Προς το περιεχόμενο

Lenovo G580


famagustian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Έχω στη κατοχή μου ένα φορητό υπολογιστή Lenovo G580 με τον i5 επεξεργαστή.

Τελευταίο καιρό, αντιμετώπιζα προβλήματα όσον αφορά το κλείσιμο του υπολογιστή: ενώ μαύριζε η οθόνη κανονικά, ο σκληρός συνέχιζε να λειτουργεί, με αποτέλεσμα να κάνω εξαναγκασμένη διακοπή τις πλείστες των περιπτώσεων. Αυτό συνέβαινε μέχρι πρόσφατα, που το πρόβλημα μεγάλωσε και πλέον δεν μπορώ να ανοίξω το λάπτοπ καν. Ενώ δείχνει ότι ο σκληρός έχει μπει σε λειτουργία η οθόνη δεν δείχνει κάτι.

Εν πάση περίπτωση, ο τεχνικός που το πήγα μου είπε 90% υπάρχει πρόβλημα στη μητρική. Είπε ότι γενικά δεν αξίζει η επισκευή του αλλά έκανα μια αναζήτηση στο δίκτυο και βρήκα κάποιες με 60-100 ευρώ και σκέφτομαι να παραγγείλω γιατί γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το λάπτοπ αυτό. Το θέμα είναι ότι είμαι άσχετως με αυτά και δεν ξέρω τι πρέπει να προσέξω για το θέμα συμβατότητας, μπορείτε να με συμβουλέψετε τι πρέπει να κοιτάξω; Όλες οι μητρικές του ίδιου μοντέλου είναι συμβατές;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις το μοντελο και με την Nvidia vga, εκτος την Intel 4000 του επεξεργαστη?
Αν ναι δοκιμασε να την αφαιρεσεις εντελως -> καταργηση απο τα Windows και
απο το bios στο "Graphic Device", και δοκιμασε το: μονο με την Intel αν θα ειναι
ενταξει! Αν ναι, η Nvidia πνεει τα λοισθια -και καλυτερα ξεχασε την εντελως..🤓

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εξωτερικη οθονη το εχεις δοκιμασει? Γιατι μπορει το "πλέον δεν ανοίγει καθόλου"
να σημαινει επισης /ακομη και: οτι εσυ δεν βλεπεις τιποτα καθολου στην οθονη του..!
🤓
Επισης αν εχεις (η βρες) ενα δευτερο φορτιστη να του δοκιμασεις -> ποτε δεν ξερεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού