Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μοτέρ μετά από 7 χρόνια ακινησίας


Philippe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 3/8/2019 στις 11:07 ΜΜ, Philippe είπε

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και ιδιαίτερα τους φίλους με τις μηχανολογικές γνώσεις και τις σωτήριες συμβουλές!! Έκανα σήμερα μια γύρα για συνεργεία και τους ψάρωσα όλους, έχοντας διαβάσει τα posts καθ' οδόν ! Δυστυχώς κανένας δεν δέχτηκε να στείλει βοηθό του μέχρι στιγμής, ελέω φόρτου εργασίας, αλλά το ψάξιμο θα συνεχιστεί και την Δευτέρα που είναι και περισσότεροι ανοιχτοί. Αν δεν δεχθεί να έρθει κανείς, θα πάμε αναγκαστικά στη λύση της οδικής, εφάπαξ ή συνδρομή ό,τι μου ζητήσουν. Νομίζω ότι ασφάλιση δεν απαιτείται για την μεταφορά με γερανό, αν και θα κάνω έτσι κι αλλιώς για να παραλάβω πινακίδες. Τσέκαρα πάντως με την εφορία και δεν είναι κατεστραμμένες ακόμη.

Στο αποκλειστικό Jeep συνεργείο που το πήγαινε ο αδερφός μου ρώτησα αλλά δεν μου τα είπανε και πολύ καλά.. Ναι, έχει εργάτη και κάτι άλλα τζιβιτζιλίκια.. Θα ζητήσω να μου τα βγάλουν γιατί είναι λίγο too much, οπότε υποθέτω θα μπορώ να βάλω μια απλή μπαταρία για αρχή. Αυτή που φοράει τώρα είναι μία Odyssey 850CCA 68Ah, αλλά παίρνει και νορμάλ μπαταρία με 500CCA από όσο έψαξα. Το μοτέρ έλεγα να το αλλάξω με την ελπίδα ότι θα τραβάει λίγο καλύτερα με τους 30 επιπλέον ίππους και επειδή δεν είναι και τόσο ακριβά που ρώτησα, μάλιστα σκεφτόμουν να ψάξω από εξωτερικό για πιο καινούργιο και πιο σίγουρο, αλλά όχι για τετράλιτρο, δεν με παίρνει όσο υπάρχουν ακόμα τεκμήρια. Εάν μάλιστα μου λέγατε ότι λόγω της ακινησίας θα έχει πάθει βέβαιη ζημιά το μοτέρ, τότε θα το άλλαζα σίγουρα (ή θα το παρατούσα στο υπόγειο :) )

Υπόψιν ότι, αν δεν έχει βγει με αυτό τον κινητήρα που λες το όχημα, θα έχεις δυσκολίες να το κυκλοφορήσεις νόμιμα. Δεν θα παίρνεις έγκριση τύπου. Αν το αφήσεις αδήλωτο μπορεί να την σκαπουλάρεις στο ΚΤΕΟ, αλλά θα έχεις πρόβλημα αν συμβεί ατύχημα με σοβαρές επιπτώσεις. Αν δεν το είχες για κυκλοφορία και μόνο για off road καταστάσεις, θα μπορούσες να το κάνεις...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/8/2019 στις 11:18 ΜΜ, thanasisxask είπε

Μόνος σου μπορείς να κάνεις κάποιες εργασίες; 

Μου έβαλες ιδέες και έριξα μια ματιά και στο youtube. Έχω ψηθεί να το επιχειρήσω τελικά γιατί όλα τα συνεργεία μου έριξαν πόρτα για μετά τον 15στο. Ελπίζω μόνο να μην χρειαστεί κανένα εξειδικευμένο εργαλείο. 

Επιπλέον βρήκα το βιβλιαράκι και το αμάξι είχε κάνει full service μόλις 2 μήνες πριν τεθεί σε ακινησία και απ' ό,τι γράφει μέσα είχαν αλλάξει όλα μα όλα τα υγρά, τα φίλτρα, τα μπουζί, τα φρένα, μέχρι και βαλβολίνες μπρος και πίσω, ιμάντα και τρελό (έτσι γράφει, δεν είμαι τρελός, αλλά δεν ήξερα τι είναι αυτό..). Ακόμη και την μπαταρία περίπου τότε την είχε τοποθετήσει. Κρίμα :(

Οι απορίες μου έχουν "περιοριστεί" στις εξής:
> Υγρό τιμονιού θα χρειαστεί αντικατάσταση και αυτό λόγω της ακινησίας; Μόνο συμπλήρωμα αρκεί αν έχει κατέβει η στάθμη;
> Βαλβολίνες είναι απαραίτητο να αλλάξουμε; Αυτό σίγουρα δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου..
> Στο κύκλωμα του ψυγείου αρκεί να συμπληρώσω παραφλού ή καλύτερα να το αδειάσω και να βάλω φρέσκο;
> Θα χρειαστεί "fogging oil" στους κυλίνδρους ή μας καλύπτουν τελικά τα WD-40 ή Q-20;
> Μπαταρία την πετάω τελικά ή υπάρχει καμιά περίπτωση να επαναφορτιστεί επειδή ήταν καινούργια;
> Πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξω λάστιχα για το ΚΤΕΟ; Έχει κάτι θηρία mud tires ελάχιστα πατημένα, όμως είναι 8ετίας.
> Αμορτισέρ δεν αλλάζω ας είναι πολλά τα χρόνια έτσι; Φοράει κάτι κίτρινα αυστραλέζικα Old Man Emu. Μήπως να αλλάξω ελατήρια; Έχω την εντύπωση ότι γέρνει ελαφρώς από τη μία μεριά.. Είναι φυσιολογικό αυτό;

 

@mechpanos
Σε ευχαριστώ και πάλι. Το έψαξα πρόχειρα και η μετατροπή που σκεφτόμουν ούτε είναι εύκολη, ούτε αξίζει. Απ' ό,τι διαβάζω, αν είναι να αλλάξει κανείς αξίζει να πάει τουλάχιστον σε 4.0L που είναι και δοκιμασμένο swap. Στην Αμερική είδα ότι βάζουν κάτι θηρία V8 5.3/ 5.7 για πλάκα. Επομένως αν αποφασίσω να αλλάξω σε 4.0L που προβλέπεται από τον κατασκευαστή, αρκεί ΥΔ 20270/73 ή θέλει και υπολογισμούς επί των αξόνων; Οι περισσότεροι δηλαδή τα αλλάζουν χωρίς να τα δηλώνουν; Κάτι έχω ακούσει για μαϊμού υποκυβισμούς τώρα με την κρίση.

Επεξ/σία από Philippe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Philippe είπε

Μου έβαλες ιδέες και έριξα μια ματιά και στο youtube. Έχω ψηθεί να το επιχειρήσω τελικά γιατί όλα τα συνεργεία μου έριξαν πόρτα για μετά τον 15στο. Ελπίζω μόνο να μην χρειαστεί κανένα εξειδικευμένο εργαλείο. 

Επιπλέον βρήκα το βιβλιαράκι και το αμάξι είχε κάνει full service μόλις 2 μήνες πριν τεθεί σε ακινησία και απ' ό,τι γράφει μέσα είχαν αλλάξει όλα μα όλα τα υγρά, τα φίλτρα, τα μπουζί, τα φρένα, μέχρι και βαλβολίνες μπρος και πίσω, ιμάντα και τρελό (έτσι γράφει, δεν είμαι τρελός, αλλά δεν ήξερα τι είναι αυτό..). Ακόμη και την μπαταρία περίπου τότε την είχε τοποθετήσει. Κρίμα :(

Οι απορίες μου έχουν "περιοριστεί" στις εξής:
> Υγρό τιμονιού θα χρειαστεί αντικατάσταση και αυτό λόγω της ακινησίας; Μόνο συμπλήρωμα αρκεί αν έχει κατέβει η στάθμη;
> Βαλβολίνες είναι απαραίτητο να αλλάξουμε; Αυτό σίγουρα δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου..
> Στο κύκλωμα του ψυγείου αρκεί να συμπληρώσω παραφλού ή καλύτερα να το αδειάσω και να βάλω φρέσκο;
> Θα χρειαστεί "fogging oil" στους κυλίνδρους ή μας καλύπτουν τελικά τα WD-40 ή Q-20;
> Μπαταρία την πετάω τελικά ή υπάρχει καμιά περίπτωση να επαναφορτιστεί επειδή ήταν καινούργια;
> Πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξω λάστιχα για το ΚΤΕΟ; Έχει κάτι θηρία mud tyres ελάχιστα πατημένα, όμως είναι 8ετίας.
> Αμορτισέρ δεν αλλάζω ας είναι πολλά τα χρόνια έτσι; Φοράει κάτι κίτρινα αυστραλέζικα Old Man Emu. Μήπως να αλλάξω ελατήρια; Έχω την εντύπωση ότι γέρνει ελαφρώς από τη μία μεριά.. Είναι φυσιολογικό αυτό;

@mechpanos
Σε ευχαριστώ και πάλι. Το έψαξα πρόχειρα και η μετατροπή που σκεφτόμουν ούτε είναι εύκολη, ούτε αξίζει. Απ' ό,τι διαβάζω, αν είναι να αλλάξει κανείς αξίζει να πάει τουλάχιστον σε 4.0L που είναι και δοκιμασμένο swap. Στην Αμερική είδα ότι βάζουν κάτι θηρία V8 5.3/ 5.7 για πλάκα. Επομένως αν αποφασίσω να αλλάξω σε 4.0L που προβλέπεται από τον κατασκευαστή, αρκεί ΥΔ 20270/73 ή θέλει και υπολογισμούς επί των αξόνων; Οι περισσότεροι δηλαδή τα αλλάζουν χωρίς να τα δηλώνουν; Κάτι έχω ακούσει για μαϊμού υποκυβισμούς τώρα με την κρίση.

Για τον κινητήρα: αν έχει έρθει στην Ελλάδα με οποιονδήποτε κινητήρα και έχει πάρει έγκριση τύπου, οκ. Αλλιώς μπλέκεις, θα πρέπει να κάνεις έγκριση τύπου εσύ, που είναι άκρως χρονοβόρα διαδικασία. Πολλοί που έχουν αλλάξει κινητήρα το έχουν κάνει μαϊμού, εγώ δεν θα το έκανα. Φαντάσου είχαμε στην δουλειά ένα Land Rover defender χρεπι και με διαλυμένο κινητήρα, δεν βρίσκαμε ίδιο παρά μόνο μετατροπή από Honda, κάτι τέτοιο, και το δώσαμε τελικά παλιοσίδερα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο υπόγειο λογικά δεν το έβλεπε ο ήλιος οπότε τα λάστιχα του δεν θα έχουν ξεραθεί.βεβαια θα έχουν δημιουργηθεί flat spots από το καθισιο τόσο καιρό φούσκωσε τα και πήγαινε να περάσεις ΚΤΕΟ με αυτά και βλέπεις .

Υγρά υδραυλικού τιμονιού δεν αλλάζεις.βαλβολιβες δεν αλλάζεις.παραφλου στο ψυγείο,καλό θα ήταν να αλλάξεις.μπαταρια φόρτισε την και βλέπεις εάν κρατάει για να το βάλει μπροστά.Αμαρτισερ λογικά δεν θα έχεις θέμα .μπορεί να γέρνει γιατί έχουν ξεφουσκώσει τα λάστιχα.

Όπως σου είπαν,άλλαξε λάδια φίλτρο λαδιού και βενζίνης και βάλε φρέσκια βενζίνη μέσα,φόρτισε την μπαταρία.που έχεις και πριν την πρώτη δοκιμή βγάλε τα μπουζοκαλωδια για να μην καταφέρει να πάρει μπροστά και δώσε μιζιες έτσι ώστε να να γυρίσει ο κινητήρας να κυκλοφορήσει το λάδι αλλά να μην πάρει μπροστά .ύστερα από καμία δεκαριά μιζιες βάλε τα μπουζοκαλωδια και δοκίμασε να βάλεις μπροστά .λογικά θα έχεις πρόβλημα με τα φρένα σου 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...