Προς το περιεχόμενο

ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ


steliosklo22@gmail.com

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 ώρες πριν, livaspy είπε

...συγνώμη που μπαίνω στην κουβέντα αλλά έχεις Ιαπωνικό Toyota corolla δεν σπάει δεν χαλάει και μάλλον σου έλειψαν οι επισκέψεις στον μηχανικό και θες Γερμανικό? Κατάλαβα καλά?

Μια χαρά χαλάνε και σπάνε τα Corolla. Όπως και όλα τα ιαπωνικά,και γερμανικά και γαλλικά και και.

Όπως και υπάρχουν ιαπωνικά,γερμανικά,γαλλικά και και,που πάνε συνεργείο μόνο για αναλώσιμα.

Ανάλογα τη χρήση και τη συντήρηση που κάνει ο οδηγός.Σε κάθε εταιρεία υπάρχουν  προβληματικά μοντέλα κάποιων σειρών και υπάρχουν  και μεμονωμένα περιστατικά.

Η απόλυτη γενίκευση από άσχετους,τα ιαπωνικά δεν χαλανε,τα γερμανικά χαλάνε, αλλα και αντίστροφα.

Ολα τα μοντέλα των τελευταίων 20 χρόνων φαντάζομαι ετσι;

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, jmmys είπε

Η απόλυτη γενίκευση από άσχετους,τα ιαπωνικά δεν χαλανε,τα γερμανικά χαλάνε, αλλα και αντίστροφα.

Επειδή τυγχάνει να μην ανήκω στον παραπάνω χαρακτηρισμό, θα σου πω ότι άσχετοι είναι όσοι λένε ότι τα corolla σπάνε. Δυστυχώς τα Ιαπωνικά (δεν είμαι κάτοχος ο ιδιος ) στην πλειοψηφία των μοντέλων τους δεν βγάζουν εύκολα ζημιές ανεξάρτητα πως θα τους συμπεριφερθούν οι οδηγοί...

Επειδή όμως εγώ δεν πρόκειται να σου αλλάξω άποψη ρωτά έναν οδηγό οδικής βοήθειας, έναν μηχανικό, διάβασε καμμία έρευνα Γερμανικών περιοδικών και τα ξαναλέμε...

Επεξ/σία από livaspy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω φιλε μου καθημερινά τα τελευταία 20 χρονια σε 3 συνεργεία που έχουμε στο χώρο μας,τι αμάξια πανε.Μιλαω με τους εκεί μηχανικούς στους οποίους νοικιαζουν τα συνεργεία.

Γιαυτο λέω είναι η απόλυτη γενίκευση.Ολα χαλάνε αν δεν κάνεις σωστή χρήση και συντήρηση.Καποια παραπάνω,κάποια λιγότερα,ανάλογα το μοντέλο.Δεν παίζει ρόλο αν είναι ιαπωνικό η κογκολεζικο.

Και είμαι κάτοχος και ιαπωνικου  και γερμανικού.

Και έχω δει πολλά Corolla στα συνεργεία επειδη οι κάτοχοι τους νόμιζαν ότι δεν σπάνε και δεν χαλανε.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Βλέπω φιλε μου καθημερινά τα τελευταία 20 χρονια σε 3 συνεργεία που έχουμε στο χώρο μας,τι αμάξια πανε.Μιλαω με τους εκεί μηχανικούς στους οποίους νοικιαζουν τα συνεργεία.

Γιαυτο λέω είναι η απόλυτη γενίκευση.Ολα χαλάνε αν δεν κάνεις σωστή χρήση και συντήρηση.Καποια παραπάνω,κάποια λιγότερα,ανάλογα το μοντέλο.Δεν παίζει ρόλο αν είναι ιαπωνικό η κογκολεζικο.

Και είμαι κάτοχος και ιαπωνικου  και γερμανικού.

...Δεν θα μαλώσουμε αλλά επειδή ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα τα τελευταία 24 χρόνια, προτείνω στον άνθρωπο να πάρει Ιαπωνικό κατά προτίμηση μέχρι το 2010...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και δεν θα μαλωσουμε βρε.

Εγώ δεν κολλάω σε χώρες,αλλά για μεταχειρισμένο ανάλογα αυτό που του αρέσει πρωτίστως σαν εμφάνιση και μετά οποιο από αυτά είναι στη καλύτερη κατάσταση,είτε είναι γερμανικό,είτε ιαπωνικό είτε οτιδήποτε άλλο.

Και στην τελική ο καθένας έχει την άποψη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, babisskg είπε

    Την καλημέρα μου , επιτρέψτε μου να μην κατανοώ τι σχέση έχει η ηλικία σας με το διαθέσιμο ποσό ......

    Ας προχωρήσω ώστε να βοηθήσω την σκέψη σας , σχετικά με τον τρόπο που αγοράζετε αυτοκίνητο και μιλάω πάντα για κάτι που προορίζεται να καλύψει πολλές έως και πάρα πολλές ανάγκες .

  Για το ένα και μοναδικό λοιπόν , με το καλό να έρθει και το δεύτερο , το παιδί εννοώ και να το χαίρεστε ,  άρα μιλάμε για ένα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητο , ας συμπληρώσουν άλλοι ποιο segment αφορά .

  Χρειάζομαι λοιπόν 4 η 5  πόρτες , έως και κάτι σε καραβανισιο ........ κάπου στα 400 λίτρα χώρου αποσκευών , δια παν ενδεχόμενο , βλέπε ποδήλατα , καροτσάκια , ψώνια για το σπίτι και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός ....... αν και γνωρίζω από πρίν τι ψάχνετε .

   Για το ένα και μοναδικό λοιπόν , χρειάζομαι αξιοπιστία , ευκολία και οικονομία στην συντήρηση , όχι παράξενες διαμέτρους στα λάστιχα ώστε να θέλω μισό μηνιατικο για αλλαγή , δεν σκοτιζομαι και πολύ για πολλές ηλεκτρονικές γκατζεταριες με οθόνες touch screen και άλλα παρόμοια ...... κάτι να παίζει μουσική , ένα air condition κλπ .

  Τουρμπίνες και τα ρέστα , ας είναι και χαμηλά ρυθμισμένες τ' ακούω βερεσε διότι την κακιά ώρα , αν φτερουγίσει ας πούμε , εγώ θα βρω την άκρη , όχι όμως εσείς , συν τις καταναλώσεις , τα λάδια , να περιμένω και λίγο να πέσουν οι στροφές για να το σβήσω , κι αν ήθελα άλογα είχα κι άλλους τρόπους να τα βρω .

  Χρειάζομαι ένα passepartout λίγο πολύ , οπότε η ζυγαριά κατά την άποψη μου πέφτει στα πολυμορφικά και όχι στα διάφορα SUV , γιαλαντζι SUV και τα λοιπά .

  Έχει όνομα αυτό που ψάχνετε και μάλιστα κοστίζει ολοκαίνουργιο στα χρήματα που έχετε στην τσέπη σας , ίσως ελάχιστα πιο πάνω .

Ποιο είναι το αμάξι αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/8/2019 στις 4:57 ΜΜ, livaspy είπε

...συγνώμη που μπαίνω στην κουβέντα αλλά έχεις Ιαπωνικό Toyota corolla δεν σπάει δεν χαλάει και μάλλον σου έλειψαν οι επισκέψεις στον μηχανικό και θες Γερμανικό? Κατάλαβα καλά?

Ναι φίλε έτσι είναι. Έχω Toyota Corolla Που βάζω μόνο Βενζίνη και εδώ είμαι μαζί σου σε ότι αφορά τα σέρβις του. Είμαι μπερδεμένος με αυτή την "ιστορία". Φφφφ, Δεν ξέρω κ εγώ το θέλω ακόμα...

23 ώρες πριν, sargus είπε

Έχεις κάποιο βασιμο λόγο να θεωρείς ότι τα Γερμανικά είναι ασφαλέστερα από τα Ιαπωνικά ή απλά έχεις φάει και εσύ τον παπά της ελληνικής κοινωνίας όπου κάθε τι Γερμανικό είναι και άριστο; 

Αν σε ενδιαφέρει πάντως, να ξέρεις ότι δεν προκύπτει από πουθενά ότι τα Γερμανικά είναι ασφαλέστερα και ακόμη και αν δεις κάποιο αμάξι να συγκεντρώνει μεγαλύτερη βαθμολογία στις δοκιμές πρόσκρουσης, αυτό είναι μόνο κομμάτι της πραγματικότητας και όχι όλη η πραγματικότητα. 

Εγώ δεν ξέρω ποια είναι ασφαλέστερα αλλά αν έπρεπε να ποντάρω, δεδομένης της υψηλής αίσθησης  ευθύνης των Ιαπώνων και της υψηλής τάσης προς λαμογια των Γερμανών, θα έβαζα τα λεφτά μου στους Ιάπωνες. Πάντως, στο τέλος της ημέρας, όλοι είναι εταιρίες με σκοπό το κέρδος. 

Το civic του 2018 πάντως που έχω, είναι από τα ελάχιστα αυτοκίνητα παγκοσμίως που διαθέτουν προστασία έναντι του small overlap!

Όχι φίλε μου δεν έχω φάει κανένα παπά της ελληνικής κοινωνίας. Επίσης δεν γνωρίζω τα περί ασφαλείας στα εργαστήρια. Ζητάω τις απόψεις από ανθρώπους εδώ μέσα που έχουν πείρα και γνώση στο θέμα αυτοκίνητο. Καλά κάνεις και έχεις Honda civic περσινό αλλά θα προτιμήσω την ασφάλεια της οικογένειας μου από το να δίνω στην τελική λεφτά για συνεργεία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η αξιοπιστία που "γενικα" έχουν τα ιαπωνικά αλλα δεν ειναι το μόνο κριτήριο σε ένα αυτοκίνητο. Γιατι και εγώ ιαπωνικό  έχω (και πριν το 2010) και μηχανικές βλάβες δεν έχει βγάλει αλλά ούτε επιδόσεις έχει, ούτε άνεση στο δρόμο, ούτε μου αρέσει αισθητικά. Οπότε ανήκω στους "ηλίθιους" που θα δώσουν ένα γιαπωνέζικο να πάρουν γερμανικό, ίσως γιατί γουστάρω να πηγαίνω στην Εθνική χωρίς το αμάξι να γίνεται βάρκα απο τον αέρα και να πρέπει να βάζω τη μουσική στο 20 για να ακούω απο τον θόρυβο στην καμπίνα.

Αυτή η ψύχωση με τη γιαπωνέζικη αξιοπιστία είναι που έχει διαλύσει την αγορά των μεταχειρισμένων και όλοι οι κουβάδες made in Japan (πιο σωστα, designed in Japan) κάνουν σχεδόν όσο έκαναν και πριν 5 χρόνια. Αν κάποιος πήρε μεταχειρισμένο Toyota το 2013-14 και το δώσει φέτος, παίζει να βγάλει και κέρδος. Και προτείνεται βαζελίνη για όταν χαλάσει κάτι και η Toyota Hellas βγαλει το κουστούμι της γιατί για να αλλαχτεί μέχρι και διακόπτης πρέπει να λυθεί όλο το εσωτερικό (ρυθμιστής ανεμιστήρα ~150€, φιλική τιμή της Πολις με εργασια, αξία ανταλλακτικού ούτε 30)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Καλή η αξιοπιστία που "γενικα" έχουν τα ιαπωνικά αλλα δεν ειναι το μόνο κριτήριο σε ένα αυτοκίνητο. Γιατι και εγώ ιαπωνικό  έχω (και πριν το 2010) και μηχανικές βλάβες δεν έχει βγάλει αλλά ούτε επιδόσεις έχει, ούτε άνεση στο δρόμο, ούτε μου αρέσει αισθητικά. Οπότε ανήκω στους "ηλίθιους" που θα δώσουν ένα γιαπωνέζικο να πάρουν γερμανικό, ίσως γιατί γουστάρω να πηγαίνω στην Εθνική χωρίς το αμάξι να γίνεται βάρκα απο τον αέρα και να πρέπει να βάζω τη μουσική στο 20 για να ακούω απο τον θόρυβο στην καμπίνα.

Αυτή η ψύχωση με τη γιαπωνέζικη αξιοπιστία είναι που έχει διαλύσει την αγορά των μεταχειρισμένων και όλοι οι κουβάδες made in Japan (πιο σωστα, designed in Japan) κάνουν σχεδόν όσο έκαναν και πριν 5 χρόνια. Αν κάποιος πήρε μεταχειρισμένο Toyota το 2013-14 και το δώσει φέτος, παίζει να βγάλει και κέρδος. Και προτείνεται βαζελίνη για όταν χαλάσει κάτι και η Toyota Hellas βγαλει το κουστούμι της γιατί για να αλλαχτεί μέχρι και διακόπτης πρέπει να λυθεί όλο το εσωτερικό (ρυθμιστής ανεμιστήρα ~150€, φιλική τιμή της Πολις με εργασια, αξία ανταλλακτικού ούτε 30)

Εδώ είσαι πολύ σωστός. Στην ίδια φάση με εσένα είμαι κ εγώ με το βάρκα γιαλό Corolla. Στην εθνική με το μωρό στο καθισματακι πίσω και την γυναίκα, προσέχω πολύ γιατί δεν μπορώ να εμπιστευτώ ένα ελαφρύ αμάξωμα που μετά τα 100 όλα ακούγονται και με αναγκάζει για την ασφάλεια μας να πηγαίνω είτε από μεσαία λωρίδα είτε από δεξιά. Ας πάμε ένα ταξίδι άνετο και ασφαλές με ένα γερμανικό και ας δώσουμε και στο συνεργείο όταν χρειαστεί κάτι. Όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Τι να κάνουμε....

8 ώρες πριν, zio10 είπε

Ποιο είναι το αμάξι αυτό;

Κι εγώ έχω αυτήν την απορία. Δεν μας το είπε ο φίλος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, [email protected] είπε

Εδώ είσαι πολύ σωστός. Στην ίδια φάση με εσένα είμαι κ εγώ με το βάρκα γιαλό Corolla. Στην εθνική με το μωρό στο καθισματακι πίσω και την γυναίκα, προσέχω πολύ γιατί δεν μπορώ να εμπιστευτώ ένα ελαφρύ αμάξωμα που μετά τα 100 όλα ακούγονται και με αναγκάζει για την ασφάλεια μας να πηγαίνω είτε από μεσαία λωρίδα είτε από δεξιά. Ας πάμε ένα ταξίδι άνετο και ασφαλές με ένα γερμανικό και ας δώσουμε και στο συνεργείο όταν χρειαστεί κάτι. Όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Τι να κάνουμε....

Κι εγώ έχω αυτήν την απορία. Δεν μας το είπε ο φίλος....

Σήμερα που ταξίδευα στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης, μέχρι και τον κομβο της Χαλκίδας περίπου, το αυτοκίνητο χόρευε λογω του αέρα. Με 100χλμ/ω και ήθελε προσπάθεια να το κρατήσεις σε ευθεία γραμμή. Καλα δε συζητάμε για θόρυβο, αν κλείσεις τη μουσική και πας με 120, νομίζεις οτι εχεις παραθυρο ανοιχτο. Νταξει δε χαλαει (most of the time) αλλα τι να το κανω αμα μετα απο 4ω ταξίδι βουίζει το κεφάλι μου κι εχω πιαστει; 

Αμα θες αμάξι για 99% μεσα στην πολη, καλα ειναι τα Toyota γιατί δε βγαζουν ζημιές. Αμα θες αμάξι να κάνεις ταξίδια, τα ευρωπαϊκα αυτοκίνητα ειναι σαφώς ανώτερα (κρατάω μια πισινή για το Civic). 

Επίσης, μιας που αναφέρθηκε σα μοντέλο, έχουμε και το W212 που μετα απο 9 χρόνια με τα σερβις περιπου στην ώρα του δεν εχει βγαλει κιχ. Αλλά ναι, χαλάνε τα γερμανικά, μη πάρεις E-class :P 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Σήμερα που ταξίδευα στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης, μέχρι και τον κομβο της Χαλκίδας περίπου, το αυτοκίνητο χόρευε λογω του αέρα. Με 100χλμ/ω και ήθελε προσπάθεια να το κρατήσεις σε ευθεία γραμμή. Καλα δε συζητάμε για θόρυβο, αν κλείσεις τη μουσική και πας με 120, νομίζεις οτι εχεις παραθυρο ανοιχτο. Νταξει δε χαλαει (most of the time) αλλα τι να το κανω αμα μετα απο 4ω ταξίδι βουίζει το κεφάλι μου κι εχω πιαστει; 

Αμα θες αμάξι για 99% μεσα στην πολη, καλα ειναι τα Toyota γιατί δε βγαζουν ζημιές. Αμα θες αμάξι να κάνεις ταξίδια, τα ευρωπαϊκα αυτοκίνητα ειναι σαφώς ανώτερα (κρατάω μια πισινή για το Civic). 

Επίσης, μιας που αναφέρθηκε σα μοντέλο, έχουμε και το W212 που μετα απο 9 χρόνια με τα σερβις περιπου στην ώρα του δεν εχει βγαλει κιχ. Αλλά ναι, χαλάνε τα γερμανικά, μη πάρεις E-class :P 

Πόσο ίδια κατάσταση είμαστε! Ναι έχουμε το ίδιο μοντέλο με το δάκρυ στο φανάρι. Ε εντάξει καλά πάει λόγω του ότι είναι 1600 αλλά ναι και μέχρι τα 120 βαριά βαριά. Θεωρώ ότι είμαστε σοβαροί και νοήμων άνθρωποι  που ζητάμε αυτό το ένα κλικ παραπάνω όταν οδηγούμε. Το πρωί πάω Ξάνθη όπως είχα πει για να δω επιτέλους το sharan. Η πρώτη μου επαφή για να έχω μια εικόνα του τι παίζει στην αγορά μεταχειρισμένου. Θα σας κρατάω ενήμερους....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, [email protected] είπε

Πόσο ίδια κατάσταση είμαστε! Ναι έχουμε το ίδιο μοντέλο με το δάκρυ στο φανάρι. Ε εντάξει καλά πάει λόγω του ότι είναι 1600 αλλά ναι και μέχρι τα 120 βαριά βαριά. Θεωρώ ότι είμαστε σοβαροί και νοήμων άνθρωποι  που ζητάμε αυτό το ένα κλικ παραπάνω όταν οδηγούμε. Το πρωί πάω Ξάνθη όπως είχα πει για να δω επιτέλους το sharan. Η πρώτη μου επαφή για να έχω μια εικόνα του τι παίζει στην αγορά μεταχειρισμένου. Θα σας κρατάω ενήμερους....

Auris εχω, οχι Corolla αλλα το πιστευω πως η συμπεριφορα τους ειναι ακριβως ίδια και δε βελτιώθηκε οταν αντικατεστησε την Corolla. 

Καλη δυναμη με την αναζήτηση. Ειναι ωραία διαδικασία πάντως, παρότι λίγο αγχωτικη :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Auris εχω, οχι Corolla αλλα το πιστευω πως η συμπεριφορα τους ειναι ακριβως ίδια και δε βελτιώθηκε οταν αντικατεστησε την Corolla. 

Καλη δυναμη με την αναζήτηση. Ειναι ωραία διαδικασία πάντως, παρότι λίγο αγχωτικη :P 

Α σορυ δεν κατάλαβα τι έχεις. Όντως δεν έχουν κάποια διαφορά προς το καλύτερο στην οδήγηση. Το 2008 θυμάμαι το είχα κάνει ένα test drive όταν πρωτοβγηκε... Σ' ευχαριστώ πάντως. Ναι είναι ωραία και έχει και μια δόση άγχους χαχα. Να είσαι καλά. Καλή σου νύχτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω το Auris εχω,αγορασμένο καινούριο το 2016,αλλά εθνική οδό πάει 140-150 άνετα χωρίς θόρυβο,1400 κυβικά.Πολυ άνετο για ταξίδι.

Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει σύγκριση σε ποιότητα κύλισης και άνεσης με το Clk του 1998.Άλλη αίσθηση,και δεν είχα ποτέ προβλήματα.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...