποιηση. Μ αρεσε που ειπα στο φιλο μου οτι ναι  καλο καταστημα, πολυ καλυτερο απο το eshop.gr. Προφανως βιαστηκα να μιλησω. Δε το ξαναπροτεινω σε κανεναν. Κι αν δω οτι ναι στο Σκρουτζ, θα γραφτει μια περιποιημενη αρνητικη αξιολογηση. Αν δε μπορουν να ναι συνεπεις στις παραγγελεις των πελατων τους, ας το κλεισουν το μαγαζι, αν δεν μπορουν να διορθωσουν αυτο το προβλημα.

Επεξ/σία από nikos545
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αυτή τη στιγμή το Foxstore είναι μάλλον στο Bestprice αλλά όχι στο Skroutz. Δε γνωρίζω τη διαδικασία αλλά πιθανολογώ ότι ο κάθε έμπορος έχει τη δυνατότητα να "μπαίνει και να βγαίνει" , κατά βούληση ανάλογα με τις συνθήκες, που αυτή την περίοδο απ' ότι φαίνεται είναι ιδιαίτερα δυσμενείς για το Foxstore. Προσωπική συμβουλή, από την προσωπική μου εμπειρία είναι ν' αποφύγετε το συγκεκριμένο κατάστημα. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να επικοινωνήσεις μαζί τους τηλεφωνικά κι έχεις πιθανότητες να σου απαντήσουν μόνο αν στείλεις αρκετά email. Παραγγελία από τις 13/12/2019 με διαθεσιμότητα προϊόντων 4-10 εργάσιμες παραδόθηκε σήμερα 22/1/2020 (μετά δηλαδή από 40  ημέρες και καμιά 20 εργάσιμες). Οι ελάχιστα ίσως καλύτερες τιμές που διαθέτουν σε κάποια προϊόντα νομίζω ότι δεν αποτελούν κίνητρο γι αγορά. Προσωπικά για μένα θα έλεγα ότι ήταν η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ αγορά της δεκαετίας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eγω προσφατα πηρα απο εκει κατι αξιας μεγαλης και την αλλη μερα ηταν σπιτι μου (εγραφε αμεση διαθεσιμοτητα)

Ολα καλα. Ισως να υπαρχει θεμα μονο με αντικειμενα προς παραγγελια.

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο κει είχα παραγγείλει και την υδροψυξη της Coolermaster, την Masterliquid ML360R. Εκει στάθηκα τυχερός. 

Οσο για τη παραγγελία που χα κάνει εκ μέρους του φίλου μου, πηρα προχτές τηλέφωνο και την ακύρωσα κατοπιν εντολής του. Εξάλλου εχουν περάσει οι 10 εργάσιμες ημέρες και δεν έχει έρθει ακόμη. Κι ούτε καν μια ενημέρωση οτι θα καθυστερήσει η παραγγελία για χ,ψ λόγους. Γραφτηκε χτες αρνητική αξιολόγηση. Περιμένω να εγκρίθει απ το Best Price.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/1/2020 στις 3:02 ΜΜ, compubile είπε

Αυτή τη στιγμή το Foxstore είναι μάλλον στο Bestprice αλλά όχι στο Skroutz. Δε γνωρίζω τη διαδικασία αλλά πιθανολογώ ότι ο κάθε έμπορος έχει τη δυνατότητα να "μπαίνει και να βγαίνει" , κατά βούληση ανάλογα με τις συνθήκες, που αυτή την περίοδο απ' ότι φαίνεται είναι ιδιαίτερα δυσμενείς για το Foxstore. Προσωπική συμβουλή, από την προσωπική μου εμπειρία είναι ν' αποφύγετε το συγκεκριμένο κατάστημα. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να επικοινωνήσεις μαζί τους τηλεφωνικά κι έχεις πιθανότητες να σου απαντήσουν μόνο αν στείλεις αρκετά email. Παραγγελία από τις 13/12/2019 με διαθεσιμότητα προϊόντων 4-10 εργάσιμες παραδόθηκε σήμερα 22/1/2020 (μετά δηλαδή από 40  ημέρες και καμιά 20 εργάσιμες). Οι ελάχιστα ίσως καλύτερες τιμές που διαθέτουν σε κάποια προϊόντα νομίζω ότι δεν αποτελούν κίνητρο γι αγορά. Προσωπικά για μένα θα έλεγα ότι ήταν η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ αγορά της δεκαετίας

Έπαθα το ίδιο την ίδια περίοδο με εσένα και ζήτησα εν τέλη τα λεφτά πίσω κι ησύχασα, πότε ξανά από foxstore. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/1/2020 στις 8:43 ΠΜ, Georgegoum είπε

Έπαθα το ίδιο την ίδια περίοδο με εσένα και ζήτησα εν τέλη τα λεφτά πίσω κι ησύχασα, πότε ξανά από foxstore. 

Κι εγώ έπαθα το ίδιο αλλά έπειτα από κατάθεση στις 16/12 ακόμα να επιστραφούν τα χρήματα. Γνωρίζει κανεις τη διαδικασία για να αναληφθεί η υπόθεση απο το συνήγορο του καταναλωτή ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/1/2020 στις 2:28 ΜΜ, angeloinsp είπε

Κι εγώ έπαθα το ίδιο αλλά έπειτα από κατάθεση στις 16/12 ακόμα να επιστραφούν τα χρήματα. Γνωρίζει κανεις τη διαδικασία για να αναληφθεί η υπόθεση απο το συνήγορο του καταναλωτή ;

Εγώ αυτό που έκανα ήταν να καταφέρω να βρω γραμμή και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. 

Όσον αφορά τον συνήγορο του καταναλωτή δεν γνωρίζω, πηρα τα χρήματα μου πίσω εντός 3 ημερών και δεν ασχολήθηκα άλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ειστε κοντα στο καταστημα απ οπου κανετε τη παραγγελια ή εχετε προσβαση με συγκοινωνια ή αυτοκινητο, προτιμηστε να κανετε τη πληρωμη στο καταστημα , με τη παραλαβη της. Ετσι ειστε καλυμμενοι, σε περιπτωση που καθυστερησει αρκετα και θελησετε να την ακυρωσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/1/2020 στις 2:28 ΜΜ, angeloinsp είπε

Κι εγώ έπαθα το ίδιο αλλά έπειτα από κατάθεση στις 16/12 ακόμα να επιστραφούν τα χρήματα. Γνωρίζει κανεις τη διαδικασία για να αναληφθεί η υπόθεση απο το συνήγορο του καταναλωτή ;

Εγώ είχα κάνει καταγγελία στη "ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ" (και μάλιστα σήμερα με πήραν τηλέφωνο και τους είπα ότι τελικά παρέλαβα). Η διαδικασία είναι απλή και δε νομίζω ότι μέσα στις αρμοδιότητες τους είναι ν' αξιώσουν από τον πωλητή τα χρήματα του αγοραστή, ωστόσο σίγουρα γίνεται διαδικασία "φακελώματος" και φυσικά " Επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις" και " Διαβιβάζει τις καταγγελίες ή τις αναφορές των καταναλωτών στις αρμόδιες αρχές".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Σε αντικειμενο αξιας 480 ευρω ελεγε παραδοση σε 4-10 εργασιμες.

Ηρθε κανονικοτατα σε 11 μερες,με την αποδειξη του και σε ανταγωνιστικοτατη τιμη.Εγω το προτεινω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 27/02/2020 at 19:29, exitpc said:

Σε αντικειμενο αξιας 480 ευρω ελεγε παραδοση σε 4-10 εργασιμες.

Ηρθε κανονικοτατα σε 11 μερες,με την αποδειξη του και σε ανταγωνιστικοτατη τιμη.Εγω το προτεινω

Τυχαία έπεσα πάνω στο τοπικ, εγώ έχω πάρει όλο το PC της υπογραφής μου απο εκεί καθώς μένω και σχετικά κοντά.. σίγουρα έχουν θέματα με καθυστερήσεις αλλά ότι φέρανε δουλεύει κομπλέ εδώ και πολύ καιρό :) Κρίμα που δεν είναι στο skroutz πλέον βέβαια δεν το ήξερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω περιμενω εναν ssd rma και εχει περασει ήδη 2 μηνες

σε παραγγελίες δεν ειχα προβλημα ηρθαν γρηγορα

προβλημα γενικα επικοινωνιας καποιες φορες δεν τους βρισκεις και σε email δεν απαντανε παντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω αγοράσει τέλη Φλεβάρη από το foxstore έναν ryzen, ram και μητρική. Μόνο οι μνήμες ήταν σε άμεση διαθεσιμότητα. Τα υπόλοιπα ήταν εντός 4-10 ημερών. Την παραγγελία την είχα κάνει Παρασκευή μεσημέρι και μου ήρθε ειδοποίηση Δευτέρα μεσημέρι ότι τα προϊόντα ήταν έτοιμα για παραλαβή !!! Πρώτη φορά εξυπηρετούμαι τόσο γρήγορα, οφείλω να το πω. Μάλλον ήμουν τυχερός απ' ότι βλέπω!!

Edit: μήπως έπαιξε ρόλο το ότι ΔΕΝ πλήρωσα από πριν με καταθέσεις/χρεωστικές κτλ;;; Μήπως εξυπηρετούν πιο αργά όσους έχουν ήδη πληρώσει;;

Επεξ/σία από Velocity91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στις 7/3/2020 στις 12:25 ΠΜ, Velocity91 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω αγοράσει τέλη Φλεβάρη από το foxstore έναν ryzen, ram και μητρική. Μόνο οι μνήμες ήταν σε άμεση διαθεσιμότητα. Τα υπόλοιπα ήταν εντός 4-10 ημερών. Την παραγγελία την είχα κάνει Παρασκευή μεσημέρι και μου ήρθε ειδοποίηση Δευτέρα μεσημέρι ότι τα προϊόντα ήταν έτοιμα για παραλαβή !!! Πρώτη φορά εξυπηρετούμαι τόσο γρήγορα, οφείλω να το πω. Μάλλον ήμουν τυχερός απ' ότι βλέπω!!

Edit: μήπως έπαιξε ρόλο το ότι ΔΕΝ πλήρωσα από πριν με καταθέσεις/χρεωστικές κτλ;;; Μήπως εξυπηρετούν πιο αργά όσους έχουν ήδη πληρώσει;;

Γενικά αυτά πάντα είναι σχετικά! 

Αυτός που έχει παράπονα θα γράψει κακή αξιολόγηση και 1 στους 10 θα γράψει καλή κριτική! 

Δες σαν παράδειγμα μεγάλα σκρουτζομαγαζα που είναι χρονιά στην αγορά με πάνω από 500 παραγγελίες την βδομάδα, πόσες κριτικές έχουν σαν σύνολο .... δεν τα λες αντιπροσωπευτικα τα νούμερα για την παρουσία τους στην αγορά. 

Κακή εξυπηρέτηση μπορεί να δεις από τα μικρομάγαζα μέχρι τα μεγαλύτερα καταστήματα--αλυσίδες.

Ειδικά σε περιόδους εορτών, Black friday, προσφορων να ξέρεις ότι από το fox-store που αναφέρετε στο θέμα μέχρι την μεγαλύτερη αλυσίδα που σου έρχεται πρώτη στο μυαλό κάνουν τα σταυρό τους και κλείνουν τα μάτια για όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες 😂

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθα και γω στο club. 

Κυριακή (12/4 ) κάνω παραγγελία σε 2 ετοιμοπαραδοτα πράματα (Μητρική-Ram).

Δευτέρα (13/4)παίρνω τηλέφωνο για να ενημερωθώ για τη διαθεσιμότητα των προιόντων όπου και οι ίδιοι με διαβεβαίωσαν οτι είναι διαθέσιμα και θα μου στείλουν αύριο.

Tρίτη (14/4) υποτίθεται μου τα στέλνουν , δεν πίεσα σε κάτι λόγω των ημερών και του χάους που επικρατεί στις κούριερ . 

Τετάρτη (15/4) τους παίρνω  απλά για μια ενημέρωση και να ρωτήσω με τι εταιρεία θα τα στείλουν , μου ζητάνε συγγνώμη για το ότι δεν έστειλναν την παραγγελία λέγοντας ότι είναι στο άλλο κατάστημα (?) και δεν την έβρισκαν και πως θα μου την στείλουν σήμερα (Τετάρτη 15/4) και θα λάβω κωδικό αποστολής μεχρι το βράδυ.

Πέμπτη (16/4) ξαναμιλάμε διότι δεν είχα λάβει κάποιο mail και μου ζητάνε συγγνώμη και με ενημερώνουν οτι θα το στείλουν Παρασκευή (17/4) διότι σήμερα Πεμπτη (16/4) δεν μπορούσε το φορτηγάκι της courier να περάσει να τα πάρει και με διαβεβαιώνουν οτι σήμερα Τρίτη (21/4) θα έχω στην πόρτα μου την παρεγγελία.

Τρίτη (21/4) ,σήμερα λοιπόν τους παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται αλλά μιας και η υπομονή μου εξαντλήθηκε άρχισα μετά απο ένα σημείο να έχω επιθετικό ύφος ρωτώντας τι γίνεται με την παραγγελία μου και με ενημερώνουν πως μάλλον κάποιος απο τους υπαλλήλους έχει κάνει κάποιο λάθος  η μητρική δεν ήταν διαθέσιμη, την έχουν παραγγείλει (απο 13/4) και την περιμένουν σήμερα (😂) και πως θα με έχουν ενημερώσει μέχρι το βράδυ .Έπειτα απο αρκετή ώρα στα τηλέφωνα έπειτα απο απαίτηση μου , ακύρωσαν την παραγγελία και έκαναν αίτηση για επιστροφή χρημάτων.

Από 13/4 δηλαδή μου λένε ψέματα ασυστόλως και έπειτα τα έριξαν στην κουριερ πως δεν θα περάσει το φορτηγάκι να δώσουν την παραγγελία, ενώ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝ τα προιόντα στο κατάστημα τα οποία στο site τους φαινόταν ως άμεσα διαθέσιμα.

Αν δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνα δεν θα υπήρχε κάμια απολύτως ενημέρωση απο μεριά τους .

Απ΄οτι φαίνεται έκανα το λάθος να προ-πληρώσω με κάρτα όποτε μιας και πήραν τα χρήματα δεν τους ενοιαζε και πολύ να παρέχουν κάποια ενημέρωση παρά να παραγγείλουν εκείνη τη στιγμή τα προιόντα λέγοντας σε μένα ψέματα τρενάροντας την αποστολή και έπειτα ρίχνοτας στην κούριερ το μπαλάκι .

(ΚΑΙ) ΑΠΟ ΜΈΝΑ ΕΙΝΑΙ ΌΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

Adiós 👋

Επεξ/σία από iCyd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...