Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τα ιμπρεζα και wrx / still που εχουμε εμεις οι λινατσες  νταξ καγκουργια και αλητεια ειναι. Το outback ομως ειναι για αρχοντους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα γερμανικά ,τα πιο πολλά,είναι αυτή την στιγμή υπέρ εκτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.Τα έχουν κάνει τόσο περίπλοκα,που αναγκαστηκά θα τα ακουμπάς πολύ στην συντήρηση.

Γενικά γαλλικά για τις αναρτήσεις τα έξτρα που έχουν αλλά και τα πιο φτηνά σέρβις σε σχέση με τα γερμανικά

Υπέρ ευχαριστημένος με πεζό 508 GT πρώτης γενιάς με την τιμή μεταχειρισμένου,τα έξτρα που είχε, και τα πολύ καλά κρατήματα και φρένα,ακόμα και με μανισιες αναρτήσεις και ροδες-λάστιχα.Χρήστες αναφέρουν και καλύτερα κρατήματα και από C5.

Ευχαριστημένος σε σημείο που το επόμενο αμάξι θα είναι ή το 308 SW GT ή πάλι το 508 GT αν τα καταφέρω οικονομικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπε ο φίλος παραπάνω βρίσκεις Octavia σε αυτά τα χρήματα καινούριο η ελαφρώς μεταχειρισμένο. Το αμάξι ειναι φτιαγμένο για ταξίδια, ειναι πολυ άνετο με μεγάλους χώρους και εξαιρετική συναρμογή στο εσωτερικό, δεν ακους κιχ 

Επεξ/σία από margaritagr
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

20 κ για οκταβια είναι πολλά είναι αμάξι για όλα με μεγάλους χώρους οκταβια οδηγάω 5αρι στιβαρό άνετο γρήγορο οικονομικό κτλπ

Αλλά στα 20 κ βρίσκεις Μερσεντές όπου θα είναι πολύ πιο άνετο πιο όμορφο  γενικά σαν σύνολο πολύ καλύτερο από ότι ένα οκταβια  

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, palawiaris είπε

Τα γερμανικά ,τα πιο πολλά,είναι αυτή την στιγμή υπέρ εκτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.Τα έχουν κάνει τόσο περίπλοκα,που αναγκαστηκά θα τα ακουμπάς πολύ στην συντήρηση.

Γενικά γαλλικά για τις αναρτήσεις τα έξτρα που έχουν αλλά και τα πιο φτηνά σέρβις σε σχέση με τα γερμανικά

Υπέρ ευχαριστημένος με πεζό 508 GT πρώτης γενιάς με την τιμή μεταχειρισμένου,τα έξτρα που είχε, και τα πολύ καλά κρατήματα και φρένα,ακόμα και με μανισιες αναρτήσεις και ροδες-λάστιχα.Χρήστες αναφέρουν και καλύτερα κρατήματα και από C5.

Ευχαριστημένος σε σημείο που το επόμενο αμάξι θα είναι ή το 308 SW GT ή πάλι το 508 GT αν τα καταφέρω οικονομικά.

Αν καταφέρεις και πουλήσεις το 508 που λίγο δύσκολο το βλέπω.🤣

Βασικά δλδ δεν μας νοιάζει τι θα πάρεις.

Επεξ/σία από mp123
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

20 κ για οκταβια είναι πολλά είναι αμάξι για όλα με μεγάλους χώρους οκταβια οδηγάω 5αρι στιβαρό άνετο γρήγορο οικονομικό κτλπ

Αλλά στα 20 κ βρίσκεις Μερσεντές όπου θα είναι πολύ πιο άνετο πιο όμορφο  γενικά σαν σύνολο πολύ καλύτερο από ότι ένα οκταβια  

Εγώ γενικότερα γουστάρω πολύ μερκ αλλά με 20κ  η μερσεντές που θα πάρεις θα είναι τουλάχιστον επταετίας  και με αρκετά χιλιόμετρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, margaritagr είπε

Όπως είπε ο φίλος παραπάνω βρίσκεις Octavia σε αυτά τα χρήματα καινούριο η ελαφρώς μεταχειρισμένο. Το αμάξι ειναι φτιαγμένο για ταξίδια, ειναι πολυ άνετο με μεγάλους χώρους και εξαιρετική συναρμογή στο εσωτερικό, δεν ακους κιχ 

Εχεις κάνει πολλά ταξίδια με octavia και πιστεύεις ότι είναι ξεκούραστο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, christopher0016 είπε

20 κ για οκταβια είναι πολλά είναι αμάξι για όλα με μεγάλους χώρους οκταβια οδηγάω 5αρι στιβαρό άνετο γρήγορο οικονομικό κτλπ

Αλλά στα 20 κ βρίσκεις Μερσεντές όπου θα είναι πολύ πιο άνετο πιο όμορφο  γενικά σαν σύνολο πολύ καλύτερο από ότι ένα οκταβια  

Κοιτά για μένα αν μπορούμε να μιλήσουμε γενικά, πάντα καινούριο > μτχ , εκτός αν ξερεις τον ιδιοκτήτη κι ειναι άνθρωπος εμπιστοσύνης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 και απο μενα για γερμανικα, εκτος opel ομως που δεν την παω.Κατοχος γερμανικων απο το 2006 και με α και η ποιοτητα κυλισης δεν συγκρινεται με τα υπολοιπα. Κλεινεις την πορτα και δεν ακους τιποτα απο εξω. Πολυ καλη ηχομονωση και ευχαριστιεσαι ταξιδι. Ισως υστερει σε θεματα αξιοπιστιας αλλα δεν νομιζω οτι και τα γαλλικα ειναι καλυτερα, μονο οτι οι γαλλοι ειναι λιγο φθηνοτεροι. Ουτε τριγμους θα ακους ουτε, ουτε αεροδυναμικους θορυβους, ουτε θα πρεπει να φωναζεις για να σε ακουν οι συνεπιβατες οταν θα ταξιδευεις με 150 στην εθνικη οδο.

Ειχα γκολφ 4 1.600 και ευχαριστιομουν ταξιδια στην εθνικη και εχοντας 200.000+ χλμ. Εκλεινες την πορτα και απολαμβανες την Εθνικη.. Τωρα εχω ανεβει λιγο επιπεδο και η εθνικη οδος ειναι ακομα μεγαλυτερη απολαυση.

Πολλοι λενε για τις γαλλικες αναρτησεις και για τον τροπο που στριβουν οι γαλλοι αλλα αυτα νομιζω οτι εχουν μεινει απο τις δεκατιες 70 και80, αντε και 90...

Για ποιο συγκεκριμενη απαντηση, Audi, Mercedes, BMW και με την σειρα αυτη οτι και να παρεις καλο θα ειναι... Εκτος απο σειρα 1 BMW. Πλεον ειναι υποκειμενικο το τι σου αρεσει και τι καλυπτει τις αναγκες σου.

 

Τελος το γερμανικο μεταχειρισμενο θα μπορεσεις να το πουλησεις. Το γαλλικο μεταχειρισμενο θα το χαρισεις...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 για το c5 .

Γενικά άνετο οικονομικό και σε τιμή και σε ανταλλακτικά σε σχέση με κάποιο mercedes.

Επίσης, κοίτα για opel insignia  ή για Hyundai, sonata 2004' και μετά.

Τα είχαμε το 2004 στην χώρα μας για να πηγαινοφερνουν τους φιλοξενούμενους πολιτικούς.

Ύστερα τα μεταπουλουσαν,τυχαινοντας να πάρει ένας θείος.

ΑΝΕΤΟ , καλή οικονομία καυσίμου, και σκυλάκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παρά τις ιδιοτροπίες υποχρεωτικά ταιριαγμένων ελαστικών σε φθορά-πιέσεις, κατανάλωσης, ακριβών ανταλλακτικών αν τύχει και χρειαστούν και ακριβό μεγάλο σέρβις, ένα ατμοσφαιρικό (=αργό πλην κατηφόρας) Σουμπαρού είναι ψιλομονόδρομος αν μιλάμε για συχνά ταξίδια με κακό καιρό, εκεί η τετρακίνηση/στήσιμο της μαμάς είναι safety και όχι περφόρμανς feature, ομιλώ εκ πείρας σε αυτόματο 1500άρι (αργόοοοο) 10αετίας σε βροχές και χιόνια - αν μπορείς να μην ταξιδεύεις σε κακό καιρό, άστο καλύτερα για νορμάλ μετακίνηση, πιο πολύ η φασαρία-κόστος από τα προτερήματα 

ΕΚΤΟΣ

αν η παθητική ασφάλεια είναι προτεραιότητα:

χμμ, δεν βρίσκω το TSB (Technical Service Bulletin) με το οποίο ενημέρωνε τους αμερικάνους πυροσβέστες προ 15αετίας για το που να κόβουν για απεγκλωβισμό γιατί τα εργαλεία τους ΔΕΝ μπορούν να κόψουν τον κλωβό των Σουμπαρού όπως των άλλων αυτοκινήτων οπότε περιορίζομαι σε παράπλευρες αναφορές

http://www.boronextrication.com/2009/11/04/subaru-uhss-and-boron/

https://www.firehouse.com/rescue/article/10503660/subaru-ringshaped-reinforcement-frame

 

C5 υδροπνευματικό, πρώτα βρίσκουμε αξιόπιστο μάστορα που να κατέχει τις ιδιοτροπίες της αναρτησης για να μη βγει χρυσή η επισκευή αν την καταφέρει ο μη γνώστης μάστορας - μεταχειρισμένο γαρ!

 

 

Επεξ/σία από Mi_ka
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...