Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση φορητότητας Wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά,
Έχω μια ερώτηση σχετικά και τους νέους κανονισμούς της ΕΕΤΤ όσον αφορά την φορητότητα και την διαδικασία ακύρωσης της.

Ήμουν και είμαι στην Nova με προπληρωμένο πακέτο σταθερού + ίντερνετ, στις 05/07/19 ήρθε εκπρόσωπος της Wind στην πόρτα μου να με ενημερώσει για τις νέες οπτικές γραμμές που θα ενεργοποιηθούν «σύντομα» και να μου δώσει προσφορά για ενεργοποίηση σε 15-20 μέρες. Δέχτηκα και υπέγραψα συμβόλαιο εκείνη την μέρα. Μου έστειλαν εξοπλισμό στις 19/07. Σχεδόν μετά από 1 μήνα, στις 01/08/19 μου ήρθε το SMS ότι το αίτημα φορητότητας καταχωρήθηκε. Μισή ώρα μετά το SMS δέχτηκα τηλέφωνο από την Νόβα για ΠΟΛΥ καλή αντιπροσφορά.
Απ ότι καταλαβαίνω αφού έχουν περάσει οι 14 μέρες δεν μπορώ να κάνω υπαναχώρηση φορητότητας στην Wind και να πάρω την προσφορά. Στην περίπτωση μου όμως που έχει αργήσει η διαδικασία τόσο πολύ, και δεν έχω πάρει καν την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης υπάρχει κάποια διαδικασία ακύρωσης φορητότητας χωρίς πρόστιμο; Αξίζει να το ψάξω παραπάνω ή θα μπλέξω;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισχύουν μια χαρά αφού έγινε η αίτηση εκτός εμπορικού καταστήματος. Αλλά επίσης ισχύει ότι μετά το 14ήμερο δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα υπαναχώρησης άσχετα πότε θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση.

Επεξ/σία από jkoukos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Ισχύουν μια χαρά αφού έγινε η αίτηση εκτός εμπορικού καταστήματος. Αλλά επίσης ισχύει ότι μετά το 14ήμερο δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα υπαναχώρησης άσχετα πότε θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση.

Ναι συμφωνώ, γι αυτό και το αναφέρω σαν ακύρωση και όχι υπαναχώρηση. Άρα δεν μπορώ να βασιστώ κάπου, πχ στο ότι έχει αργήσει τόσο πολύ και ακόμα δεν έχω καν ημερομηνία ενεργοποίησης και να το ακυρώσω τελείως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς φυσικά να ακυρώσεις αζημίως την σύνδεση αλλά χάνεις τον αριθμό και φυσικά θα χρειαστεί να φτιάξεις νέα σύνδεση σε όποιον πάροχο θέλεις ακόμη και στον προηγούμενο.

Ο κανονισμός προβλέπει υπαναχώρηση μέσα σε 14 μέρες (και επαναφορά στον προηγούμενο πάροχο) και ακύρωση της σύνδεσης μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ενοχλεί να χάσω τον αριθμό καθώς δεν χρησιμοποίησα πότε σταθερό, δεν έχω καν συσκευή, πιο πολύ με ενδιαφέρει να μην πληρώσω πρόστιμο γιατί έτσι δεν θα με συμφέρει η νέα προσφορά του προηγούμενου παρόχου (Νόβα).

Στην περίπτωση ακύρωσης θα υπάρξει κάποια περίοδος που δεν θα έχω καθόλου γραμμή και άρα ίντερνετ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/8/2019 στις 7:51 ΜΜ, jkoukos είπε

Μπορείς φυσικά να ακυρώσεις αζημίως την σύνδεση αλλά χάνεις τον αριθμό και φυσικά θα χρειαστεί να φτιάξεις νέα σύνδεση σε όποιον πάροχο θέλεις ακόμη και στον προηγούμενο.

Ο κανονισμός προβλέπει υπαναχώρηση μέσα σε 14 μέρες (και επαναφορά στον προηγούμενο πάροχο) και ακύρωση της σύνδεσης μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Να ενημερώσω ότι μετά από πολλά τηλεφωνήματα και επισκέψεις σε καταστήματα δεν με αφήνουν να κάνω ακύρωση στην Wind. Στο τελευταίο τηλεφώνημα υποστήριξαν ότι για να κάνω ακύρωση πρέπει να γίνει πρώτα η ενεργοποίηση, να περάσουν 2 μήνες, και μετά μπορώ να πάω σε κατάστημα να κάνω αίτηση ακύρωσης. Και φυσικά να πληρώσω το πρόστιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είχα επιχειρήσει να πάω στην Wind από Cosmote τον Φεβρουάριο (είχα συμβόλαιο ενεργό, αλλά λόγω της αλλαγής των τιμοκαταλόγων της Cosmote μου δώθηκε δυνατότητα αποχώρησης χωρίς πρόστιμο).

Αφού η Wind δεν μου προχωρούσε τη φορητότητα, λόγω μη διαθεσιμότητας δικτύου, ζήτησα ενημέρωση για πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης, την οποία δεν μπορούσαν να μου δώσουν. Με ενημέρωσαν επίσης ότι διατηρούσα το δικαίωμα της έγγραφης υπαναχώρησης (ακύρωσης, ουσιαστικά), στην οποία προχώρησα. Δεν άλλαξε κάτι και παρέμεινα στην Cosmote χωρίς να χάσω αριθμό. Παραθέτω και τα τελευταία μηνύματα που αντάλλαξα μαζί τους, μήπως βοηθήσουν

 

Αναφορά σε κείμενο

Στις 14/2 έγινε αίτημα εκ μέρους της Wind στην COSMΟΤΕ, για τη φορητότητα του αριθμού μου στο δίκτυό σας. Το αίτημα επαναλήφθηκε στις 15/2. Έχω παραλάβει τον εξοπλισμό, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κάποια ενημέρωση για την εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης. Στο διάστημα αυτό, λαμβάνω καθημερινά μηνύματα από την COSMOTE ότι εκκρεμμεί αίτημα κατάργησης της σύνδεσής μου. Θα ήθελα να ζητήσω, με βάση όσα ορίζονται στον οδηγό καταναλωτή για τηλεφωνία και διαδίκτυο της ΕΕΤΤ να μου γνωστοποιηθούν (α) Η εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης και (β) Ο λόγος της καθυστέρησης υλοποίησης της φορητότητας. Επίσης σημειώνω ότι βάσει των όσων αναφέρονται στον προαναφφερθέντα οδηγό, οι πάροχοι οφείλουν να διαθέτουν σύστημα ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με την εξέλιξη της ενεργοποίησης των υπηρεσιών, εν τούτοις το δικό σας σύστημα δεν λειτουργεί (λειτουργούσε το 2013).

Αναφορά σε κείμενο

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό xx-xxxxxxxxxxx , θα θέλαμε να σας ζητήσουμε ειλικρινά συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μας, επίσης θα θέλαμε να εκφράσουμε την κατανόηση μας για την τυχόν ταλαιπωρία που υπεστήκατε .Σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση XXXXXXXXXX, σας ενημερώνουμε ότι μόλις υπάρξει διαθεσιμότητα δικτύου θα ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής βρόχου και ενεργοποίησης.Προς το παρόν δεν είναι δυνατόν να ορισθεί το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την υλοποίηση.
Επιπλέον, σε περίπτωση που διαθέτετε κάποιο καρτοκινητό wind ή σύνδεση κινητού παρακαλούμε όπως να μας το αναφέρετε ώστε να αποδώσουμε δωρεάν χρόνο ομιλίας ή MB.
Βασικός  μας στόχος είναι να νιώσετε ότι βρισκόμαστε κοντά σας και θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να το επιτύχουμε.Τέλος, μπορείτε να υποβάλετε εκ νέου ενυπόγραφο  αίτημα υπαναχώρησης ώστε να σταματήσει η διαδικασία ενεργοποίησης.Βασικός  μας στόχος είναι να νιώσετε ότι βρισκόμαστε κοντά σας και θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να το επιτύχουμε

Αναφορά σε κείμενο

Σε συνέχεια του αιτήματός μου με αριθμό xx-xxxxxxxxxxx και της απάντησης του κου ______ ________ εκ μέρους της ομάδας εξυπηρέτησης Wind, περί μη διαθεσιμότητας δικτύου για άγνωστο χρονικό διάστημα και διατήρησης του δικαιώματος έγγραφης υπαναχώρησης, σας γνωστοποιώ την υπαναχώρησή μου και παρακαλώ να προχωρήσετε σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες, με βάση τα περιγραφόμενα στα συνημμένα έγγραφα. Απευθύνομαι σ'εσάς μέσω της φόρμας επικοινωνίας, καθώς το κατάστημα Wind στο οποίο απευθύνθηκα αδυνατεί να διεκπεραιώσει το αίτημα, για συστημικούς λόγους. Επίσης παρακαλώ να με ενημερώσετε για τον τρόπο επιστροφής του ληφθέντος εξοπλισμού.

Εν τω μεταξύ, τον εξοπλισμό δεν έχουν ενδιαφερθεί να τον πάρουν πίσω.

Επεξ/σία από Orestis_G
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, έχω την εντύπωση ότι αργούν και σε έμενα για τον ίδιο ακριβώς λόγο, έχει περάσει 1 μήνας και 5 μέρες και δεν έχω καμία ενημέρωση για τίποτα, εννοείται δεν έχω εκτιμώμενη ημερομηνία σύνδεσης. Μάλλον θα ακολουθήσω την διαδικασία που ακολούθησες και εσύ και θα ζητήσω την ημερομηνία με ελπίδα να μου δώσουν και εμένα δικαίωμα υπαναχώρησης αζημίως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...