Προς το περιεχόμενο
z3et

Delivery στην Cosmote, μια νέα καριέρα αρχίζει

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. 

Λοιπόν πάμε στο ζουμί κατευθείαν.

Αγόρασα από το e-shop της Cosmote στα black fridays ενα Nokia 8 στα 199€. Fast forward 8 μήνες μετά, στις 25 Ιουνίου το κινητό απλά τα παίζει, στην αρχή μαύρη οθόνη, μετά άνοιγε η μισή μαύρη η μισή με ένα pattern σκακιέρας. Και εδώ ξεκινάει το καλό. Την επόμενη μέρα, 26 Ιουνίου, το πάω σε κατάστημα Cosmote.

“Δεν έχουμε σέρβις εδώ, θα πρέπει να το πάτε σε κατάστημα Γερμανός.”

Πάω σε κατάστημα Γερμανός, ολοκληρώνω την διαδικασία, μου λεει ο υπάλληλος με σιγουριά (που δεν πίστεψα ποτέ αλλά οκ) σε 1-2 βδομάδες θα είναι έτοιμο. 23 Ιουλίου (~1 μήνα μετά), λαμβάνω μήνυμα οτι είναι έτοιμο να πάω να το παραλάβω. Αμ δε, παω από το κατάστημα, το κινητό όπως πήγε, ήρθε. Το εβγαλαν DOA (έλλειψη ανταλλακτικων; who knows).  Ρωτάω τον υπάλληλο και τώρα τι; Μου λέει θα το πας πίσω στο σημείο αγοράς για αντικατάσταση. Ποιο σημείο του λέω; Απο το e-shop το αγόρασα. Α... πάρε τηλέφωνο την Cosmote τότε, έτσι γενικά και αόριστα. And that’s it.

Την Παρασκευή πάω σε άλλο κατάστημα της Cosmote κοντά στο σπίτι μου. Μιλάω με την υπάλληλο και μου λέει δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει γιατί το έχω αγοράσει απο το e-shop και μάλιστα με αντικαταβολή (μου το τόνισε 2-3 φορες) και οτι υπάρχει μπλεξιμο. Μου λέει να φύγω και θα με ενημερώσει αυθημερόν. Δεν με παίρνει ποτέ τηλέφωνο. Φτάνουμε Τρίτη, βρίσκω χρόνο και ξανα περνάω απο το κατάστημα. Α, μου λέει, σε ΞΕΧΑΣΑ και χίλια συγγνώμη κλπ. Θα σε πάρω αύριο (Τεταρτη) τηλέφωνο ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ και ξανα συγγνωμες κλπ. Γιατι τώρα και να καλέσω στα αρμόδια τμήματα δεν θα το σηκώσουν έχει πάει αργά (πηγα κατα τις 6 το απόγευμα).

Όπως καταλαβαινετε ούτε σήμερα (Τεταρτη, 31/7) με πήρε τηλέφωνό. Έψαξα και βρήκα το τμήμα που υποτίθεται μπορώ να απευθυνθώ (δεν είναι εύκολο να βρεθεί). Παίρνω τηλέφωνο, η υπάλληλος με ενημερώνει οτι θα πρέπει ΕΓΩ (παλι) να παω στα ΕΛΤΑ και στείλω την συσκευή με ολα τα συμπραγκαλα σε κάτι αποθήκες στον Αυλώνα για να προχωρήσουν σε αντικατασταση (δεν υπαρχει πλεον η συσκευη διαθέσιμη) ή επιστροφή χρημάτων. Δηλαδή και είμαι χωρις συσκευή εδω και ενα μηνα, και άκρη δεν βρεθηκε (ενω πηγε και γυρισε απο το σερβις) και συσκευη δεν θα εχω γιατι μου φαινεται δυσκολο να ξαναφέρουν το Nokia 8 και με τα 199€ δεν παίζει να αγοράσω κατι απ’αυτους (θα ειναι πολυ κατωτερο) και συνεχίζω να κάνω τον ντελιβερί τους. 

Αυτά τα ωραια της Cosmote. Για πείτε καμιά ιδέα που δεν έχω σκεφτεί, πέραν απο καταγγελίες, φωνες κλπ. Αυτο που με εχει ενοχλησει πολυ, ισως και το μοναδικο θα ελεγα, ειναι οτι εχουν μεταφερει ολες τις διαδικασίες στον πελατη. Ενω θα έπρεπε απλα να πας σε ενα κατάστημα απο τα τοσα που εχουν (γιατι να ειναι αλυσίδα στην τελικη;) να κανεις την δουλεια σου και τελος. Γλυτώνουν απο τα logistics ετσι; 

 

Επεξ/σία από z3et
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλώς από ότι έχω καταλάβει γενικότερα έχουν διαχωρίσει το eshop τους από τα φυσικά καταστήματα. Σαν να είναι 2 διαφορετικές εταιριες. Τώρα γιατί το κάνουν αυτό και σε τι εξυπηρετεί δεν γνωρίζω. ΜΑκαρι να βγάλεις σύντομα άκρη.

Επεξ/σία από petran91

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως ο διαχωρισμός αυτός γίνεται αφενός για να μην δημιουργούνται προβλήματα στα logistics ειδικά αν το crm τους έχει τέτοια θέματα, και αφετέρου για λόγους gdpr. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
30 λεπτά πριν, z3et είπε

Καλησπέρα σε όλους. 

Λοιπόν πάμε στο ζουμί κατευθείαν.

Αγόρασα από το e-shop της Cosmote στα black fridays ενα Nokia 8 στα 199€. Fast forward 8 μήνες μετά, στις 25 Ιουνίου το κινητό απλά τα παίζει, στην αρχή μαύρη οθόνη, μετά άνοιγε η μίση μαύρη η μίση με ένα pattern σκακιέρας. Και εδώ ξεκινάει το κάλο. Την επόμενη μέρα, 26 Ιουνίου, το πάω σε κατάστημα Cosmote.

“Δεν έχουμε σέρβις εδώ, θα πρέπει να το πάτε σε κατάστημα Γερμανός.”

Πάω σε κατάστημα Γερμανός, ολοκληρώνω την διαδικασία, μου λεει ο υπάλληλος με σιγουριά (που δεν πίστεψα ποτέ αλλά οκ) σε 1-2 βδομάδες θα είναι έτοιμο. 23 Ιουλίου (~1 μήνα μετά), λαμβάνω μήνυμα οτι είναι έτοιμο να πάω να το παραλάβω. Αμ δε, παω από το κατάστημα, το κινητό όπως πήγε, ήρθε. Το εβγαλαν DOA (έλλειψη ανταλλακτικων; who knows).  Ρωτάω τον υπάλληλο και τώρα τι; Μου λέει θα το πας πίσω στο σημείο αγοράς για αντικατάσταση. Ποιο σημείο του λέω; Απο το e-shop το αγόρασα. Α... πάρε τηλέφωνο την cosmote τότε, έτσι γενικά και αόριστα. And that’s it.

Την Παρασκευή πάω σε άλλο κατάστημα της Cosmote κοντά στο σπίτι μου. Μιλάω με την υπάλληλο και μου λέει δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει γιατί το έχω αγοράσει απο το e-shop και μάλιστα με αντικαταβολή (μου το τονισε 2-3 φορες) και οτι υπαρχει μπλεξιμο. Μου λέει να φύγω και θα με ενημερώσει αυθημερόν. Δεν με παίρνει ποτέ τηλέφωνο. Φτάνουμε Τρίτη, βρίσκω χρόνο και ξανα περνάω απο το κατάστημα. Α, μου λέει, σε ΞΕΧΑΣΑ και χίλια συγγνώμη κλπ. Θα σε πάρω αύριο (Τεταρτη) τηλέφωνο ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ και ξανα συγγνωμες κλπ. Γιατι τώρα και να καλέσω στα αρμόδια τμήματα δεν θα το σηκώσουν έχει πάει αργά (πηγα κατα τις 6 το απόγευμα).

Όπως καταλαβαινετε ούτε σήμερα (Τεταρτη, 31/7) με πήρε τηλέφωνό. Έψαξα και βρήκα το τμήμα που υποτίθεται μπορώ να απευθυνθώ (δεν είναι εύκολο να βρεθεί). Παίρνω τηλεφωνώ, η υπάλληλος με ενημερώνει οτι θα πρέπει ΕΓΩ (παλι) να παω στα ΕΛΤΑ και στειλω την συσκευη με ολα τα συμπραγκαλα σε κατι αποθηκες στον Αυλωνα για να προχωρήσουν σε αντικατασταση (δεν υπαρχει πλεον η συσκευη διαθέσιμη) ή επιστροφή χρημάτων. Δηλαδή και ειμαι χωρις συσκευή εδω και ενα μηνα, και ακρη δεν βρεθηκε (ενω πηγε και γυρισε απο το σερβις) και συσκευη δεν θα εχω γιατι μου φαινεται δυσκολο να ξαναφέρουν το Nokia 8 και με τα 199€ δεν παιζει να αγοράσω κατι απ’αυτους (θα ειναι πολυ κατωτερο) και συνεχίζω να κανω τον ντελιβερί τους. 

Αυτα τα ωραια της Cosmote. Για πείτε καμιά ιδέα που δεν έχω σκεφτεί, πέραν απο καταγγελίες, φωνες κλπ. Αυτο που με εχει ενοχλησει πολυ, ισως και το μοναδικο θα ελεγα, ειναι οτι εχουν μεταφερει ολες τις διαδικασιες στον πελατη. Ενω θα επρεπε απλα να πας σε ενα καταστημα απο τα τοσα που εχουν (γιατι να ειναι αλυσιδα στην τελικη;) να κανεις την δουλεια σου και τελος. Γλυτώνουν απο τα logistics ετσι; 

 

Στο e-shop, τι αναφέρει για μια τέτοια περίπτωση ????

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Στο e-shop, τι αναφέρει για μια τέτοια περίπτωση ????

Να απευθυνθώ σε ενα καταστημα Cosmote ή Γερμανός. Αυτο που ηταν λογικο και αυτο που εκανα εν τελει δηλαδη. 

 

16 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Συνήθως ο διαχωρισμός αυτός γίνεται αφενός για να μην δημιουργούνται προβλήματα στα logistics ειδικά αν το crm τους έχει τέτοια θέματα, και αφετέρου για λόγους gdpr. 

GDPR γιατι; Οι αλλοι ειναι παρανομοι δηλαδη (Κωτσοβολος και e-shop που εχω προσφατα παραδειγματα);

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, z3et είπε

Να απευθυνθώ σε ενα καταστημα Cosmote ή Γερμανός. Αυτο που ηταν λογικο και αυτο που εκανα εν τελει δηλαδη. 

GDPR γιατι; Οι αλλοι ειναι παρανομοι δηλαδη (Κωτσοβολος και e-shop που εχω προσφατα παραδειγματα);

Μόλις φάνε την καμπάνα από αρχή προστασίας δεδομένων τοτε αλλάζουν σιγά σιγά. Αν πας πάντως σε κατάστημα κινητής και ζητήσεις βεβαίωση κατοχής του αριθμού σου, δεν σου δίνουν αν το έχεις πάρει από άλλο υποκατάστημα

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρέπει να αντικατασταθεί με προϊόν τουλάχιστον ίδιων χαρακτηριστικών, οπότε, κυνήγα τους όπως μπορείς!

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Αν πας πάντως σε κατάστημα κινητής και ζητήσεις βεβαίωση κατοχής του αριθμού σου, δεν σου δίνουν αν το έχεις πάρει από άλλο υποκατάστημα

Δε ξέρω αν και πότε ισχύει αυτό.

Εχω πάρει τέτοια βεβαίωση από 3 διαφορετικά καταστήματα wind, τελευταία φορά κανα 2μηνο πριν.

Επεξ/σία από DrLo
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
40 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Μόλις φάνε την καμπάνα από αρχή προστασίας δεδομένων τοτε αλλάζουν σιγά σιγά. Αν πας πάντως σε κατάστημα κινητής και ζητήσεις βεβαίωση κατοχής του αριθμού σου, δεν σου δίνουν αν το έχεις πάρει από άλλο υποκατάστημα

Δεν εχει λογικη αυτο που λες.

Δλδ αν μενεις θεσσαλονικη και μετα απο 4 χρονια εχεις μετακομισει Κρητη, θα πρεπει να πας πισω θεσσαλονικη για να σου δωσει ο ΙΔΙΟΣ παροχος, βεβαιωση; Αφου το database τους ειναι ενα κ με αυτό συνδεονται.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ κούραση χωρίς λόγο. Η λύση είναι μία. Μπαίνεις στο site και αναφέρεις στο chat το πρόβλημα και το καταγράφουν. Μετά θα σε καλέσουν για τα διαδικαστικά.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εκανα και αυτο, οπως και στο Facebook chat της Cosmote. Δεν... απλα ειναι να μη τυχει σε κανεναν DOA απο το e-shop, αυτο εχω καταλαβει...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εστειλα το κινητο τελικα. Σε επικοινωνια που ειχα παλι, επιμενουν σε επιστροφη των χρηματων ή αντικατασταση με κινητο ισης (με της αγορας) ή μεγαλυτερης αξιας (και καλυψη της διαφορας απο εμενα φυσικα). Οσο κοιταξα τους ορους χρησης τους δεν αναφερεται κατι για "ιδιων χαρακτηριστικων". Το προσπερνανε ως "σε επικοινωνια με εμας θα βρεθει λυση". Στον νομο ν. 2251/94 αρθρο 4 επισης δεν αναφερεται κατι για την συγκεκριμενη περιπτωση, λεει μονο πως απο τη στιγμη που ο πωλητης σου προτεινει εναλλακτικες ειναι καλυμμενος. Εγω δεν ειμαι ομως.

Οποτε τωρα τι; Απλα τρωω στον κ... το οτι εκανα το λαθος και αγορασα ενα "premium" κινητο σε προσφορα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, ciyo είπε

πρωτον δεν αγορασες πριμιουμ, μια πατατα κινεζικη αγορασες και στο λεω εγω που το αγορασα 200 ευρω απο τον γερμανο

δευτερον, οταν χαλαει κινητο αγοραζεις αμεσως καινουργιο. οι εποχες που τρεχαμε για επισκευη εχουν περασει εδω και χρονια. ΔΕΝ ΜΕΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ ουτε ωρα

Το θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το μπαχαλο της κοσμοτε. Επισης ρωτας τον καθενα αν εχει να σκαει 150 και 200 ευρω επειδη καποιοι δεν κανουν σωστα την δουλεια τους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι δεν κανουν αυτα π πρεπει γτ να γινει ομως εις βαρος μας?

Εγω παντως σε περπτωση επισκευης πηγα στην αντιπροσωπεια και σε 4 μερες το ειχα πισω.Ετσι πρεπει να λειτουργουν τα καταστηματα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, ciyo είπε

πρωτον δεν αγορασες πριμιουμ, μια πατατα κινεζικη αγορασες και στο λεω εγω που το αγορασα 200 ευρω απο τον γερμανο

δευτερον, οταν χαλαει κινητο αγοραζεις αμεσως καινουργιο. οι εποχες που τρεχαμε για επισκευη εχουν περασει εδω και χρονια. ΔΕΝ ΜΕΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ ουτε ωρα

So wise, dat knowledge, wow. Οι εποχες που πεταγαμε 200-300€ για πλακα εχουν περασει επισης. Αν δεν εισαι σε αυτη τη κατηγορια, μια χαρα. 

Και αν θες να κανω το τσουβαλιασμα οπως το εκανες και εσυ, σε Πλαισιο (καρτες γραφικων, κινητο), e-Shop (μητρικες, καρτες γραφικων, σκληρους), LG Hellas (για κινητο και τηλεοραση) δεν ειχα το παραμικρο παραπονο απο το σερβις. Εδω απλα ειπαν να μου αντιστρεψουν το καρμα γιατι μαλλον δεν γινεται να ημουν τοσο τυχερος τοσα χρονια με τα RMA. 
 

Επεξ/σία από z3et

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.