Προς το περιεχόμενο
panos996

ΜΠΕΚ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια. Εχω βαλει συστημα υγραεριου στο αυτοκινητο μου εδω και πολυ καιρο NIGS(NORTH ITALY GAS SYSTEM), το αυτοκινητο μου ειναι το suzuki grand vitara 2000 μοντελο , 1600 κυβικα , 99 αλογα 73 KW  . Πριν λιγο καιρο χαλασαν τα μπεκ τα εργοστασιακα , το πηγα στο συνεργειο μου αλλαξε τα εργοστασιακα και μου εβαλε μπεκ (τυπου ηλεκτροβαλβιδας)  της valtek. Ενα εξαμηνο δουλεψαν κανονικα μετα ξεκινησαν τα προβλημματα ,το αυτοκινητο στο ξεκινημα αργει να αλλαξει απο βενζινη σε αεριο  με αποτελεσμα να κατανωνει αρκετη βενζινη μεχρι να αλλαξει σε αεριο ,αυτο το κανει οταν ειναι κρυα η μηχανη μετα αφου ζεσταθει σβησεις και αναψεις ανοιγει κανονικα σε αεριο( ενω οταν ειχε τα εργοστασιακα αλλαζε μετα απο λιγο σε αεριο  χωρις να υπαρχει αυτο το προβλημα). Νομιζω οτι φταινε τα μπεκ και θα ηθελα την γνωμη σας για το τι μπεκ να βαλω στο συστημα υγραεριου που εχω , ποια ειναι τα πιο καλα τυπου βενζινης ? ή τυπου ηλεκτροβαλβιδας Ποια μαρκα προτεινετε ?μου ειπαν κατι για HANA για τα 4 μαζι στα 120 ευρω. Τι θα ηταν πιο καλυτερο ? τα Hana ? η να ξανα αγορασω τα δικα του τα εργοστασιακα ?( nigs μπεκ) .Επισης αν ξερει κανεις ποια μπεκ ειναι συμβατα με αυτο το συστημα υγραεριου. Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.Οποιαδηποτε γνωμη συμβουλη δεκτη.

Επεξ/σία από panos996

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, panos996 είπε

Ενα εξαμηνο δουλεψαν κανονικα μετα ξεκινησαν τα προβλημματα ,το αυτοκινητο στο ξεκινημα αργει να αλλαξει απο βενζινη σε αεριο  με αποτελεσμα να κατανωνει αρκετη βενζινη μεχρι να αλλαξει σε αεριο ,αυτο το κανει οταν ειναι κρυα η μηχανη μετα αφου ζεσταθει σβησεις και αναψεις ανοιγει κανονικα σε αεριο( ενω οταν ειχε τα εργοστασιακα αλλαζε μετα απο λιγο σε αεριο  χωρις να υπαρχει αυτο το προβλημα). Νομιζω οτι φταινε τα μπεκ

Αυτό που περιγράφεις δεν πιστεύω ότι είναι πρόβλημα των μπεκ…

Είναι θέμα είτε του αισθητήρα θερμοκρασίας όπου αργεί να αντιληφθεί το ανέβασμα της θερμοκρασίας του κινητήρα…

Είτε εκεί που είναι τοποθετημένος ο αισθητήρας δεν πηγαίνει σωστή ποσότητα νερού (πχ κάποιο βούλωμα)

Είτε για κάποιον λόγο άλλαξε η ρύθμιση και από εκεί που πχ γυρνούσε σε αέριο στους 40 βαθμούς.. τώρα είναι στου 60 (πράγμα απίθανο γιατί μόνο ο εγκαταστάτης μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο)…

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 2/8/2019 στις 9:02 ΜΜ, panos996 είπε

Καλησπερα παιδια. Εχω βαλει συστημα υγραεριου στο αυτοκινητο μου εδω και πολυ καιρο NIGS(NORTH ITALY GAS SYSTEM), το αυτοκινητο μου ειναι το suzuki grand vitara 2000 μοντελο , 1600 κυβικα , 99 αλογα 73 KW  . Πριν λιγο καιρο χαλασαν τα μπεκ τα εργοστασιακα , το πηγα στο συνεργειο μου αλλαξε τα εργοστασιακα και μου εβαλε μπεκ (τυπου ηλεκτροβαλβιδας)  της valtek. Ενα εξαμηνο δουλεψαν κανονικα μετα ξεκινησαν τα προβλημματα ,το αυτοκινητο στο ξεκινημα αργει να αλλαξει απο βενζινη σε αεριο  με αποτελεσμα να κατανωνει αρκετη βενζινη μεχρι να αλλαξει σε αεριο ,αυτο το κανει οταν ειναι κρυα η μηχανη μετα αφου ζεσταθει σβησεις και αναψεις ανοιγει κανονικα σε αεριο( ενω οταν ειχε τα εργοστασιακα αλλαζε μετα απο λιγο σε αεριο  χωρις να υπαρχει αυτο το προβλημα). Νομιζω οτι φταινε τα μπεκ και θα ηθελα την γνωμη σας για το τι μπεκ να βαλω στο συστημα υγραεριου που εχω , ποια ειναι τα πιο καλα τυπου βενζινης ? ή τυπου ηλεκτροβαλβιδας Ποια μαρκα προτεινετε ?μου ειπαν κατι για HANA για τα 4 μαζι στα 120 ευρω. Τι θα ηταν πιο καλυτερο ? τα Hana ? η να ξανα αγορασω τα δικα του τα εργοστασιακα ?( nigs μπεκ) .Επισης αν ξερει κανεις ποια μπεκ ειναι συμβατα με αυτο το συστημα υγραεριου. Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.Οποιαδηποτε γνωμη συμβουλη δεκτη.

Καλησπέρα, να έχεις υπ οψιν οτι έχεις ιαπωνικό αμάξι.

Αρχικά έχεις κάνει έλεγχο διάκενων βαλβίδων να δείς τίς τιμές τους και να τις δεις με τίς τιμές του κατασκεαυστή;

Δεύτερον για το πρόβλημα αλλαγής απο βενζίνη σε υγραέριο , να γνωρίζεις οτι ρυθμίζεται μέσω του software του συστήματος. Καλό είναι στους 40 βαθμούς χειμώνα - καλοκαίρι.

Ίσως έχει παραδώσει πνεύμα ο αισθητήρας θερμοκρασίας επάνω στο πνεύμονα και θέλει αλλαγή.

Ο θερμοστάτης σε τι κατάσταση είναι;

Για τα μπέκ εάν όντως έχουν θέμα να προτιμήσεις μπέκ τύπου βενζίνης της Hana . Αλλά πρίν την αγορά τους να επιβεβαιώσεις εάν έχει προφίλ και μπορεί να τα διαβάσει ο εγκέφαλος του υγραερίου σου.

Τέλος σου έχει ενεργοποιήσει τη παράλληλη λίπανση με βενζίνη μετά απο ενα εύρος στροφών ή στο φορτίο του κινητήρα ; 

(Διαφέρει αναλόγως τι υποστηρίζει το κάθε σύστημα)

Κάτοχος Ιαπωνικού οχήματος (Honda Accord) με 150.000 χιλιόμετρα με υγράεριο απο το 2016.

Διάβασε και εδω τη θεματική ενότητα .

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/8/2019 στις 9:40 ΜΜ, bromiaris είπε

Αυτό που περιγράφεις δεν πιστεύω ότι είναι πρόβλημα των μπεκ…

Είναι θέμα είτε του αισθητήρα θερμοκρασίας όπου αργεί να αντιληφθεί το ανέβασμα της θερμοκρασίας του κινητήρα…

Είτε εκεί που είναι τοποθετημένος ο αισθητήρας δεν πηγαίνει σωστή ποσότητα νερού (πχ κάποιο βούλωμα)

Είτε για κάποιον λόγο άλλαξε η ρύθμιση και από εκεί που πχ γυρνούσε σε αέριο στους 40 βαθμούς.. τώρα είναι στου 60 (πράγμα απίθανο γιατί μόνο ο εγκαταστάτης μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο)…

Eυχαριστω πολυ για την απαντηση σου . Το εχω παει στον τεχνικο τα ελεγξε ολα αυτα αλλα  λεει οτι δεν εχει τιποτα το αυτοκινητο,του εξηγησα αυτο που γινεται , το κοιταξε ηλεκτρονικα αλλα δεν βρηκε κατι.

14 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καλησπέρα, να έχεις υπ οψιν οτι έχεις ιαπωνικό αμάξι.

Αρχικά έχεις κάνει έλεγχο διάκενων βαλβίδων να δείς τίς τιμές τους και να τις δεις με τίς τιμές του κατασκεαυστή;

Δεύτερον για το πρόβλημα αλλαγής απο βενζίνη σε υγραέριο , να γνωρίζεις οτι ρυθμίζεται μέσω του software του συστήματος. Καλό είναι στους 40 βαθμούς χειμώνα - καλοκαίρι.

Ίσως έχει παραδώσει πνεύμα ο αισθητήρας θερμοκρασίας επάνω στο πνεύμονα και θέλει αλλαγή.

Ο θερμοστάτης σε τι κατάσταση είναι;

Για τα μπέκ εάν όντως έχουν θέμα να προτιμήσεις μπέκ τύπου βενζίνης της Hana . Αλλά πρίν την αγορά τους να επιβεβαιώσεις εάν έχει προφίλ και μπορεί να τα διαβάσει ο εγκέφαλος του υγραερίου σου.

Τέλος σου έχει ενεργοποιήσει τη παράλληλη λίπανση με βενζίνη μετά απο ενα εύρος στροφών ή στο φορτίο του κινητήρα ; 

(Διαφέρει αναλόγως τι υποστηρίζει το κάθε σύστημα)

Κάτοχος Ιαπωνικού οχήματος (Honda Accord) με 150.000 χιλιόμετρα με υγράεριο απο το 2016.

Διάβασε και εδω τη θεματική ενότητα .

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.Στο αυτοκινητο ειχα τα εργοστασιακα της NIGS τα RAIL 4 cycl 3ohm αλλα επειδη ειχαν αρχισει να χτυπανε , τα πηγα στον τεχνικο τα αλλαξε χωρις να μου πει τι ειδους μπεκ θα βαλει και εβαλε της valtek type 30 , και εκανε την ρυθμιση οπως μου ειπε ετσι οπως πρεπει να ειναι. Στην αρχη δουλευαν ολα κανονικα, μετα ξεκινησε να μου εμφανιζει αυτο το προβλημμα. Να φανταστεις το οτι πιο γρηγορα γυρνουσε απο βενζινη σε αεριο το χειμωνα παρα οταν επιασαν οι ζεστες. Τον αισθητηρα θερμοκρασιας στον εγκεφαλο το εχω ελεγξει δουλευει κανονικα,οπως και ο θερμοστατης ειναι σε καλη κατασταση δεν εχει προβλημμα. Τα μπεκ τυπου βενζινης σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι συμβατα με το δικο μ αυτοκινητο αλλα δεν ξερω χωρα κατασκευης και δεν θελω να βαλω κατι κινεζικο. Καπου διαβασα οτι τα Hana ναι μεν ειναι πολυ καλα , αλλα καθε λιγο και λιγακι θελουν καθαρισμα λογω της λιπανσης του αεριου επειδη οπως λενε το αεριο εδω στην ελλαδα δεν ειναι καλο και θελουν καθαρισμα,και καθε καθαρισμα κοστιζει 40-50 ευρω,πραγμα το οποιο δε συμφερει οικονομικα ,γιατι αν ειναι καθε φορα να δινω 50 ευρω για το καθαρισμα καλυτερα να αλλαξω εντελως το συστημα να βαλω αλλης εταιρειας.Να σου πω την αληθεια δεν ξερω αν ενεργοποιησει την λιπανση αυτη που λες.Μου ειπε οτι εκανε την ρυθμιση στις σωστες τιμες που πρεπει να ειναι. *και κατι που ξεχασα, οταν μου αλλαξε τα μπεκ δε μου εδωσε τα παλια τα εβαλε μεσα δεν μου ειπε κατι και του λεω ποσα οφειλω για τα καινουρια ? μου λεει δεν πειραζει μου τα δινεις οποτε θες..

Επεξ/σία από panos996
ξεχασα
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, panos996 είπε

Eυχαριστω πολυ για την απαντηση σου . Το εχω παει στον τεχνικο τα ελεγξε ολα αυτα αλλα  λεει οτι δεν εχει τιποτα το αυτοκινητο,του εξηγησα αυτο που γινεται , το κοιταξε ηλεκτρονικα αλλα δεν βρηκε κατι.

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.Στο αυτοκινητο ειχα τα εργοστασιακα της NIGS τα RAIL 4 cycl 3ohm αλλα επειδη ειχαν αρχισει να χτυπανε , τα πηγα στον τεχνικο τα αλλαξε χωρις να μου πει τι ειδους μπεκ θα βαλει και εβαλε της valtek type 30 , και εκανε την ρυθμιση οπως μου ειπε ετσι οπως πρεπει να ειναι. Στην αρχη δουλευαν ολα κανονικα, μετα ξεκινησε να μου εμφανιζει αυτο το προβλημμα. Να φανταστεις το οτι πιο γρηγορα γυρνουσε απο βενζινη σε αεριο το χειμωνα παρα οταν επιασαν οι ζεστες. Τον αισθητηρα θερμοκρασιας στον εγκεφαλο το εχω ελεγξει δουλευει κανονικα,οπως και ο θερμοστατης ειναι σε καλη κατασταση δεν εχει προβλημμα. Τα μπεκ τυπου βενζινης σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι συμβατα με το δικο μ αυτοκινητο αλλα δεν ξερω χωρα κατασκευης και δεν θελω να βαλω κατι κινεζικο. Καπου διαβασα οτι τα Hana ναι μεν ειναι πολυ καλα , αλλα καθε λιγο και λιγακι θελουν καθαρισμα λογω της λιπανσης του αεριου επειδη οπως λενε το αεριο εδω στην ελλαδα δεν ειναι καλο και θελουν καθαρισμα,και καθε καθαρισμα κοστιζει 40-50 ευρω,πραγμα το οποιο δε συμφερει οικονομικα ,γιατι αν ειναι καθε φορα να δινω 50 ευρω για το καθαρισμα καλυτερα να αλλαξω εντελως το συστημα να βαλω αλλης εταιρειας.Να σου πω την αληθεια δεν ξερω αν ενεργοποιησει την λιπανση αυτη που λες.Μου ειπε οτι εκανε την ρυθμιση στις σωστες τιμες που πρεπει να ειναι. *και κατι που ξεχασα, οταν μου αλλαξε τα μπεκ δε μου εδωσε τα παλια τα εβαλε μεσα δεν μου ειπε κατι και του λεω ποσα οφειλω για τα καινουρια ? μου λεει δεν πειραζει μου τα δινεις οποτε θες..

Κακώς που δεν τον ρώτησες ή δεν σου είπε τι θα βάλει.

Ίσως αυτά που κράτησε να επισκευάζονται.

Τώρα όσο αφορά τα Hana εγώ είχα τα Gold 2002 .

Με τα παραπάνω μπεκ (τύπου βενζίνης) πετυχαίνεις γραμμικο ψεκασμό.

Δηλαδή δεν ξερυθμιζεται το διάκενο όπως στις ηλεκτροβαλβιδες.

Όριο ζωής έχουν 100.000.

Εγώ που έχω κάνει 80.000 γιατί στη αρχή είχα ηλεκτροβαλβιδες δεν τα έχω καθαρίσει ποτέ μέχρι τώρα 

Αφού έχεις γιαπωνέζικο αμάξι πρώτον να μάθεις εάν σου έχει ενεργοποιήσει τη λίπανση και καλό θα είναι να το έχει ενεργοποιήσει .

Και δεύτερον τι βαλβίδες εχεις , ρωτά σε ένα συνεργείο βάσει κωδικού κινητηρα ή βρες το βιβλίο Autodata.

Συνολικά με υγραεριο πόσα χιλιόμετρα έχεις ; Μήπως είναι σημάδια μεμβράνης του πνεύμονα.

Το λογισμικό το δικό σου δηλαδή του υγραεριου δεν γνωρίζω εάν έχει τεστ καλής λειτουργίας για τα μπεκ υγραεριου.

Η σωστή ρύθμιση του υγραεριου γίνεται στο δρόμο με πλήρη φορτίο( Α/C , φώτα) ώστε να μην έχει απόκλιση από τη βενζίνη.

Εάν μπορείς με διαγνωστικό να διαβάσεις τις τιμές fuel trims (πρώτα στη βενζίνη αφού κανείς 100 χιλιόμετρα) και μετά στο υγραεριο αφού ξανακάνεις 100 χιλιόμετρα .

Εκεί θα δεις εάν έχεις φτωχό ή πλούσιο μείγμα.

Η απόκλιση πρέπει να είναι ~ 2% ( θεωρείται αποδεκτή)

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις ‎2‎/‎8‎/‎2019 στις 9:02 ΜΜ, panos996 είπε

Καλησπερα παιδια. Εχω βαλει συστημα υγραεριου στο αυτοκινητο μου εδω και πολυ καιρο NIGS(NORTH ITALY GAS SYSTEM), το αυτοκινητο μου ειναι το suzuki grand vitara 2000 μοντελο , 1600 κυβικα , 99 αλογα 73 KW  . Πριν λιγο καιρο χαλασαν τα μπεκ τα εργοστασιακα , το πηγα στο συνεργειο μου αλλαξε τα εργοστασιακα και μου εβαλε μπεκ (τυπου ηλεκτροβαλβιδας)  της valtek. Ενα εξαμηνο δουλεψαν κανονικα μετα ξεκινησαν τα προβλημματα ,το αυτοκινητο στο ξεκινημα αργει να αλλαξει απο βενζινη σε αεριο  με αποτελεσμα να κατανωνει αρκετη βενζινη μεχρι να αλλαξει σε αεριο ,αυτο το κανει οταν ειναι κρυα η μηχανη μετα αφου ζεσταθει σβησεις και αναψεις ανοιγει κανονικα σε αεριο( ενω οταν ειχε τα εργοστασιακα αλλαζε μετα απο λιγο σε αεριο  χωρις να υπαρχει αυτο το προβλημα). Νομιζω οτι φταινε τα μπεκ και θα ηθελα την γνωμη σας για το τι μπεκ να βαλω στο συστημα υγραεριου που εχω , ποια ειναι τα πιο καλα τυπου βενζινης ? ή τυπου ηλεκτροβαλβιδας Ποια μαρκα προτεινετε ?μου ειπαν κατι για HANA για τα 4 μαζι στα 120 ευρω. Τι θα ηταν πιο καλυτερο ? τα Hana ? η να ξανα αγορασω τα δικα του τα εργοστασιακα ?( nigs μπεκ) .Επισης αν ξερει κανεις ποια μπεκ ειναι συμβατα με αυτο το συστημα υγραεριου. Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.Οποιαδηποτε γνωμη συμβουλη δεκτη.

Πονεμενη ιστορια φιλε μου το ....Ιταλικο/Βουλγαρικο NIGS

Σου ειπαν ότι είναι Ιταλικο ?

Μου το ειχαν βαλει σε εξουσιοδοτημενο Honda σε CRV του 2008

Δεν εβρισκα ακρη γιατι αναβε συνεχεια το λαμπακι της μηχανης .Επειδή δεν τα μπορω κατι τετοια εδωσα 160 ευρω για μπεκ Hana αλλα παλι τα ιδια

Τελικα αλλαξα και εβαλα omvl odb

500 ευρω παρακαλω.

Κοντα 3 χρονια δεν ξαναειδα λαμπακι μηχανης.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι φταίει το σύστημα αλλά οι μαστόροι που ως συνήθως οι περισσότεροι δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα.

Το NIGS το είχα βάλει αρχικά στο opel vectra 1,6 του 2005.Δούλεψε τέλεια μέχρι τις 80.000 χιλιόμετρα στο γκάζι έβγαλε τα λεφτά του και μου έδωσε και πάρα πολύ κέρδος γιατί η οικονομία ήταν διπλή επειδή όταν γύριζε ψέκαζε μόνο υγραέριο.

Κάπου εκεί και εμένα άρχισε κάποια προβλήματα που ήταν  στη βενζίνη και όχι στο αέριο.Μόλις γύριζε αέριο όλα τέλεια.Στη βενζίνη κρύο έκανε κομπιάσματα.Εκεί άλλαξα μπεκ , μετά πνεύμονα και κάπου στα 120.000 χιλιόμετρα άλλαξα εγκέφαλο όπου εξαφανίστηκαν όλα τα προβλήματα και αισίως έφτασα τις 156.000 χιλιόμετρα.

Σίγουρα δεν μετάνοιωσα το NIGS όντως Βουλγάρικο με Ιταλικό όνομα που το έβαλα 650 ευρώ έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω και πιστεύω αν υπήρχαν μαστόροι που να ήξεραν να το ρυθμίσουν και να το συντηρήσουν θα είχε ζήσει παραπάνω.

Όσο για τους βαθμούς που γυρίζει.Τους 40 τους θεωρώ πολύ χαμηλά κυρίως το χειμώνα.Εγώ το έχω να γυρίζει στους 50 βαθμούς.Δε λέει και κάτι αν πας ένα χιλιόμετρο παραπάνω με βενζίνη. Προστατεύεις τον κινητήρα σου καλύτερα  κυρίως το χειμώνα,ειδικά σε αυτοκίνητα που όταν γυρίζει καίει μόνο υγραέριο όπως το δικό μου.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια πηγα αλλαξα τα μπεκ , εβαλα της rail τα εργοστασιακα της που ειχε στο nigs systems  ,εβαλα τα 2 ohm αντι για 3 ohm που ειχε , το ρυθμισε ο μαστορας ,δεν καταλαβαινεις τωρα αν οδηγας με αεριο η με βενζινη τοσο μεγαλη η διαφορα με αυτα τα μπεκ ,αλλα το προβλημμα παλι επιμενει,κανενας μαστορας δεν μπορεσε να βρει τι εχει καθως οταν το εβαζε στο συστημα ολα εδειχναν να λειτουργουν μια χαρα μεχρι που οταν το πηγα σε εναν αλλον μαστορα να μου το αλλαξει και αφου παιδευτηκε πολυ μεχρι να συνδεθει στο συστημα μου ειπε οτι υπαρχει καποιο βουλωμα στην γραμμη του αεριου γι αυτο αργει να γυρισει απο βενζινη σε αεριο και ειπε μια μερα να του το παω να καθαρισει την γραμμη. Οταν του ειπα οτι κανενας μαστορας δεν μπορσε να βρει γιατι γινεται ετσι , αυτος γελασε και λεει πως δεν μπορεσαν να βρουν αυτο το απλο πραγμα.Τελος καλα ολα καλα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.