Προς το περιεχόμενο

Δείτε τη σκηνή με τον «Heartman» για να μάθετε περισσότερα για το Death Stranding του Hideo Kojima


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

On 27/07/2019 at 15:22, KilliK said:

συγνωμη, το παιχνιδι βγαινει σε δυο μηνες και ο Κοτζιμα μεχρι σημερα δεν εχει δειξει σχεδον τιποτα απο gameplay, παρα μονο out of context cutscenes?

αυτα δεν ειναι σοβαρα πραματα, αλλα αφου μπορει και πουλαει το προιον του με το ονομα του μονο, γιατι να μην το κανει.

 

On 27/07/2019 at 15:41, Gianni6gr said:

Το να μην εχει δειξει τιποτα μονο αρνητικο μπορει να ειναι σε επιπεδο preorders.αλλα απο εκει και περα το ονομα του ειναι συνωνυμο της ποιοτητας.και το mgs5 δεν ηταν καλο στο τελος γιατι η konami τον πιεσε να τελειωσει νωριτερα.ειναι καλυτερα που ειναι μονος του σε δικο του studio γιατι θ μπορει να δημιουργει απερισπαστος απο deadlines και σκοπιμοτητες των εταιριων.ετσι εχασε και τον koji igarashi δημιουργο των Castlevania γιατι το μονο που τους ενδιεφερε ηταν τα free to play στα κινητα για ευκολο χρημα  με τα in app purchases.

 

0 επαφή με την πραγματικότητα. Φυσικά και έχει δείξει gameplay.

22 hours ago, Chaser said:

Δυστυχως πολλοι ειναι αυτοι που κρεμονται απ τα παντελονια του και θα ριξουν φραγκα με κλειστα ματια. Το gaming πλεον εχει γεμισει καζουαλες που θελουν το παιχνιδι να παιζει μονο του και αυτοι απλα να περπατανε με τον μοχλο, οποτε σε συνδιασμο με τον προσωμοιωτη περπατηματος που δημιουργησε ο Κοτζιμα, βλεπω τα φραγκα να ερχονται και με το παραπανω για την σονυ.


Απλά επειδή αυτά που γράφεις είναι ρηχη παραπληροφόρηση: Είχε stealth & cqc σκηνές.

Επίσης αν εξαιρέσεις τα παλιότερα mgs (ειδικά το mgs4)  το χούι του Κοτζίμα για τα μεγάλα cut-scenes, πάντα το έκανε balance με την μοναδική στο είδος του tactical ελευθερία, τον ranking & χαρακτηρισμό της συνολικής στρατηγικής σου (snake, rabbit, fish etc) και φυσικά από mgs3 (ps2 εποχή) και μετά, πάλι με λαμπρή εξαίρεση το mgs4 για τις υπερβολικά μεγάλες cut-scenes του: Τεράστιο value από replayability.

Το mgs (πόσο μάλλον το death stranding) μόνο για καζουάλες δεν είναι.

Tο να το επιχειρηματολογείς τις παραπάνω ανακρίβειες σε μια "old zkool" περσόνα είναι απλά σιχαμένη 90ιλα (και είμαι 30ρης).
Οπότε, ναι, κλαιν, κανείς δεν θα σεβαστεί ούτε εσένα ούτε την άποψη σου επειδή είσαι "h@rDc0R3"/παλιός/you-name-ΙΤ.

Το παιχνίδι μπορεί τελικά να είναι η υπέρτατη πατάτα, μπορεί και όχι. Για το hype που φάγαμε περιμένουμε μόνο αρτιότητα και ρηξικέλευθο immersive gaming experience.

Το σίγουρο είναι πως για τις δυσκολίες που είχε για να ξαναστήσει το studio, υπάρχει κατανόηση από τα fanboys - σαν την αφεντιά μου.
Απλά έπρεπε να διορθωθούν τα κακώς κείμενα. Αμαρτία για αυτά που έχει προσφέρει ο Kojima να τσουβαλιάζουμε την EA με τις παιχνιδάρες του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Chaser είπε

Εικασιες αντι για επιχειρηματα

Αυτό ακριβώς κάνεις κι εσύ στο παρόν θέμα. Εικασίες.

Το παιχνίδι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα για να κρίνουμε αν είναι καλό η όχι. 

Προσωπικα ποτέ δεν ήμουν μεγάλος fan των mgs (αν και έπαιξα τα περισσότερα) αλλά το συγκεκριμένο με έχει ιντριγκάρει πολύ σεναριακά και σίγουρα πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε mgs. 

Τωρα οσο αναφορά τον Κοτζίμα, το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι ένας από τους ταλαντούχους δημιουργούς του χώρου. Έχει τις προϋποθέσεις να μας δώσει τουλάχιστον ένα καλό παιχνίδι. Μπορεί και όχι τελικά αλλά θα δούμε.

Το ότι δεν έχουμε δει πολλά από gameplay, δεν είναι απαραίτητα κακό. Δεν είναι ούτε το πρώτο παιχνίδι που το κάνει αυτό ούτε το τελευταίο. Και κατά τη γνώμη μου δεν σημαίνει τίποτα απολύτως για την τελική ποιότητα του. Είδαμε πόσο gameplay έδειξαν όλοι οι υπόλοιποι στη φετινή Ε3... Σχεδόν καθόλου!

Ένα stealth-action shooter θα είναι, ενδεχομένως με μερικά survival στοιχεία. Αυτό που μάλλον θα το κάνει να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα, θα είναι το story και οι χαρακτήρες του. 

Το μόνο που δεν θα ήθελα να δω (και με ανυσηχει λίγο) είναι υποχρεωτικό online τύπου Anthem, Destiny κλπ. Ελπιζω να υιοθετήσει ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό των Dark Souls σε αυτό το κομμάτι με το interaction των παικτών να είναι προαιρετικό και subtle. 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/7/2019 στις 5:10 ΜΜ, Talepwros είπε

 αλλα δεν φέρνει κέρδος πλεον με τις υπερπαραγωγες που κάνει.

Το παραπανω απο που ακριβως προκυπτει ?

Το τελευταιο παιχνιδι του κυριου Kojima το MGS V πουλησε τουλαχιστον 6εκ. Πραγμα που το φερνει ως ισως το πιο καλοπουλημενο παιχνιδι της σειρας ολης.

Αρα με λιγα λογια αυτο που γραφεις παραπανω δεν ισχυει στην πραξη,και πιστεψε με το Death Stranding το περιμενουν πολυ περισσοτεροι απο τους 10 Κοτζιμαιους που λες και εσυ,ειδικα αν τελικα εχει και καλη υποδοχη απο κριτικες.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Chaser είπε

Δεν κανω πουθενα εικασιες, ανεφερα 2 γεγονοτα. 

1. Υπαρχουν παιχνιδια περα απ τις αποκλειστικότητες της Σονυ

2. Το λεγομενο "hand holding", τα ωραια γραφικα και η πολυ κινηματογραφια ειναι στοιχεια που τραβανε το mainstream κοινο και σε συνδιασμο με το ονομα του Κοτζιμα, το παιχνιδι θα πουλησει τρελα και εννοειται θα σκοραρει 90+ metacritic. 

Αντικειμενικοτητα δεν θα υπαρξει στο Death Stranding και το ξερουμε ολοι πολυ καλα, ας μην κρυβομαστε. Κοτζιμα, Rockstar και naughty dog ειναι η αγια τριαδα της ανοσιας στον χωρο του gaming και δεν προκειται να τους αγγιξει κανεις. 

1. Δεν διάβασα πουθενά κάποιον να λέει ότι δεν υπάρχουν παιχνίδια πέρα από τις αποκλειστικότητες της Sony. Αυτό που εννοούσε το άλλο μέλος ήταν ότι απλώς η Sony πιθανόν να βγάλει έναν ακόμη αξιόλογο τίτλο. Αν και η ανάμιξη της Sony στο συγκεκριμένο είναι μόνο στη χρηματοδότηση και στη μηχανή γραφικών. Το παιχνίδι είναι καθαρό δημιούργημα του στούντιο του Κοτζίμα. 

2. Πολύ ωραία. Που είναι το πρόβλημα σε αυτό που περιγράφεις; Ας υπάρχουν παιχνίδια για όλα τα γούστα. Δεν χρειάζεται όλα να έχουν το βάθος του BotW, ούτε τη δυσκολία του Sekiro. Έτσι κι αλλιώς μόνος σου το είπες ότι υπάρχουν ένα σωρό άλλοι τίτλοι (εκτός Sony) για να ασχοληθεί ο hardcore του είδους. 

Το βασικό είναι να υπάρχει μια ισορροπία στην αγορά. Και προς το παρόν υπάρχει ψωμί για όλους.

Εφοσον δεν σου αρέσει ο Κοτζίμα και τα story driven games, προσπέρασε το Death Stranding και πάνε παρακάτω. Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα σου. Το πόσες πωλήσεις θα κάνει το συγκεκριμένο game? Η το ότι ο Κοτζίμα έχει το δικό του κοινό;

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kojima ειμαι 38 ετων , ακομα δεν εχω κατανοηση πωσ σκεφτηκες στο   mgs playstation 1 πωσ να τον σκοτωνεις psycho mantis , τοτες δεν ειχαμε youtube ktl ειχαμε σπασει pad 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το παραπανω απο που ακριβως προκυπτει ?

Το τελευταιο παιχνιδι του κυριου Kojima το MGS V πουλησε τουλαχιστον 6εκ. Πραγμα που το φερνει ως ισως το πιο καλοπουλημενο παιχνιδι της σειρας ολης.

Αρα με λιγα λογια αυτο που γραφεις παραπανω δεν ισχυει στην πραξη,και πιστεψε με το Death Stranding το περιμενουν πολυ περισσοτεροι απο τους 10 Κοτζιμαιους που λες και εσυ,ειδικα αν τελικα εχει και καλη υποδοχη απο κριτικες.

Εγω λεω θα σου πω απλα αυτα που ειδα  στον κυκλο μου.Τρεις φιλοι μου και εγω πηραμε μαζι PS4 σε bundle μαζι με το MG5.
Κανεις δεν το επαιξε,ολοι κουραστηκαν απο την εισαγωγη (καζουαλ gamers βλεπεις)  και εγω το αρχισα λιγο αλλα μεχρι εκει. Δεν μου λειπει να το παιξω, ενω μου λειπει να παιξω το τριτο απο τα τελευταια Tomb Raider.
Αυτο εννοω οτι πολλοι θα ξεγελαστουν,θα αγορασουν ενα παιχνιδι λογο μαρκετινγκ και δεν θα το παιξουν τελικα. 
Mονο οι φανατικοι Κοτζιμαιοι του κυκλου μου (2 ατομα) το επαιξαν μεχρι τελους και χωρις να ειναι σιγουροι αν τους αρεσε τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολυ.
Δεν ειναι για ολους τα παιχνιδια του Κοτζιμα. Καταλαβαινω και μου αρεσουν τα νοηματα που περναει αλλα προτιμω να το δω.

Εσυ το επαιξες το 5, ειναι για 10/10 οπως το εχουν;;;
Ποιοι το περιμενουν το DS;  

Δεν ειμαι θυμα οπως παλια να αγορασω κατι μονο και μονο επειδη ειναι Κοτζιμα , θα περιμενω να δω τι λενε οι κριτικες αλλα δεν θα εμπιστευτω τυφλα και αυτες, η καλυτερη κριτικη ειναι να χασεις την ωρα σου και να το παιξεις και δεν νομιζω η Σονυ να αφησει να γινουν κακες κριτικες ,τουλαχιστον πριν κυκλοφορησει.Οπως επισης καταλαβαινω και ποσοι παιζουν τα παιχνιδια του Κοτζιμα , δεν καταλαβαινουν γρι και λογω hype λενε "παιχνιδαρα".

Δεν εχω προβλημα με αυτους που τους αρεσει, καλα κανουν και τους αρεσει, εχω προβλημα με αυτους που θελουν να μου αρεσει και εμενα ή ειναι τερμα κολλημενοι και δεν δεχονται την κριτικη, δηλαδη να παιξεις και να μη σου αρεσε. 



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το παραπανω απο που ακριβως προκυπτει ?

Το τελευταιο παιχνιδι του κυριου Kojima το MGS V πουλησε τουλαχιστον 6εκ. Πραγμα που το φερνει ως ισως το πιο καλοπουλημενο παιχνιδι της σειρας ολης.

Αρα με λιγα λογια αυτο που γραφεις παραπανω δεν ισχυει στην πραξη,και πιστεψε με το Death Stranding το περιμενουν πολυ περισσοτεροι απο τους 10 Κοτζιμαιους που λες και εσυ,ειδικα αν τελικα εχει και καλη υποδοχη απο κριτικες.

οι πωλησεις απο μονες τους δεν λενε τιποτα, αν δεν εχεις ολοκληρη την εικονα.

οτι καθαρο  κερδος εβγαλε το mgs5 ειναι μικρο σε συγκριση με το τεραστιο budget του. η αλλιως η επιστροφη της επενδυσης (ROI) ηταν απογοητευτικη για την Konami:

https://www.gamerevolution.com/features/11791-mgsvs-struggle-to-profit-shows-why-konami-is-moving-away-from-aaa-development

τοχα γραψει και παλιοτερα, οτι η Konami ειχε δικιο να ειναι αγανακτισμένη με τον Kojima, αφου πρακτικα ειχε μια ντιβα που ρουφαγε ατελειωτα κεφαλαια αλλα και χρονο για να υλοποιησει το οραμα του, χωρις ομως και τα καθαρα κερδη απο το τελικο προιον ναναι αναλογα αυτης της μεγαλης  επενδυσης. 

γιαυτο οταν τον διωξανε, η Κοναμι εδωσε αδειες εκμετάλλευσης του MGS brand στα παντα, μεχρι και στα πατσινκο το βαλε. Το μεγαλο λαθος της ηταν οτι δεν χειριστηκε σωστα το θεμα της απολυσης του, δημιουργησε ενα κακο public image και εγινε ο κακος της υποθεσης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, KilliK είπε

οι πωλησεις απο μονες τους δεν λενε τιποτα, αν δεν εχεις ολοκληρη την εικονα.

οτι καθαρο  κερδος εβγαλε το mgs5 ειναι μικρο σε συγκριση με το τεραστιο budget του. η αλλιως η επιστροφη της επενδυσης (ROI) ηταν απογοητευτικη για την Konami:

https://www.gamerevolution.com/features/11791-mgsvs-struggle-to-profit-shows-why-konami-is-moving-away-from-aaa-development

τοχα γραψει και παλιοτερα, οτι η Konami ειχε δικιο να ειναι αγανακτισμένη με τον Kojima, αφου πρακτικα ειχε μια ντιβα που ρουφαγε ατελειωτα κεφαλαια αλλα και χρονο για να υλοποιησει το οραμα του, χωρις ομως και τα καθαρα κερδη απο το τελικο προιον ναναι αναλογα αυτης της μεγαλης  επενδυσης. 

γιαυτο οταν τον διωξανε, η Κοναμι εδωσε αδειες εκμετάλλευσης του MGS brand στα παντα, μεχρι και στα πατσινκο το βαλε. Το μεγαλο λαθος της ηταν οτι δεν χειριστηκε σωστα το θεμα της απολυσης του, δημιουργησε ενα κακο public image και εγινε ο κακος της υποθεσης.

Εγω παντως αλλα διαβαζω για το MGS V 

https://www.geek.com/games/metal-gear-solid-v-sells-more-than-six-million-copies-worldwide-1645970/

Konami’s gaming division received a big boost thanks to the success of MGSV, with their digital entertainment segment enjoyed a 37.5 percent boost in revenue. This has given the company a 62.6 percent operating profit boost of $146.6 million for the first nine months of the fiscal year.

Και οχι μονο αυτο αλλα χαρη στον Kojima,το MGS V λογικα θα ειναι το τελευταιο βραβευμενο παιχνιδι κατω απο το ονομα της Konami

https://www.imdb.com/title/tt2370518/awards

Αποφασιστε τελικα το MGS V τι ηταν επιτυχια ή τραγωδια?

Οσο για την Konami και το public image,την ειδαμε με το Metal gear Survive(μια απο τις μεγαλυτερες πατατες αυτης της γενιας),αλλα και στο Pro Evolution δεν τα παει καλυτερα.

Δεν πειραζει ας τα παρατησει ολα να ασχοληθει μονο με το Yu Gi Oh.Γελανε και οι πετρες.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kundi είπε

kojima ειμαι 38 ετων , ακομα δεν εχω κατανοηση πωσ σκεφτηκες στο   mgs playstation 1 πωσ να τον σκοτωνεις psycho mantis , τοτες δεν ειχαμε youtube ktl ειχαμε σπασει pad 

Χαραγμενη βαθια η εν λογο αναμνηση...ειλικρινα δεν θυμαμαι πως το ειχα βρει...αυτο και το επικο με το dualshock που σου ελεγε να το αφησεις στο πατωμα και "υποτιθεται" οτι το κινουσε μετα ο mantis (επεζε η δονηση και εβλεπες το controller να μετακινειτε)...ο τυπος απλα ηταν μπροστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αποφασιστε τελικα το MGS V τι ηταν επιτυχια ή τραγωδια?

Ηταν μια εμπορικη επιτυχια και μια σεναριακη τραγωδια. Ταυτοχρονα. Τωρα πολλα εχουν γραφτει, πολλα εχουν ειπωθει , για σχεσεις Κοτζιμα-Κοναμι,οτι η Κοναμι του εβαζε εμποδια, οτι δεν τον αφηνε να το παει εκει που ηθελε, οτι ο Κοτζιμα εχασε 2-3 deadline και η εταιρεια τον πιεζε γτ ειχε ξοδεψει ηδη αρκετα για την παραγωγη κτλ κτλ. Bottom line , ο τιτλος ειχε πολυ καλο gameplay, τρομερη μηχανη γραφικων και τραγικο σεναριο. Για την ακριβεια το σεναριο ηταν τοσο τραγικο που προσωπικα θεωρω οτι ολα αυτα που λεγονται για τις σχεσεις Κοτζιμα-Κοναμι ισως να ισχυουν μεν αλλα δεν εχουν να κανουν με αυτο το σεναριακο χαλι που ειδαμε καθως το σεναριο γραφεται, αν δεν κανω λαθος, πριν την παραγωγη του τιτλου και οχι ταυτοχρονα. Προσωπικα το κατατάσσω στον πατο του Franchise καθως δεν προσφερει σχεδον τιποτα οσον αφορα την πλοκη και για μενα η ολη σειρα σταματησε στο 4. Με λιγα λογια ειναι ενας πολυ καλος action-stealth τιτλος αλλα ενα πολυ κακο MGS. Οσον αφορα το DS το περιμενω με ανυπονησια , πιο πολυ για να δω αν επαιξε τοσο ρολο η κακη σχεση Κοτζιμα-Κοναμι και βγηκε ετσι οπως βγηκε το MGS V η θα κανει τα ιδια και εκει ο φιλος Κοτζιμα και απλα θα το εχει χασει πλεον το θεμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, KilliK είπε

τοχα γραψει και παλιοτερα, οτι η Konami ειχε δικιο να ειναι αγανακτισμένη με τον Kojima, αφου πρακτικα ειχε μια ντιβα που ρουφαγε ατελειωτα κεφαλαια αλλα και χρονο για να υλοποιησει το οραμα του, χωρις ομως και τα καθαρα κερδη απο το τελικο προιον ναναι αναλογα αυτης της μεγαλης  επενδυσης. 

Ευτυχώς που έφυγε η κακιά ντίβα και μπόρεσε να βγει το αριστούργημα MGS Survive με το οποίο είμαστε ευχαριστημένοι κι εμείς ως παίκτες και η Konami ως επένδυση...

Δεν γνωρίζω τα γεγονότα απόλυσης του Κοτζίμα αλλά η Konami κατάφερε να μείνει στο παρασκήνιο του gaming όλα αυτά τα χρόνια ακριβώς εξαιτίας του οράματος αυτού του ανθρώπου. Τώρα να τον παρουσιάζουμε και ως τον κακό της υπόθεσης επειδή είχε όραμα ε κάπου δεν κολλάει. 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Fulgore είπε

Εγω παντως αλλα διαβαζω για το MGS V 

https://www.geek.com/games/metal-gear-solid-v-sells-more-than-six-million-copies-worldwide-1645970/

Konami’s gaming division received a big boost thanks to the success of MGSV, with their digital entertainment segment enjoyed a 37.5 percent boost in revenue. This has given the company a 62.6 percent operating profit boost of $146.6 million for the first nine months of the fiscal year.

Και οχι μονο αυτο αλλα χαρη στον Kojima,το MGS V λογικα θα ειναι το τελευταιο βραβευμενο παιχνιδι κατω απο το ονομα της Konami

https://www.imdb.com/title/tt2370518/awards

Αποφασιστε τελικα το MGS V τι ηταν επιτυχια ή τραγωδια?

Οσο για την Konami και το public image,την ειδαμε με το Metal gear Survive(μια απο τις μεγαλυτερες πατατες αυτης της γενιας),αλλα και στο Pro Evolution δεν τα παει καλυτερα.

Δεν πειραζει ας τα παρατησει ολα να ασχοληθει μονο με το Yu Gi Oh.Γελανε και οι πετρες.

συνεχιζεις να αγνοεις την μεγαλη εικονα.

κανεις δεν διαφωνει οτι το MGS5 δεν ηταν επιτυχια. το προβλημα ομως ειναι οτι το κερδος αυτου του προιοντος δεν ηταν αρκετο στα ματια της Κοναμι, για να δικαιολογησει το κοστος σε χρονο και χρημα που δαπανηθηκε για να δημιουργηθει. και υποψιν οτι το πριον βγηκε μισοτελειωμενο, πηγαινε για νεα καθυστερηση και αν θυμαμαι καλα αυτη ηταν και η αιτια που τσακωθηκε ο Κοτζιμα με τον προεδρο της Κοναμι και τον απελυσαν στο τελος.  Συν οτι μαζι με το παιχνιδι, επρεπε να αναπτυξουν εξαρχης και νεα game engine που σημαινε προσθετα εξοδα κτλ.

μπορει τα 6m sales να φαινονται πολλα σε εμας, αλλα αν τα συγκρινες πχ με τα 9m του προσφατου Spider-Man , ενας τιτλος που πανω κατω ειχε το ιδιο budget και χρονο αναπτυξης και ηταν και in-house παραγωγη της ΣΟΝΥ, η Κοναμι εβγαλε πολυ λιγοτερα κερδη σε σχεση με τον ανταγωνισμο για το ιδιο μεγεθος επενδυσης. Και δεν ειναι μονο τα κερδη σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλα και  σε σχεση με τα προηγουμενα παιχνιδια.  Οσο προχωραγε η σειρα και ανεβαινε το budget, οι πωλησεις παρεμεναν ως επι το πλειστον στασιμες. Το  MGS2 παραμενει το παιχνιδι με τις περισσοτερες πωλησεις στο franchise,  ενω τα 1, 4  και 5 εχουν κανει. Αρα και το τελικο καθαρο κερδος μειωνοταν σε καθε σηκουελ.

Και οπως καθε ΕΑ, Activision, Ubisoft, κτλ που κυνηγαει την μεγιστοποιηση των κερδων της,  ετσι και η Κοναμι δεν ηταν ευχαριστημενη με την εμπορικη αποδοση του MGS5, αφου δεν συνεβαινε μεγιστοποιηση κερδων αλλα το αντιθετο. Και η απολυση του Κοτζιμα εγινε για να "ανακτησει" τον ελεγχο του δικο της property, και να το αξιοποιησει καλυτερα οπως εκρινε η ιδια για να βγαλει μεγαλυτερο κερδος με μικροτερο κοστος. Εξου και τα pachniko machines, και το τραγελαφικο Survive που χρεωνε $10 για τα save slots.

Γιαυτο και θα ειναι ενδιαφερον να δουμε πως ο Κοτζιμα θα εκπορευθει στην αγορα τωρα που ειναι ανεξαρτητος developer. Μπορει η Kojima Productions να γινει η επομενη μεγαλη CDPR στην επομενη δεκαετια. η μπορει να εχει χρεοκοπησει/πουληθει πεφτοντας θυμα των υπερφιλοδων σχεδιων του Κοτζιμα. Η μπορει να τον δουμε να επιστρεφει στην Κοναμι  ενω τον περιμενει με ανοιχτες αγκαλιες στο τελος. 😁

13 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Ευτυχώς που έφυγε η κακιά ντίβα και μπόρεσε να βγει το αριστούργημα MGS Survive με το οποίο είμαστε ευχαριστημένοι κι εμείς ως παίκτες και η Konami ως επένδυση...

Δεν γνωρίζω τα γεγονότα απόλυσης του Κοτζίμα αλλά η Konami κατάφερε να μείνει στο παρασκήνιο του gaming όλα αυτά τα χρόνια ακριβώς εξαιτίας του οράματος αυτού του ανθρώπου. Τώρα να τον παρουσιάζουμε και ως τον κακό της υπόθεσης επειδή είχε όραμα ε κάπου δεν κολλάει. 

πουθενα δεν εγραψα οτι ο Κοτζιμα ειναι ο κακος της υποθεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, KilliK είπε

πουθενα δεν εγραψα οτι ο Κοτζιμα ειναι ο κακος της υποθεσης.

 

Στις 28/7/2019 στις 11:53 ΜΜ, KilliK είπε

Το μεγαλο λαθος της ηταν οτι δεν χειριστηκε σωστα το θεμα της απολυσης του, δημιουργησε ενα κακο public image και εγινε ο κακος της υποθεσης.

Έτσι που το διατύπωσες μου έδωσες την εντύπωση ότι ο πραγματικός κακός της υπόθεσης ήταν ο Κοντζίμα και αδίκως κατηγορήθηκε η Konami.

Πέρα από αυτό υπάρχουν κι άλλα πράγματα που δεν χειρίστηκε σωστά η Konami εκτός από την απόλυση του. Όπως αναφορές για κακό εργασιακό περιβάλλον, κατηγορίες ότι επεμβαίνει έτσι ώστε να μη βρουν εύκολα μελλοντική εργασία εργαζόμενοι που έφυγαν από την εταιρία, καθώς και η δήλωση ότι το mobile είναι το μέλλον του gaming και θα έκαναν focus εκεί (βγήκαν και το μάζεψαν μετά από κατακραυγή). Χωρίς να μιλήσουμε για το πόσο σωστά χειρίστηκαν και τα υπόλοιπα IP's τους...

Τέλοςπάντων είναι κατανοητό ότι ως εταιρία θέλει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της αλλά θα δούμε αν αυτές οι κινήσεις θα της βγουν σε καλό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χάσει μια ακόμα μεγάλη μερίδα του κοινού της. Οι σειρές mgs, Silent Hill και Castlevania (όπως τις ξέραμε) είναι πια παρελθόν. Ελπίζω τα pachinko να είναι καλύτερο επιχειρηματικό πλάνο από το MGSV...

 

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η Κοναμι δεν θα χαθει, τα βιντεογκειμς ειναι μονο ενα μικρο μερος της επιχειρηματικης της δραστηριοτητας.

το θεμα ειναι οπως ειπα και πιο πανω, τι θα γινει με τον Κοτζιμα τωρα που ειναι ανεξαρτητος. θαναι ενδιαφερον να δουμε τι πορεια θα εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...