Προς το περιεχόμενο
nickolas

Service Apple στην Ελλάδα... υπάρχει σωτηρία;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γράψτε εμπειρίες από σέρβις προϊόντων Apple στην Ελλάδα. 

Απο τα επίσημα service και αν υπάρχει κάτι αξιόλογο από ανεπίσημα. 

Προσωπικα σε Document έδωσα 50 ευρώ για διάγνωση προβλήματος φόρτισης, κράτησαν τον υπολογιστή μου 3 εβδομάδες και τον παρέλαβα χωρίς επίσημη απάντηση. 

Χρειαστηκε επικοινωνία με το customer care της Apple για να πάρω απάντηση 3 μήνες μετά...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον....

Θυμαμαι ηταν καλοκαιρι του 2014, και χρειαστηκα το service της Apple για αρκετα σοβαρη βλαβη, αλλα ευτυχως εντος εγγυησης, νεο μηχανημα.

Μου εκανε τρομερη εντυπωση, γιατι μιλαμε για Apple(πονεμενο παρελθον στην Ελλαδα...), και μιλαμε και για...Ελλαδα!

Το επισημο, απο τοτε, service της Infoquest (εκει στελνουν τα istorm, αλλα και ο καθενας με apple care), με εξυπηρετησε αυγουστιατικα(!!!!), εντος ολιγων ημερων! Δεν πιστευα στα ματια μου. Λεω αυγουστος(αδειες υπαλληλων, χαλαροτεροι ρυθμοι κλπ), παει χαθηκα, καλο σεπτεμβρη τωρα, την πατησα....Και ομως. Αψογοι, εξυπηρετικοι, ταχυτατοι! Και δεν πληρωσα και φραγκο, παρα μονο ενα courier αν θυμαμαι καλα!

Εχουμε πολλα αρνητικα στην Ελλαδα, και ειδικα το θεμα service συνηθως πασχει (πουλανε μεν, αλλα στο support λιγες εταιριες ειναι πραγματικα 'ενταξει'), αλλα να τα λεμε και τα καλα.

Για μενα δεν υπαρχει αλλη επιλογη πλεον. Αν μου ξαναχαλασει κατι, θα το στειλω με courier εκει, και πιστευω να ειναι το ιδιο αμεσοι και εξυπηρετικοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
On 07/08/2019 at 12:44, nickolas said:

Γράψτε εμπειρίες από σέρβις προϊόντων Apple στην Ελλάδα. 

Απο τα επίσημα service και αν υπάρχει κάτι αξιόλογο από ανεπίσημα. 

Προσωπικα σε Document έδωσα 50 ευρώ για διάγνωση προβλήματος φόρτισης, κράτησαν τον υπολογιστή μου 3 εβδομάδες και τον παρέλαβα χωρίς επίσημη απάντηση. 

Χρειαστηκε επικοινωνία με το customer care της Apple για να πάρω απάντηση 3 μήνες μετά...

Το ότι είχες μια κακή εμπειρία δεν σημαίνει πως αυτός είναι και ο κανόνας!

Προσωπικά έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από το service και την εξυπηρέτηση της Document. Τους πήγα το iphone X με πρόβλημα στο ηχείο και την οθόνη και σε λιγότερο από μισή ώρα το είχα πίσω με νέα οθόνη (και ηχείο)! 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το ότι είχες μια κακή εμπειρία δεν σημαίνει πως αυτός είναι και ο κανόνας!

Προσωπικά έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από το service και την εξυπηρέτηση της Document. Τους πήγα το iphone X με πρόβλημα στο ηχείο και την οθόνη και σε λιγότερο από μισή ώρα το είχα πίσω με νέα οθόνη (και ηχείο)! 

Ναι, πόσο πλήρωσες όμως;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 minutes ago, donblunts said:

Ναι, πόσο πλήρωσες όμως;

0 γιατί το κάλυψε το πρόγραμμα της Apple για την αντικατάσταση οθονών. Αν ήταν εκτός εγγύησης κλπ, θα έφταιγε η Document για το κόστος επισκευής???

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, billdanos είπε

0 γιατί το κάλυψε το πρόγραμμα της Apple για την αντικατάσταση οθονών. Αν ήταν εκτός εγγύησης κλπ, θα έφταιγε η Document για το κόστος επισκευής???

Όχι δεν είπα κάτι τέτοιο,
Επειδή τους έχω χρησιμοποιήσει και εγώ, σε βλάβη όμως ~ 450€, το παρέλαβα σε 60 λεπτά.

Ήθελα να ξέρω αν έχουν την ίδια αντιμετώπιση οι βλάβες εντός εγγύησης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο ελλάδα δεν εχω καλή εμπειρία απο το service για  iMac 5K.
5 , 6 φορές το εστειλα για service κ το πήρα πίσω με το πρόβλημα να παραμένει (συν άλλα που προέκυπταν απο δικό τους λάθος)
Για να μην τα πολυλογώ, μετά απο επικοινωνία με την apple απευθείας το πρόβλημα ήταν εργοστασιακό κ μου τον αντικαταστήσαν δωρεάν με συγχρονο μοντέλο κ δεν εχω το παραμικρό πρόβλημα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για infoguest δεν έχω γνώμη αλλά τους περισσότερους άλλους τους έχω γυρίσει.

Άκρη σοβορή βρήκα μόνο στον jrepair  και πλέον ότι θέλει επισκευή το στέλνω μόνο σε αυτόν.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην iSystem στο Χολαργο ειχα πάει το SE μου εντός εγγύησης (και μάλιστα δεύτερος χρόνος) γιατί είχε πρόβλημα η πλακέτα του, ήταν αστοχία γιατί το είχαν αρκετά τηλέφωνα. Σε περίπου 3-4 μέρες με ειδοποίησαν να παραλάβω τη συσκευή που ήταν καινούρια, όχι refurbished. Με εξέπληξαν θετικά γιατί με την θεϊκή Arvato είχα ασχημη εμπειρία με τα σέρβις κινητών στην Ελλάδα. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα έναν iMac 27" τον Δεκέμβριο του 2018. Απο τη "μάνα" του είχε μερικά στίγματα στην οθόνη τα οποία φαίνονται ελάχιστα και μόνο σε ανοιχτό φόντο. Μικρό θέμα αλλά όσο να πεις τόσο ακριβό μηχάνημα δε θα έπρεπε να έχει τέτοιο ελάττωμα.

Επικοινώνησα με την Apple Hellas που με παρέπεμψε στο κατάστημα απο το οποίο τον αγόρασα. Επειδή είμαι απο επαρχία, μίλησα με το κατάστημα και μου είπαν οτι συνεργάζονται με isystem και πως θα τους τον στείλω με δικά τους έξοδα και θα τον προωθήσουν αυτοί στην isystem. Όπως και έγινε. 

Μετά άρχισε το σπασμένο τηλέφωνο. Το κατάστημα δεν ήξερε το status της επισκευής, η isystem δε μπορούσε να μου δώσει λεπτομέρειες οπότε για περίπου 2 βδομάδες ήμουν στα τυφλά. Ξαφνικά μια μέρα με καλούν απο το κατάστημα και μου λένε πως η isystem δε βρήκε κανένα πρόβλημα και η διάγνωση ήταν οτι χρησιμοποιούσα τον imac με το προστατευτικό κάλυμμα της οθόνης γι αυτό έβλεπα και στίγματα!!!! Αν είναι δυνατόν να σε περνάνε για ηλίθιο!! Επίσης χρέωσαν και 30ε τον "έλεγχο".

Τέλος, επειδή δεν ήθελα να κάνει άλλο βόλτες στην Αθήνα ο imac μου, τον ζήτησα πίσω. Κατήγγειλα το περιστατικό σε apple ελλάδας και usa αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Στο τέλος απλά μου είπαν απο την isystem να τον ξαναστείλω για να τον δουν "καλύτερα". 

Οπότε επειδή δεν ήθελα να τραβήξω τα ίδια και τον χρειαζόμουν για τη δουλειά μου, τον άφησα όπως έχει. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα iphone εντός εγγύησης στην istorm και για να μου το φτιάξουν ζήτησαν 25 ευρώ....

Το αποκορύφωμα εμπειριών με istorm. Είχαν υπάρξει και άλλα. Το δικό σου ήταν σε εγγύηση και πλήρωσες ή εκτός?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, winmac είπε

Πήγα iphone εντός εγγύησης στην istorm και για να μου το φτιάξουν ζήτησαν 25 ευρώ....

Το αποκορύφωμα εμπειριών με istorm. Είχαν υπάρξει και άλλα. Το δικό σου ήταν σε εγγύηση και πλήρωσες ή εκτός?

Τα 25 ευρώ είναι το κόστος τεχνικού ελέγχου το οποίο το ζητάνε αν τυχόν το προϊόν βγει εκτός εγγύησης (σπάσιμο, νερά κλπ). Ξαναδιάβασε το χαρτί που σου δίνουν και μη λες ανοησίες. Άμα δεν έχεις προκαλέσει κάποιο πρόβλημα στη συσκευή, δεν υπάρχει κάποια χρέωση. Προφανώς έχεις πρόβλημα κατανόησης και δεν μπορείς να συλλάβεις αυτός που σου εξηγεί ο άλλος.

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό να ζητάνε λεφτά προκαταβολικά πρώτη φορά το ακούω. Στο επίσημο σέρβις στο Χολαργό που το είχα πάει, εντός εγγύησης, δε μου ζήτησαν τίποτα απο χρήματα. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμπειρια μου με document και χαλασμενο apple watch s2 ειναι πολυ θετικη.

Αγορασμενο απο public(χωρις να αναγραφει πανω στην αποδειξη που ειχε ξεθωριασει κιολας το IMEI) στον 1.5 χρονο περασε νερο στην θαλασσα και εσβησε.

Το πηγα document και τα ανελαβαν ολα εκεινοι χωρις καμια χρεωση η κατι. Ενω στην κατασταση της αποδειξης δεν θα επρεπε να το δεχτουν καν. Και κανονικα το public θα επρεπε να το τρεξει γιατι ηταν ο 2ος χρονος.

Σε 1 εβδομαδα ειχα νεο στα χερια μ.

Επεξ/σία από alexakos89

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως αυτό να ζητάνε λεφτά προκαταβολικά πρώτη φορά το ακούω. Στο επίσημο σέρβις στο Χολαργό που το είχα πάει, εντός εγγύησης, δε μου ζήτησαν τίποτα απο χρήματα. 

Δε σου παίρνουν λεφτά προκαταβολικά γιατί το πιθανότερο είναι να προχωρήσει η διαδικασία εντός διαδικασιών εγγύησης. Άμα όμως βρεθούν νερά, παρέμβαση από σέρβις που δεν είναι Apple ή κάτι παρεμφερές, τότε σου λένε το κόστος της επισκευής εκτός εγγύησης. Αν ΔΕΝ δεχτείς, όταν το παραλάβεις πληρώνεις 25 ευρώ για το μαλάκα που έκατσε και το κοίταξε. Αν το κινητό είναι οκ και δεν του 'χεις αλλάξει τα φώτα τότε δεν πληρώνεις τίποτα.  Δεν είναι πολύ δύσκολο το κόνσεπτ. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.