Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, zio10 είπε

Δεν το ήξερα καν αυτό, ωραίο! Απλά δεν κατάλαβα ποιο είναι το μπροστά και ποιο το πίσω! (Έκτος αν είναι σαν κάτι λεωφορεία που έχουν τιμόνι και από τις δύο πλευρές! :lol: ).

Μάλλον έχεις δίκιο. Για να λέμε την αλήθεια το πίσω δείχνει πιο αεροδυναμικό από το μπροστά :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 4/8/2019 στις 10:50 ΠΜ, nik0laus είπε

Citroen C5   με υδροπνευματική ανάρτηση  και θα βγαίνεις πάντα ατσαλάκωτος όσα χιλιόμετρα κι αν διαρκεί το ταξίδι σου.

Βρισκεις τεφαρίκια με λιγότερα από 10000 ευρώ , ακόμα και δίλιτρο να είναι, συνολικά στη δεκαετία χρήσης  θα  σου βγει αρκετά φθηνότερο

ΜΥ 2005-2008 βρίσκεις με 5000 1800cc  και 2000 cc

ΜΥ 2008 και μετά βγαίνει σε 1600 turbo , 1800 , 2000  αλλά τα 1800 δεν έχουν το μαγικό χαλί (υδοπνευματική ανάρτηση)

Έχε υπόψιν σου (αν και μάλλον το γνωρίζεις από ιδίαν πείρα) ότι το μεγάλο ταξίδι για να είναι άνετο απαιτεί μεγάλο μεταξόνιο και όχι απαραίτητα μεγάλη ιπποδύναμη.

Προσωπικά έχω ένα C5 MY2003 , το πήρα δευτερο χέρι πριν 6 χρόνια σε τιμή χώμα (ευτυχώς που τα γαλλικά είναι μάπα και χαλάνε) και βάζω μόνο βενζίνη , δεν βάζει επουδενί φωτιά  στην άσφαλτο αλλά ταξιδεύω άνετα και οικονομικά ...

Στην ευρύτερη οικογένεια υπάρχουν πολλά "καλύτερα" αυτοκίνητα αντίστοιχου segment (Passat, BMW , Jaguar Xtype κλπ) αλλά όταν πηγαίνουμε μακρυνές "οικογενειακές" εκδρομές όλοι μικροί μεγάλοι με το δικό μου θέλουν να πηγαίνουν για δεν κουνάει - κοπανάει - γέρνει κλπ  και βγαίνουμε μετά από 500 χλμ όπως σου είπα στην αρχή "ατσαλάκωτοι"

C5 τα σπαει. Πραγματικη οδηγική απολαυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/8/2019 στις 11:00 ΠΜ, TheGrisGrisMan είπε

 

Nice...!

Ποιάς χρονολογίας μοντέλο είναι;

2005 Μάιο μήνα το απλό 16βάλβιδο με τους 100 ίππους.Όπως έμαθα εκ των υστέρων ο συγκεκριμένος κινητήρας 1600 ΧΕ που βγήκε μέχρι τον Ιούλιο του 2005 έχει άριστη συμπεριφορά στο υγραέριο και μάλιστα δεν χρειάζεται καθόλου να βάλεις ψεκασμό βενζίνης όταν γυρίζει.

Άργησα να απαντήσω γιατί χτες πρωί είχα πάει για επείγουσα δουλειά Γιάννενα και γύρισα σήμερα.Οικονομία;;;;;;;;;;;;;; Θα σου πω μόνο ότι έδωσα ούτε  50 ευρώ καύσιμα και κοντά 80 διόδια μαζί με την  Αττική οδό.Αν δεν υπήρχαν τα διόδια θα πήγαινα βόλτα κάθε Σαββατοκύριακο.:P

Στις 7/8/2019 στις 4:12 ΜΜ, Mi_ka είπε

η μετατροπή σε υγραέριο είναι από πλήρη επιτυχία έως πλήρη αποτυχία αναλόγως οχήματος - μάστορα - τακτικού upkeep κλπ

άλλα μοτέρ το σηκώνουν άλλα όχι (οπότε η επισκευή τρώει όσα εξοικνόμησες και ακόμη περισσότερα), άλλοι μάστορες το κατέχουν σωστά, άλλοι όχι , άλλα κιτ είναι σωστότερα άλλα χειρότερα (όλα μπερδεύουν τον μαμά εγκέφαλο) και γενικά αν δεν είναι από μαμά το όχημα μελετημένο για αέριο(lpg ή cng) τα πράγματα ποτέ δεν είναι «σωστά» αλλά στην καλύτερη «αρκούντως σωστά»

αν θες τέλεια οικονομία παίρνεις Τογιότα Πρίους προηγούμενης γεννιάς και πας στο Μάστορα στη Θες/νικη που βάζει LPG σε ταξί - μίλαγα σε μια Σελ με περαστικό ιδιοκτήτη εμπορικό ανταποκριτή που είχε γράψει κάπου 200 000 χλμ απροβλημάτιστα με LPG στο Prius μετά από 100 000 χλμ βενζίνα όλα εμπορικά ταξίδια εσωτερικού και μου έλεγε για κάτι κόστη/χλμ τόσο χαμηλά που κουφάθηκα και δεν τα συγκράτησα 

ΑΛΛΑ 

μη περιμένεις ρολάρισμα στην Εθνική από το Prius όπως από μια μαούνα!!

ένα κακορυθμισμένο ξεφούσκωτο αυτοκίνητο πόλης φυσικά θα κάψει περισσότερο από μια καλορυθμισμένη μαούνα με σωστά φουσκωμένα λάστιχα σε πορεία με 130 και λόγω αεροδυναμικής, υπερβολικά πολλές μεταβλητές για να δοθεί συγκεκριμένη απάντηση

Για Τογιότα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια στο υγραέριο.Απλά χρειάζεται κάποιος να βρει το κατάλληλο μοντέλο.Παλαιότεροι κινητήρες είχαν καλύτερη συμπεριφορά.Για καινούργιο προσωπικά δεν θα ρισκάριζα να κάνω μετατροπή.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Αν και είμαστε εντελώς off-topic, υπάρχει λόγος που εταιρίες σαν την Toyota/Honda/Hyundai κλπ δεν εισάγουν επίσημα τις "λιμουζίνες" τους στην ευρωπαϊκή-ελληνική αγορα (είναι ο ίδιος λόγος για τον οποιο οι Γερμανοί παίζουν μπαλα σχεδόν μονοι τους στην "premium" κατηγορια). 

Αν εξαιρέσεις τους "αρρωστους" με αυτές τις μάρκες, κανένας εχέφρων άνθρωπος δεν θα αγόραζε με 44.000 ευρω το Camry που ανέφερες (ή το Legend/Sonata αντίστοιχα) όταν με 48.000 αγοράζεις το παρακάτω όχημα με πλήρες premium+AMG πακέτο εξοπλισμού μεσα-έξω (υπόψιν η CLA ξεκινάει από τα 32.000 και έχει τέλη κυκλοφορίας 154 ευρω, αυτό είναι το "φορτωμένο") και οι αντιπροσωπείες το γνωρίζουν αυτό πολύ καλα.

Να μην μιλήσουμε για μεταπώληση...

Αρα πριν αρχίσετε να αναμασάτε τα μαργαριτάρια περί γερμανικών που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα, κάντε μια βόλτα από τους εμπορους και δείτε με τα δικά σας ματια...η τιμή αναγράφεται πάνω δεξια στην εικόνα...

Στιγμιότυπο 2019-08-08, 10.23.26.png

Το camry παιζει μπαλα και σπερνει παντου παγκοσμιως.Δεν  εισαγωνται παντου ολα και να ειναι παντου πρωτα.Καθε αγορα εχει τις προτιμησεις και φυσικα υπαρχει τοπικισμος, λογικο ειναι.Στην Γερμανια παιρνουν Γερμανικα, στην Ιαπωνια Ιαπωνικα στην Γαλλια Γαλλικα. κτλ.Στην Αμερικη  πουλανε καλα τα πολυτελη toyota-lexus και  τα εχουν σε μεγαλυτερη εκτιμηση απο την Γερμανικη τριαδα.Αντιστιχα καλα πανε και τα ακριβα-πολυτελη Hyundai-honda-Nissan kia.Yστερα δεν υπαρχει  σε αλλες χωρες η ταμπελολατρια, αλλα κοιτανε να παιρνουν περισσοτερο και πιο αξιοπιστο αυτοκινητο για τα χρηματα που δινουν.Π.χ το Kia stinger ειναι αμαξαρα, αλλα ποιος θα εδινε 50.000 χιλιαρικα και να μην παρει αστερι-προπελα η κυκλους.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2019 στις 9:40 ΜΜ, Jiakometi είπε

Δεν γνωρίζω τι οδηγείς οπότε το αν θα πρέπει να το πετάξεις μόνο εσύ το ξέρεις. 

Δεν είπα για 7,7 αλλά για 12 λτ/100. Σου αρέσει η όχι είναι η πραγματικότητα. Έχετε δαιμονοποιήσει τα μεσαία κυβικά και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. ΟΚ φαντάζομαι ξέρετε καλύτερα, από τα πολλά χιλιόμετρα που ‘έχετε κάνει με αυτά. Όσο και αν ακούγεται περίεργο ένα οριακά μεγαλύτερο αυτοκίνητο 1.800 - 2.500 που κινείται  ήρεμα - άνετα μπορεί να είναι (γενικώς) οικονομικότερο απλό ένα μικρότερο  που κινείται συνεχώς «λιωμένο»

Τα Saab ναι εκπληκτικά. Πρόβλημα στην συντήρηση λόγω έλλειψης ανταλακτικών μια και η εταιρία πλέει τα λίσθια ...

Volvo επίσης ναι οι Τ4/Τ5 κεντάνε. Αν σε κάποιον αρέσει το «Σκανδιναβικό» styling στα S60/S80 τότε είναι μια χαρά. 

My 2c

δεν εχουμε δαιμονοποιησει τα μεσαια κυβικα και τα μεταχειρισμενα.Η πραγματικοτητα ειναι αυτη.Ιδια κυβικα ,ιδιο βαρος,ιδια ιπποδυναμη δεν καιει το ιδιο σε ενα αμαξι του σημερα με του 2000 .Αν κανω καπου λαθος διορθωσε με.

Για το παραδειγμα ηρεμα-ανετα μεγαλο με το λιωσιμο σε ενα μικρο συμφωνω.Αλλα αμα πηγαινεις με 110 με το τερας ,για να λιωνεις αντιστοιχα ενα μικρο πρεπει να ειναι smart.Τα 1400 ή 1600 κινουνται αντιστοιχα περα του δεοντος ανετα χωρις λιωσιματα και 200-300 κιλα λιγοτερο φορτιο.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vasilllis είπε

δεν εχουμε δαιμονοποιησει τα μεσαια κυβικα και τα μεταχειρισμενα.Η πραγματικοτητα ειναι αυτη.Ιδια κυβικα ,ιδιο βαρος,ιδια ιπποδυναμη δεν καιει το ιδιο σε ενα αμαξι του σημερα με του 2000 .Αν κανω καπου λαθος διορθωσε με.

Φυσικά και δεν κάνεις λάθος.

Δυο παρατηρήσεις.

1. Το νήμα δεν αναφέρει πουθενά ως θέμα/κριτήριο την κατανάλωση.  Το θέμα του νήματος απαντάται συχνότερα σε μεγαλύτερα σε (αμάξωμα και κινητήρα) οχήματα. 

2. Για κάποιους είναι ένα αποδεκτό μείον μπροστά σε άλλα συν.  Και ναι, ένα μεγαλύτερο / παλαιότερο αυτοκίνητο έχει πλεονεκτήματα - εξοπλισμό που ένα μικρότερο - νεότερο δεν έχει.

Ο καθένας αποφασίζει που γέρνει η δική του προσωπική ζυγαριά. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2019 στις 8:24 ΜΜ, Tasos19s είπε

 

 

Τα μικρά είναι για την πόλη. Όσο και ecoboost να είναι και βάλε και βάλε δεν κάνουν για εθνική με 130

 

Μόνο για την πόλη δεν είναι το Fiesta με τον Ecoboost. Κινητήρας, ανάρτηση, σασί και άνεση σε όρους ηχομόνωσης από μοτέρ κυρίως είναι ιδανικά σχεδιασμένα ΚΑΙ για ταξίδια. Δεν είναι υποκειμενικό αυτό που λέω αλλά αντικειμενικό και μετρήσιμο σε καθένα από τους παραπάνω τομείς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά έχω ταξιδέψει με 60 άλογα 120 σταθερά + όσα έπιανε σε μεγάλες ευθείες .

Άμα είναι σωστά συντηρημένο ακόμη και παλιό να είναι με λίγα άλογα σε πάει παντού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...