tz3s Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, kon1to είπε κι ομως γίνεται... κυρίως σε επαρχεία/νησιά καλά έκανε και δέχθηκε... τζάμπα χρόνο θα έχανε και διάθεση... μπορεί να γινει καποια σύσταση, αλλα και παλι, το booking δεν μπορει να κανει και πολλά... αν δεν ακυρωνε, ο ξενοδοχος θα ηταν "υποχρεωμένος" να του βρει αντιστοιχο ή καλυτερο, αλλα τετοιες ώρες τετοια λογια... οι περιορισμοι (αντικειμενικοι και μη) και τα παραθυρακια ειναι πολλα οχι μεσω booking... αλλα υπαρχει και το trip advisor & το google https://partner.booking.com/el/βοήθεια/κρατήσεις/μπορώ-να-ακυρώσω-κάποια-κράτηση Νομιζω ειναι ξεκαθαρο οτι δεν θα εχανε τον χρονο του και δεν υπαρχει παραθυρακι... Επισης νομιζω οτι booking μαζι με AIRBNB ειναι οι πιο αυστηρες σε αυτα τα θεματα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikolas.stamb Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 4 λεπτά πριν, tz3s είπε https://partner.booking.com/el/βοήθεια/κρατήσεις/μπορώ-να-ακυρώσω-κάποια-κράτηση Νομιζω ειναι ξεκαθαρο οτι δεν θα εχανε τον χρονο του και δεν υπαρχει παραθυρακι... Επισης νομιζω οτι booking μαζι με AIRBNB ειναι οι πιο αυστηρες σε αυτα τα θεματα... Ναι όντως. Έχεις δίκιο. Δεν έπρεπε να δεχτώ την ακύρωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, tz3s είπε https://partner.booking.com/el/βοήθεια/κρατήσεις/μπορώ-να-ακυρώσω-κάποια-κράτηση Νομιζω ειναι ξεκαθαρο οτι δεν θα εχανε τον χρονο του και δεν υπαρχει παραθυρακι... Επισης νομιζω οτι booking μαζι με AIRBNB ειναι οι πιο αυστηρες σε αυτα τα θεματα... κιομως φίλε μου δεν ειναι ξεκάθαρο... γιατι δεν οφείλει η Booking να βρει λύση, αλλα ο ξενοδοχος.. και αν ο Ξενοδοχος δεν ειναι συνεργασιμος τι νομιζεις οτι θα κανει η Booking; θα τον κάνει ντα; και αν στην περιοχή που επέλεξε ο ts να μείνει δεν υπάρχουν άλλα καλύτερα ξενοδοχεία για να μείνει; ή αν υπάρχουν και ειναι fully booked μιας και ειμαστε λιγες μέρες πριν; ή αν βρεθει ξενοδοχειο αλλα δεν του αρεσει, ή αν ειναι σε αλλη περιοχη που δεν τον εξυπηρετει; όλα αυτά θα πάρουν μέρες... καλυτερα να ψαξει μονος του και να βρει κατι αλλο και να δημοσιευσει και την Κριτική του.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mcstefan7 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Το booking θα του έκανε σύσταση. Στην επόμενη σύσταση θα τον έβγαζαν από την πλατφόρμα! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 προσωπικα αμφιβάλλω αν αρκουν 2 παραπτώματα για να βγεις εκτος πλατφόρμας, γιατι στο τελος το Booking δεν θα ειχε ξενοδοχεια να πουλησει... αλλα οπως και να εχει το θεμα ειναι, οτι αν ο ts θελει να κυνηγήσει το θέμα μέσω Booking, μπορεί, δεν εχει σημασια αν ακυρωσε την κράτηση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyb73 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, nikolas.stamb είπε Έκλεισα ήδη αλλού. Ενημέρωσα και την booking αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Όταν μου γύρισαν τα λεφτά μου έστειλαν αίτημα για δωρεάν ακύρωση. Το δέχτηκα. Δεν θα κάτσω να ταλαιπωρηθώ άλλο με αυτόν. Και εξάλλου, και να τον ανάγκαζε η booking να μας δεχτεί, πάλι δεν θα πηγαίναμε γιατί δεν του έχουμε πλέον καμία εμπιστοσύνη να μας περιποιηθεί όπως πρέπει. η booking σου βρισκει λυση αν χρειαστει.θα μπορουσες να πεις οτι δεν εχεις εμπιστοσυνη και δε σε υποχρεβνει κανεις να πας στο ιδιο καταλλυμα αν υπαρχει σοβαρος λογος. ευχομαι καλες διακοπες και να περασεις οπως το σχεδιασες ασχετα με τα εμποδια. να σου πω και το κλασικο : καθε εμποδιο για καλο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tonypapadovic Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) H Booking θα σου έβρισκε κατάλυμα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας πάντως. [Δεν ξέρω τι γίνεται σε περίπτωση που όντως δεν υπάρχει τίποτα απολύτως] Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2019 από tonypapadovic 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikolas.stamb Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μόλις με πήραν απο το booking. Μου είπαν να μου βρουν κάτι άλλο κλπ. Έχω ήδη κλείσει αλλού όμως. Μέσω airbnb. Μου είπαν να μου δώσουν τη διαφορά αλλά στην πραγματικότητα έχω κλείσει με ίδια λεφτά πάνω κάτω (σε εντελώς διαφορετικό μέρος βέβαια). Είπαν ότι σημείωσαν το κατάλυμα και θα επικοινωνήσουν μαζί του, για να ξεκαθαρίσουν το θέμα και να του κάνουν κάποια παρατήρηση ... Όπως και να'χει. Θα μπορούσα πλεόν απλά να πιέσω για αντίποινα για το κατάλυμα ή για να μου δώσουν κανένα voucher ή κάτι τέτοιο για το μέλλον, αλλά δεν έχω καμία διάθεση να ασχολούμαι άλλο με το θέμα αυτό. Συμπερασματικά, για όποιον βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση: Μην κάνετε ότι έκανα εγώ, και επικοινωνήστε άμεσα με booking, δείχνουν να ενδιαφέρονται. Μην ακυρώσετε και μην ασχοληθείτε με το κατάλυμα. Αφήστε το booking να το χειριστεί. Μπορούν να σας βρουν κάτι αντίστοιχο, να σας δώσουν κάποια έκτπωση, να σας καλύψουν διαφορά με άλλη κράτηση που θα κάνετε ή να επιπλήξουν το κατάλυμα που έκανε τη ζημιά. Καλές διακοπές σας εύχομαι και το κεφάλι ψηλά! 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, tz3s είπε Πρωτη φορα συναντω κιολας να ζηταει καποιος προκαταβολη σε τραπ. λογ/μο μεσω booking... Αυτό ήταν καμπανάκι ότι κάτι δεν πάει καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tz3s Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, nikolas.stamb είπε Μόλις με πήραν απο το booking. Μου είπαν να μου βρουν κάτι άλλο κλπ. Έχω ήδη κλείσει αλλού όμως. Μέσω airbnb. Μου είπαν να μου δώσουν τη διαφορά αλλά στην πραγματικότητα έχω κλείσει με ίδια λεφτά πάνω κάτω (σε εντελώς διαφορετικό μέρος βέβαια). Είπαν ότι σημείωσαν το κατάλυμα και θα επικοινωνήσουν μαζί του, για να ξεκαθαρίσουν το θέμα και να του κάνουν κάποια παρατήρηση ... Όπως και να'χει. Θα μπορούσα πλεόν απλά να πιέσω για αντίποινα για το κατάλυμα ή για να μου δώσουν κανένα voucher ή κάτι τέτοιο για το μέλλον, αλλά δεν έχω καμία διάθεση να ασχολούμαι άλλο με το θέμα αυτό. Συμπερασματικά, για όποιον βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση: Μην κάνετε ότι έκανα εγώ, και επικοινωνήστε άμεσα με booking, δείχνουν να ενδιαφέρονται. Μην ακυρώσετε και μην ασχοληθείτε με το κατάλυμα. Αφήστε το booking να το χειριστεί. Μπορούν να σας βρουν κάτι αντίστοιχο, να σας δώσουν κάποια έκτπωση, να σας καλύψουν διαφορά με άλλη κράτηση που θα κάνετε ή να επιπλήξουν το κατάλυμα που έκανε τη ζημιά. Καλές διακοπές σας εύχομαι και το κεφάλι ψηλά! Σωστα επραξες... Τελος το αγχος τωρα 3 λεπτά πριν, mic2mic είπε Αυτό ήταν καμπανάκι ότι κάτι δεν πάει καλά. Χαιρομαι που δεν ειμαι ο μονος που δεν το θεωρει λογικο αυτο... Οταν ασχοληθηκα με το booking και ειχα σπιτι εκει, δεν υπηρχε αλλη επιλογη απο το να διαχειριζεται μονο αυτη τις πληρωμες.. Εννοειται με καρτα. Δεν ξερω στις περιπτωσεις επαγγελματια αμα αλλαζουν αυτα... Σιγουρα θα μπορουν να χρεωσουν μονοι τους με μηχανημα στο τσεκ ιν, αλλα εμβασμα...?? Δυσκολο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, mic2mic είπε Αυτό ήταν καμπανάκι ότι κάτι δεν πάει καλά. 1 ώρα πριν, tz3s είπε Σωστα επραξες... Τελος το αγχος τωρα Χαιρομαι που δεν ειμαι ο μονος που δεν το θεωρει λογικο αυτο... Οταν ασχοληθηκα με το booking και ειχα σπιτι εκει, δεν υπηρχε αλλη επιλογη απο το να διαχειριζεται μονο αυτη τις πληρωμες.. Εννοειται με καρτα. Δεν ξερω στις περιπτωσεις επαγγελματια αμα αλλαζουν αυτα... Σιγουρα θα μπορουν να χρεωσουν μονοι τους με μηχανημα στο τσεκ ιν, αλλα εμβασμα...?? Δυσκολο... πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι σας κανει τοση εντυπωση... για να μην παρεξηγουμαστε δεν μιλαω για ιδιωτη που νοικιαζει σπιτι, αλλα για ξενοδοχειο... που ειναι το περιεργο στο να κανεις καταθεση; παρα πολλα ξενοδοχεια της επαρχειας το επιλεγουν επειδη δεν θελουν να μπλεκουν με καρτες -κακως προφανως- αλλα τι να κανουμε; δεν ειναι παρατυπο, ειναι κατι που το επιτρεπει και η ιδια η Booking ετσι κι αλλιως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, kon1to είπε πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι σας κανει τοση εντυπωση... για να μην παρεξηγουμαστε δεν μιλαω για ιδιωτη που νοικιαζει σπιτι, αλλα για ξενοδοχειο... που ειναι το περιεργο στο να κανεις καταθεση; παρα πολλα ξενοδοχεια της επαρχειας το επιλεγουν επειδη δεν θελουν να μπλεκουν με καρτες -κακως προφανως- αλλα τι να κανουμε; δεν ειναι παρατυπο, ειναι κατι που το επιτρεπει και η ιδια η Booking ετσι κι αλλιως... Ok, δεν ξέρω, αλλά πάντως δεν μου έχει τύχει ποτέ αυτό μέσω booking. Δηλαδή το ξενοδοχείο αυτό δεν έχει επιλογή πληρωμής μέσω κάρτας στο booking; Σε όλες τις περιπτώσεις που έχω κλείσει εγώ, ή ζητάει πληρωμή άμεσα μέσω κάρτας ή σου λέει ότι δεν χρειάζεται πληρωμή τώρα και πληρώνεις κατά την άφιξη (αφού βέβαια πριν δώσεις τα στοιχεία της κάρτας ώστε να σου κρατήσουν κάποιο ποσό αν ακυρώσεις). Αυτόν τον τρόπο της προκαταβολής εκτός booking δεν τον έχω ξανασυναντήσει. Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2019 από mic2mic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα