z3et Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους. Λοιπόν πάμε στο ζουμί κατευθείαν. Αγόρασα από το e-shop της Cosmote στα black fridays ενα Nokia 8 στα 199€. Fast forward 8 μήνες μετά, στις 25 Ιουνίου το κινητό απλά τα παίζει, στην αρχή μαύρη οθόνη, μετά άνοιγε η μισή μαύρη η μισή με ένα pattern σκακιέρας. Και εδώ ξεκινάει το καλό. Την επόμενη μέρα, 26 Ιουνίου, το πάω σε κατάστημα Cosmote. “Δεν έχουμε σέρβις εδώ, θα πρέπει να το πάτε σε κατάστημα Γερμανός.” Πάω σε κατάστημα Γερμανός, ολοκληρώνω την διαδικασία, μου λεει ο υπάλληλος με σιγουριά (που δεν πίστεψα ποτέ αλλά οκ) σε 1-2 βδομάδες θα είναι έτοιμο. 23 Ιουλίου (~1 μήνα μετά), λαμβάνω μήνυμα οτι είναι έτοιμο να πάω να το παραλάβω. Αμ δε, παω από το κατάστημα, το κινητό όπως πήγε, ήρθε. Το εβγαλαν DOA (έλλειψη ανταλλακτικων; who knows). Ρωτάω τον υπάλληλο και τώρα τι; Μου λέει θα το πας πίσω στο σημείο αγοράς για αντικατάσταση. Ποιο σημείο του λέω; Απο το e-shop το αγόρασα. Α... πάρε τηλέφωνο την Cosmote τότε, έτσι γενικά και αόριστα. And that’s it. Την Παρασκευή πάω σε άλλο κατάστημα της Cosmote κοντά στο σπίτι μου. Μιλάω με την υπάλληλο και μου λέει δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει γιατί το έχω αγοράσει απο το e-shop και μάλιστα με αντικαταβολή (μου το τόνισε 2-3 φορες) και οτι υπάρχει μπλεξιμο. Μου λέει να φύγω και θα με ενημερώσει αυθημερόν. Δεν με παίρνει ποτέ τηλέφωνο. Φτάνουμε Τρίτη, βρίσκω χρόνο και ξανα περνάω απο το κατάστημα. Α, μου λέει, σε ΞΕΧΑΣΑ και χίλια συγγνώμη κλπ. Θα σε πάρω αύριο (Τεταρτη) τηλέφωνο ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ και ξανα συγγνωμες κλπ. Γιατι τώρα και να καλέσω στα αρμόδια τμήματα δεν θα το σηκώσουν έχει πάει αργά (πηγα κατα τις 6 το απόγευμα). Όπως καταλαβαινετε ούτε σήμερα (Τεταρτη, 31/7) με πήρε τηλέφωνό. Έψαξα και βρήκα το τμήμα που υποτίθεται μπορώ να απευθυνθώ (δεν είναι εύκολο να βρεθεί). Παίρνω τηλέφωνο, η υπάλληλος με ενημερώνει οτι θα πρέπει ΕΓΩ (παλι) να παω στα ΕΛΤΑ και στείλω την συσκευή με ολα τα συμπραγκαλα σε κάτι αποθήκες στον Αυλώνα για να προχωρήσουν σε αντικατασταση (δεν υπαρχει πλεον η συσκευη διαθέσιμη) ή επιστροφή χρημάτων. Δηλαδή και είμαι χωρις συσκευή εδω και ενα μηνα, και άκρη δεν βρεθηκε (ενω πηγε και γυρισε απο το σερβις) και συσκευη δεν θα εχω γιατι μου φαινεται δυσκολο να ξαναφέρουν το Nokia 8 και με τα 199€ δεν παίζει να αγοράσω κατι απ’αυτους (θα ειναι πολυ κατωτερο) και συνεχίζω να κάνω τον ντελιβερί τους. Αυτά τα ωραια της Cosmote. Για πείτε καμιά ιδέα που δεν έχω σκεφτεί, πέραν απο καταγγελίες, φωνες κλπ. Αυτο που με εχει ενοχλησει πολυ, ισως και το μοναδικο θα ελεγα, ειναι οτι εχουν μεταφερει ολες τις διαδικασίες στον πελατη. Ενω θα έπρεπε απλα να πας σε ενα κατάστημα απο τα τοσα που εχουν (γιατι να ειναι αλυσίδα στην τελικη;) να κανεις την δουλεια σου και τελος. Γλυτώνουν απο τα logistics ετσι; Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2019 από z3et 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petran91 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Απλώς από ότι έχω καταλάβει γενικότερα έχουν διαχωρίσει το eshop τους από τα φυσικά καταστήματα. Σαν να είναι 2 διαφορετικές εταιριες. Τώρα γιατί το κάνουν αυτό και σε τι εξυπηρετεί δεν γνωρίζω. ΜΑκαρι να βγάλεις σύντομα άκρη. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2019 από petran91 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx1234r Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Συνήθως ο διαχωρισμός αυτός γίνεται αφενός για να μην δημιουργούνται προβλήματα στα logistics ειδικά αν το crm τους έχει τέτοια θέματα, και αφετέρου για λόγους gdpr. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GREGORYMO Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 30 λεπτά πριν, z3et είπε Καλησπέρα σε όλους. Λοιπόν πάμε στο ζουμί κατευθείαν. Αγόρασα από το e-shop της Cosmote στα black fridays ενα Nokia 8 στα 199€. Fast forward 8 μήνες μετά, στις 25 Ιουνίου το κινητό απλά τα παίζει, στην αρχή μαύρη οθόνη, μετά άνοιγε η μίση μαύρη η μίση με ένα pattern σκακιέρας. Και εδώ ξεκινάει το κάλο. Την επόμενη μέρα, 26 Ιουνίου, το πάω σε κατάστημα Cosmote. “Δεν έχουμε σέρβις εδώ, θα πρέπει να το πάτε σε κατάστημα Γερμανός.” Πάω σε κατάστημα Γερμανός, ολοκληρώνω την διαδικασία, μου λεει ο υπάλληλος με σιγουριά (που δεν πίστεψα ποτέ αλλά οκ) σε 1-2 βδομάδες θα είναι έτοιμο. 23 Ιουλίου (~1 μήνα μετά), λαμβάνω μήνυμα οτι είναι έτοιμο να πάω να το παραλάβω. Αμ δε, παω από το κατάστημα, το κινητό όπως πήγε, ήρθε. Το εβγαλαν DOA (έλλειψη ανταλλακτικων; who knows). Ρωτάω τον υπάλληλο και τώρα τι; Μου λέει θα το πας πίσω στο σημείο αγοράς για αντικατάσταση. Ποιο σημείο του λέω; Απο το e-shop το αγόρασα. Α... πάρε τηλέφωνο την cosmote τότε, έτσι γενικά και αόριστα. And that’s it. Την Παρασκευή πάω σε άλλο κατάστημα της Cosmote κοντά στο σπίτι μου. Μιλάω με την υπάλληλο και μου λέει δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει γιατί το έχω αγοράσει απο το e-shop και μάλιστα με αντικαταβολή (μου το τονισε 2-3 φορες) και οτι υπαρχει μπλεξιμο. Μου λέει να φύγω και θα με ενημερώσει αυθημερόν. Δεν με παίρνει ποτέ τηλέφωνο. Φτάνουμε Τρίτη, βρίσκω χρόνο και ξανα περνάω απο το κατάστημα. Α, μου λέει, σε ΞΕΧΑΣΑ και χίλια συγγνώμη κλπ. Θα σε πάρω αύριο (Τεταρτη) τηλέφωνο ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ και ξανα συγγνωμες κλπ. Γιατι τώρα και να καλέσω στα αρμόδια τμήματα δεν θα το σηκώσουν έχει πάει αργά (πηγα κατα τις 6 το απόγευμα). Όπως καταλαβαινετε ούτε σήμερα (Τεταρτη, 31/7) με πήρε τηλέφωνό. Έψαξα και βρήκα το τμήμα που υποτίθεται μπορώ να απευθυνθώ (δεν είναι εύκολο να βρεθεί). Παίρνω τηλεφωνώ, η υπάλληλος με ενημερώνει οτι θα πρέπει ΕΓΩ (παλι) να παω στα ΕΛΤΑ και στειλω την συσκευη με ολα τα συμπραγκαλα σε κατι αποθηκες στον Αυλωνα για να προχωρήσουν σε αντικατασταση (δεν υπαρχει πλεον η συσκευη διαθέσιμη) ή επιστροφή χρημάτων. Δηλαδή και ειμαι χωρις συσκευή εδω και ενα μηνα, και ακρη δεν βρεθηκε (ενω πηγε και γυρισε απο το σερβις) και συσκευη δεν θα εχω γιατι μου φαινεται δυσκολο να ξαναφέρουν το Nokia 8 και με τα 199€ δεν παιζει να αγοράσω κατι απ’αυτους (θα ειναι πολυ κατωτερο) και συνεχίζω να κανω τον ντελιβερί τους. Αυτα τα ωραια της Cosmote. Για πείτε καμιά ιδέα που δεν έχω σκεφτεί, πέραν απο καταγγελίες, φωνες κλπ. Αυτο που με εχει ενοχλησει πολυ, ισως και το μοναδικο θα ελεγα, ειναι οτι εχουν μεταφερει ολες τις διαδικασιες στον πελατη. Ενω θα επρεπε απλα να πας σε ενα καταστημα απο τα τοσα που εχουν (γιατι να ειναι αλυσιδα στην τελικη;) να κανεις την δουλεια σου και τελος. Γλυτώνουν απο τα logistics ετσι; Στο e-shop, τι αναφέρει για μια τέτοια περίπτωση ???? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε Στο e-shop, τι αναφέρει για μια τέτοια περίπτωση ???? Να απευθυνθώ σε ενα καταστημα Cosmote ή Γερμανός. Αυτο που ηταν λογικο και αυτο που εκανα εν τελει δηλαδη. 16 λεπτά πριν, zx1234r είπε Συνήθως ο διαχωρισμός αυτός γίνεται αφενός για να μην δημιουργούνται προβλήματα στα logistics ειδικά αν το crm τους έχει τέτοια θέματα, και αφετέρου για λόγους gdpr. GDPR γιατι; Οι αλλοι ειναι παρανομοι δηλαδη (Κωτσοβολος και e-shop που εχω προσφατα παραδειγματα); Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx1234r Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 15 λεπτά πριν, z3et είπε Να απευθυνθώ σε ενα καταστημα Cosmote ή Γερμανός. Αυτο που ηταν λογικο και αυτο που εκανα εν τελει δηλαδη. GDPR γιατι; Οι αλλοι ειναι παρανομοι δηλαδη (Κωτσοβολος και e-shop που εχω προσφατα παραδειγματα); Μόλις φάνε την καμπάνα από αρχή προστασίας δεδομένων τοτε αλλάζουν σιγά σιγά. Αν πας πάντως σε κατάστημα κινητής και ζητήσεις βεβαίωση κατοχής του αριθμού σου, δεν σου δίνουν αν το έχεις πάρει από άλλο υποκατάστημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnieXoX Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 πρέπει να αντικατασταθεί με προϊόν τουλάχιστον ίδιων χαρακτηριστικών, οπότε, κυνήγα τους όπως μπορείς! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, zx1234r είπε Αν πας πάντως σε κατάστημα κινητής και ζητήσεις βεβαίωση κατοχής του αριθμού σου, δεν σου δίνουν αν το έχεις πάρει από άλλο υποκατάστημα Δε ξέρω αν και πότε ισχύει αυτό. Εχω πάρει τέτοια βεβαίωση από 3 διαφορετικά καταστήματα wind, τελευταία φορά κανα 2μηνο πριν. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2019 από DrLo 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kallair Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 40 λεπτά πριν, zx1234r είπε Μόλις φάνε την καμπάνα από αρχή προστασίας δεδομένων τοτε αλλάζουν σιγά σιγά. Αν πας πάντως σε κατάστημα κινητής και ζητήσεις βεβαίωση κατοχής του αριθμού σου, δεν σου δίνουν αν το έχεις πάρει από άλλο υποκατάστημα Δεν εχει λογικη αυτο που λες. Δλδ αν μενεις θεσσαλονικη και μετα απο 4 χρονια εχεις μετακομισει Κρητη, θα πρεπει να πας πισω θεσσαλονικη για να σου δωσει ο ΙΔΙΟΣ παροχος, βεβαιωση; Αφου το database τους ειναι ενα κ με αυτό συνδεονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Πολύ κούραση χωρίς λόγο. Η λύση είναι μία. Μπαίνεις στο site και αναφέρεις στο chat το πρόβλημα και το καταγράφουν. Μετά θα σε καλέσουν για τα διαδικαστικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Το εκανα και αυτο, οπως και στο Facebook chat της Cosmote. Δεν... απλα ειναι να μη τυχει σε κανεναν DOA απο το e-shop, αυτο εχω καταλαβει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Το εστειλα το κινητο τελικα. Σε επικοινωνια που ειχα παλι, επιμενουν σε επιστροφη των χρηματων ή αντικατασταση με κινητο ισης (με της αγορας) ή μεγαλυτερης αξιας (και καλυψη της διαφορας απο εμενα φυσικα). Οσο κοιταξα τους ορους χρησης τους δεν αναφερεται κατι για "ιδιων χαρακτηριστικων". Το προσπερνανε ως "σε επικοινωνια με εμας θα βρεθει λυση". Στον νομο ν. 2251/94 αρθρο 4 επισης δεν αναφερεται κατι για την συγκεκριμενη περιπτωση, λεει μονο πως απο τη στιγμη που ο πωλητης σου προτεινει εναλλακτικες ειναι καλυμμενος. Εγω δεν ειμαι ομως. Οποτε τωρα τι; Απλα τρωω στον κ... το οτι εκανα το λαθος και αγορασα ενα "premium" κινητο σε προσφορα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Menelaos83 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 3 λεπτά πριν, ciyo είπε πρωτον δεν αγορασες πριμιουμ, μια πατατα κινεζικη αγορασες και στο λεω εγω που το αγορασα 200 ευρω απο τον γερμανο δευτερον, οταν χαλαει κινητο αγοραζεις αμεσως καινουργιο. οι εποχες που τρεχαμε για επισκευη εχουν περασει εδω και χρονια. ΔΕΝ ΜΕΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ ουτε ωρα Το θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το μπαχαλο της κοσμοτε. Επισης ρωτας τον καθενα αν εχει να σκαει 150 και 200 ευρω επειδη καποιοι δεν κανουν σωστα την δουλεια τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Menelaos83 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Το οτι δεν κανουν αυτα π πρεπει γτ να γινει ομως εις βαρος μας? Εγω παντως σε περπτωση επισκευης πηγα στην αντιπροσωπεια και σε 4 μερες το ειχα πισω.Ετσι πρεπει να λειτουργουν τα καταστηματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, ciyo είπε πρωτον δεν αγορασες πριμιουμ, μια πατατα κινεζικη αγορασες και στο λεω εγω που το αγορασα 200 ευρω απο τον γερμανο δευτερον, οταν χαλαει κινητο αγοραζεις αμεσως καινουργιο. οι εποχες που τρεχαμε για επισκευη εχουν περασει εδω και χρονια. ΔΕΝ ΜΕΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ ουτε ωρα So wise, dat knowledge, wow. Οι εποχες που πεταγαμε 200-300€ για πλακα εχουν περασει επισης. Αν δεν εισαι σε αυτη τη κατηγορια, μια χαρα. Και αν θες να κανω το τσουβαλιασμα οπως το εκανες και εσυ, σε Πλαισιο (καρτες γραφικων, κινητο), e-Shop (μητρικες, καρτες γραφικων, σκληρους), LG Hellas (για κινητο και τηλεοραση) δεν ειχα το παραμικρο παραπονο απο το σερβις. Εδω απλα ειπαν να μου αντιστρεψουν το καρμα γιατι μαλλον δεν γινεται να ημουν τοσο τυχερος τοσα χρονια με τα RMA. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2019 από z3et Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα